TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

Marimint, Hipp-soseissa olis kylla kaikki samassa, mutta meidan marketista ainakaan ei sellaisia loydy. Kaikkea muuta kylla. Ja kun ei muillakaan merkeilla ole.. mietin vaan, ettei se kai sit ole taalla niin yleista. Italian supermammat kai kasvattaa itse porkkanat ja teurastaa possutkin vauvan sapuskaan, niin ettei ole tarvetta samassa purkissa olla kaikkea kuitenkaan. :D
Milloin olette tulossa? Me suunnataan Luccaan myos Toscanan turneella, paamaja sijaitsee Bolgherissa. :)

Onpa meillä täällä hiljaista... eikai ihmisillä oo muuta elämää???!! :D

Meillä takana ok yö,eli ei siis pahempia raivoamisia...tissiä kyllä lupsutteli taas varmaan neljästi :ashamed:

Ihanaa,viikonloppu. Mies on kotosalla...mitä nyt treeneissä käy yms. Lähdetään kassun kanssa mammakaverilla käymään päivemmällä,illalla sauna. unohin mainita et siivosin eilen alakerran kunnolla,hyvä minä!!!! :D

toi hammas ei vaan puhkee... outoo. kun valkonen kulma kuultanut jo kauan... tai sit nään harhoja. =)

Huomentaa :)!

Marmotta Juu, ilmeisesti pikkupossun teurastus ei ole mammoille siellä juttu eikä mikään :D. Tuo oli hyvä juttu, että siellä myydään nannia, Jessi juo sitä. Se on sitten eriasia millainen marketti siinä lomapaikassa on lähimpänä, mutta kait sieltä nyt jotain pöperöä vauvoillekin löytyy. Ollaan lähdössä reissuun toukokuussa. Tässä on vielä hyvin aikaa suunnitella ja miettiä, että miten sitä sitten siellä pärjätään :D :D. Lentämistäkin olen miettinyt...sattuuko Eevalla nousut ja laskut korviin?

Vilma- Ok, kiva kuulla! Tässähän matkakuume sitten vain kasvaa :). Meillä on reissuun liittyvä jännitysmomenttikin vielä olemassa :D. Ostettiin isolla porukalla isälleni synttärilahjaksi lentoliput reissuun. Isä ei ole koskaan ollut lentokoneessa, ikää reilu 60v.. Helmikuun lopulla selviää pyörtyykö isäukko, kun näkee lippunsa :D. Mun veli keksi idean ja on luvannut maksaa koko isän lipun yksin, kehystää sen ja käydä lyömässä taulun naulalla seinään, mikäli isä ei suostu reissuun lähtemään :LOL: .

Repa Hampaiden puhkeaminen voi kestää tosi kauan. Joulun aikoihin kaverini vei lapsensa hammaslääkärille, koska etuhampaat oli tehnyt tuloansa 2kk :eek: ...kitinää, yövalvomista ja ruoan kanssa pelleilyä oli piisannu. Hammaslääkäri oli todennut, että ihan normaalia. Seuraavana päivänä lääkärikäynnistä toinen hampaista oli puhjennut. Säikähti lääkäriä :D. Mutta kyllä itse veisin kans näytille, jos hammas vaivaisi noin pitkään. Toivottavasti teidän pikkuisen hampaat putkahtaa pian näkyviin. Jessillä kuultaa kans kaksi ylähammasta, alkuviikolla puhkesi jo kaksi...pian suussa on 6 pientä sahanterää :D.

Meillä on nyt alkanut tosissaan se vaihe, kun löydetään kaikki kielletyt paikat. Sataan kertaan saan hakea neidin pois milloin mistäkin. Ymmärtää kyllä ei-sanan ja välillä jopa jättää hommansa kesken, kun äitykkä kieltää :D. Mutta ei todellakaan aina. Saa nähdä millaista meno on sitten, kun neiti oppii konttimaan tai kävelemään...vauhti ainakin lisääntyy ja stten yletytään korkeammalle. Tosin kyllä Jessi ryömienkin aika vauhdikkaasti menee, varsinkin jos on suuntana joku kiellettypaikka ja täytyy ehtiä paikalle ennen äitiä tai isää :D. Sitten toinen juttu on ruoka. Jessiä kiinnostaa kaikki mitä muut syö. Aamupalallakin olisi ollut aivan pakko saada mun voileipä. Puuronsa kanssa pelleili. Isä syötti tällä kertaa ja sai kyllä tytön syömään, mutta voi sitä tohinaa, kun äidin leipä oli näkyvissä. Pienen murun annoin maistaa, sillä tyrehtyi pahin himo :D.

