TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MAALISKUUSSA

edla: paljon voimia sulle!!!!! Keskenmeno on aina kamala juttu, olipa raskaus suunniteltu tai ei.. Ittellä kanssa oli km ja kohdun ulkonen, enkä edes tiennyt olevani raskaana, toivottiin vaan vauvaa.. JA tooosi pahalta tuntu. En meinannut päästä asiasta yli ollenkaan!! Ajan kanssa onneks helpottaa! :heart: :hug:

riita on saatu sovittua ja sopu näyttää toistaseks pitävän.. Tarviis vähän omia kielenkantimia harjottaa, jottei riidat aina pääsis näin pahaks.

poitsu päätti herätä jo kuudelta tänään. yö oli muutenkin aika levoton.. ja nyt poika känisee väsymystään tuolla pinniksessä eikä suostu nukkumaan. Taitaa olla nasta päivä tulossa :D
 
Edla: suuri :hug:

Tua tuttu joka laihdutti tuon -33kg niin siinä mukana tais olla myös raskauskilot, koska synnytyksestä on nyt n.5kk. mutta aika hieno juttu kuitenkin! :)

Meille viime yö meni taas ihan hyvin, kerran heräs, mutta oli taas jo 7 mais tosi pirteenä! |O Viikon nyt heräilly puol 7-7 maissa, toivottavasti on vaan joku kausi, ennen jouluakin oli tällänen kausi et heräs tosi aikasin...
 
Huomenta! :flower:

Ja voi rakas Edla: ihan kauheeta.. Mulle tuli ihan hirveä olo, kun olet kokenut ettet voi kertoa keskenmenostasi vain koska minua pelotti ultraan meno :ashamed: Paljon voimia sinulle ja iloisia hetkiä pikku-neitisi kanssa! :hug:

naukuri Meillä ultra on 14.5. joten sinne vasta aikaa onkin :eek:

Phil&Ted's- tuplia tuttukin suositteli ja hän oli tilannut ne Saksasta - mypram.de - ja viikossa oli tuotu kotiin ilman kuluja. Ja hinta siis ihan eri luokkaa kuin Suomessa! Itse vaan olen vähän perinteisempien mallien kannalla: ainakin se Sport- malli oli kolmine pyörineen ihan avaruusajan kärryjen näköinen :LOL: Voi siis olla, että meille tulee "vaan" Brion Douvle Wavet. Sopivan hajuttomat ja mauttomat meille B)

birdie Hyvä, jos saitte riidan sovittua! Meillä on tosiaan ärräpäät lennelleet Nean syntymän jälkeen niin paljon, että itse en jaksa edes edes "välittää" ts. en koe niitä mitenkään vakaviksi. Silloin oikeastaan vaan tuntuu pahalle, kun mies iskee epäreilusti vyön alle niin kuin hänellä ikävästi on tapana silloin kun todella pahasti suuttuu :( Se on kauheeta, vaikka tiedänkin, ettei toinen niitä sanojaan tarkoita. Mutta enpä minäkään unhoita...

Nea tippui sohvalta viikonloppuna :ashamed: Olen miljoona sata kertaa sanonut miehelle, että tuota ikiliikkujaa on valvottava herkeämättä, jos ottaa sohvalle tai laittaa hoitopöydälle, kun se marakatti ei ole sekuntiakaan paikoillaan! Vaan niinpä mies sitten katseli tyytyväisenä telkkua ja Nea lensi selälleen lattialle :'( Onneksi kuinkaan ei käynyt, mutta kyllä sai mies huutia! Vaan mitäpä se oppisi, kun seuraavana päivänä lähti toiseen huoneeseen käymään, kun NEa oli hoitopöydällä :eek: Siis haloo??!!! Pian kyllä kiellän mieheltä kaikki kontaktit tuohon lapseen, kun ei edes perusasioita tajua ja selvästi vaarantaa toisen terveyden :kieh: Kuulemma "Nea tutki niin tarkkaan leluaan ettei edes huomannut hänen poissaoloaan". Just joo :headwall:

Meillä on taas "syöntikoulu" menossa eli opetellaan jälleen kerran syömään ilman virikkeitä ja leluja. Meni meinaan homma silloin ihan poskelleen kun Nea sairastui ja halusin toisen syövän hinnalla millä hyvänsä. Nyt sitten ollaan oltu syömättä eilisestä päivällisestä saakka - saa nähdä koska nälkä käy ylivoimaiseksi ja pimu antaa periksi B) No, lähdetään neidin unien jälkeen mun vanhemmille päiväksi ja siellä olisi tarkoitus syödä seuraavat kolme ateriaa ja varmaan uppoaakin taas hyvin vieraassa ympäristössä. Mutta valmisruokaa kyllä saa syödä, kun on taas nirsoillut äidin ruoille eilisestä saakka :kieh:
Äiti sai taas herätyksen, kun oltiin ulkona lounaalla perheen kanssa la ja ihmiset _tuijottivat_ kun meidän neiti heitteli kaikki tavarat syöttötuolista alas ja isi ja äiti antoivat epätoivoissaan vaan uusia härpäkkeitä käteen :ashamed:

Sitten loppuun gallup: kuinka monen ennen niin iloinen ja tyytyväinen vauva on alkanut kitisemään ja kiukkuamaan ihan yht'äkkiä, ihan kaikesta???? Meillä Nea hermostuu TODELLA helposti ja kaikesta mikä ei mene hänen mielensä mukaan: jos kirjan sivu ei käänny, jos pitäisi syödä, kun puetaan, jos ei ovi aukea, jos häntä ei auta samalla sekunnilla alas, kun ei itse pääse jne.jne. Ihan kummallista - ja kauheeta :eek: :ashamed: Toivottavasti tää on vaan joku vaihe, vaikka onhan tuo neiti ollut masuasukista saakka sellainen kuumakalle ja tahtopesä, että oksat pois..
 
Meil hiukan pyykkii...kone jympsytti jo aamust...Edith pissi häkkisängyn petarin eilen...ei oo koskaan aikasemmin....ja sit on oksennus tavarat....ja paras äsken...lähdin kakattaa neitii....riisuin housuvaipan ja laitoin neitin potalle...itse istuskelin lattialla potan edessä....sit kun siirryin vähän...katsoin, et sitä ihtiään on siin lattialla :eek: ...juu olin istunut päällä...siis pyörinyt, kun p#skaa oli villasukissa ja legginseissä :LOL: :LOL: ...siitä noustessani kumautin pääni vessankaappiin :kieh: ....pitäsköhän hautautua jonnee :ashamed: :/ ...ei oikein päivä lähde käyntiin...nyt peseen pojun huoneen lattiaa...jos viel löytyy öksöö...yöllä en ollu niin tarkka...palailen :wave: !!
 
weiss
Edla: Suuri voima :hug:!

Gallup: Täällä on kanssa alkannu tuota omaa tahtoa tulla ja välistä poika hermostuu ihan itselleen ja juur siihin jollei asiat suju mielen mukaan. Alkaa oma minä pikkuhiljaa muodostua..

Meillä synttärit 7.5.

Meillä käveltiin eilen ensimmäistä kertaa ulkona!!!! Kauan se kestikin. :)
 
Edla: Voi kurjuus! Suuren suuri :hug: sinne!! Vaikka ei pikkuinen olisikaan ollut suunniteltu, niin suru on silti varmasti kova. Ajatukseen oli varmaan kuitenkin jo ehtinyt totutella? Nyyh, meni ihan kylmät väreet, kun tuntui niin pahalta :(

Carmen: No niitä Brioja myös katselin, kun olisivat hyvän hintaiset (täällä muistaakseni noin 550e ) ja ns. normaalit :) Mä vaan oon niin lyhyt et noi perinteiset sisarusrattaat näyttää NIIIIIN valtavilta. P&T:it olis näppärämmän oloiset. Tällä hetkellä nuo Phil&Tedsit ei ainakaan ole noissa saksalaisissa verkkokaupoissa paljonkaan edukkaammat kuin suomessa. Mypramsissa jäis ehkä 100e edullisemmaks kuin suomessa eli 700-800e tulis sieltäkin tilaamalla maksamaan. Englannista olis saanut 400-500 eurolla, mutta eivät kuulemma saa toimittaa niitä ulkomaille! LC, pistätkö tulemaan yhdet Vibet sieltä ;)

Vilma: No jos ihan suomen hintoihin vertaa, niin aika samoissa ne on joo. Ihastuin niihin uusiin Vibeihin ja on tietty kalliimmat... Siinä 800 euron pintaan näyttäis Teutoniat, Emmaljungat ja noi Philit olevan täällä. Tosin teutoniat sais 500 eurolla saksasta ja Philit 400-500 eurolla Englannista, jos saisivat niitä toimittaa tänne. Siks ne tuntuu niin kalliilta, kun luulin saavani Enkuista noin paljon edukkaammin ;)
 
Edla,voi miten surullinen juttu :'( Mulla oli kans km ennen Kasperia ja kesti kauan päästä asian ylitse... voimia sulle asian sulatteluun :hug:

Matami: Sulle sitte sattuu ja tapahtuu :LOL: Joskus on noita päiviä... ;)

Carmen,Meillä on ollut noita päiviä et poika on tavallista lyhytpinnasempi,kai se kuuluu ihan asiaan. Onhan aikuisetkin välillä huonolla tuulella ;) Tosin voi olla et meillä on vielä toi varsinainen "vaihe"edessäpäin :eek:

Meillä on ruvettu kans heräileen aikasemmin,taas... siinä 6.30-7 välimaastossa...mikä lie,pirteenä on kyllä.

Apua siis... yritin eilen olla antamatta maitoo heti ekalla herätyksellä... huus niin hysteerisenä etten oo ikinä nähny :'( isänsä koitti rauhotella... nikotteli ja ääni tuli enää sellasena pätkivänä ja nytky koko ruumis vielä kauan kun sit annoin maitoo kun en enää kestänyt :ashamed: Mulla kun oli suunnitelmissa et koittasin edes harventaa noita öisiä syöntikertoja...ei se kyl aina syökkään,mut tarvii tissiä huultenväliin rauhoittuakseen uudestaan unille...
Mua ei haittas jos aamuyöstä syö,mut kun herra lupsuttaa niin paljon et ei sekään varmaan masulle kaikkein parasta oo...
 
Jos vaikka sais aikaiseks kirjoitella jotain taas. Ollut vähän masennusviikko, jospa nyt helpottais. Mua ahdistaa lähinnä kaikki, eikä asiaa auta tää jumalaton turhautuminen kevääseen. En muistanutkaan miten hidasta koko homma täällä on. Saan jatkuvasti Italiasta kuvia kun porukka grillaa ja ottaa arskaa puistossa. Kiva sit lähteä tonne hankeen tarpomaan, vtuttaa entistä enemmän.
Eevan isä on otettu yliopistojen tutkimuskohteeksi, kun sen tapaus on aikaisempia tutkittuja pahempi. Antaisivat senkin jo olla..

Eeva on oppinut tosi paljon uusia 'sanoja'. Ei niitä muut ehkä ymmärrä, mut mulle on ihan selvää, että mähmä on lehmä, pupa on pupu, pipaa on paloauto ja titti on tintti. Niin, ja titi on täti. Mumma on mummo, pappa on ihan pappa vaan ja minoon mamma. Nenä löytyy sanavasrastosta myös, ja samalla sit osoittaa omaa -tai jonkun muun- nenää. Samoin tietää missä on korva, muttei osaa sanoa sitä. Ja jos sanon yksi, kaksi tai kolme muun puheen seassakin, niin näyttää sormilla luvun. Ei kyllä ihan oikein, mutta kuitenkin. Yksi on varmaan ainoa minkä kohdalla näyttää yhtä sormea, kaksi ja kolme voi olla kuinka monta sormea vaan. :)

Taaperokärrykin ostettiin, kyllähän se sillä rullailee. Paljon hauskempaa on kuitenkin jos Eeva saa istua kyydissä ja mä juoksen ympäri taloa. Tulee muuten järkyttävän paha olo vähän ajan jälkeen kun juoksee niin kumarassa.. pitäis olla joku jatkopala että vois työntää selkä suorassa.

Oma tahto on löytynyt, mutta musta tuntuu että nyt jo vähän helpottaa. Pari viikkoa sitten oli känkkäränkkä paikalla sekunnissa jos ei mennyt just niinkun halusi, nyt jaksaa yrittää kauemmin ennen kun palaa pinna. Toivottavasti tulis isäänsä sen suhteen, se kun oli itse rauhallisuus. Mä olin varmaan enemmän italialainen sen suhteen kun hän. :)

Potta on edelleen kauhukapistus, ei suostu siinä istumaan. En sit väkisin ole yrittänyt edes, kokeillaan myöhemmin uudestaan. Ja toivottavasti paremmalla tuurilla et pääsis vaipoista edes osittain eroon ennen kesää.

Ja niin, synttärit on Repan pojan kanssa samana päivänä, 26.5.

:hug: Edlalle.
 
Gallup...meiltä löytyy tinttaiita...jos asiat ei mene neitin haluamalla tavalla...itkua ja hammasten kiristystä...varmaan jossain vaihees alkaa polkee jalkaa ;) !

Repa..voi teijän tissimaakaria..eihän tuossa voi muuta tehdä kuin tyrkätä lollo suuhun :eek: ...en miä hennois huudattaa pientä...kun on nuin tosi kysymyksessä :( !...meillä on parina yönä taas jäänyt yötissi väliin...katotaan nyt....välil on taas sitten syöty....eli eiköhän nuo jossain vaihees itsekin ala vähentää....pitäiskö siun tarjota vaan enempi päiväl, oletko kokeillut...meillä syödään se 5krt/pv:ssä edelleen + välillä yösyöttö....tuntuu vaan, et aina olen syöttämässä...muuta en ehdi tekeen :D ...
 
Voi kuinka paljon on muutamaan päivään tapahtunut!!!! Ihan sanattomana täällä olen....

Edlalle ensinnäkin halaus, kun tuli noin iso menetys! Aika parantaa haavat, vaikkei sitä tällä hetkellä voisi uskoa.

Carmen: toivottavasti miehesi älyää nyt, että näitä pieniä touhuajia ei saa jättää yksin! Kiva kuulla, että np-ultrassa oli kaikki hyvin!

Kipeille lapsukaisille (ja äideille) pikaiset tervehtymiset! Meillä olisi ollut kanssa mahdollisuus saada vesirokko kylään syksyllä, mutta kun oli niin pieni vasta, niin en halunnut sitä vielä meille.

Mitäs muuta... Hmm...

Joo, nyt hei kannattaa tilata Englannista tosiaan tavaraa, kun punta on halpa. Tosin siellä ei ole kovin montaa verkkokauppaa, jotka toimittaa Suomeen asti tavaraa. Mies oli tsekannut sieltä meille sitä turvaistuinta, jos se ei olisi tuolta Saksasta tullut. Olisi ollut vajaa 100 eur halvempi Englannissa kuin mitä tuli nyt Saksasta. Ja se verkkokauppa olisi toimittanut tänne ne. Mut eipä tietenkään mulla sitä nettiosoitetta ole....

Täällä vietetään 1 vee synttäreitä 29.5. Ollaan just tultu Vantaan reissulta kotio, ja kiirettä pukkaa synttäreiden laiton suhteen. Tosin ihan pienet syndet pidetään, eli isovanhemmat ja ehkä pari A:n kaveria, ts. meidän kavereiden lapsia. :)

Kovasti A yrittää päästä konttausasentoon. Paljosta ei enää puutu. Ajan kanssa sekin taito tulee. Tukea vasten seisoo suht hyvin, vielä ei jaksa olla kauaa, mutta pari minuuttia hyvinkin. Pukeminen on välillä hankalahkoa. Ja myös rattaissa oleminen, varsinkin jos pitää pysähtyä vähän pidemmäksi aikaa.

Ai perskule! Mulla on ruoat tuolla jäähtymässä. Nyt pitää mennä laittaa ne jääkaappiin, sit pyykit kuivaimeen (joka on oikeasti pelastus) ja kohtapa tyttö heräileekin päikkäreiltä! Niin, ja mie pääsen siihen ranteen tähystysoperaatioon kesäkuussa. 2-3 vko tulee sairaslomaa...
 
Edla-Mamma Voi ei :( . Suuren suuri :hug: !

