Matami: Ensiksikin hali tuosta koirulista! :hug: Ja toisekseen, pikaista paranemista vatsataudista!!! Tylsää mokoma. Ja vielä tylsempää jos Edithkin on sen saanut
Toivottavasti menee pian ohi.
carmen: Heh,
samalla reseptillä, tosin täysjyväspagetista, tein just parisen viikkoa sitten pojalle ruokaa
Siis ihan samat ainekset! Maittoi kyllä meilläkin tosi hyvin, mutta onkos ihme, kun kyllä noilla mausteilla ja sipuleilla tulee niin paljon parempaa kuin ilman. Toivottavasti teidänkin pimu sitten vähitellen alkaa keräämään lihaa luiden ympärille
Vaikka eiköhän sitä ala tulla vähitellen ihan issekseen. Ei meilläkään syödä kunnolla, mutta ihmeesti on kasvanut. Tosin lähinnä pituutta, painoa meilläkin hintsusti...
Vilma ja Edla: Siis mä oon kade, meidän poika ei IKINÄ nukahtais missään leffassa... Tosi sääli teidän leffaelämyksen kannalta että nukahtivat
Edla; Jumbon POPissa on nyt lauantaihin saakka 3 sisävaatetta 2:n hinnalla. Jos oot kevätinnoissas vaatteita ostamassa
kirsikkatomsku: Miten nyt tartutkin kaikkiin mun kirjoituksiin... En jaksanut referoida koko juttelua tuon miehen siskon kanssa tähän. En mä sulle niitä henkilökohtaisesti osoita, mutta kovasti niihin aina takerrut oli kyse kengän merkistä, käyntivarasta tms. Näissäkin varmaan jokainen tekee ne omat päätöksensä ja ihan hyvät sellaiset, eikös vaan
Ja siis edelleen
suosittelen kokeilemaan sitä
tomaattikeittoa! En tosiaan yleensä pidä niistä, kun ovat jotenkin kitkeriä, mutta tuossa tuo tuorejuusto ja paahtiksen palat pehmentää makua ihanasti!
Tänään oli kyllä ihana
ulkoilupäivä. Käytiin pojan kanssa rattailla ja pulkalla ulkoilemassa ja sain jopa
aurinkolasit pysymään päässä
Laitoin tiukasti hatun alle, niin eipä saanut lapasilla nyittyä niitä veks
EIkä kyllä oikeastaan edes yrittänyt. Lumipallot oli superhauskoja, samoin keinuminen pitkästä aikaa. Syksyllä viimeks keinuttu!
Mua jotenkin
kiristää koko ajan tuota
alavatsaa. En tiedä voisko olla, et se sektioarpi siellä kiristää, kun kohtu kasvaa..? Sama tunne ollu jo viikon, pari. Ens viikolla neuvola, pitää siellä sitten kysellä, mutta ärsyttävän tuntuista
Jaha, nyt
nukkumaan. Poika on kyllä nukkunut ihan kivasti viime aikoina, mutta äitee ei vaan sais tarpeekseen nukkumisesta... Zzzzzzzzzzz Meillä ehkä siirrytty yksiin päiväuniin, niin yöunetkin on parantuneet. Joskus tosin menee vielä kahdet.