Terveisiä
puolvuotisneuvolasta, kaikki on hyvin. Kaikki heijasteet mitä kuuluu on ja mitä ei kuulu, niin niitä EI OLE! JEEEEEEE! Neiti oli 64,6cm ja tasan 7kg, aika tarkkaan nollakäyrällä siis mennään
Eikä mun tarvii olla huolissani neidin kääntymättömyydestä
Nostaa itteään käsien varaan hienosti, joten treenaa liikkeellelähtöä
Puurot aloitetaan nyt ja Influenssarokotekin saadaan jos halutaan. Seuraava kerta on sitten 8kk, jolloin terkalla punnitus ja sit lääkäri muuten. Hui, tammikuuhun on pitkä aika, sehän on ihan ensi vuoden puolella
Influenssarokotteesta, ei ollut täti mielellään meille sitä laittamassa, mut tosiaan saadaan jos halutaan... Siis se rokote antaa vaan tietylle tyypille suojan eli ei todellakaan suojaa kaikilta ko. taudeilta. Muistaakseni suoja oli sille aasialaiselle, rankalle lenssulle. Mä luulen, ettei ehkä haluta sitä ku siihen kuuluu vielä se tehostekin ja sit tiiä noist rokotteist. En mää tiiä, must on tullu tällänen lässynlässyn |O
Kävin ostamassa Name It-liikkeessä pari kypärämyssyy, ihania kuoseja =)
Kiitoksia :hug: , niitä joo tarvitaan, mutta juttelin tänään isää jo monta vuotta hoitaneen s.hoitajan kanssa ja häneltä sain todella kullanarvoista tietoa ja oon jo ihan hyvillä mielin. Parempi olla isänkin turvassa jossain hoidossa ku et epähuomiossa kotona tekis jotain sellaista, mikä vaarantais hengen :/
Liivate, mä en yleensä tykkää käyttää
Aaoo, meille oli tullu viidessä viikossa 500g lisää painoa, mut joo eiköhän se sairastelusta johdu toi pieni painonnousu.