Gallup Täällä myös neidiltä löytyy omaa tahtoa niin paljon, että voisin siitä osan lahjottaa jollekin :D. Hermo menee vähän väliä, kun omat taidot ei riitä siihen mitä tahtoisi tehdä tai jos en anna lupaa koskea johonkin tai mennä jonnekin. Rajojen testaustakin jo osataan oikein kunnolla. Esim. neiti keksi, että hiaa on kiva purra ja samalla venyttää. Kielsin eka kerralla, että "ei saa paitaa syödä", niin neitihän innostui ja samantein tunki puseron hian takaisin suuhunsa. Jos otan kädestä kiinni ja sanon "ei", niin neiti yrittää tunkea toisen käden hiaa suuhunsa :D. Sama meininki, jos en anna koskea esim. bigiboxiin ja siirrän neidin kauemmas. Neiti yrittää hämätä ja kiertää kauempaa takaisin laitteen luo ja ihan järkyttävä meteli nousee tietenkin, kun homma ei onnistukaan. Kauhulla odottelen sitä uhmaikää :D.

Viime yö meni klo5 asti hyvin. Sitten olikin jo neljäs kakkaherätys tälle viikolle :/ . Neiti väänsi semmoset satsit kolmessa erässä, että huh! Ja löysäähän se oli taas... Soitin aamulla asiasta neuvolaankin. Neukkutäti epäili enemmän jotain pöpöä kuin sitä, että syynä olis nuo hapanmaitotuotteet. En nyt sitten tiedä. Seurailen nyt tämän päivän ja katson täytyykö tässä viedä J huomenna lääkäriin.
 
moi

Edlalle: :hug: voi surku.

Carmenille: Onnea hyvistä kuulumisista

jaa palailen sit taas paremmin. kaikille jotka tarttee :hug: :hug: :hug:

meille ei sit vauvaa taida tulla ihan heti...siirryttiin taas keskeytettyyn tän mun tötilanteen takia oon jotenkin niin surullinen siitäkin vaikka ei pitäisi olla :ashamed: :ashamed: toivoin vaan niin kovasti
 
Kai sitä pitää oikeesti mennä ostaan kengät neidille....eihän sillä väliä ole, jos ne on sellaset kevätkengät ja pitää niitä jalassa autossa, kaupassa jne. Eihän tuo vielä ulkona kävele. Minkälaiset ootte ostaneet? Ja ootteko jo pitäny pienillä jalassa? Mietin että osaisko sitä ostaa jostain sittarista tai muusta vai pitäskö ihan mennä kenkäkauppaan? Osaako sitä ite sen oikean kokosen ottaa?
 
Summer,Luin tosta vauvalehdestä et pohjan pitäs olla pehmee ja kääntyy jokasuuntaan,eikä tarvi olla liian jämäkkä muutenkaan. n.1.7cm kasvuvaraa....

Matami,Juu,oon miettiny tota päiväsyömistä,mutta kun ei meinaa tota ruokaa vetää muutenkaan niin käykö siinä sit niin että ei syö sitäkään vähää :/ oon melko varma et jos tarjoon aterian jälkeen,niin ei ees huoli. Voihan sitä tietty kokeilla,ei kai siitä maailma kaadu :D

Marmotta huhuh,teilläpä on kova neito puhumaan =) saman synttäripäivän takiako tota yöhulinontia on molemmilla ipanoilla :D

Pottailu edistyy meillä mallikkaasti,päikkäreiltä tuli vaippa kuivana ja teki sit heti pottaan pisut,muutenkin oon saanu 80% saalista kun oon istuttanut herran aina vaipanvaihdon yhteydessä =)

Ja päikkärit ovat pysyneet pitkinä... tuntuu jopa et kohta täytyy alkaa yksiin koittaa kun hereilläoloaikakin tuntus että pitenee...
 
Edla No voihan itku - tarkoituksensa tälläkin elämän arvoituksella :hug:

Carmen Oli pakko nauraa sulle vaikka sohvalta tultiikin alas =) arjen hienouksia. Mä olen ollu kauhee yötyranni, koputellu miestä hereille kun kerran on luavnnu yöt hoitaa -hih. Ittellä aika Justiina fiilis aika usein, saan kans hirveet hepulit jos sattuu vahinkoja - varsinkin sellaisia mitkä voi ja pitää ennalta estää.

