mymmelis: No huh, aika erikoista tuon bakteerivaginoosin suhteen :/ Itsellä oli tuo esikoisen odotuksen aikana ja se todettiin jo heti alkuraskaudessa papa:n yhteydessä. Alkuraskaudessa asialle ei tehty mitään, koska Mulla se oli kuitenkin oireeton kunnes keskiraskaudessa tuli supisteluita runsaasti, sain antibiootin emättimeen ja asia hoitui ja lopetti supistelut. Mulle sanottiin, että alkuraskaudessa hoidon tarpeellisuus punnitaan tarkkaan huomioiden lääkeaineet ja kehittyvä alkio/sikiö, mutta keskiraskaudessa hoito on turvallista ja ehdottoman tärkeää jos tulehdus oireilee!!
korvakuumemittarista: Meillä on tuo Braun:n korvakuumemittari ja oikein tyytyväinen olen, huom. tosin käyttöön sen sai vasta kun typy oli reilun 6kk:den ikäinen, koska se se vain mahdu pienen pieneen korvakäytävään sitä ennen oli käytössä digitaalinen mittari pepusta lukemat otettuna! Braun:n mittari taisi maksaa n. 60-70e..raskausdementia...
omanapa: Täälä siivoiltu kotosalla ja ahdisteltu huonoa ilmaa, sitä jo ennätti tottua kauniisiin kevät säteisiin :/ huomiseksi suunnitteilla seurasaari-biknic, mutta vesisadetta taas lupailtu etelään :headwall: masuvauva tunkee takapuoltansa ylös kylkiin ja jomotus on sen mukaista ja säteilee selkään :/ taidanpa mennä miehen käden ulottuville tyrkylle, jos sais vaik hierontaa
Mukavaa lauantai-iltaa kaikille toukokuisille möhömahoille =)
sHv ja hippu 34+2
korvakuumemittarista: Meillä on tuo Braun:n korvakuumemittari ja oikein tyytyväinen olen, huom. tosin käyttöön sen sai vasta kun typy oli reilun 6kk:den ikäinen, koska se se vain mahdu pienen pieneen korvakäytävään sitä ennen oli käytössä digitaalinen mittari pepusta lukemat otettuna! Braun:n mittari taisi maksaa n. 60-70e..raskausdementia...
omanapa: Täälä siivoiltu kotosalla ja ahdisteltu huonoa ilmaa, sitä jo ennätti tottua kauniisiin kevät säteisiin :/ huomiseksi suunnitteilla seurasaari-biknic, mutta vesisadetta taas lupailtu etelään :headwall: masuvauva tunkee takapuoltansa ylös kylkiin ja jomotus on sen mukaista ja säteilee selkään :/ taidanpa mennä miehen käden ulottuville tyrkylle, jos sais vaik hierontaa
Mukavaa lauantai-iltaa kaikille toukokuisille möhömahoille =)
sHv ja hippu 34+2