Hellou!
Kahlasin monta sivua teidän kirjotuksia, yritän nyt muistella mistä olitte jutellu...
Kadonneista menkoista Tein tuossa maanantaina raskaustestin ja negahan sieltä paukahti. Iso kivi vierähti sydämeltä, koska en olisi vielä ollut valmis pikkukakkoseen. Menkatkin alkoi ma-ti yönä, heti kun stressi väheni
. Ensimmäinen kerta, kun negatestitulos ja menkat sai mut hymyilemään
.
Riitelystä Tosi harvoin riidellään ja jos riidellään niin ne riidat on pieniä. Meillä ei huudeta, raivota tms. Mä varmaan voisinkin
, mutta mies on niin tasainen, että sen kanssa ei sellainen riitely onnistu
. Tosin kumpikaan meistä ei tykkää riidellä, puhumalla yleensä saadaan asiat lutviutumaan...toinen hyvä keino osoittaa mieltä on muutaman minuutin mykkäkoulu :kieh: Väsyneenä sorrun joskus tiuskimaan :ashamed: , kait sekin ihan normaalia.
naukuri Mukavaa ja rentouttavaa reissua
!
valmisruoat Annan jos ollaan kylässä tai jos jostain syystä laiskottaa niin paljon, etten jaksa laittaa ruokaa. Yleensä teen kyllä itse. Jessi syö tosi hyvin niin mun tekemiä sössöjä kuin kaupankin ruokia.
sanoista Jessi sanoo ruokaa odotellessa "nam" ja jos ei tahdo syödä, niin pyörittää päätä ja hokee "eieieieieiei". Muita selviä sanoja en ole huomannut. Juttua kyllä piisaa, mutta selvää en saa
. Ymmärtää kyllä puhetta enemmän kuin osaa itse sanoa. Näyttää pyydettäessä kellon ja lampun, ei-sanaankin reagoi, vilkuttaa ja pörrää pyydettäessä
.
edla Meilläkin Jessi seurailee kokkausta, pyykkien laittoa tms. kotihommia vieressä. Laitan tytön esim. syöttötuoliin ja annan kauhan ihmeteltäväksi silloin, kun laitan ruokaa. Tyttö viihtyy aika kauankin, kun seurailee äidin touhuja
.
Merika Hui
! Onneksi ei käynyt kuinkaan! Jessi löytää kaikki pienimmätkin murut lattialta. Tarkkana saa olla, ettei syö mitä sattuu. Kaverini luona löysi pienen leivän palan lattialta ja sekös oli mukava. En tosin tiedä ehtikö maistaa sitä, mutta hiljeni ja siitä arvasinkin, että nyt löytyi joitan liian mielenkiintoista. Kaverini poika oli viskannut leipäpalansa lattialla
.
Marmotta Jopas anoppisi "hyvät" herkut Eevalle tarjosi :/ . Ei kyllä kivaa tommoinen! Kovasti jaksamista!!!
nemika :hug: ei varmasti ole mukavaa, kun ei tiedä ketä uskoisi
.
matamimimmi Hienoa, että pääsette nopeasti!
Jessille on ilmestynyt kaksi ylähammasta ja kolmaskin siellä jo kuultaa ikenestä läpi
. Kitinät loppui, kun hampaat tulivat näkyviin. Neiti on ollu tosi hyvällä tuulella muutaman päivän, ihanaa! Sitten...Me varattiin eilen lentoliput
. Lähdetään Italiaan keväällä isolla sukulaisporukalla. Jännittää jo valmiiksi matkustaminen, mutta onneksi Jessi on silloin jo vähän yli 1v. Kauan piti asiaa pohtia, että uskalletaanko lähteä, mutta tultiin siihen tulokseen, että eiköhän siellä kaikki mene hyvin.