TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

Alkuperäinen kirjoittaja Jenni30v:
Hei onkos mymmelis taas kadonnut?
En oo, en oo vaan saanut aikaiseksi kirjoitelkla mitään, kun ei oo oikein mitään asiaa :LOL:


Mitäh, missä se linkkin teitin reffeistä oli, mä en taaskaan löydä mitään!!!! Millä sivulla!!??

Kipeeänä ei ol eJoon aollut kertaakaan vielä, vähän oli räkäinen muutaman päivän, mutta se siitä.

Turvakaukalo
alkaa olla ahdas, ei meinaa talvivaatteineen mahtu enää sinne :LOL: Isomman penkin ostoon mars ensi kuussa, kun tulee palautukset! Eisillä, mulle tulee vaan muutama satanen, mutta mies ilmoitti ilo asian, mä saan paljon joululahjoja Joonan kanssa!! :LOL:

Jahas, Joona on kasvanut isoksi pojaksi. Tykkää nukahtaa yksin :LOL: Sylissä oon tottuntu nukuttamaan, mutta nykyisin unen tulossa kestää ja kestää, mielummin nukahtaa sänkyynsä, sekä öisin, että päiväunille :wave: Minä, kun mieluusti sylittäisin ja ottaisin kainaloon nukkumaan, ni ei käy, poika ei nukahda, eikä nuku :LOL: Kamala tälläinen!


Tervetuloa UUDET

Moon hirmusti alkanut miettimään, että mitä sitä pitäis tehdä, kun äitiysloma loppuu :eek: Voi apua. Oppisopimukseen lähden, mutta mihin ja koska, se on ihan auki, eikä mulla oo jotenkin voimia aloittaa taas alusta sita kaikkea :ashamed: *huokaus*
Enkä kyllä halua Joonaa laittaa hoitoon vielä niin pienenä, saas nähdä pärjätäänkö ilman mun pikku äitiysrahoja, on ne sentään muuamasatanen lisää kuussa :LOL: Ei paljoa kannusta öäitejä jäämään kotiin hoitamaan lasta, kun raha, mikä saa, on noin älytön. :eek:

Mur mur sanoo Mymmeliksen massu! RUOKAA OITIS! :wave:
 
Edith sitten kääntyi ihan itsekseen äsken....vihdoinkin...ja nyt liikkuu sivuttais suunnassa tuol lattialla ihan innoissaan :D ....no ei tarvi miun olla enää huolissaan liikuntapuolesta ;) ...

kurpitsa...alas näkyillä ;) .... =) !!...ai ja jossu kans.....
 
Kurpitsa ja Jossu: ette ole ainoita ;)

Jennille :flower: ihania asioita ja uutisia

Matamimimmi Oslossahan me, miehen töiden perässä kuljen niin et saadaan vähän enemmän laatuaikaa kaikki ;) Ja sitä paitsi, mummola Suomessa on nyt niin ihanan helposti lähellä!

Nyt lyhyemmin, kun näköjään tuli tekstiä viimeksi. Ulos, kun aurinko ihanasti paistaa
 
jossu/ilona: kiva etten oo ainut..hmm..en tiiä kans haluanko tulla nähdyks..jos jonkun kuvan laitan niin sit kerhon puolelle....en oo muuten aurorastakaan yhtään kuvaa laittanut näytille..pitäsköhän jo uskaltaa..voishan sitä tietty laittaa ihan 1 pvää ikäsestä aurorasta ja äiteestä yhteiskuvan ja sit jonkun uusimman kuvan tytöstä itestään..
 
Terppa taas!

Meillä ei menny rataskokeilu ihan niin hyvin kun olin ajatellut. luulin, et jannu viihtyy paremmin siellä, kun näkee jotain, mut katin kikkareet! Kitisi ja natisi kunnes sai kotona mahan täyteen ja tissin suuhun. Siihen se sit urvahti päikkäreille :/ Pitää kokeilla uudestaan kun on virkeempi!

Tuosta mammakuvasta... Näkisittepä kun oon kotitonttuna koko päivän. Hyvä et muistaa hiukset kammata :LOL:
 
Tuli muuten mieleen, et meillä poika eilen löysi pistorasiat. Vaikkei kovasti vielä liikukaan niin oli kääntynyt masulta selälleen ja potkinut itseään akselinsa ympäri ja selällään eteenpäin ja sormet näpelöi pistorasiaa :eek: En ollu vielä ajatellu et tuokin aika on jo käsillä, mutta onneks on sen verran uusi talo, että nuo rasiat on suojattu valmiiksi. Mikä kaikessa kielletyssä heti kiehtoo??

kurpitsa: Meillä poika on jo sen verran pitkä (ainakin 68cm, mut varmaan jo pidempikin ) ettei mahdu kunnolla tuohon vaununkoppaan (vaikka on emmaljungan ja aika iso ) kun siinä on tuo paksu toppamakuupussikin. Siksi vaihdettiin ratasosaan. Ja onhan tuo ratasosa sit kätevä, et voi lenkkeillä/käydä kaupoissa niin et poika saa katsella sieltä. Olisin kyl halunnu pitää tuon kopan tuossa iäisyyden, se oli niin ihana :)
 
Muakaan ei oo nähty,mutta nyt ois profiilissa meikä kuvassa... epäselvä kuva kun en jaksa pienentää kokoa et näkyis selkeemmin. Se ei sit oo kauaa että uteliaat olkaa nopeita :LOL:

Ratasosaa ollaan käytetty ja kaupassa matkarattaita puoli-istuvassa asennossa. Vaununkopassa edelleen nukkuu. Päällä vanupuku,villikset,pipo ja sit makuupussi ja jalkapeite. Tosin nyt on ollu viileetä kun ollaan oltu kävelemässä. Ei toi kyllä mitenkään erityisesti viihdy siinä puoli-istuvassa. Matkiksissakin tänään kaupoilla piti puolet ajasta päätä ylhäällä |O

Matamimimmi,jee!! Onnea kääntymisen johdosta :D

Turvakaukalo saa vielä hetken mennä,jalat alkaa tulemaan yli,mutta ymmärtääkseni se ei edellytä vaihtamista vaan se jos pää alkaa tulemaan selkänojan yli...

Piti jotain kirjottaa..mutta että mitähän se oli. Niin paljon asiaa tullut :xmas:

Poika söi taas kesäkurpitsaa äipänmaidolla,nyt alko jo maistumaan. Lisäks sai taas bansku maistiaisia... ihan onneissaan kyllä kun söi meidän kanssa samaan aikaan =)

Jenni: Hieno homma että Neea kehittynyt hienosti :heart:

Mies osti kaupasta suklaakonvehteja..miks niitä kaikkia makuja pitää maistaa!!!! |O :p
 
Repa, kerkisin katsoa :D Hyvältä näytti sekin mamma! Ja poitsu :heart:

Naukuri, meillä kun liikutaan kierimällä, niin ekanahan se kieri pistorasialle =) Ja eilen oli räveltämässä videoita. Kyllä ne vaan tietää!

Kurpitsa, mullakin on ollut vaan hetken profiilissa tytön kuva. Jotenkin oon tän netin kanssa aika varovainen. Omasta kuvasta en ole varma...mut luulen että en halua sitä tänne. Tai sitten sillai hetkeks vaan. Se olis ihan ok että te katsositte kaikki, mutta mistäs mä tiiän sitten kuka sitä on pälyilly :/

Jenni, hienoa että kaikki hyvin!

Marmotta, mulle kävis kumpi päivä vaan..paikasta en tiedä. Paikalliset vois tietää paremminkin?
 
Carmen en huomannu ollenkaan aamulla kiittää kuvasta,kun hössötin vaan Edlan unohtamisesta eli kiitos!Tosi hyvä kuva tuli,kun mun kuvat harvoin onnistuu...hääkuvat taitaa olla kaikista kuvistani onnistuneimmat :D Kuvan kai voi kopsata tuolta itelleen?!?
Meillä meni yö aikas mukavasti.Poika alkaa selvästi tottumaan ajatukseen,että yöllä ei enää maitoa tule!
Tänään oltiin sitten avoimessa päiväkodissa tutustumassa ja aion mennä toistekin.Oli mukavaa porukkaa ja kiva ilmapiiri!
Kirjakin tuli sitten tänään postista,et pääsen lukemaan miten saan pojan nukkumaan hyvin läpi yön!
Kamalaa kun on koko ajan jotain tohinaa ympärillä...en saa millään rauhotettua itseäni tähän koneen ääreen eli taas on mentävä!
 
Piti muuten kertoa, että meidän emäntä heräsi tänään sängystään väärin päin :eek: Jalat pään paikalla. Miten ihmeessä on saanu ittensä käännettyä ja vielä sillai että en ole heränny ollenkaan. Luulin että se on koko yön nukkunu ihan rauhassa.
 
käärö
Hei!

No nyt on taas jääny tuo kirjoittelu, mutta kun tää muutto painaa päälle. Lauantaina pitäs muuttaa ja vielä ois tehtävää paljon.

Olitte jotain Jkylän ja Treen tapaamisia miettiny, multa jää kyllä ny väliin ja Lahesta ny vähän hankala tulla ku autoo ei päivisin oo käytös ja varmaa menee muutenki ny aika nopeeta ku pitää paikat saaha jouluks kuntoon.

Marmotta sinäköhän kyselit sitä mun ikää eli oon -83.
Jos sukunimi Haverinen sanoo jotain ni ehkäpä me koskelaiset sitten tiedetään toisemme..

nyt mentävä ruoka uunissa..
 
Käärö, nyt alkoi vielä enemmän vaivata kuka oot :D Harmi kun et pääse tapaamiseen.

Meillä on nukuttu jo tunti :eek: Herran jestas! Just meinasin tulla tänne kertomaan, että meillä on muodostumassa rytmi päivään. Kolmet päikkärit ja kestoltaan yleensä 30 min. Joskus jopa 45 min.
 
KiittiCarmen kuvasta :flower:, Joopa joo, mä oon niin pieni ja huomaamaton että mä saatan jäädä huomioimatta ja myös kohtuu hiljainenkin olen ;) :LOL: Kiitti Hemuli, et huomasit et yksi on joukosta poissa :LOL:

Isovanhemmista,
meillä ei ole ku mun isä ja miehen äiti. Toki molempien meidän äidinäidit on elossa ja miehen mummoon tulee jonkun verran pidettyäkin yhteyttä. Oma mummoni ei halua pitää yhteyttä meihin, pitkän ja karvaan perintöasian takia, joka ei tavallaan hänelle kuulu vaan hänen lapsilleen, mutta näin elämä joskus menee.

Isänpäivästä, ikävästi jouduttiin tänään toteemaan ettei mun isä voi asua enää kotonaan, vaan nyt ollaan tultu tilanteeseen et olis löydettävä joku hoitokoti. Tilan heikkenemisen merkkejä on ollu ilmassa koko tän melkein 7 vuoden ajan, mutta nyt alkaa oleen alamäessä aika kova vauhti. No jos jotain positiivista, eipä sen jälkeen sit tarvii pelätä et kotona sattuu jotain.

Pistorasioista, juu meillä ei olla niihin ehditty ku ekaks löyty kaikki ne ihanat nuoleskeltavat johdot siinä rasian alla :D

Turvakaukalo, me kyllä vielä siihen mahdutaan ja luulisin et parisen kuukauttakin vielä ihan jees... ehkä... :)

Sormiväreistä, kiitti :flower: kokemuksien jakamisesta. Ehkäpä mä jonkun värin hommaan ja sit tehtaillaan kortteja. Ostin muuten suomalaisesta eilen puisia valokuvakehyksiä à 1?. Ajattelin noiden kummien ja niiden muidenkin vähien sukulaisten piinaamista puolivuotiskuvalla joka on jo valmiiksi kehystettykin. Ajattelevaista, ei ole mitään syytä olla laittamatta kuvaa hyllylle :LOL: ;)

Puuro, me syötiin tänään päivällä banaanipuuroo. Tein puolikkaan annoksen (0,5dl) ja sitäkin oli liikaa, mut ihan jees maistu noinniinku kiinteeks kummiskin :D

Summer, meillä ollaan jääty siihen kaikista ahtaimpaan väliin eli poikittain sinne sänkyyn, enkä mäkään oo ikinä huomannu että neiti olis itteään ähränny poikittain. Joku kaunis aamu mä herään siihen et sen pää on jalkopäässä, käsi tulee pinnojen välistä ja se vetää mua nenästä tai hiuksista :D

Kiva kuva Repa :)
 
Edla-mamma, oli se kyllä aika hupaisa näky, kun se oli mahallaan ja väärinpäin ja nosti hymyillen päätä sieltä :D
Ihana hymyilevä tyttö se kyllä on :heart: aina hymyilee kun herää; ei herää itkien oikeestaan ikinä. Hymy naamalla se odottaa, että joku tulee hakemaan pois. Muutenkin itkenyt elämänsä aikana älyttömän vähän. On niin oudon kuulosta jossain jos kuulee että vauvat kauheesti itkee. Poika kyllä itki ja kovalla äänellä. Tällä tytöllä oli sairaalassa jo sellanen hento tytön itku. Vaikka muuten kyllä ääntä löytyy. Ja nyt se on nukkunut jo 1,5 tuntia!
:eek: Omituista..ei voi muuta sanoa.
 
Edla & Summer: Meillä kanssa vääntyillään miten sattuu sängyssä. Yks päivä menin kurkkimaan kun neiti oli päikkäreillä. Pinnasuojan ali oli sujahtanut pikkujalat ja ne oli pinnojen välissä aina reisistä asti. Aika hassun näköistä kun toisen jalat vaan törrötti sieltä pinnojen välistä. Pakkohan asentoa oli korjata ja sekös Neea harmitti. Himskatin äiti kun tulee kääntään kun on löytänyt niin mainion asennon nukkua :LOL:
 
Meillä Edith nukkuu miun vieressä ja välillä herään kun pienet jalat potkii ja sätkii...neiti on poikittain sängyssä =)

Nyt on taas tuolla lattialla möyrimässä.....innoissaan kääntyy vatsalleen....saapi nähdä miten vaikuttaa ensi yön uniin....kun on niin tohkeissaan uusista taidoista ;)....ei kyllä oikein osaa vielä takaisin selälleen, kuin välillä.....joten pitää kääntää, muuten väsähtää...

[/b]Summer, meillä kans tyty aina ilonen, kun herää...höpöttää omille varpailleen, harvoin itkee..... =)

Repa....tunnistin sut.... ;) ....tarkoitin sitä neuvola kertaa... =)
 

Yhteistyössä