Huomenia!
Inf.rokotteesta. No jäin jotenkin siihen käsitykseen että me ei sitä saada vaikka mikä olis,kun yritin vielä tädiltä tivata että miks.... Joten mies otti itelleen,kun on meistä se joka kaikki taudit saa. Mulla ei oo koskaan ollut,vaikka mitään rokotuksia en oo ottanut ja töissäkin se on riehunut...
Merika: Tykkään ja teen kanssa noita juustokakkuja paljon ja yleensä hyydytettyjä kakkuja.Pohjana joko keksi tai ohut kakkupohja.Meillä noi miehet vaan diggaa täytekakuista enempi.
Onnistuneen kakkupohjan täytekakkuun saa kun laittaa tilavuusosina saman verran munia jauhoja (vehnä puolet ja peruna puolet) ja sokeria+ripaus leivinjauhetta. Jauhoseos siivilänläpi munavaahtoon ja
käsin sekoitaa hellävaraisesti ne sinne . Sit
alimmalle ritilätasolle joku 175 astetta ja kakun koosta riippuen 30-45min kypsennystä. Tulee tasainen vaalea kuohkea pohja =) Löysin ton ohjeen netistä joskus ja sen jälkeen on pohjat onnistuneet aina =)
Poitsu nukku taas viimeyönä 4h pätkän ilman pihaustakaan
Tähän asti toi aika on lyhentynyt ja lyhentynyt niin että hätinä 2h nukku putkeen kun jo tarvi tissiä. Siks oletin että sillä nälkä hiipii koko ajan vaan aikasemmin,mutta näköjään pystyy uinumaan ruuatta helpostikkin noin kauan =) Yö meni muutenkin ok,paitsi herra heräs jo 6. Onneks oli miehen heräysvuoro
Onko muilla tällästä näiden öiden ja nukutuksien kanssa,et joka ilta on arvoitus? Ei siis mitään "yleensä nukkuu/nukahtaa näin" vaan joka helkutin ilta/yö erilainen. Välillä menee 10min nukutukseen välillä 1h ja välillä syödään 5krt ja välillä 1.
Ajattelin eilen poikaa ruokkiessani et
syö varmaan yötissiä vielä vuoden ikäsenäkin,kun oon tosi huono uhraamaan edes ajatusta vierotukselle :ashamed: Se on vaan niin helppo nukuksissa tunkasta tissisuuhun ja taas nukutaan.....
Kiloista..mulla on vähän hassu tilanne :/ Kävin taas vaaalla ja taas on lähtenyt kilo vaikka syön kuin hullu ja enkä mitenkään kauheen kevyesti :ashamed: Olo ei kyllä oo mikään nälkäkurki,mut ajoittain heikottaa. En siis oo mikään laiha,mut ennen raskautta painoin 55-56 ja nyt 52 ja saan tosiaan vetää tota safkaa hulluna ettei lähe enempää. Minne noi katoaa? Onkohan mussa lapamato....
Mun pitäs väkertää
omar-karkeista sydämiä kakunpäälle |O aika puuhaa,mutta kun tahtoo sydämiä :xmas:
Onnea kaikki puolivuotiaat :flower:
Poika heräs.... :wave: