*** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

Huomenet täältä.

Takana pitkästä aikaa HYVIN nukuttu yö. :D Nukuin ruhtinaalliset 9 tuntia parilla pikaisella vessakäynnillä. Illalla oltiin kutsin kans ilta kavereilla tos naapuri pitäjässä. Saunottiin ulkosaunassa ja sit grillailtiin katoksessa. Ja mukavaa oli. Heillä 2 ja puolvuotias ja sit yhenvuojen ikäset tenavat. Vanhempi sit rakastu minuun ja istu vaan sylissä ja selitti kaikkee koko ajan. Nukkumaanmeno aikaki hiukka venähti kun ei raukka malttanut mennä nukkumaan ja sit ku kaverin kans lähettiin saunaan niin ukkelit oli saanu sen nukkumaan ilman ongelmia. Poitsu oli vaan kävelly sänkyyn ja sanonu et ihanat yöt kaikille. :heart: =)

Täällä sataa vettä, taitaa siis oikeesti se kesä tehä tulojaan. Mä en kyllä kans kestä jos tulee viel takatalvi. Hermot menee kyl sitten. Saas nähä miten väsynyt on miun ukkeli kun kotiin tulee kun aamulla aikaisin lähti tekemään niitä meijän uuen yrityksen hommia. Sit ku se tekee pihalla niitä hommia, ni voipi olla hiukka märkä. :x Täytyy kyl hänelle nostaa hattua kun tahtoo koittaa perheen elintasoa nostaa, tekee arkisin vakiduunia toisella ja sit iltasin ja viikonloppusin omia hommia. On onneksi ajatellut asiat niin että nyt ennen ku tyty syntyy niin firman asiat pitää saaha hyvälle alulle ja rullaamaan kun sit ku tyty syntyy niin haluaa olla enemmälti kotona. :heart: Vaikka välillä näin raskausaikana onkin tuo ukkeli välillä niin ärsyttänyt niin, on se vaan silti niin huomaavainen ja ajatteleva. Rakastan häntä kyl ylikaiken, enkä vaihtais mihinkään. :heart: :heart:

Tytyllä on tuolla masussa taas ihan omat tsempalot pystyssä. :D Ihanaa. Ja kyl täälläkin välillä toi ylimalkainen muljuaminen ihan oikeesti jo sattuu. Pysyisi nyt vielä kolme-neljä viikkoa yksiössään niin olisi ihana. Voihan se kyl tosiaan olla et lääkäreitten veikkailusta huolimatta, et syntyisi ennen aikojaan, niin meneekin sitten yli ja saa tuskastella täällä.

Mitäs suunnitelmia sitä mammilla on viikonlopuksi?

liinu83 ja möykky33+6
 
katrinainen: ei ole rs-virus ku tavallinen flunssa aikuiselle. et masuasukki saa olla ihan huoletta jos se iskee :)

just ku meinasin ulos lähtee nii vettähän siellä satelee..kökkö...... :(
tosin toi alaselkä kuumottaa nii paljo et ei kai väliä vaikkei tonne sateeseen lähde. ois voinu pieni lyllerrys lenkki auttaa siihen..jospa illemmalla.
äitiki oottelee kanamunat kourassa millo lähtö tulee et pääsee kakkua leipomaan.. :LOL:
se ku aavistaa myös pian lähtöä mulle ku aiemmilta toi selkä menny samalla tavalla ensin ja sit alkanu tapahtuun.
mut sanoin kyl et ensi viikon loppuun vielä.. :LOL:
 

Ai niin,m piti kertoo et oltiin eilen illalla kuuntelemassa Leevien biisejä.... Likka joko vihas tai rakasti niitä, koska tollasta meininkiä ei mun masussa olekaan vielä ollu... :LOL: Täytyy varmaan toivoa likan ekoiks lahjoiks niitten levyjä lastenlaulujen sijaan.... =)
 
Lauantaita! :flower:

Voi mahoton kun tänne tulee tekstiä :eek: Olen ollut taas ihan passiivinen, kun vaivaa niin kovat selkäsäryt etten tahdo pystyä juurikaan koneella tai muuallakaan istuskelemaan. Käveleminen taas alkaa tuntua häpyluussa ja lonkissa ja makaaminen kummallakaan kyljellä ei ole kivaa kun koko kroppa menee kasaan ja kylkiluut tuntuu musertuvan. Eipä ollut esikoisen odotus moista kärsimystä, tai sitten olen vaan tehokkaasti unohtanut sen!
Nyt unohdin jo mitä kirjoituksia mun pitikään kommentoida ja tyttö huutelee sängystään - palaan siis myöhemmin jos vaan kykenen! Hyvää vointia kaikille! :heart:

kaisa pieni ja oivis :heart:
 
Kymysys teille kanssasisaret: Onko kellään kokemusta Doro BM35- itkuhälyttimestä? Tilasin nimittäin sellaisen äsken Hobby Hallista - samoin kun Braunin korvakuumemittarin - ja olisi kiva kuulla kokemuksia ko. laitteesta, jos jollakulla niitä on! Asia joka erityisesti mietityttää on hälyttimen käyttö ulkona ts. missä lämpötilassa sitä vielä saa käyttää ulkona (muistatteko sen uutisen, kun Philipsin se keltainen hälytin oli syttynyt pakkasella tuleen jonkun pienen vaunuissa? :eek: )? Kantavuutta tuoteselosteessa mainotettiin ulkona 3 kilometriä, mutta lämpötilarajoista ei ollut mitään mainintaa.
 
Moikka möhikset :wave:

Lauantaita kaikille täällä on päivä mennyt ihan rattoisasti vähän puuhatessa ja sitten tulikin sisko muksuinensa käymään... Nyt lepäilen hetken täällä pulisten ja sitten tuleekin seuraava vieras :p Muksaa muksaa, kun ei tarvinnutkaan kotona vaan yksin nyhjöttää!!

Olo on jo sen verta parempi, että uskaltaa vähän liikuskella, ilman että alkaa supistelemaan...liekö sitten nuista lääkkeistä hyötyä, vaiko siitä, kun se tulehdun on nyt selätetty...valkovuotoa kyllä on, mutta paljon juoksevampaa, eikä haiskahda miltään B) (hip hip hurraa!!!) Tänään jos uskaltautuisi jo vähän lempimään tuota miestä, kohtahan tässä ollaan selibaatissa oltu kuukausi ja kaksi viikkoa :eek: Joop, tänään saa ukko kyytiä :LOL:

Liikkeistä Juup, kyllä tuntuu, jos on Ruulla villi hetki menossa, saa kyllä iottensä ojentaa iohan maksimaalisiin äärirajoihin, että saa vauvan raajat vähän enempi tilaa myllätä |O persuksilla välillä tuntuu puskevan suoraan kylkiluihin ja sekös vasta tekeekin kipeää :|

Monet on valitellut, että tuntuu kovin inhalta, kun vauva "kynsii" kylkiluita :p Onko kukaan moista ilmiöö huomannut?? Sisko aikoinaan valitti, että kun molemmat hänen muksuistaan oikeasti tökkivät pikkuisilla sormillaan kylkiluiota, ihan kuin olisivat kaivaneet tietänsä ulos vähän väärästä kohtaa :saint:

Kuumemittareista Mie oon tosissani miettinyt, mikä ois paras, kun on noita korva,-tutti,- ja otsa mallisia niiden perinteisten lisäksi, mikä ois paras... Tuttikuumemittarit ei ole kyllä hinnalla pilattuja, netistä katsoin, niin oisko ollut 14??

Paljonko se korvakuumemittari maksoi??

Mie en varmaan ihan vielä lähe ostamaan itkuhälyttimiä, tuskin tulee hirmuisesti tarvetta, kun ei varmaan partsillakaan tile nukutettua... Luultavasti tulee vaunuteltua päikkyjen aikaan sen verta, kun pitää koirat kuitenkin ulkoilöuttaa... Näin oon vhän ajatellut, katsoo sit, mikä on todellisuus :LOL:

Edla-mamma Meillä kävi vähän samalla tavalla, kun radiossa soi se Janet Jacksonin uusi biisi, aika kovalla... Ru meni eka ihan tyystin hiljaiseksi ja sitten se alkoi, jumalaton jumputus, pienet sorkat potki massussa niin, etä meinasi jo, että vaihdetaampas radiokanavaa, ei lapsikaan pysty sietämään moista musiikkia :LOL:( ...Semmoisia ne jacksonit sit on, saavat kaikki hermostumaan...)

Mä haluisin soittorasian vauvalle.......Mistäköhän saisi tilattua semmoisen "hienon"?? Onko kellän hajua??
 
hei kaikille

mää kävinkin viettämässä kylpylä päivää pojan kanssa niin ei yksin tarvinnut olla täällä kotosalla...kivaa oli porealtaaseen vaan ois mieli tehnyt...

ei mulla mitään muuta tällä kertaa pitää lähtee kattelee mitä tuol jääkaapissa on jo rueta listaa tekemään =)

Ihanaa viikonloppua möhömahat..