Meillä meni viime yö tosi hyvin, vaikka pelkäsin, että taas saan nousta sata kertaa sängystä. Jessi heräsi vasta klo 7 ja jatkoi viekussa kasiin. Ihanaa, kun tälle päivälle ei ole mitään suunnitelmia. Meillä on ollu monta viikonloppua peräkkäin synttäreitä yms. menoja, nyt saadaan vaan olla :). Mukavaa viikonloppua kaikille!!! :wave:

repa: mäkin haluun tollasen vyötärön!!!!

Viime yö meni hyvin. Jouduin laittamaan tuttia vaan kerran.. Pojalla on harmina ripuli. Mistä lie saanu.. Pyykkiä tulee kun pas**t on housussa kirjaimellisesti.. Yäks. Tänään ei oo vielä kakannut, joten toivottavasti menis nopeesti ohi. Harmittaa kun jouduttiin toi vauvauinti perumaan.. mutta eihän kipeetä tenavaa voi sinne viedä.

meillä on puhjennut nyt toinen hammas.. poika on syöny huonommin ku normaalisti (vaan 4 x päivässä ) , mutta muuten ollaan toistaseks säästytty kiukkuamiselta...

Pojasta on tullu mammanpoika.. koko ajan tarvii olla kyhnäämässä mun jaloissa jos esim syödään. Hassua... ja nyt kelpaa taas äidin sylikin ku ennemmin ei viihtyny sylissä.

Mua harmittaa. meidän tän päivän vieraat peru tulonsa... Ja olisivat olleet tulossa uudestaan ens viikolla kylään, mutta olin jo ehtiny sopia tyttöjen illan (kun piti perua se tän päivän vierailun tieltä) . Tosi tylsää kun noin viime tingassa peruvat ja vatuloivat tuloansa.. Nyt jäi sitten ne kaverit näkemättä.. Onneks en ehtiny leipomaan mitään.

poitsu nukkuu päikkäreitä.. ja mä valmistaudun henkisesti hiihtoreissuun.. En oo hiihtäny kahteen vuoteen, joten saas nähdä mitä tästä tulee. sukset on ainaskin hyvät ku ne on ihan uudet... toivottavasti en katkase jalkaani
:LOL:

mukavaa lauantaita

Huomenta vaan!!

Miä oon täysin uutispimennossa...eilen yö myöhään näin sen Belgian jutun niistä surmatuista vauvoista |O :'( :'( :'( ..kyl itketti :'( ...miä en voi käsittää enää ihmisiä....miten voi mennä päiväkotiin surmaamaan pieniä lapsia :( ..missään ei olla turvassa....ja olen aina ajatellut, ettei noin pienet joutuisi hyökkäyksen kohteeksi...väärässä olin...tää maailma on niin julma :( ....

Juu ajattelin lähtee kirpparille ja kauppaan ja IHAN YKSIN :D .....olen ollut kyl niin sidoksissa noihin muksuihin, et nyt on pakko päästä...etes hetkeksi :whistle:

Birdie...tuohon hiihtämiseen pitää kyllä todella valmistautuu henkisesti...ainakin miun...kun en enää osaa hiihtää :ashamed: ....viimeksi oon ollut suksilla siel keskisuomes.....monta vuotta sitten...ja sillon laskin melkein puuhun...onneksi kaaduin ennen puuta...oli ihan jäinen latu ja alamäki :kieh: ....kyl perässä tulleella pikkusiskol oli hauskaa :LOL: .....tasasella ja tasasella....muuta en enää varmaan uskaltais....

Hei...olinkos vimpo aamul joka tänne pääs....vai onko tääl näin hiljaista :/ ??....miä tos iltapäiväl yritin ja turha toivo....

