Iltoja..... =)
Tänään on ollutkin äksönpäivä,käytiin mummulla kylässä,siis mun äidillä vielä tossa iltasella...
Papat ja Mummutojalla siis mummu ja pappa (mun isä ja äiti,eronneet) ja vaari ja mummo. Mun mummu ja pappa,eli äitini vanhemmat on vielä elossa,isän puolen ei. Miehen mummo on vielä elossa,mutta makaa sairaalassa jo ties monetta vuotta ja mies ei oo ollut yhteydessä sitten lapsuuden...en oikein tiiä miks :/
Joku kyseli siitä
vedestä...Kasper tykkää hörppiä vettä vaikka kuinka,en tosin anna kun muutaman siemasun kun se on sille sellasta leikkiä ja sit sen kupin kanssa hösätään niin että paidatkin on märkänä =) Pulloahan hää ei käytä.
Vaunujutuista vielä sen verran että oon tyytyväinen kun ostin noi jovi airit kovalla kopalla. On nimittäin sen verran
iso koppa että mahtuu sinne keposesti vielä jonkin aikaa vaikka pitkä poika onkin (68cm 5kk neuvolassa), Kyllähää rattaissakin nukkuu,mutta toi koppa jotenkin lämpösempi ja turvallisempi,ei pääse sieltä kierähtämään,ei tarvi valjailla niitata kiinni =)
Meillä ei onneks pahemmin enää
itketä..sillai tosissaan. Väsykitinää tietty,mutta se ei oo mitään siihen koliikkihuutoon verrattuna. Joskus saa pikkukohtauksia,mutta ei mitään kovaa itkua. Sillon kun poika synty,oli samassa huoneessa kaks tyttöä ja niiden äänet oli just sellasia hentoja kissanpennun naukumisia ja Kasper huus niin että kitarisat vilkku jos tissi ei ilmestynyt välittömästi heräämisen jälkeen näköpiiriin. Ulos tullessaankin huus jokusen tovin melko kovaa
Naukuri,kuulostaa kovin tutulta noi teidän yöt...pelkäämpä että meilläkin kaikki vaikuttaa uniin...hampaita ei oo tosin nähty,mutta tuskin ne tekee poikkeusta :ashamed:
Matami: Meillähän on sit niiku ollu mammatapaaminen..vahingossa
Aika kumma juttu tapahtu tänään kylvyssä... Mehän siis kylvetään kahdesti viikossa,yleensä samoina viikonpäivinä. Ja poika on tykännyt kylpee,polskutellu niin että äippäkin on ollut litimärkä =) Mut nyt kahtena aikasempana kertana on ollut melko vaisu,syönyt vaan sormiaan,eikä juurikaan polskutellut,mutta ihan hyvän tuulisena ja nauravaisena siellä on ollut. Nyt sit tänäiltana
jotenkin pelkäs sitä vettä Huomasin kun laskin sinne että vapisee ja parahti sillai pelokkaasti. Koitin tosi varovasti sinne laittaa ja hellästi sivelin vettä päälle ja kyllä se siellä oli mut ilmeestä näki että
jotenkin jännitti koko ajan eikä oikein nauttinut :/ Sain pestyä pojan ja sit se alko vähän jo kitistä joten otin sit heti pois. Kuivatessa oli jo normaali oma ittensä. Suoritan jokapäivä ilta ja aamupesut lavuaarin y llä ja tykkää osallistua itekkin,laittaa käsiä hanan alle jne...eli ei mun mielestä oo pelännyt vettä.
Mitäs teen jos se nyt alkaa aristelemaan tota kylpyä??
Pakkohan se poika on kunnolla välillä pestä :/ Ei sitä oikein hennois "pakolla" mutta toisaalta jos rupee välttelemään sitä niin kasvattaako se sitä kylpypelkoa entisestään? Tai sit tää on joku vaihe taas... Mitään ei oo tapahtunut noissa kylpyhetkissä,mikä ton ois saanu aikaan...
Nukutus meni kans kumman helposti,söi tissin ihan rauhassa...ei vääntelyitä. Sänkyynlaittaessa jäi heti hakemaan unta,ei koittanu kääntyillä tai muutenkaan sillai levottomasti peuhannu niinkuin yleensä. Nukahti nopeesti. Äskön kävin tuttia laittamassa,nyt on taas saanut sitäkin tehdä pariin otteeseen per ilta. Mut heti kyllä jatkaa unia.