Huomentaa
!
Marmotta Juu, ilmeisesti pikkupossun teurastus ei ole mammoille siellä juttu eikä mikään
. Tuo oli hyvä juttu, että siellä myydään nannia, Jessi juo sitä. Se on sitten eriasia millainen marketti siinä lomapaikassa on lähimpänä, mutta kait sieltä nyt jotain pöperöä vauvoillekin löytyy. Ollaan lähdössä reissuun toukokuussa. Tässä on vielä hyvin aikaa suunnitella ja miettiä, että miten sitä sitten siellä pärjätään
. Lentämistäkin olen miettinyt...sattuuko Eevalla nousut ja laskut korviin?
Vilma- Ok, kiva kuulla! Tässähän matkakuume sitten vain kasvaa
. Meillä on reissuun liittyvä jännitysmomenttikin vielä olemassa
. Ostettiin isolla porukalla isälleni synttärilahjaksi lentoliput reissuun. Isä ei ole koskaan ollut lentokoneessa, ikää reilu 60v.. Helmikuun lopulla selviää pyörtyykö isäukko, kun näkee lippunsa
. Mun veli keksi idean ja on luvannut maksaa koko isän lipun yksin, kehystää sen ja käydä lyömässä taulun naulalla seinään, mikäli isä ei suostu reissuun lähtemään
.
Repa Hampaiden puhkeaminen voi kestää tosi kauan. Joulun aikoihin kaverini vei lapsensa hammaslääkärille, koska etuhampaat oli tehnyt tuloansa 2kk
...kitinää, yövalvomista ja ruoan kanssa pelleilyä oli piisannu. Hammaslääkäri oli todennut, että ihan normaalia. Seuraavana päivänä lääkärikäynnistä toinen hampaista oli puhjennut. Säikähti lääkäriä
. Mutta kyllä itse veisin kans näytille, jos hammas vaivaisi noin pitkään. Toivottavasti teidän pikkuisen hampaat putkahtaa pian näkyviin. Jessillä kuultaa kans kaksi ylähammasta, alkuviikolla puhkesi jo kaksi...pian suussa on 6 pientä sahanterää
.
Meillä on nyt alkanut tosissaan se vaihe, kun löydetään kaikki kielletyt paikat. Sataan kertaan saan hakea neidin pois milloin mistäkin. Ymmärtää kyllä ei-sanan ja välillä jopa jättää hommansa kesken, kun äitykkä kieltää
. Mutta ei todellakaan aina. Saa nähdä millaista meno on sitten, kun neiti oppii konttimaan tai kävelemään...vauhti ainakin lisääntyy ja stten yletytään korkeammalle. Tosin kyllä Jessi ryömienkin aika vauhdikkaasti menee, varsinkin jos on suuntana joku kiellettypaikka ja täytyy ehtiä paikalle ennen äitiä tai isää
. Sitten toinen juttu on ruoka. Jessiä kiinnostaa kaikki mitä muut syö. Aamupalallakin olisi ollut aivan pakko saada mun voileipä. Puuronsa kanssa pelleili. Isä syötti tällä kertaa ja sai kyllä tytön syömään, mutta voi sitä tohinaa, kun äidin leipä oli näkyvissä. Pienen murun annoin maistaa, sillä tyrehtyi pahin himo
.
Meillä meni viime yö tosi hyvin, vaikka pelkäsin, että taas saan nousta sata kertaa sängystä. Jessi heräsi vasta klo 7 ja jatkoi viekussa kasiin. Ihanaa, kun tälle päivälle ei ole mitään suunnitelmia. Meillä on ollu monta viikonloppua peräkkäin synttäreitä yms. menoja, nyt saadaan vaan olla
. Mukavaa viikonloppua kaikille!!! :wave: