TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

Tuosta pottailusta kans kysymys ( älkää pitäkö minuu tyhmänä :D ) , eli siis viettekö vaan lapset potalle ja lapsi älyää "hei nyt tähän kuuluu pissata" vai tuleeko se pissa aina vahingossa sinne pottaan, vai miten? :D

Nyt on neiti nukkumassa, koitin pitää vähän kauemmin hereillä kuin yleensä, ja ½h jälkeen oli jo neiti aivan yli väsynyt ja ei meinannut millään saada unen päästä kiinni. :/
Oon myös eilen ja tänään saanut neidin juomaan pullosta eilen meni reilu 300ml ja tyytyväinen olen. Päätin vain että nyt juodaan pullosta, aluksi neiti hermotuis ja rimpuili sylissä, mutta pidin vain päättäväisesti pulloa suussa ja kas pian neiti alkoikin imeä. Sama toistui kahteen kertaan ja kolmannella kerralla neiti alkoi ilman huutoa imemään pullosta! :)

Huomasin myös tänään että toinen ala-etu hammas on nyt sit puhjennut, ja mitään merkkejä ei ollut, siis ei mitään ikenen pulluttamista eikä mitään. Olin ihan varma että seuraavaks tulee ala-kulma hammas, koska se kuultaa vaaleana.. :D

 
Palaset on nyt alkaneet uppoomaan hiukan paremmin,saattaa hiukan kakoo,mutta nielee sit kuitenkin ihan ok. Kyllä tää tästä =)

Pottailu,mää nään sen niin että se on näin pienelle lähinnä tutustumista kyseiseen objektiin :D Eli kiire sen kanssa ei oo todellakaan.... ajattelin kuitenkin kanssa hankkia potan niin,et poika saa alkaa tutustumaan ja sit voidaan yhdessä käydä vessassa :D Eipähän tuu yllärinä sit 2vee et niitä pissejä ei kuulukkaan tehdä vaippaan =)

Istuu jämäkästi kun laitetaan istumaan,ja kaatuessaan ottaa vastaan vihdoinkin,mut kaatuu kyl silti :D Ei elettäkään että pyrkis ite istumaan.

Nemika,kiitti tsempistä... toivottavasti teidänkin pojan kakka pysyis nyt huokaisuasteella ;)

Matami,kuulostaa hyvältä toi rehviaika jne...
 
Majj, mä oon ihan yhtä pihalla ku säkin ton pottailun suhteen :D Joten mä en tuomitse B)

Carmen
, ei se sun kaveris myöhässä ole pottailun kanssa. Jotkut alottaa vaan aikasin tutustuttamaan siihen. Kyllä jokainen mukula vaipoista pääsee eroon -eihän meilläkään enää oo :D

Naukuri, juu alas kans portti ehdottomasti. Sit ku E tajuaa kuinka kivaa portaissa on mennä ylös ja alas, alas ja ylös, ni sä et ilman porttia saa sitä pidettyy niistä erossa. (pallo jalassa vaan hidastaa, ei estä ;) ) Ja kokeile lemmikkieläinliikkeitä, niistä saa kans aika mukavia portteja. Kissan mahtumisväleistä mulla ei oo mitään hajuu :D

Istumisesta,
istuu tosi nätisti -jonkun aikaa ja sit alkaa se etukumara vaivata ja mä myös poistan neidin sit yssin istumasta. Kädellä osaa tukea jos meinaa kaatua, ei vaan käsivoimat taida riittää pitämään siinä vaan kaatuu :( Oon laittanu likan istumaan sohvan nurkkaan sillai et toisella puolella on sohvan sivunoja ja toisella puolella suojan antaa iso tyyny. Siinä se sit polleena istuu ja kattelee ympärilleen, et kai kaikki huomaa et hän istuu ku aikuiset :LOL: Joutuu muistuttaa, et me ollaan kaksin kotona :D

Meillä testailtiin tänään konttaamista ja itse istumaanmenoa. Nosti vähän toista kättä, liikutti sitä ja sit teki samoin toisella. Sit neiti peruutti toinen jalka sillai hassusti siellä takana, et pikku liikahduksen olis tarttenu ni neiti olis möllöttäny siinä lattialla istumassa :D Mut sit tuli äiti kattoon ja mielenkiinto keskitty siihen, et ota äiti mut syliin :headwall:

