Jossu, vau ja oho... kyllä sä aika mimmi oot
Ollaan muutama kerta oltu radalle-jutuissa mukana, mut mä oon sellanen hannari ettei mitään kisafiilistä saa aikaseks
Meillä ei puhuta, ei kontata eikä ees ryömitä
Eikä kyl ihan täs lähipäivinä oo ees alkamassa puhumaan, juttua riittää mut ei siitä sanoja saa. Ein tarkotus me ymmärretään ja siihen annetaan tiukat vastalauseet mut ei aleta huutaa. Oma nimi tunnetaan ja kaikki ihanat lempparit kanssa (paitsi sillon ku on jotain mielekkäämpää tekemistä kuten mm. telkkarista tulevat mainokset, ne on ihania ??) Konttausasennossa vemputtaa ja nostelee hienosti käsiä ja koittaa nousta polvien varaan, mut hannari ku on ni ei uskalla toista kättä nostaa maasta ollenkaan
Mittarimatona osaa mennä hiukan eteenpäin
Birdie, mä just ostin jouluna Guessin lompakon laivalta. Oli muistaakseni aika hyvässä alessa
Laukkujakin kattelin, mut kaikki ne mitä oli jäljellä oli aika bling bling, joten not for me
Repa, meillä kans ku koitan laskee maahan mahalleen, niin neidin jalat jää tönköksi karhunkävelyasentoon ja siinä se sit möllöttää muutaman minuutin kunnes jalat laskeutuu alas ja hirvee sitkeys jatkuu.
Majj, älä murehdi niitä kahta keksii, kuten poika sano ni ihmisiähän me äiditkin ollaan. Eikä se vissiin pienelle tuonut hirveitä tuskia?
Marmotta, juu kh-tukea saa vaikka tienaiskin samalla, kuhan tosiaan lapsi on kotihoidossa. Tuen lisäosaan se sit vaikuttaa, siihen 168?, kuinka paljon tienaat.
KH-tuesta, en oo mäkään vielä hakenu ja kotiin tuli ne laput suunnilleen sillon ku tuli 8kk täyteen. Muistaakseni joku sitä kyseli.
Töihin menosta, en oo varmaan ennen syksyä menossa. Tosin meinaan vähän firman juttuja tehä tässä kotona olemisen ohessa eli nettisivujen päivitystä, laskutusta, pankki ja muita juoksevia asioita, ni saan sit vähän enempi itelle käytettäväks
LC/ Katris, meillä oli kanssa joulun tienoilla noita nukahtamisvaikeuksia ja ongelmia nukkumisen suhteen. Mä pistin ne korvatulehduksen ja sit sen risteilyn piikkiin, et neiti meni sekaisin uudesta paikasta ja sit taas paluusta kotiin... mut en tiiä, voihan se olla wonder weekkiki
Jahas, josko menis likan kanssa nukkuun, johan tässä tulikin vuodatettuu