Huomenta!
Minä täällä arvon, että josko lähdetään kaverin luo pk- seudulle yökylään vaiko eikö.. Olen itse ollut pienessä nuhassa pari päivää - mikä se nyt ei haittaa mitään - mutta Neakin heräsi omituisen vaisuna ja flegmaattisena tänään
Saa nähdä miten voi, kun herää aamupäikyiltään, katson sitten lähdetäänkö vaiko ei. Tosin emme me mitään olisi varsinaisesti kaverilla "tekemässä", siis ihan heillä oltaisiin vaan kun miehet ovat varpajaisissa, mutta voisi koti kaiketi olla parempi paikka puolikuntoiselle pikkuiselle :/
repa Meilläkin
seistään ilman tukea pieniä hetkiä, mutta jotenkin vaikuttaa, että Nea "vahingossa" päästää irti esim. lelukopan reunasta, jos kuuluu joku mielenkiintoinen ääni tms.
Tukea vasten/taaperokärryllä kävelee myös - hienosti, mutta haparoinen B) On tää hassua, kun meidän vauvat osaa pian jo kävellä
Eilen mulle tuli ensimmäistä kertaa sellainen olo, että en haluaisin Nean tuosta kasvavan isoksi koskaan, äidin pieni muru :heart:
Unikoulu/parisuhde Juuri eilen luin Iltalehdestä unikoulusta ja artikkelissa mainittiin, että unikouluttaja paneutuu tosi tarkasti kotioloihin, myös vanhempien suhteeseen. Lapset kun niin herkästi vaistoavat aikuisten mielialoja ja joskus kuulemma vanhempien kireät välit saattavat aiheuttaa lapsille ahdistusta ja sen myötä uniongelmia!
matami Syöhän paahtoleipää ihan voilla, voileipäkeksejä, mustikkakeittoa ja vichyä - ne ovat parasta massulle, joka ei mitään rankkoja ruoka-aineita nyt kestä. Eritoten maitotuotteet ja sokeri kannattaa pitää pannassa. Paranemista :hug:
naukuri Me olimme
passikuvassa torstaina ja meni kyllä yllättävän hienosti! Nea katseli ihmeissään, kun valokuvaaja siinä hääri =) Ainoa mikä meillä muodostui ongelmaksi oli Nean suu: suun kun pitäisi kai olla periaatteessa kiinni, mutta meidän pimu ei sulkenut suukkoaan ei sitten millään
Nyt hänellä on sellainen hölmistynyt ilme kasvoillaan
Mutta ei sekään kuulemma haittaa vaikka suu olisi auki, kunhan hampaat eivät näy. Tsemppiä teille!
Mutta nyt kotiaskareiden pariin ja alottelemaan pakkausta varmuuden vuoksi..
Viikonloput!