Majj, mulle lääkäri sano, et ekaks tulis alahampit x2, sit vastaparit ylhäältä ja sit olis vasta kulmahampien vuoro. Tämän siis totes mulle, ku sanoin et kulmat varmaan olis tulossa ulos seuraavaks. Sit se totes, et no joo saattaa ne joskus tulla eri järjestyksessä. Meillä siis kulmalegopaikat turvoksissa eikä ylhäällä tunnu mitään :)

Tutin narskutus, siis kaksi hammasta ja niillä saadaan narina aikaseks tutista
:headwall: ja se on kivaa se, varsinkin aamumaidon vetämisen jälkeen siinä viiden nurkilla kun äiti koittais nukkua :kieh:
 
Meillä neiti nukku reilut kolme tuntia :/ Ihan hyvä, sain siivottua keittiön soseista jotka sinne iloisesti lensi yltympäriinsä :headwall: en vaan taas ollu riittävän nopee, mut kehittymässä kyllä :D No nyt ku keittiö on puhdas, ni eiköhän se oo seuraavien soossien aika :D
 
Samoilla linjoilla oon Edlan kanssa tuosta pottailusta, että kyllä varmaan joka iikka saadaan vaipoista eroon ajallaan :D Meillähän tuon pojan istuminenkin on niin epävakaata etten siksikään viitsi vielä toista kiusata. Liukuu vaan siinä potalla ja pissit tulis todennäköisesti eestä yli :) Mutta kyllä mekin tässä keväällä sitten aletaan ihmettelemään, et mikäs kapistus se oikein on. Toi 1-2 vuotta on siis sellainen "herkkyyskausi" pottailulle, kun lasta itseäänkin kiinnostaa mitä siellä oikein tapahtuu. Freud kutsui "söpösti" anaalivaiheeksi ;)

Edla: Kiitos vinkeistä! Ikeasta piti portti ostaa, mutta olivat loppuneet! Mur. Aina kun mä meinaan sieltä jotain ostaa ni ne on loppu. Ärsyttää. Mut haetaan sieltä sit myöhemmin. Kissa siitä ei kyllä mahdu, mutta on muuten sopivan oloinen, niin kissalle keksitään sitten jotain. Tai sit käydään aina avaamassa sille portti ku kuuluu maukunaa. Onneks on päivällä aika paikallaan ja nukkuu joko alhaalla tai ylhäällä.

Matami, Repa: Tuo aika ja paikka sopii mullekin hyvin! Oonkin nähnyt siinä usein vaunuttelijoita kahvilla. Mäkin voisin sit vielä lähempänä ottaa teidän numerot yv:nä, jos en meinaa löytää teitä tai tulee joku akuutti hätäpaniikki :D

Meillä on nyt eilen ja tänään taas syöty melko normaalisti. Jee! Pieniä iloja ;) Ehkä niitä palojakin vois alkaa kokeilemaan, jos tää ruokailu alkaa taas sujumaan joten kuten. En tiedä mikä on vaivannu pari viikkoa, kun niin huonosti on syöny. Ollu kyl muutenki vaativampi. Katsotaan mitä tapahtuu ku mies palaa keskiviikkona töihin! :eek:
 
istuminen meillä istuu hyvin tanakasti, ainostaan kun innostuu jostain aivan valtavasti, saattaa kaatua. Itse nousee istumaan, tai peruuttaa istumaan.

potattaminen meillä potattaminen ei ole lähtenyt äidin tahdosta niinkuin joku asian ilmaisi, vaan vauvan tahdosta. Kokemusta edellisestä aikaisin pottailun alottavasta vauvasta on, meidän kakkonen ei tehnyt kakkaa millään vaippaan; huusi pää sinisenä ja jännitti itsensä kaarelle, kun alkoi olla kakkahätä. Ja kun otti vaipan pois ja asetti altaalle/potalle, tulosta tuli heti. Ihan pienenä vauvaa ei "istuteta" vaan pidetään sopivassa asennossa altaan/potan päällä.
Tämän neljännen kanssa huomasin ihan saman lähes heti kun tulimme laitokselta kotiin. vaippaan ei haluttu kakkaa tehdä, ei sitten millään, ja heti kun mentiin vessaan ja avattiin vaippa, vauva rauhoittui kun tiesi pääsevänsä pian potalle . =)

Mutta minusta tuossa myöhemmin potattamisen aloittamisessa ei todellakaan kannata ainakaan huonoa omaatuntoa kärsiä, vauvat ovat erittäin yksilöllisiä, eikä meidän kaksi muuta lasta olisi halunnut lainkaan alkaa potattelemaan ennen kahta vuotta ja vasta lähempänä kolmea jätettiin viimein vaipat pois. Eli jokainen menee omaa tahtia :saint:
Kuitenkin, jos vauva osoittaa kakkauksen tarvetta selkeästi tai alkaa itkeä/on vaikean oloinen ennen kakkausta, kannattaa kokeilla potattamista, ei se ota jos ei annakaan.
 
tänään kyllästyin jatkuvaan narinaan ja lampsin pojan kans lääkäriin.
nyt jopa meidät otettiin tosissaan tän jatkuvan narinan kanssa. ja jään nyt uudelleen maidottomalle. ja kokeillaan sitä kautta tuota auttaako.
ja siellä poika oli nii iloinen ku olla ja voi. mut lääkäri otti meidät tosissaan jopa.
mut saa nähdä nyt sit. viikossahan tuo suuntaa näyttää jos siitä on sitten.

mut voihan tuo olla jotain ikäkriisiäkin..tiiä sit..mut tää mamma on väsy kuitenkin. :(
 
Vielä pottailusta.... luulenpa että meistä aikaisin aloittavista ei kukaan vielä oo opettamassa kuivaksi varsinaisesti,et siitä tuskin on kysymys. Ja aivan varmasti kaikki niistä vaipoista eroon pääsee :D Mut jos ipanalla on ns. valmiuksia niin mikäs siinä ja jos taas tuntuu ettei missään nimessä niin eihää sitä kannata ruveta kiusaamaan itteään tai lasta. Ei mulla ainakaan oo mitään tavotteita sen aikasen pottailun suhteen,kunhan nyt toinen pääsee kokeilemaan ja kattelemaan kapistusta... siitä tuskin traumoja syntyy =)

Nemika,Hyvä juttu että pääsitte nyt tarkkailun alaseksi =) Tiedän ton väsyfiiliksen... :hug:

Kakkakysymys :attn: Tää on nyt taas ehkä sarjassa idiootti kysymys,mutta kysympä kuitenkin :D Millasta kakkaa teidän vauvat tuottaa normisti?? Ja nimenomaan te jotka syötte kiinteitä kunnolla.... Kun pojan tuotokset on ollu tosi kovia näihin päiviin asti siitä lähtien kun kunnolla rupes syömään soseita ja nyt sit eilen jo havaittavissa pehmentymistä ihan isosti ja tänään tullu jopa 2 kakkaa,joista toinen täysin läjä... eli ei mitään pökäleen muotoa,joskaan ei nyt kuraakaan :ashamed: Meinaan et rupesko nyt maha toimimaan vai onko jokin pistänyt sen sekasin kun paukutteleekin niin rutosti.
Mitään ihmeellistä ei oo syöty,paitti se öljylisä... voisko se aiheuttaa noin mittavan pehmentymisen?
Hitto näitä mun "ongelmia" :LOL: :ashamed:

Kasper uinunut 45min ja itteäänkin väsyttäs aivan valtavasti... |O Oon nyt paripäivää saanut pidettyä kiinni 2 päikyistä,onhan tuo melkosta puuhaa kun pitää kauheesti viihdyttää et jaksaa valvoa,mut helpommin on kyllä unessa.
 
Repa, meillä ainakin vaihtelee koostumus. Välillä on löysä läjä ja välillä sit ihan kiintee pökäle. Vissiin tän ikäsellä se saattaa hyvinkin vaihdella neuvolan mukaan. Öljylisästä vielä, varmasti löysentää, öljyhän on voiteluaine ;) En mä oikeesti tiiä, mut luulis näin :D B) Ja kakastahan on aina muksa keskustella :D
 
Edla..joo,niin on :D Menee immeisen pää pyörälle kun ei oo toi ipana ns. normia kakkaa tehnyt kun aina ollut kun rautakanki,siis siitälähtien kun on muutakin saanut kun maitoa.. ja sit yhtäkkiä kahdesti päivässä ja vielä vaivattomasti :LOL:

Nyt öitä :wave:
 
Kerkesinpä koneellakin käymässä, neiti huutaa kurkku suorana ja nyt mies vuorostaan koittaa saada neiti nukkumaan, taitaa olla taas liian väsynyt! :/

edla: Hyvä etten aivan yksin ole tumeplo tuan potta-asian kanssa! :D Ja tosiaan, noista hampaista sen käsityksen minkän oon saanu mitä kirjoitit.. :)

Nyt kun ootte innostunut kakka-aiheesta puhumaan , niin pitäähän munkin kertoa parin päivän raportti! :D Elikkä huomasin, että nyt kun on taas kahtena päivänä maito maistunut on neidin vatsa ollut paljon löysemällä ja tavaraakin on tullut taas kunnon satseina! :x

Ja repa mä oon kans ajatellu että jos alettais siirtymään kahtiin päikkäreihin, ( kyllä joskus nukutaanki vaan kahdet ) mutta kuitenkin jos sit nukkuis myös vähä pitempiä jaksoja. Ja niinkuin sanoit, viihdyttäminen on aika raskasta. Ja muutenkin meidän neidillä on joku ihme vaihe , äiti vaan kelpaa lohdukkeeks ja muutenkin se mitä on lattialla niin viihtyy vaan jos joku muu on samassa huoneessa, ja heti alkaa kauhea itku kun jää minuutiksikin yksikseen. |O

Nyt nukkumaan, unia! :wave:
 
hei taas,
pääseen täällä vanhemmilla aika harvakseen nettiin, joten siksi minusta kuuluu vain silloin tällöin. Edla-mamma ja muut lähistöllä olevat "naapurit" treffattaisiinko vielä tämän viikon lopulla? Esim. torstai tai perjantai?
kavereista suurin osa on lapsettomia, mutta yhtäkkiä on elämä ovasti alkanut pyörimään niin, että noita lapsellisia nähdään enimmäkseen.
kakasta meille repa sanottiin lastenklinikalla, että vaan jatkuvasta ripulista tai vesikakasta pitää olla huolissaan. Avallahan oli siis viikon verran tuota vetistä ripulia jota tuli ulos 6-10 kertaa päivässä.
marmotta voimia sinne, toivotaan että mies palaa pian entiselleen.
istumisesta meillä istutaan ja harjoitellaan seisomista ja askelten ottamista. sen verran hurjaa touhua, että äidin tarvitsee koko ajan vahtia. :/
pottailusta siinä yhden ja kahden vuoden välissä normaalisti, mutta toki aiemmin saa ja voi kokeilla. Ti8edän alle vuoden ikäisenä päiväkuivaksi oppineita. Täällä monilla siitä hienoja kokemuksia. mä olen ollut vaan niin laiska, että meille potta vasta joulun jälkeen ostetaan. :ashamed:

Nyt pitää lähteä katsomaan joko Ava heräilee. Meilläkin ollaan muuten siirrytty kaksiin päikkäreihin jo aikaa sitten. Jättääköhän kohta toiset niistä pois, kun välillä nukkuu aamupäivästä ihan lyhyitä unia.
 
naukuri: Meillä tuo portti oli jo valmiina. Täällä on aikaisemmin ollut perhepäivähoitaja ja on tainut mies tehdä portin itse. Aika reilut raot siinä on ja niin on tuossa kaiteessakin. Uskon että jossain vaiheessa tyttö keksii että leluja voi viskoa näistä väleistä alakertaan ja katsoa kuinka ne kolisee alas ja parhaimmillaan tipahtaa kissanhiekka-astiaan. Kissa menee sieltä läpi mistä pää mahtuu, "hätätapauksessa" siis tosi ahtaastakin välistä. Meidän hieman ihmetteli ensin porttia, mutta nyt parasta hupia on kun kaverukset on portin eri puolilla eikä tyttö saa kissaa millään kiinni.. :p

Pottailuun ei meidän tyttö selvästikään vielä ollut valmis. Jaksaa kyllä istua tovin potalla, mutta yleensä mitään ei tapahdu. On sillä kovasti leikinyt ja sillä lailla tutustuttu, mutta mitään kiirettä ei itse asiaan ole. Kakka tulee sillä niin vauhdilla vaippaan, että mitään toivoa ei ole ensi merkeistä ehtiä potalle. Eiköhän se ehdi vielä siinäkin pusata ja ähistä.. ;)
 
meilläkin jopa parempi päivä ja poika viihtyy jopa lattialla.. :eek:
itelläki parempi mieli ku päivä ei ala kauhealla narinalla. =)

repa: meillä ku pehmeni tuo maha sillo pitkäksi aikaa nii aikast löysää tuotosta oli sillo. välillä potkareiden lahkeita myöten. =) mut takashan tuo kiinteyty...täytyy toivoo et alkaa kulkemaan..ja kiitos taas tsempeistä.. :hug: toivotaan et teidän masun toiminta tasaantuu :hug:

ja voihan se olla et tuollaki on toi 8kk kriisi niin isollaan..ku näkyy muillaki täällä olevan samantapaista..tiiäpä sit. tuolla ku on naamassa pari kuivaa iho länttiä ja jaloissa myös niin sillä lääkärikin lähti maitoallergiaan nyt mukaan. mut mitenkään pahana toi iho ei onneks ole. et voipi tietty ihan kelitkin kuivattaa. me ku ollaan ulkona nii paljon aina ku kelit sallii.
mut eiköhän aika täs näytä miten käypi.
sais vaan muutaman paremman päivän niin sais voimia iteki..oon nii piipussa ollut tän narinan kanssa..eikä oo mikään hyvä äiti fiilis ku näin väsyn ja kypsyn väliin.. :ashamed:
vaadin iteltäni sen duracell vaiheen aina kai..ja sit ku ei pysty nii on kauhea morkkis.. :ashamed:
 
Majj... :hug: :hug: ...saitko nukuttuu yhtään??...hirveetä aamuyön tunteina valvoo :( ...

Meil 6v lähti harjoittelee luisteluu...ei osaa yhtään vielä...kun viime talven ei ollut jäitä..ja sitä ennen on vaan jääny opetettua :ashamed: ...olishan se kiva, et ennen kouluun menoo olis edes käynyt kokeileen....miä osasin luistella jo ennen 4 vuotta...aina oltiin pentuna luistelee...tietysti keskisuomes oli myös jäät talvel...toista tääl Kotkas....

kakan analysointi :D ....meil nyt ollut paljon kiinteempää...mut ei onneks kovaa...eli jotain kiinteetä neitiin uppoo ;) ....harvakseltaan kyl neiti viel kakkaa....ei läheskään päivittäin...

Päikkärit...kaksillla on menty jo pitkään meil...ja toiset niistä on yleensä tosi lyhyet...mut riittää, kun yöllä nukutaan hyvät unet..
 
majj: Voi apua :hug: Olipa aikainen lintu teillä tänään. Tylsää. Toivottavasti nukkuu sit ees päikkärit paremmin ja saat itsekin levättyä?

Maijoh:
Meille tulee nyt sit sellaiset portit, joista ei kissa mee läpi :| Mutta oli muuten niin sopivat et piti ottaa. Katsotaan miten homma lähtee etenemään. On toooosi pienet raot ja meidän kisulla on aikas paljon karvaa ja muutenkin isohko möllykkä et ei kyllä pääkään niistä raoista mahdu. Ehkä se sit oppii hyppäämään yli tai ainakin osaa naukua, et päästäkää mut täältä :D

Kaksilla päiväunilla
mennään täälläkin. Joskus jos ip-unet jää lyhyiksi niin ilta ennen nukkumaanmenoa on aika hillitöntä, mutta ei voi kyllä aiemminkaan yöunille laittaa kun nytkin menee jo klo 19.

katrinainen: Tapaamisesta tällä viikolla; jos jossain intoudutaan treffaamaan perjantaina, niin mekin voitais päästä mukaan :) Tai riippuen ajasta, kun herra on niin tarkka uniajoistaan... Mitäs mieltä muut pk-seutulaiset on?
 
pottailu tänään päätin et se alkaa nyt. aamulla potalle -ei tulosta ja en sit viitsinyt laittaa vaippaa. TULOS neiti pissas pyyhkeeseen ja yöpukuun --saalis sekin. Äsken laitoin unien jälkeen potalle ja TULOS: KAKKAS POTTAAN jee, hypin riemusta saatiin saalista :) Joo mut järkikäteen --tavoite on et vaipat veks kun ikää 2v. mut 1v. jälkeen esikoinen ei tehnyt kakkaa housuun et sekin olis tavoite et kakat saatais pottaan ennen kun menee hoitoon syksyllä. Lapsellekin mukavampaa et ei tarvii mennä mihinkään nurkan taakse ähisee kuten jotkut tekee. Mä istutan pikkusta siinä 10-15min ja samalla leikitään ja sit pois. majj selkee vahinkohan toi oli, mut oppii kyllä nopeesti mikä on potan tarkoitus ainakin esikoinen oppi. :) Carmen pottailuun ei mitään kiirettä mut vuoden tienoilla mä alottaisin viimeistää. Ei lapsi ainakaan sit pistä viel hanttiin --mut vauvat yksilöllisii. Repa meillä sillon löysempää kun ollaan syöty paljon tissii ja jäänyt aterioita välistä. Nyt pottaan tuli sellasta kovaa kun ollaan taas syöty paljon ---vaihtelee. Olisko se siitä potta ja kakka asiasta.

naukuri meillä muuten nukutaan ulkona säällä kuin säällä. :wave: Toki ei oo 20 asteen pakkasia täällä ja 15 on aika hyvä raja.

Pitää mennä syöttää ellaa :wave:
 
Katris, naukuri, juu mulle käy perjantaikin ihan vallan mainiosti enkä oo ajankaan kanssa niin ronkeli, koska toi likka vetelee unia sillon ku tuntuu ja saa ihan riittävästi virtaa 20min pikapäikyistäkin jos on mielekästä tekemistä :D Kuten naureskella muille ja yrittää viedä poikaystävien leluja ;) Joku sellanen paikka mihin pääsis kaikki sillai kohtuuhelposti, ku ei olis tota autoo :( Mites Hemuli, Vilma & Aaoo, nää muut pks-tyyperöiset?

Unirytmistä,
kovasti neiti yrittää et nukkuis yhdet pitkät päikyt päivällä, näköjään :/

Majj,
voi että :hug:, nyt otat päivällä kyllä unet. Me oltiin kanssa hereillä puoli kuuden aikaan, juotiin maitoa ja laitoin neidin takaisin sänkyyn. Meinas likka et nyt kyllä noustaan ja leikitään. Potki, sääti ja hakkas pehmopapukaijahelistintään (<- matami taas überpitkä sana :D ), koska tietää et mä vihaan sitä ääntä. Heilutin sänkyä ja pikkuhiljaa neidin toiminta alko loppumaan ja päästiin takas uneen, huh... :whistle:

Matami, mäkin opin luisteleen joskus vajaat kolmen vanhana ku meidän piha päätty luistinrata/fudiskenttään :) Semmosilla kaksteräsillä, siitä se sit lähti :) MUT se oli aikaa jolloin myös täällä OLI täyspitkä talvi :)

Jaa-a, meillä isäntä on jälleen duunissa ja mä oon ollu reipas siivooja nyt likka on nukkunu :)
 
arvatkaas vaan että kurkku on tällä mammalla kipee, juuri kun ajattelin että säästyin :kieh: .

KakastaMeillä myös mennyt löysemmälle heti kun ostin satsin mallasuutetta ja relaa suomen tuomisena... kylläpä se kerkee taas muuttuun.

Pottailua Pitää varmaan nyt odotella kun lähtäään taas reissuun noin kuukauden kulttua joten nyt rauhoitellaan elämän menoa jotta saataisiin yöt taas normaaleiksi. Kyllä on käynyt monena yönä mielessä kuis Marmotta ja Weiss ym on selvinneet tänne asti ihan sekoamatta kun vauvat jatkuvasti heräilee yöllä.

Meiiä kans taitaa olla 8kk separation anxiety kun poistun huoneesta niin alkaa heti parku ja itkun kanssa ryömitään perään, hohhoijaa, matkalaukut on edelleen purkamatta ja pyykki kasa kasvaa kun ei saa hetkeäkään olla pois näkyvistä. Tosin kun mies tulee kotiin niiin saan vähän olla pois maisemista...

Täällä on menty jo kaksilla päikkäreillä nyt noin kuukausi. Raahessa veteli ihan kunnon 2h päikkärit kahdesti, mutta kotiin tultua ollaan palattu noin 1- 1 ja puol tuntii.

Vielä lopuksi F tykkää kovasti tuosta PMMP:stä ja lopettaa touhuilut kun eka tahdit puuhevosesta alkaa soida ja keskittyy kuunteleen. Nyt ollaan jo täti Moonikassa ja ei yhtäkään vikinä ääntä :D
 
Lc...just kuunneltiin PMMP:n täti Moonikaa....Edith jammaa lattialla, päätään heiluttaa=mossaa kovasti ja jalat sätkii hullun lailla :LOL: :LOL: ...on se niin hyvä...muutenkin neiti rakastaa kaikkea musiikkia....taitaa tulla oikea bile hile :whistle: !!
 
pääkaupunkiseudun perjantain tapaaminen kävisikö kello 11-12? Ja periaatteessa missä tahansa pk-seudulla käy... Jumboon on tosin täältä viikistä hiukan vaikea päästä, mutta kaikkialle muualle käy. Eli olisiko vaikka keskustassa tai itäkeskuksessa tai tikkurilassa? Ihanaa, kun saadaan uusia treffejä kokoon!

=)
 

Yhteistyössä