Meil Edithillä viel jonkinlaista flunssaa...mut ohi on menossa varmaan...melko pirteenä tuos lattial mönkii....mitää ruokaa ei oo uponnut, paitsi tisuu....ei raota suuta yhtään...edes jugua ei mee :/ ...no toivottavasti alkaa parantuessa menee etes vähän...

Kävin kirppiksel...mut ei löytynyt kuin jotai kirjoi ja muutama kesävaate neitille....paitsi, et en tiedä tarkkaa kokoa, mikä kesäl on hyvä....mut mul löytyy tuolt kaapist jo jopa 100cm paitoi...kun olen löytänyt jotai siistii marimekkoo =) ....nyt tissittää... :wave:

Olenko ainoa tääl :attn: :eek: !??

Noup Matami, myös mä oon täällä :D Missäs muuallakaan, sain likan tainnutettua vellillä ja hyvin nukkuu nyt. Meinattiin saunoa illalla ja otetaan likka mukaan sen omassa ammeessa, siis siihen suihkun puolell :D Tykkää niin kovin siinä mekastaa ja huudella äitille saunan puolelle :LOL: Sit olis tortilloja ja kuivaa green apple siduria ja leffaa tiedossa, ei hassumpi lauantai-ilta :D

Me talsittiin tänään kaks tuntia tuolla lumikasoissa ja tulin tulokseen et toiset vaan osaa aurata toisia paremmin :whistle: välillä oli ihan loistotietä ja sit välillä keskellä jalkakäytävää polviin asti lunta.... :kieh: No onneks oli mun iskä mukana joska sit potki isoimpia lumikokkareita veks :D Käytiin marimekon alessakin kattelemassa mut ei oikein mitään tarttunut mukaan.

Kivaa iltaa teille vaan =) ...miä tulin just saunasta...ja join vaan fantaa :( ....ja tuo neitihän tunnetusti ei mee aikasin yöunille...joten tääl viel viihdytetään ;) ...juu ja joudun viel katsoon maailman tylsintä kökkö ohjelmaa eli HUUMAA...kun tuo 6v tykkää :/ ...

Tiltissä oli kyllä tämä palsta päivällä :/ ...

EdlaMeillä lähes samat suunnitelmat. Just tultiin saunasta, mies tekee tortilloja ja jospa oikein repäisisin ja joisin myös lasin siideriä :D. Jessi nukkua tuhisee, on nukkunut jo tunnin.

Leppoisaa lauantai-iltaa kaikille :)! Täytyy mennä autteleen ukko-kultaa herkkujen kokkailussa :p .

Jumissa oli juu.... saunottu on ja katottiin tossa tallennettuja ohjelmia boxista. Poika oli taas hankala nukutettava,jotain eroahdistusta vissiin kun pitää koko ajan saada näplätä tukkaa nukahtaessa.... nyt on ollut jo jonkin aikaa unessa.

Mua on turvottanut tänään hirveesti :eek: Miks lie... joskus ennen raskautta tuposin iltasin useesti,ei oo koskaan selvinnä miks. Sit raskauden aikana ja tähän hetkeen asti oon säästynyt aika hyvin,mut nyt on ollu oikeen sellanen huh,huh olo. Ajattelin jo et alkaisko menkat... no ei ainakaan vielä mitään näy =)

Jaha no nyt se poika huutaa...

Marimint, ma en oikeastaan tieda ottaako toi lentaminen Eevan korviin. Nousut ei ainakaan, ja kerran laskun aikana se on huutanut kun sikaa pistettais. En sit tieda oliko korvat kuitenkaan, kun seuraavalla kerralla ei mitaan. Eniten sita ehka kuitenkin ketuttaa se turvavoissa kokottaminen. Varsinkin jos joudutaan odottamaan kiitoradalla niin, ettei oikein voi sita vyota enaa avatakaan. Kannattaa hommata joku uusi lelu reissuun, jaksaa viihdyttaa ainakin hetken kun on jotain mita ei ennen ole nahnytkaan.
Nan muuten nakyis olevan nimella Nidina. Nipiol on toinen korvikemerkki joka kavi Eevalle hyvin, vaikka sen maha olikin tottunut Tuttelin Omneoon, eli aika vatsaystavalliseen tavaraan.

Meilla oli taas shoppailupaiva. Olisko neljas putkeen. Pakko sita jollain itseaan viihdyttaa.. :) Ja taas jotenkin jarkytyin, kun mun vaatekoko on taalla 42. Suomessa se on 38 ja tiedan, etta se on samankokoinen vaate mutta eri koko. Silti.. liian hyvin muistissa se aika, kun 42 oli arkipaivaa. Ja siis ihme persjalkaisia nama kylla on, farkkuja en meinannut loytaa sitten millaan tuumakokoa 28/34. Kaikissa loppui lahje siihen 32 tuumaan! Ja vihdoin kun loysin yhdet 34-tuumaiset, niin se vyotaro oli 32, liian iso. Etta ilmeisesti pitais olla leveampi tai lyhyempi. Benettonilta sit vihdoin loytyi jostain takahuoneesta sopiva koko, mutta kissojen ja koirien kanssa sita piti kylla hakea. Eeva jaksoi taas natisti viihdyttaa vastaantulijoita nayttamalla kielta ja kaivelemalla nenaa. :D

Sanoja tulee muuten meidankin neidilta, mutta ei se tieda mita ne tarkoittaa. Toistelee perassa ja silloin osuu oikealle kohdalle oikea sana, mutta esmes tanaan se pollytti tosi keskittyneena maton nurkkaa lattialla ja hoki "aiti, aiti". Ja samoin lamppu, pappa, hyppaa, huppu, hyva ja pupu tulee vahan mihinkin tilanteeseen ja asiaan. Ainoa sana jonka merkityksen nayttais tietavan on kynttila. Se on kylla vaantynyt muotoon "ynttttila", mutta sen se aina sanoo ainoastaan kun nakee kynttilan. Niin, ja mummo taalla kuulee etta Eeva sanoo selvasti "nonna", vaikka se kylla sanoo "namnam" ja on sanonut jo ennen tanne tuloa silloin kun on nalka.

Niin, ja kai se on tassa hyvaksyttava etta oon sinkkuaiti. Koskaan en olis kuvitellut sellainen olevani alle kolmekymppisena, mutta aina ei mene asiat niinku suunnittelee. Ja taas alkaa papereiden tayttely kun tulen Suomeen, vaihdettava Eevan sukunimi mun nimeen. Ja otettava selvaa saisko miehen nimen pois Eevan tiedoista. En tieda, kun se on isyyden tunnustanut. Mutta isa on sellainen joka on paikalla tai edes jollain tasolla valittaa lapsestaan ja mies ei niin tee eika se minusta silloin ole isa. Eika se sellainen edes halua olla.

Jos vaikka unille.. huomenna on uusi paiva taistelua anopin kanssa edessa.

Marmotta Ok. Jessillä on sopivasti reissuun lähtöviikolla 1v. synttärit, joten varmasti saa uusia leluja. Täytyy niistä joku laittaa odottamaan matkaa. Tutti on kans varmasti hyvä apu, ainakin silloin jos korviin meinaa sattua. Jos se toimisisi niin kuin purukumi aikuisilla...en tiedä.
Kiitos korvikemerkin nimestä :). Otin sen ylös, vaikka taidampa sen tunnistaa purkistakin. Tuli mieleen noista vauvan soseista, kun tuolla aikaisemmin kirjoitin, että lueskelen aina purkin kyljet, että mitä sose pitää sisällään. Niin varmasti teen siellä Italiassakin, mutta tuskimpa ymmärrän niistä hölkäsen pölähtämää :LOL: ...täytyy vissiin mennä sanakirja laukussa kauppaan :D.
Kovasti voimia sinulle :hug: ! Hankala tuo teidän tilanne edelleen :( .

Edla Joo, peruslauantaisettiä oli meilläkin :). Olla möllöteltiin.

Meillä Jessi heräsi tänään seitsemältä |O . Olisi nukahtanut varmasti vielä uudelleen, mutta sai kamalan hikan. Yöllä kyllä nukkui hyvin, että sen puolesta en voi valittaa. Nyt täällä on kovat konttaustreenit meneillään :D. Jessi nostaa jo toista kättänsä konttausasennossa ja toinen polvi on vähän edempänä kuin toinen...saas nähdä koska tajuaa homman jujun :).

hei vaan taas, pimennossa ollaan oltu kun meilla on netti ollut myrskyn takia poikki ja sitten on ollut kaikkea tekemista.
heinuli saikin jo vastauksen. Viela lisaan, etta sain vieda jopa vetta tuttipullossa vauvalle koneeseen. ei tarvinnut edes maistaa. kaikki ruoat olen aina saanut vietya. Vauvan voidetta jouduin Oslossa kokeilemaan kateeni, etta nakivat sen olevan aitoa kosteusvoidetta :LOL: .
korvat koneessa meilla ei Ava ole koskaan itkenyt koneessa minkaanlaista kipua, mutta olen joka kerta ennen lahtoa antanut vauvojen nenasuihketta, jotta ei ainakaan tukkoisella nenalla lenneta. Silloin sita painetta saattaa tulla ja kipuakin. Lentoemannat ja koko konehenkilokunta ovat aina olleet ihan hirmuisen ystavallisia kun lapsen kanssa lentaa. Apua olen aina saanut ja ekstra tyynyja ja viimeksi kavi lentoemanta oikein peittelemassa nukkuvan Avan.

yotissista ollaan meilla luopumassa. Eilen aloitettiin ja tulos oli kiukkuisesti tunnin itkeva vauva joka lopulta rauhottui ja alkoi hyvailemaan hiuksiani kun viereen otin. Siihen sitten nukahti kahden aikaan. Neljalta herasi kitisemaan, sain tassuttelemalla rauhoitettua :eek: , meilla ei siis koskaan olla tuosta tassuttelusta perustettu. Puoli kuudelta herasi (laskin sen jo aamuksi) ja annoin aamumaidon. Neiti nukahti sitten syliin ja laskin omaan sankyyn, jossa herasi kahdeksalta. Eli loppujen lopuksi olen melko tyytyvainen. Nyt vaan kauhulla odotetaan ensi yota. Tilannehan saattaa olla se, etta ensi yona mistaan ei tule mitaan.... :|
marmotta en usko,e tta saat miehen tietoja pois papereista, mutta onneksi voit matkustaa kotosuomeen takaisin. Tietavatko appivanhemmat siella, etta aiot palata Suomeen?

Meilla seistaan ilman tukea lyhyita aikoja! Askeleitakin koitetaan ottaa...
Avalle tuli muuten eilen 9kk tayteen.

Marmotta, en kans usko että tietoja saat pois, mutta muuta ittes ainakin yksinhuoltajaks...

Vitsi mä oon poikki...yksin oon yli kuukauden hoitanut lapset ja kaikki. Mies on tehnyt kaikki illat ja vkonloput keittiötä. Ihanaa kun joku joskus syöttäis pepin tai laittais nukkumaan tmv. Kyllä siitä taas osaa nauttia...

Heips

yösyötöt pikkunen on nukkunut NELJÄ yötä iskän vieressä. Ja mä meidän sängyssä yksin ja isosiskon kanssa muutaman yön. Oon nukkunut niin hyvin kaks viimeistä yötä ja neidille ollaan tissiä tarjottu vast aamulla n. 06.00 Tuttia iskä on antanut yöllä kerran kaks :) et ei hän yöllä maitoo tarvii ei edes itke perään, mä vaan annan rintaa liiankin nopeesti. Mut ens yönä neiti nukkuu mun vieres et katsotaan miten käy, tyytyykö tuttiin kun äiti vieres.

Marmotta ootko sä Eevan huoltaja vai onko teillä yhteishuoltajuus? Jos yhteis niin sit et voi esim: muuttaa nimeä ilman et mies myös allekirjoittaa paperin. Mut tuskin mies vastaan laittaa jos ei asiasta oo kiinnostunut. Voi sinua, ikävä tilanne - mut yritä nauttia kaikesta mahdollisesta sielä. Koska lähdet sinne matkalle? Sä tunnut todella vahvalta ja jalat maassa olevalta naiselta -pärjäät varmasti sinkkuäitinäkin. Toivotaan kuitenkin et miehen tila kohentuis ja vielä sieltä jostain löytyis se mies jota sä rakastat ja joka myös haluaa olla eevan isä. Tosi ikävä sairaus kun se muuttaa ihmistä. :hug:

Jossu piti kommentoida et sulla on vauhdikas harrastus :)

Mulla loppuu akku -pitää lopettaa. Me lähdetään hiihtämään Vuokattiin :) oon ihan intona vaikka en mä kova oo hiihtää kun ei täällä ole kunnon talviakaan. Mut silloin kun pääsee jonnekin niin sit on kivaa. :wave:

Oltiin eilen tyttöjen kans ensin luistelemassa ja sit mentiin syömään, tuli muutama olutkin otettua ja lasi viiniä, oli tosi kivaa luistella pitkästä aikaa kun ei kerennyt suomessa. Tosin ois varmaan pitänyt jättää välistä kun flunssan poikanen vaivaa taas ja Freyjakin on saanut vuotavan nenän :headwall:

Yö meni entiseen malliin heräs varmaan kolme kertaa ja 5 annoin jo tisua... Tänään yritän mennä päivän ilman tisua ja sit vaan syötän yöllä (kello22 ja 05) jos onnistuu.

Marmotta Luulen ettet voi poistaa miehen nimeä isän kohdalta ja ruokot varmaan perii häneltä Italiastakin, kun olet yksinhuoltaja, nimen muutos taas varmaan onnistuu varsinkin sen jälkeen kun oot yksinhuoltaja. Mutta toivotaan että miehes aivot alkais raksuttaan taas normaalisti. :hug: Varmasti pärjäät yksinhuoltajana, olethan ollut melkein koko ajan sitä jo nyt kun olitte erimaissa ja nyt kun miehes on ollut sairaana. Tsemppiä.

Nyt kuuluu kätinää makkarista. kuulumisiin!

Heips...huomasin tuossa juuri, et Edith täytti eilen 8kk :heart: !!

katrinainen...tuleeko Avasta kaksikielinen neiti?..tosi paljon sanoja jo osaa ja melkein kävelee =) ...meil tuo liikuntapuoli vielä odottaa..siis neitihän edelleen vaan pakittaa...kiljuu ja itkee kun seinä tulee vastaan...sit joku kiskoo ja pelastaa jostain nurkasta :D ....

Yötissi...tääl aika moni jo alkaa vierottaa...pitäisköhän miunkin...tai oon varmaan taas vimpo joka syöttää yöllä....ja sit noidun tääl, kun ei onnistu millään :LOL: ...meil neiti ei viime aikoina ole natinaa lopettanut tutilla silloin yöllä :/ ...aikaisemmin joskus onnistui....

Huomenna meillä se lääkäri, Edith on sen verran jo tervehtynyt, et päästään sinne....jännitää jo valmiiksi, kun tietää, et otetaan verikokeita...ja pieneen sattuu :'( ....se on inhottavaa...onneksi on tuttu hoitaja töissä ja ottamassa meijät vastaan..taidan laittaa hänet pitää neitiä sylis, kun ne otetaan :whistle: ...olis helpompi...miä oon yliherkkä näitten lasten juttujen kans :ashamed: ...muuten minuu ei hätkäytä mikään, kun olen töissä ja potilaat on aikuisia...lapsi potilaita en kykenisi hoitaan :( ...

Summer...tääl kans yks, joka pyörittää koko huushollin ja hoitaa lapset...ihan kuitti alan oleen...oma aika on kortilla :( ....

Mahan olen alusta asti ollut Eevan ainoa huoltaja, lastensuojelija sita suositteli ihan silta varalta etta pitaa allekirjoitella papereita silloin kun mies on eri maassa. Ja hyva etta suositteli, enhan ma muuten olis passiakaan saanut yksin haettua Eevalle. Tai vaihdettua sen nimea silloin kun se ensimmaisen kerran vaihdettiin miehen nimeen..
Olis vaan helpompaa, jos miehen nimea ei olis edes papereissa, ma en halua silta mitaan enka aio tulla tanne enaa kesan jalkeen, sit kun Eeva alkaa tajuamaan asioita. Enhan ma voi tanne sita tuoda mummolaan saman katon alle isansa kanssa ja sanoa, etta se ei nyt vaan rakasta eika halua meita. Parempi kokonaan ilman. Vaikka se vaikeaa miehen vanhemmille tuleekin olemaan ja on jo nyt kun ne tietaa, etta en tanne jaa. Niin, ja mies on nyt melkein niin toipunut kun tulee toipumaan. Se lopettaa terapiat varmaan ensi kuun lopussa, kun ei ne voi tehda enaa enempaa. Ajan myota korjaantuu sit itsestaan jos korjantuu, mutta en usko. Se kuitenkin kayttaytyy normaalisti (joskaan ei kuten ennen) ja muistaa melko ok kaiken. Ainoa missa mattaa, on tunteet eika niita vakisin voi alkaa korjaamaan ja muuttamaan. Ihmeisiin en usko. Etta eikohan tama ole tosiaan tassa.

Summer, paasette sentaan sit pian uuteen keittioon. Ja ihan ammattilaisen asentamaan. :)

heips..poika sylissä rustaan,on nukkunu niin hikiset pikkupäikyt tää poika et on jo ihan väsy,mut koitan täs viihyttää. nyt hakkaa isänsä urkuja täs =)

mun äiti oli kylässä,tein ruokaa,oli kiva kun joku vatkaa kasperia,niin saa tehdyks rauhassa =)

edithille 8kk onnittelut :heart: perässä tullaan huomenna ;) ja matami tsemppiä huomiseen. miä en kans kärsi ollenkaan noita verikokeita yms. pikuselle :'(

yötissi..hahaaahaha,joo ei päästä ikinä eroon :D noh,tarkotus olis vasta vähentää... jos sais aamuyöhön venytettyä edes. kuitenkin noi yöunet on mulle niin tärkeet,et sais nukutuks ees sen vähän mitä voi,et en aio ruvet urheilemaan sen asian kanssa =)

Mut taitaa olla viisainta tarjoilla ipanalle puuro tässä kohdin,hyvät yöt kaikille...

Katrinainen: Ihan sillai hienosti tua teidän yö meni, kerrohan miten menee nyt sit toinen yö. Meillä kans pitäis lopetelle tua yötissittely, ja ens vkl:na J menee 2 yöksi mun vanhempien luokse kun lähdetään sinne häihin. ( tulee ihan huono omatunto kun vien toisen niin pitkäksi aikaa hoitoon, mutta jos otettais J mukaan automatkalle joka kestää 10-12h siitä ei tulis yhtään mitään, joten hänen parastaan ajatelen :) ) Ja tosiaan silloinhan J on 2 yötä ilman tissiä, niin ajattelin että siitä on hyvä lähteä ja lopetella imettämistä.. Hmm. Tai sitten me vielä matamin kanssa annetaan yöllä tissiä kun neidit on jo yli 3v :LOL:

Onnea 8kk edithille :)

marmotta: hirveästi :hug: sinne ja voimia! On kyllä todella ikävä tua sinun tilanteesi.

Meillä on huomenna 8kk neuvola-lääkäri, hieman etu ajassa, mutta kiva että näkee miten se paino on neidillä noussut jos on noussut. Anopin luona laitoin vaa´alle istumaan, ja alle 9kg se näytti.. Edellis päivänä neiti ei suostunut syömään kun tuoretta banaania, mitkään soseet ei mennyt alas, eilen kans otti pari lusikallista silloin tällöin ja tänään neiti on sylkenyt lähes kaiken mitä on tarjottu ulos! :ashamed: Mutta nyt on kuitenkin pulloa huolinut ihan ok:sti, pari kertaa päivässä.

Mun piti eilen mennä mun omien kavereiden kanssa istumaan iltaa, tehdä ruokaa ja sen sellaista. No vähä ennen kymmentä olin jo kotona, mies soitti että neiti ei nuku.. No se siitä illasta :ashamed: Mutta olin ollut n.8h imettämättä ja mun tissit oli oikeasti ihan räjähdys pisteessä! :eek: Ja toiseen tissiin kans on yhtäkkiä taas alkanut maito nousemaan.. Jo on kumma.. Kai se nostattaa tuota maitoa kun neiti tissitakianen on mukana matkassa :LOL:

Nyt kylvettämään neitiä ja pistämään unten maille! :wave:

Yhteistyössä