Ai niin oltiin siel uimassa niin yksi ihan tuntematon nainen tuli kyselee multa kaikkee mahollista et mitenmä oon tuntenut tän toisen odotuksen verrattuna ensimmäiseen yms hällä oli 11 kk esikoinen...Mää siinä sit mietin et mitähän tuota nyt sanos..sanoin vaan et kyl mä oon tuntenut tän toisen odotuksen stressaavammaksi kuin ensimmäisen...ja plaplapla..
 
kuumemittareista löysin tälläisen mittarin minkä ajatelin tilata http://www.villenkello.fi/shop/kauppa10/products.php?&action=show&id=3526&show=all
toi tuttimittari alko kiinnostaan mistä niitä löytyy?
vaipparoskis onko kellään sellaista jo käytössä? haluaisin sellasen mutta on aikas kalliita.

löysinki tuttimittarin ei ole kyllä hinnalla pilattu
http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/886/pl#
 
:attn: Nyt kaikki, ketkä osaavat käyttää Googlea!!! HUOM :attn:

Kertokaas mulle semmoinen saitti, josta löytyy oikeasti tietoa Gardnerella vaginalis-bakteerin yhteys enneaikaiseen synnytykseen!!!

Mie oon yrittänyt monet kerrat etsiä yhteyttä, mutta kädetön, kun olen kaikkien hakukokeiden kanssa, niin empä ole löytänyt...

Mull animittäin labroissa löytyi silloin aiemmin ko. pöppönen, eikä neuvolalääkäri noteerannut mitenkään(kävi netistä katsomassa, kun ei tiennyt bakteerista...Käsittääkseni yleinen, luulisnyt lääkärin eees joskus kuulleen )vaikka valitin oireista... Nyt mietinkin pääsenkö pistämään ko. lääkärin pään pölkylle, koska muutenkin on mokaillut... :eek: Onko aihetta valitukselle??

Ei sillä, että oisin mitenkään murhan himoinen, mutta kiinnostaa vaan, kun synnytys osastollakin kätilön ja lääkärin katseet kohtasivat kumman usein ihmetellen, kun kerroin heille.. Eivät sanoneet mitään..Olisko ne sanonut, jos ois ollut tän mun neuvola lääkärion moka??

Äh, meneepä sekavaksi!!! No joka tapauksessa...

 
Voi rakkaat siskot! Onko kenelläkään muulla noussut maitoa niin et pakotta...mä jos kosken tisuihin ne alkaa vuotamaan lypsämäänkö tässä pitää rueta...onko haittaa jos vähän tyhjentää niitä?

Mymmelis: Mulle sanovat neuvolaslääkärissä et harvoin se vaginatulehdus synnytystä käynnistää..mullahan oli keskiraskaudessa se...mut jos paikat on auki niin se voi tietty mennä kanavaan ja ehkä sit...kannattaa kysästä jostain tohtorista
 
Poika Mulla oli muutama viikko sit semmoinen kaamee pakotus ja tissit kasvoi ihan silmissä...Sit yhden yön jälkeen pakotus loppui ja tissit surjastui... maito imeytyi takaisin :LOL: No ei kai, mutta kumma ilmiö... Enkä narraa yhtään, tissit pieneni puolella kupilla :eek: ( eikä oo tullut takas :ashamed: )

No pitää kysäistä ensi viikolla, kun on se kontrolli polilla... :) Mä nimittäin teurastan sen lääkärin, jos tää kaikki on siitä kiinni, etteis itä taaskaan kiinnostanut . . . . |O
 
Mymmelis

Tossa on sulle linkki alla.... ja näin sanotaan.

Bakteerivaginoosi

Bakteerivaginoosi (BV) tarkoittaa emättimen bakteeriflooran häiriötä, jossa anaerobisten bakteerien muodostama floora on syrjäyttänyt normaalin laktobasillivoittoisen flooran ja vaginan bakteerikonsentraatio on lisääntynyt 1 000-10 000-kertaiseksi normaaliin verrattuna. BV:ssa tavataan eniten Gardnerella vaginalista, Bacteroides-lajeja, Mobiluncusta ja mykoplasmoja. BV:n esiintyvyys vaihtelee (4-60 %) tutkitusta populaatiosta riippuen. Sytologisten joukkotarkastusten perusteella BV:n esiintyvyys valikoimattomassa populaatiossa on noin 10 %. Bakteerivaginoosin tavallisin oire on pahanhajuinen (tympeä, kalamainen haju), normaalia runsaampi valkovuoto. Vaginaerite on harmahtavaa, maitomaisen homogeenista ja usein nähtävissä jo emättimen eteisessä ja ulkosynnyttimissä.

Bakteerivaginoosin hoito

Bakteerivaginoosi hoidetaan paikallisesti 2 % klindamysiinivoiteella tai metronidatsoli-emätinpuikoilla. Vaihtoehtona on nitroimidatsolin 2 g:n kerta-annos tai 400-500 mg x 2, 5-7 vrk per os. Bakteerivaginoosi lisää ennenaikaisen synnytyksen vaaraa, joten taudin diagnostiikka ja hoito on tärkeää myös raskauden aikana.

Muistan kun puhuit tuosta, lopputulosta en kyllä muista, mutta kai se jollain hoidettiin?

http://www.therapiafennica.fi/wiki/index.php?title=Gynekologiset_tulehdukset#Bakteerivaginoosin_hoito
 
moro mammat!

Aikas monella on miehet reissussa! Niin täälläkin. Vielä tää ilta saadaan nauttia yhdessäolosta, mutta lähtee huomenna työreissuun. Ja mä tylsistyn kuoliaaksi.

Hitsi. Ei tuu musta leipuria. Yritin täällä leikkiä pullantuoksuista mammaa ja leipoa voisilmäpullia.. Mutta kun en vaan osaa pyörittää pikkupullia.. Niinpä pullista tuli tosi pikkulapsen tekemän näkösiä. ei maussa mitään vikaa ole, mutta en mä niitä vieraille kehtaa syöttää.. Mä oon toivoton tapaus.. Ja melkeen itku pääsee kun harmittaa ettei osaa leipoa pullia.. Antakaa joku nyt vinkkiä että miten saa hyviä pullia leivottua.. Lähinnä toi pyöritysvaihe on mulle ongelma..

(.) Mulla on vihlonut mahaa koko päivän sen jälkeen kun harrastettiin seksiä miehen kanssa. ARGH., Ei taida paikat enää tykätä moisesta. Tuntuuko muilla vihlomista??? Ahmatti on jumpannu koko päivän masussa ja hyvä niin.. Taitaa tykätä pullataikinasta ja pullista yleensäkin :LOL:

Vitsi, sain tänään kuulla, että mun kaverikin saa vauvan lokakuussa. Ihanaa!! Mä jo vähän aavistelinkin että jotain on menoillaan,mutta nyt hän itte kerto asiasta. Kyl on ihana että kaveripiiriin tulee lisää lapsia.

harmaata, joskin mukavaa lauantaita

birdie + ahmatti rv 33+3 (6 viikkoa ja neljä päivää jäljellä blaah...)
 
KIITOS!!!!! :flower:

No mie olin siis osastolla viime viikolla kun alkoi supisemaan kovin ja kohdun suun sisäöosa oli liikkelle aukeava... Tulehdus oli pahana päällä ja sain siihen kyllä sit heti hoitoa, emätin kapseleita viikon kuurin...

Labroissa kövin silloin vkoilla 21-23 (?) ja sain tulokset . . .

Lääkäri tiesi tulehduksesta, mutta ei tehnyt mitään, sanoi vaan että raskaana kuuluukin olla kaiken maailman valkovuotoja! Soitin jopa hälle, et pitäiskö jo jotain tehdä, kun se vuoto meni koko ajan inhottavammaksi, mutta eih...
 
poika04 täällä kans tissit ihan pursuaa maitoa, heti kun vähäki koskee, ja öisin voi ihan hyvin paidassa olla kivat märät läntit! :D joskus oon vähä puristellu tissejä että "ylimääräset" lähtis pois, tiedä sitten onko haittaa!? mutta ainkain ns. helpottaa omaa oloa tissien kannalta! :D
 
kaiken mailma pönttöjä sitä lääkärinäkin on :eek:

Tästä yksin olosta tää ihan oikeesti on inhottavaa kun mä oon muutenkin aika yksinäinen ollut viimeaikoina..on mul yks kaveri täs lähel hänkin odottaa mut en mä hänen kanssaa oikein osaa puhua silleen et voisin kertoa et mua välil oikeesti pelottaa kun hän ei pelkää ja kaikki on niin mahtavaa varmaan heti hankkivat vaunut ja kaikki..hällä on jotain 15 viikkoja enkä mä kyl haluu esikoisen odottajaa pelotellakaan kaikella kauhealla mitä mun päässä pyörii...jaahas kohta sitä pitäisi rueta ruokaa tekemään..se ei nyt nappais yhtään.

ja illalla meinasin lenkillä viilettää kovasti :LOL: oikein lyllerrän vauhdilla
 
Palasin elävien kirjoihin! Jouduin kolme päivää ottamaan hissukseen mahdollisimman virikkeettömässä ja pimessä huoneessa, kun migreeni muistutti olemassa olostaan pitkästä aikaa. Mutta tänään olen taas ollut oma itseni ja saanut paljon aikaiseksi.

Käytiin miehen kanssa tnään hankkimassa turvaportti, että saadaan vauvan synnyttyä pidettyä koira poissa jaloista tarvittaessa. Saan sitten myös turvallisin mielin imettää vauvaa öisin sängyssä ja vaikka nukahtaa vauva vieressä ilman että tarvitsee pelätä koiran hyökkäystä . Ostin myös imetyspaidan. Jos osoittautuu hyväksi, niin hankin sitten kesällä lisää. Oli kyllä huvittavaa sovituskopissa yrittää vetää vatsaa sisään ja mallailla, miten paita istuu päällä pienemmällä mahalla. :LOL:

Katrinainen: meidän kevätmammojenhan se vasta onkin helppoa päästä raskauskiloista eroon. Eikun vauvan kanssa rivakalle vaunulenkille päivittäin niin kilot karisee!

Poika: Minulla on kanssa viimeaikoina rinnat olleet älyttömän arat ja pinkeät. Maidon eritystä en ole kyllä huomannut, vain pientä valkeaa töhnää nänneissä. Pelottaa ihan mihin mittoihin tästä vielä paisuu, kun nyt on jo melkoset hinkit. :LOL:

Mutta nyt on pakko lähteä lepuuttamaan selkää. Tehtiin miehen kanssa perusteellinen siivous ja selkä ei tykännyt siitä hyvää, vaikka mies tekikin kaikki raskaammat hommat. Alan vakavasti harkita siivoojan palkaamista...

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Meiju rv 33+1
 
Tutulle oli sanottu kätilöopistolta, ettei maitoa lannattaisi kamalasti puristella tisseistä, saattaaaiheuttaa supisteluja :whistle:
Tästä mie sit säikähdin, kun mies kerran "leikillään" nappasi tisseistä kiinni ja puristi, niin että maitoa oikein roiskahti :kieh: Ei, ei ollut hauskaa, eikä tuntunut kovin kivalle... Oikeasti, tuo ukko on ihan tohelo, se ei vaan ajattele! Ikääkin on muutamaa vuotta vaille 30 kohta, eikä vieläkään näytä mitään merkkejä, että tuommoiset temput loppuisi :LOL: (mutta toisaalta, onko se niin vakavaa....) Ikuinen pentu... Noilla jutuillaan, kyllä se muuten on ihan fiksu... Pitikin taas alkaa selittämään :LOL:

Poika :hug: Oikeasti, mainitse neuvolassa sun peloista ja yksinäisyydestä, jos ne hakis jotain "apua" siulle?? Mä tiedä, kuin julmetun kurjaa on itsekseen pyöritellä kaikkia pelottavia asioita mielessä, kun ei ole ketään kelle puhua :| Jos haluut, ni mulle voit toki jutella, vaihdetaan vaikka sähköposteja :) Jos siitä nyt mitään apua on :p Yhdistetään me yksinäiset voimamme B) Miullakin on ollut ties mitä pelkoja tässä raskauden aikana, nyt iahn hyvä vaihe, en ole juuri pääsyt mitään kummittelemaan mieleeni...
Ettet vaan oikeasti jää asioittes kanssa ihan yksin, ne saatta kostautua sitten synnytyksen jälkeen ihan masennuksena :( Hyvää lyllerrys-reissua, nauti olostasi:LOL: :p

Edlis ( :LOL: ) Jos Ru innostui sitä jacksonista. ni mä olen menettänyt pelin!!! Miehen sisko on ihan armoton jackson-fani ja yritti myös puhua ympäri mua, että varmasti alkoi vauvakin pistämään vaan jalalla koreasti :eek: FYIIIIIF!!! Ois vaan pit'änyt alkaa soittelemaan klassista vauvalle heti ekoista viikoista lähtien.
Ootteko muuten kuullut moista "huhua" että ois tehty joku tutkimus, että vauvoista, joille on soitetu raskausaikana klassista jatkuvasti, tulisi muita älykäämpiä?? :p |O :LOL:
 
