Heipä hei,
Poika :hug: Onneksi ootte kaikki kunnossa!
Neuvolassa oltiin... Mitat on 70cm ja 8220g eli kasvua on tullut kahdessa kuukaudessa 2cm ja 700g. Pituus -1 käyrällä ja paino siihen on ihanne, joten nou hätä
Saatiin ohjeita noista hapanmaitotuotteista ja merkki sopimattomuudesta on kuulemma ripuli eli jos sitä tulee ni sit elimistö ei oo vielä valmis maitoprotskuihin ja sit ne kandee hyllyttää vielä hetkeksi. Mut jos kaikki menee hyvin ni kuukauden kuluttua voi alotella lisäämään tavismaitoa korvikkeen sekaan ja sit isontaa määrää et sit 1-v:n kieppeillä olis pelkkä tavismaito
Oli oikee äitin arkajalka neuvolassa
hirvee huuto ku neukkari alko riisumaan
Ai niin, meidän peppuihottuma onkin sit vaan ihan perusvaippaihottumaan ja perusvoiteita pitää alkaa käyttää...
AB-heparokotteista, joo Marimint toi mitä sä olit lukenut on juuri se mistä A-hepan voi saada. Mut ymmärtääkseni se on vihuliainen siitä, et pöpö ei kuole kuivassa pinnassa heti vaan voi elää jonkun aikaa esim. vessan ovenkahvassakin. B-hepahan sitten tulee veren, eritteiden, kudosten jne kautta. Meinaan likalle ottaa Havrixin yhdistelmärokotteen jahka sen aika on sit joskus. Mehän oltiin jouluna lähdössä Riikaan ja peruutettiin se matka juurikin ton A-hepan takii ku en halunnu lähtee riskeeraamaan kun oon meistä ainoo joka sen rokotteen on saanu. Ite otin sen pari vuotta sitten ku lähdettiin Tunisiaan ja B:n sain työn puolesta jo 2001. Ja nimenomaan luotan Havrixiin. Ugh, hän on puhunut
Taaperokärry, hankittavien listalla olis joo
Passi, me hommattiin se sillon ennen joulua. Mentiin kuvausliikkeeseen ja mulla oli likka sylissa ja meidän väliin laitettiin sellainen valkoinen pahvi eli mut häivytettiin kuvasta
Sit mentiin poliisiasemalle. Hakemassa pitää olla molemmat vanhemmat tai suostumus toiselta huoltajalta sekä lapsen on oltava hakutilanteessa myös mukana. Niin ja se kuva sit kans. Passin voi sitten kumpi tahansa huoltaja hakea omalla henkilökortillaan sitten kun se on valmis. Sillioin ei lapsen tartte olla mukana.
Käsihygienia, mulla kans antibact-pullo aina matkassa mukana
Joo-o, olikohan siinä kaikki... neiti nukkuu vaunuissa eteisessä ja mä ootan et se heräis ku voitais mennä suihkuun. Neidillä on pää täynnä lounasta, käsi ehti purkkiin ja sit se oikein hierottiin päähän :headwall: