TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

Heips, meillä oli vieraita :) ihanaa kun esikoinen sai näyttää kaikki temput ja pelata tätien kanssa pelejään -sai huomiota oikein kunnolla. E meni päikkäreille :)

marmotta tosi ikävä tilanne. Ikävä kun ei muista mut varmaan viel ikävämpää jos persoonallisuus muuttunut -olis ihana kun mies haluis tutustuu teihin uudelleen -mut josko se 6kk päästä onnistuis. Sulta vaaditaan tosi paljon, muista et tärkeintä on et sinä ja eeva voitte hyvin ja et sä jaksat. Pidän peukkuja ja toivon et uusi vuosi toisi tullessaan ihania asioita. :hug:

5kkmeillä löydetty varpaat ja sukatkin on kerran lähtenyt jalasta. Tutin neiti osaa myös ottaa pois ja saa tavaran kätensä. Miten se aika kuluukaan -kokoajan pieni oppii jotain uutta. Isosisko on ihan ykkös juttu vaikka äiti saakin ihanimman hymyn. Marmottako sitä kysy -kyllä Ella on äidin tyttö :)
 
NaukuriTaalla oli isanpaiva jo kesa kuussa ja ostin isannalle selkahieronnan kun raijas meidan vaatekassia sairaalaan ja sairaalasta 2 viikon ajan, oli kuin kanto juhta kun tilasin puhdasta vaatetta kaytettavaksi ja sitten Freyjalle kans vaatetta. Taalla ei osastolta saa vauvan vaatteita joten omia pitaa tuoda ja vaipat myos etc... Mutta asiaan, papalle lavastetaan sellainen kuva johon laitan F:n kynien kans makaan lattialle ja paperille kirjoitan hyvaa isanpaivaa papalle ja laitetaan se emailna sit sunnuntaina :D

Tervetuloa IlonaS

Ja Marmotalle unohtu laittaa :hug:

Weissille parannus myos :hug:

Ai niin Freyja on kylla isan tytto, parhaimmat hymyt ja naurut isa kylla saa! Mut kyl ojentaa sit kadet etta ota aiti syliin...
 
Moikkelis!

Tervetuloa kaikille uusille!

Marmottalle jaksuja :hug:

Meillä Aake toipui lauantaina viikon kuumeilun jälkeen. Nyt on sit mun vuoro niiskuttaa ja kuumeilla. Ihan sama, kunhan poika parani!

Mulla meni eilinen ja tämä päivä kun yritin joka välissä käydä lukemassa kiroituksia. Nyt en sit muista yhtään mitä piti kommentoida...

naukuri: me tehtiin Aaken kanssa eilen semmoinen kädenjälki vahaan. Sit mä kaiversin kinkkumittarilla siihen Aaken nimen ja päivämäärän. Kamalan vaikea keksiä mitä sitä hommais, mutta tällä kertaa nyt tuommoinen. lisäksi meinasin käydä ostamassa jotain pientä extraa. Jos käytäisi syömässä, tai sit teen jotain herkkua täytekakun kera. Siinähän sitä jo onkin.
 
heipsan

meitsi ilmoittautuu taas mukaan remmiin. Meidän kone tilttas lopullisesti pari viikkoa sitten ja nyt vasta saatiin uus kone.. kauheita vieroitusoireita on kyllä ollu tän netin suhteen... ja varsinkin palstailun. kovasti oon ulkona teidän jutuista, mutta enköhän pääse taas juoneen mukaan..

me ollaan asetuttu nyt tänne uuteen kotiin ja oikein mallikkaasti on sujunut kaikki. Verhotkin on saatu asennettua paikoilleen.

poitsu on edelleen oma rauhallinen ja iloinen itsensä. Eli ei mitään kummempia tällä suunnallla.. varpaita ei oo vielä löytänyt, mutta eiköhän senkin ehdi. kovasti poika kääntyilee.. Ruuista ollaan maisteltu puuroja, lihaa ja kalaa. kaikki uppoovat tosi hyvin. Puurokin menee ihan aikuisten malliin alas :)

levottomia öitä on ollu jonkin verran.. ei mitään huutoja, mutta ihme öninää ja tutin laittoa.. Onneks tosta tutin laitosta selviää nukuksissakin ;)

isänpäivälahja kävin tänään ostamassa parranajokoneen.. oli sen verta hintava että saa toimia myös miehen synttäri ja joululahjana... pitäs vielä askarrella joku kortti.. ajattelin painaa sormiväreillä pojan jalan korttiin. saas nährä kuin onnistuu.

nyt väkertämään koneen asetuksia kuntoon
 
Birdie....mie kans tuota parranajokonetta...tai uutta partatrimmeriä meinasin...on kyllä aika hintavia :eek: ....mut joululahjaks tulee sitten sukat :D ...

Edith oli yläkerrassa leikkimatolla touhuamassa tänään...mie käväisemässä alakerrassa...hetken päästä kuulu sydäntä särkevä huuto/itku....no miehän säntäsin emona kahtasataa ylös.....Edith oli 1,5m siirtynyt leikkimatolta ja oli ihan kauhuissaan |O ..eksynyt raukka :'( ...mamman piti hetki kyllä rauhoittaa sylis, kun oli niin kamalaa :LOL: ...
 
Poika nukku sitte viimosilla unilla 2.5h,parikertaa käytiin vähän heiluttelemassa vaunua kun kuulu kitinää... tuntuu unta riittävän :D Nyt leikkii tuola isänsä kanssa...

Ilona,tervetuloa kimppaan :flower:

Birdie,mukava saada sut takasin kuvioihin =)

Isänpäivänä tulee appivanhemmat kylään,oma isä asuu siellä j.koskella niin häälle lähetän vaan kortin =)
Teen ruokaa... Kinkku-pekonipastaa,salaattia ja jotain leipää. Sit jälkkäriksi kahvia ja kinuskikakku =)
Miehelle lahjaks tilasin hetken mielijohteesta sellasen mustan hupparin missä lukee selässä iskä isolla :D En tiiä kerkeekö isänpäiväksi,mutta annan sit jälkikäteen jos ei ehi. Kortin tekee Kasper. Kartonki eteen ja pojalle kynä käteen :LOL: Ajattelin että vois tehdä joka vuosi....
Niin ja aamupalaks teen miekkoselle sämpylöitä :p Tykkää niin kovin tuoreista ja ei tuu usein nykyään tehtyä...

Birdie..jaa teillä verhot ikkunoissa,oon hiukkasen kade. Me muutettiin heinäkuun lopulla ja verhoista ei oo tietookaan kun ei oo kaikkia laatikoitakaan tyhjätty..
:whistle: Jos jouluks sitte :D

Kasper on loppupeleissä äitin poika,mutta joskus iskä saa kaiken huomion kun töistä kotiin tulee,ei muita näekkään ;)

Tänään uppos hiukan paremmin kesäkurpitsa kun tirautin maitoa sekaan,mutta jälkkäriks annettu banskumaistiainen äipän bananasta maistui kyllä huomattavasti paremmin...

Weiss: Kovasti jaksamista ja parantavaa energiaa lähetän sulle... :hug:

Poistun nyt tältä päivältä takavasuriin,huomenna uudet kujeen
:D
 
aaoo: Miten tua käden painatus onnistui ? Me saatiin ristiäislahjaksi sellainen valokuvakehys, mihin viereen saa oliko se kipsiin ( vai mikä vaha tai mikä nyt olikaan ), niin painaa käden tai jalan kuvan. Olen useasti miettinyt miten onnistuu näin pieneltä :)

birdie: Meillä mies tarvitsee uuden parran aja koneen mutten viitsinyt ostaa kun sitten oikein tiennyt millaisen ostais..

Isänpäivälahjasta: Ostin vain haisuli-muumi mukin ( minä tykkään kerätä niitä mukeja ja sellainen puuttui, niin passas hyvin ;) ) sit ostin sellaset isä-sukat ja yhden dvd:n Karva Kamut, sillä mielellä että saa isä katsoa sitä sitten tytönkaa kun tosta nyt kasvaa. Ja itse haluan nähdä sen niiin.. Hyödyn itse näistä samalla :LOL: olenpa ilkeä :saint:

Mitä mieltä tuleeko meille liikaa harrastuksia jos : Nyt käydään kerran viikossa vauva uinnissa, ja sit ajattelin alkaa käymään muskarissa. Eli olisi 2 harrastusta per viikko. Onko liikaa 5kk vauvalle? :)
 
Isänpäivälahja Ostin tänään tietsikkapelin, mitä kehaisi muutama päivä sitten kun tuli telkasta mainos. Olipas tänään episodi sinne pelikauppaan pääseminen. Mokomia rappusia laittaavat, että ei rattaiden kanssa sinne itsekseen päässyt mitenkään. No lopulta onneksi keksin katsoa sitä ihan sokoksen peliosastolta jonne mamma surautti kätevästi hissillä. :D..olisihan sitä apuakin tietysti voinut pyytää..... Kotona sitten piirrettiin isille pakettiin hienot toivotukset, Luukakselle kynä käteen ja sinne vaan paperia kohti . Hieno tuli ! =) Vaarille ja papalle myös kortit.

Tutti: Jännä kun ekoina kuukausina tuolle meidän vekaruudelle ei kelvannut tutti laisinkaan, mutta nyt ottaa unille sen. Ja kyllä on rauhoittunut yöt. Mutta nyt on tullut tänne myös ne pienet, tarttuvat, näppärät kätöset, jotka nappaa sen aina pois ja kovasti yrittää Luukas sitä takaisinkin saada, mutta ikinä se ei ole vielä oikein päin mennyt :D .

Varpaat ja sormet : Täällä ne hoksattiin pari viikkoa sitten ja nyt on varpaat koko ajan kohti suuta. Hupaisaa muuten tuo "sormien laskeminen", näyttää välillä siltä kuin yks kaks kesken muun peuhuun alkaisi laskemaan sormiaan, että onhan kaikki varmasti tallella. Eilen "laski" varpaitaan myös. Ihmettelen, kuinka ÄKKIÄ nuo vauvat loppujen lopuksi taidoissaan kehittyvät. Vasta joku aika sitten otti ensimmäisen kerran lelun käteensä ja nyt pyörittelee sitä kuin vanha tekijä, kädestä toiseen ja sormissaan ympäri. Eilen yllätin Luukaksen, kun oli niin kummallisen hiljaista yht'äkkiä, järsimästä itkuhälyyttimen johtoa ! Eikä millään meinannut irti laskea, niin oli hyvää. No, onneksi olin ottanut sen pistokkeesta irti aiemmin eikä koko masiina ollut päällä.


Puliina & Luukas 5 kk ja 5 päivää
 
Hiuksia lahtee kamalat kasat vielakin. Mutta on ne sitten kasvaneet pituuttakin omituisen nopeaa vauhtia. Ennemmin ottaisin sen tuuheuden kylla takas, nyt on sellainen hiirenhanta etta hirvittaa. Kai ne joskus kasvaa takaisin..

Pulauttelusta piti kysya, etta vielako monella tapahtuu paljon? Eeva on nyt pari paivaa pulautellut tosi paljon, valissa olikin kuivempi kausi. Varmaan johtuu siita, etta annoin maistaa pinaattia. Taalla on pinaatti-peruna 4kk -> eika sitten tullut mieleen etta on kuitenkin aika kovaa tavaraa massulle. Ei pitais aina sokeasti luottaa siihen mita purkin kyljessa sanotaan.. Normaalistikin E kylla pulauttelee viela. Ei niin paljon etta menis vaatteet vaihtoon monta kertaa paivassa eika kamalia lammikoita (niinku kerran summerin lattialle), mutta kuitenkin. Kai se sitten vahenee kun lisataan kiinteita.

Isanpaivalahjaksi (vaikkei sita taalla vietetakaan, joka paiva on kai isan paiva) mies saa BlackBerryn kun sellaisesta haaveili jo kesalla ja nyt sen pitais alkaa kirjoittamaan asioita muistiin. Helpompi pitaa BlackBerry mukana kun kyna ja paperia ja silla on helpompi kirjoittaa kun tavallisella puhelimella. Paras lahja miehen mielesta on kylla varmaan se, etta lahdetaan sunnuntaina.


Piupalipaupali
.. mita siina lauletaan? Laittakaa nyt joku ystavallinen sielu ne sanat tanne, minoon nyt toista paivaa rallatellut pelkkaa piupalipaupalia kun en muutakaan osaa. Keksin yleensa loput itse. Tanaan lastenvaatekaupassa huomasin lauleskelevani "millaiset housut eeva tahtoo ostaa takin kanssa, piupalipaupali.." Miehen aiti katsoi vahan oudosti, mutta kai se laittaa tan taas kansalaisuuden piikkiin. Outoja nuo suomalaiset!
 
naukuri Kiitos vinkistä! ELi ens kauppareissulla kärryt täyteen NAN- jauhetta :p

Vilma Ehdit pelästyttää tuosta Fisher Pricen kiikusta, koska meillä on typyllä Rainforest- toimintokeskus. Käväisin laittamassasi linkissä ja onneksi se markkinoilta vedettävä malli on se "perus" - meillä on tuollainen puoli olohuonetta täyttävä toimintokeskus, joka tekee melkein kaiken muun paitsi pesee pimun pyllyn :LOL:

majj Meillä ollut reilun 3kk iästä lähtien seuraava harrateohjelma per viikko: ma vapaapäivä kotosalla, ti play date kaverin+lapsen kanssa, ke joko vauvajumppa tai play date, to mamma-lapsi- kerho ja pe muskari. Ihan kauheasti ohjelmaa siis, mutta Nea on niin aktiivinen ja ekstrovertti tyyppi, että tylsistyy täysin jos ollaan vain kotona :/ Mutta yksi arkipäivä+viikonloput me yleensä rauhoitamme kotielolle.

Meillä ei vielä ole isänpäivälahjaa hankittuna ja pääsenkin vasta lauantaina kaupoille, kun lähdemme kaverin kanssa Helsinkiin (ilman vauvoja eli A- luokan reissu B) ). Onneksi Stockkan kantislehdessä oli muutamakin hyvä idea: mies kun tykkää Gantista ja Leevi And The Leavingsistä ;)

Mutta nyt tuttipulloja pesemään ja sitten Innon pariin! Öitä :wave:
 
Marmotta: En osaa sanoissa auttaa, mutta mäkin aina keksin omiani :D

Isänpäivälahjasta: Kiitos vinkeistä! :flower: Meillä tuo jalanjälki sormiväreillä testattiin ristiäisten kutsukortissa ja ihan hyvin onnistui jo silloin (5 viikon ikäisellä ). Ihana siitä kyllä tuli! Nyt on kyllä valmis kortti kun löytyi Kunnakselta NIIN ihana ja sopiva meidän "isälle" :) Mä kävin sit ostamassa pari pitkähihaista paitaa, kun mies just yks päivä jutteli pojalle, että "älä aina kuolaa niin paljon isin päälle, kun loppuu paidat kesken". Avot! Paitoja siis :D Ruuat hoitelee mun äiti, kun ollaan siellä käymässä. Kakku tehdään äidin kanssa yhdessä, kinuskinen juustokakku. Mut hei noi sukat jäi houkuttelemaan! Majj, mistä ostit noi isä-sukat?

majj: Meillä kans vauvauinti ja muskari olleet 3kk iästä lähtien kalenterissa. Mutta jos on huono päivä, niin silloin ei mennä eli siinä mielessä vauvan ehdoilla mennään kyllä, ei äidin.
 

Joo-o, oltiin tosiaan tanssahtelemassa ja täällä oli kyllä kaks erittäin väsyä likkaa. Käytiin kotiintultua suihkussa ja nukuttiin parin tunnin päikkärit. Mut olipas mukavaa ja ensi viikolla uudestaan. Tänks Hemulille seurasta ja miettikääs muut jos liitytte mukaan ens kerralla :)

Carmen
mä jäin kans miettii, et oliks teillä toi keinu. Olipas hyvä et teillä on eri laite :D

Harrastuksista
, me kanssa käydään ke muskarissa, la uimassa ja nyt oltiin ti tanssimassa. Me kanssa pitkästytään jos ei oo aktiviitteettia eli mamman naama ei ole riittävän mielenkiintoinen

Mä en kans oo keittäny pitkään aikaan pulloja, tutit juu keitän silloin tällöin, ainakin ku ne on uudet ja sit kerran viikkoon/2viikkoon, riippuu kuinka paljon ne on lennelly :D Ja uudet käyttöön otettavat keitän aina!:)


Marmotta, tässäpä nää sanat:

Suutarin emännän kehtolaulu

Keitä te ootte te nuoret poijaat,
kun emmä tunne teitä?
Piupali paupali, piupali paupali,
kun emmä tunne teitä.

Oottekos te tulleet,
oottekos te tulleet kenkiänne hakemaan?
Piupali paupali piupali paupali,
kenkiänne hakemaan.

Suutari on mennyt koko viikoksi
kylille neulomaan.
Piupali paupali, piupali paupali,
kylille neulomaan.

Tulkaa sitten ensi viikolla
kenkiänne hakemaan.
Piupali paupali, piupali paupali,
kenkiänne hakemaan.

Hyvästi, hyvästi! Hyvästi, hyvästi!
Miinalle terveisiä!
Piupali paupali, piupali paupali,
Miinalle terveisiä.

Älkää kaatako piimähinkkiä
porstuassa mennessänne
Piupali paupali, piupali paupali,
porstuassa menessänne.

:whistle:
 
majj ihan hyvältä kuulostaa teidän harrastukset. Me käydään kerhos torstaisin ja vauva-uinnis sunnuntaina.

isänpäivä ostin paidan jossa yllätys yllätys sähkökitaroita -isäntä tykkää siit TYHMÄST pelist ja kitarast. Sit tykkää sikamukist viivi ja Wagner :) esikoinen on luvannut ostaa sellasen. No äiti kävi jo ostaa -tekstit niin outoi. Ostin sellasen missä lukee pidä tauko ja viivi murisee kahvikuppi kädessä kun wagner haluu koneelle. :LOL: onneks mulla oma kone. :D

birdie mietinkin missä oot. katrinaisellataitaa myös olla nettikatko -ei oo näkynyt :wave:

onko teidän pikkusella paljon pappoja meillä ei ole kun Taata ja isopappa -olen kutsunut syömään isänpäivänä. esikoisella oli aikoinaan toinenkin isopappa. tuli vaan mieleen tällainen isänpäivään liittyvä gallup :)

pitää mennä :wave:
 
varpaat on tytsillä suussa tai sitten sukat, ja paljaat varpaat viuhoo siinä suun ja sukkien vieressä. Siinä kippurassa sitten pierut pörisee hyvin :) Sormiaan tuijottelee varsinkin nukkumaan menessä kun ei ole leluja ja välillä "harrastaa Taiji:ta"

majj mekin saatiin sellanen valokuvakehys johon sai painaa käden ja jalan kipsivahalle. Me tehtiin se kai kun tyttö oli 3kk, isi piteli uneliasta (ettei liikaa olis rimpuillu/puristanut kättään nyrkkiin) tyttöä ja minä painoin raajaa sitä kipsilevyä vasten. Siinä meidän systeemissä se kipsi oli aika jäykkää ja sai siis tosissaan painaa vaavin jalkaa/kättä sitä vasten, mutta kiva siitä tuli.. ja kiva kun saa jäljet talteen kun ne on vielä aika pieniä. Hyvä kun meillä vielä käsi siihen kipsilevykehykseen mahtui!

isänpäivä voih, en edes muistanut moista! Täällä ei taideta viettää kun en ole nähny kaupoissa mitään hössötystä.. Paapalle vois lähettää tosiaan emaililla jonku hauskan kuvaviestin kuten London calling ideoi.

No niin, nyt se on saanu mumman tekemistä tossuista koristenauhat irti (molemmista!) ja siellä nekin on suussa! Kohta tosiaan saa olla ihan koko ajan valppaana et mitä se puuhastelee!!
Tänään ekaa kertaa huomasin et oikein ojensi käsiä mua kohden kun olin nostamassa syliin, ihanaa :heart:
 
Kiitoksia vastauksista tuohon harrastus kysymykseen, eli ihan hyvin voidaan aloittaa muskari uinnin vierelle :) Tosin ei päästäkkään vielä huomenna muskariin, kun on neuvola samaan aikaan. Ensi viikolla sitten mennään sitä katsomaan :p

ilonaS08 Joo jotain kipsi vahaa meilläkin näytti olevan. Jos vaikka huomenna koittais sillä tehdä.. :)

 
Edla: Merkkinä EberhardFaber (tms ) ja ostin sen Jumbon Sinellistä. Sai helposti pestyä pois painamisen jälkeen. Siinä lukee ettei alle 3-vuotiaille, mutta tarkoittaa varmaan varsinaista käyttöä.

Meillä on pojalla paappa ja vaari sekä yks isopappa.

Voi että me naurettiin tänään, kun kylvetettiin poikaa. Siis se meno vaan yltyy joka kerta! Nyt poika potki ja polski 20min taukoamatta ja lopulta ihan hengästyi ja alkoi vauhti hiipumaan kuin Duracell-pupusta, josta patterit loppuu :D Vannasta (siitä vauvan ) oli hävinnyt puolet vedestä kylppärin lattialle! Kylvyn jälkeen poika joi iltamaitonsa ahneesti ja nukahti samantien. Pitäs vissiin toistaa joka ilta tuo, jos vaan iho kestäis.

Meil jäi tänään kauppareissun vuoksi viimeset päikyt väliin ja ihmeen hyvin poika jaksoi olla hereillä 3,5h. Ehkä pitää vaan jättää noi ns. iltapäikyt kokonaan pois.

Meillä tuo poika on varmaan "molempien" poika. Poika innostuu hurjasti, kun isi tulee töistä ja isille nauretaan ja lörpötetään kovasti. Sit ku tulee suru puseroon, niin äiti on paras. Tai jos oon ollu poissa vaiks kaupoilla ja tuun kotiin niin oon taas paras :) Mut kai ne kaikki vauvat alkuun on äidin vauvoja :) Meilläkin poika koko ajan tarkistaa leikkiensä keskeltä ja muiden sylistä, että oonhan varmasti paikalla. Vilkuilee sillain hassusti, vähän ujosti.
 
pikasesti piipahdan toivottamaan uusille teretulemast!!
halaukset niitä tarvitseville ja pikaista paranemista sairasteleville.. :hug:

jep mut joo kaipa täst täytys lähtee nukkumaan että jaksaa nousta sitten aamulla pirteenä..

joten hyvän yön toivotukset kaikille
 
jes, mammalla vihdoinkin omaa aikaa! Poitsu nukahti yöunille kuin saunalyhty.. hyvä ettei iltapala jääny syömättä. Meillä kanssa vikat päikyt jäi välistä, joten ei ihme että simahti..

Askartelu onnistui hienosti.. Tein samalla kortit ukille ja papalle!! ilostuvat varmasti... Sormiväriä oli kyllä joka paikassa, mutta onneks lähtee hyvin ihan pyyhkimällä.

Siis luinko oikein että Marmotta tulee suomeen?? Ihanko pysyvästi vai??

Meill harrastetaan seuraavasti:
ti: vauvajumppa ja mammatapaaminen
ke: vauvajumppa
la: vauvauinti
Ja ihan riittämiin on mun mielestä ohjelmaa.

Merika kiva että joku on kaipaillut

:kieh:

jaahas. täytyis varmaan pistää kone kiinni ja painuu itte nukkumaan.. jotta jaksaa taas..

mä oon muuten ihan käsi näitten koneitten kanssa.. Pelästyin jo että uus kone meni hajalle kun ei suostunu käynnistymään.. no otin virtajohdon pois ja johan lähti taas käyntiin. Nyt ei taas toimi sähköpostiohjelma. Mä en tajuu... Onneks mun veli on tosi hyvä näitten koneiden kanssa ja siltä saa apuja.

hyvää yötä kaikille


niin ja täytyy vielä sanoa, että ihana palata tänne palstalle. Oli jo ikävä.
 
weiss
Oli pakko punkan pohjasta viellä nousta ja tulla toivottamaan uudet tervetulleiksi, kun UNOHDIN! Että näin jää sitten vaivaamaan.. :eek: Oonkohan miekään ihan terve!!!??? :LOL:

Kiitos haleista! Repa: Energiat tuli perille!
Oliko mein vauveli muutoin ihan ensimmäinen korvatulehus potilas meistä toukokuisista? Toivottavasti ei ala kierre..
 
Carmen Onneks ei ollu teidän keinu! :)

Harrastukset Meil on maanantaisin muskari ja perjantaisin perheuinti. Esikoinen tarhassa ti,ke ja to niin silloin saatetaan Joan kans käydä jonkun kaverin kanssa tai luona kahvilla. Päivät usein vain kuluu nauttien pikkuisesta ja rennosta elämästä :D

Isänpäivä lahjasta ei hajuakaan minä vain tääl unelmoin ja suunnittelen sitä kakkua jonka voin sunnuntaiksi tehdä :LOL:

Meillä isä on tietysti Pappa kun tää mun muu perhe on tota "svenska talande bättre folkia" :LOL: Löytyy myös Ukki/Mufa, Fafa ja gamla Fafa

Naukuri Meil on kans kylvyt ja uinnit olleet viime viikot ihan yhtä jaksoista läiskytystä. Ei pahemmin voi olla mitään kuivamassa kylppärissä kummankaan pojan kylvyn aikana. Uinnissakin pitäs varmaan alkaa käyttää sukelluslaseja et näkis eteensä. B)
 

Yhteistyössä