Iltoja täältä...
Leivoin siinä pitsaa ihan itte alusta loppuun ja voi rutto että piti ollakki hyvää.... :p Änkesin itteeni sitä niin paljo ku mahtu ja nyt ootan et uoka laskeutus ja sais mussuttaa lisää. :LOL: Mulla on tullu suklaaseen joku ihme himo, siis oon aina ollu hulluna siihen, mut nyt mulla on jonku sortin pakkomielle siihen... :whistle:

Mulla ei kyl tuu mitän maitoo tisuista. Välillä sellasta valkosta töhnää ollu nänneissä mut siinä kaikki. Tosin nännit on välillä ihan sika hellänä. Nouseekohan mulla maito ollenkaan... :ashamed:

Mymmelis: Vai tekis jazz vauvoista viisaampia.... |O :LOL: Mielenkiintosta..hmm...mitähän tosta meijä tytystä sit tulee ku tällä mammalla on aika sekalainen musiikki maku, mut jazz ei kyl ehottomasti kuulu niihin.

Poika: Mut onhan sulla meijät täällä, meille voit ainaki purkaa ihan huoletta murheita ja huolia. Ymmärrän kyl toki et on eriasia kun saa jollekkin kaverille puhua kasvotusten. Miullaki on välillä aika yksinäinen olo, ku tääl mis me asutaan ni mul ei o kovin montaa ystävää jolle vois puhua mistä vain, ja ne mitä on, niin kaikki työelämässä ja kaikilla on tottakait aina omat kiireensä. Tuol mun kotipaikkakunnalla jonne on 33 kilsaa on sit kans muutama hyvä ystävä. Mut muista että on sulla ainaki meijät täällä, ja meille voit kertoo mitä vaan!!!! :hug:

Pitää lähtä toi ukkeli herätteleen tuolta iltaunilta, ku se ni aikasin aamul lähti ja oli ihan poikki ku tos kuuen aikaan tuli kotiin, et söi tota mn pitsaa ja simahti sänkyyn. (hemmottelin tarkotuksella tota ukkelia tolla ite tekemällä pitsalla, kun tiiän et se on sen herkkua. Onneks mun pöperöt kelpaa sille. =) )

Illan jatkoja kaikille ihanille möhömaha mammoille!!! :D
 
No niin, siitäs siten sain...mitäs pihtasin...Nyt ei miestä kiinnosta enää :LOL:

Kannattaa nähtävästi olla sen verta fiksu, että pyytää miehen poistumaan sisätutkimuksen ajaksi huoneesta, varsinkin jos on jotain vikaa siellä alapään seutuvilla..Ilmeisesti jäi miehelle hiukka paha maku suuhun, kun näki ja kuuli nää mun alapään tulehdus jutut... :x Eipä siinä tilanteessa, kun oli uhkana, että vauva syntymään lähtee, niin käynyt mielessä pyytää miestä poistumaan tai ainakin sulkemaan silmänsä ja tukkimaan korvansa, kun lääkäri roplaa mun persusta...
Kiva, muutenkin olo aika lievästi epä-eroottinen, kun maha pystyssä koittaa kenottaa eteen päin vaappuen... |O
 
weiss
Oottepa taas ollu ahkeria. Poika ja majj: Ainakin faktalta tuossa synnytyssairaala sarjassa sanottiin, että lypsäminen saattaa käynnistää synnytyksen, kun maidon tuotanto lisääntyy ja samalla oksitosiinin määrä alkaa nousta.. joka sitten käynnistää supistukset.

Ite alan kyllä kohta jo lypsämään, jotta tää helvetti loppuis!!! :kieh: Jalkoja särkee puolesta illasta niin pirusti, että pitää olla jalkeilla koko ajan, sitten kun käpyttelee niin alkaa puristaa ja painaa ja kiristää massua ja supistaa ja.. ja.. mie en kohta oikiasti jaksa! Ukkokin vaan hymähtelee ja käskee rauhottuun. Tekis mieli välistä vetästä.. Millä tämän saa loppumaan?? Kaikkea oon koittannu, suihkuttelusta panadoliin ja mikään ei auta! Painaako tuo pien nyt johonkin hermoon, tätäkö tämä loppuaika on? Tekis mieli vaan :headwall: :headwall: !!!
 

Yhteistyössä