Herranjestas miten tänne tulee juttua nopeasti! Ja tosi kiva treffikuva hehkeistä äideistä ja suloisista lapsista!
Mun sympatiat on kaikilla levottomien öiden uhreilla! Meillä kans tyttö rupes jonkunen viikko sitten heräileen jopa 3kertaa syömään yöllä, ja sitten välillä se tutinlaittojuokseminen, ei tullut paljon siinä unta mammalle. Mutta kuten maailmalla viime yönä, meillä tehtiin HISTORIAA: iltavellit meni ahnaasti ja vähän tissiä vielä päälle (ihmettelin miten mahtuu niin paljon noin pieneen ihmiseen), nukahti 21 jälkeen ja nukkui aamuun asti!!?!
7:30 rupes kuuluun pieruähinöitä!!! Minä tottakai täysien tissieni kanssa yhtäkkiä nukuinkin huonosti ja ihmettelin että eikö se nyt herääkään syömään ja onko kaikki ok. Tuttia piti kyllä edelleen muutaman kerran käydä laittamassa, mutta siis toivoa kunnon öistä on! =) Selkeästi meillä nuo heräilyt tais johtua mun laihasta maidosta, kun nyt vellien voimin menee paremmin.
Meillä on mumma, paappa ja isopaappa Suomessa, safta ja saba Israelissa ja itse ollaan nyt Norjassa, eli ihan intiimisti juhlitaan isiä eli abaa.
Mä oon kateellinen teille harrastelijoille! Olisin niin halunnut edes vauvauintiin, kun itsekin tykkään vedestä/uimisesta ja tyttökin räpiköi kylvyssä niin innoissaan. Mutta me ollaan tällä hetkellä vähän levotonta sakkia ja lennetään maasta toiseen, ei oikein pääse kiinni mistään kunnolla.
Rattaista Mä laitan tilanteen mukaan joko vaununkopan tai ratasosan. Vaununkoppa jos oon varma et nukkuu, mut jos on hereillä, viihtyy vain siinä ratasosassa kun näkeekin jotain.. Sitä ei saa täysin makuulle, mutta nukkuu kyl siinäkin hyvin. En jaksa uskoa että tuhoais sen selkää mitenkään, vaikkei vielä itse istua osaakaan, sylissäkin viihtyy vain istuma-asennossa.. on tosi pienestä asti punnannut itseään istumaan esim turvaistuimessa. Vaatteita laitan enemmän rattaisiin, esim paksumman pipon ja välikerroksen, mut monesti en lapasia kun kädet jää haalarin hihojen sisään, siitä sitten hipellän sormia ja kokeilen onko viel lämpimät.
Juomavesi: kuinka paljon annatte juoda? Meillä silloin aluksi vaikka oltiin reilun 30 asteen helteessä niin vannoteltiin ettei tarvi/saa antaa vettä vaan tissiä kun haluaa, nyt sit on pullosta antanut esim ruokamaistelujen jälkeen ja jotenkin tuntuu että tuo tykkäis vedestä ja jois sitä kunnolla...