Marmotta Mietin Sinua eilen saunassa paljon. Yritin jäsennellä tapahtuneita ja tunteita. Tiukimmat paikat meneillään - se on varmaa eikä tässä varmasti ihan lähi aikoina helpotuksen nyöriä suoda - pakko vaan kelata ja rullata samoja ajatuksia - eteen taakse sivulle eteen taakse sivulle ja ristiin :heart: Rakkautesi on niin voimakasta Italiaan ja Italian perhettä kohtaan kaikesta huolimatta. Erityisen kanssa olet likimain sinut. Onnistut luomaan Italian mummoon ihanat suhteet vielä - kaikki ovat niin rakkaita sinulle - koko saapasmaa :heart: Haavahuolto olosuhteiden pakosta hoidetaan täällä arktisessa Suomessa ja hyvä niin että meidän kylmän kalsea ilmakin nostattaa ikäviä tunteita - niitä v.....ksia. Oon ylpee susta - oot todella hieno nainen ja ihanaa että olet v...tunut - se on niitä ensimmäisiä paremman puolen merkkejä :heart: :hug: :hug: Rakkauden vastakohta ei ole viha - rakkauden vastakohta on pelko - pelko synnyttää usein vihaa. Sinulla on kaikki avaimet - hiljalleen taskusta voisi avata jonkun oven......... halauksia sinulle upea nainen :hug:
 
Pottailusta: Harvemmin kokeillaan edes, mutta meillä taas ei pottailu onnaa millään. Poika vaan istuu ja tutkii napaansa, mutta mitään ei tapahdu. Välillä käy niinkuin Marmotallakin, et selkä on vaan kaarella eikä ole mitään mahiksia sillä kertaa saada edes poikaa istuma-asentoon. No, kai se sitten ajallaan onnaa sekin. En ota ressiä :)

Mä ajattelin hankkia pojalle ensikengät Stockalta. Löysin sieltä kivat Kavat-merkkiset nahkaiset kävelykengät. Tosin en vielä osta, kun ei varmaan aikoihin kävele, mutta sitten aikanaan :)

Merika: Ai sullakin oli selkäkipuja? Tää on kyllä tylsää. Johtuu varmaan osittain siitäkin kun nostelen poikaa milloin mitenkin epäergonomisesti lattialta syliin ja takaisin ja kävelen poika sylissä sillain vinossa. Ei taida nyt kroppa oikein tykätä.

Aurinkolasit
ei meinaa meillä pysyä päässä millään :( Samantien poika kiskoo ne pois. Kertoo vissiin tuosta omasta tahdosta jotain tuokin... Puuh.
 
Mitä te pidätte jalassa pienillä kenellä ei ole vielä kenkiä? Kun meillä on noi toppatöppöset ja ne ei enää vaan ole hyvät ja siks meinasin hommata kengät. Ne ei vaan pysy jalassa ja on huonot. Eihän tuo vielä kävele.
 
Repa Tosi hienoa, että pottailu sujuu :). Meillä tulee kans aika usein saalista, mutta harvemmin on vaippa kuitenkaan kuiva. Istuu kuitenkin potalla mielellään :).

Marmotta Eevahan osaa tosi paljon jo sanoja, upeeta :)! Ja jaksamisia kovasti sinulle Eevan kanssa. :hug:

summer J:llä on jalassa just tommoset toppatöppöset. Kenkiähän tämä meidän neiti pelkää :D, huuta niin että pikkukieli näkyy, kun laitetaan kengät ja lisäksi neidistä tulee täysin liikuntakyvytön ne jalassa :D. Saas nähdä hyväksyy ne helposti sitten, kun alkaa kävellä. Nyt vasta seisoskellaan tukea vasten.

Käytiin sitten tänään J:n kanssa lääkärissä tuosta masusta, koska masu oli ihan löröllä taas päiväunien jälkeen. Kaiken lisäksi jään ti-ke tytön kanssa kaksin kotiin, eikä ole edes autoa jolla sitten pääsisin lääkäriin. Päätettiin siis käydä jo tänään. Lääkäri epäili jotain vatsatautipöpöä ennemmin kuin allergiaa. Kehotti ostamaan Osmosalia ja seuraamaan yleiskuntoa. Jos tilanne jatkuu samanlaisena keskiviikkoon asti, niin kehotti varamaan ajan lastenlääkärille. Tästä tuppukylästä vaan en saanut aikaa lastenlääkärille tuolle ko. päivälle, eka vapaa aika olis vasta ma :/ . Noh, tilanne ei onneksi oo hälyyttävä, koska neiti voi ihan hyvin.
 
heinuli: juu tuli käytyy. sellanen nuori psykiatri se oli mut ihan ok. hyvä kun sain asiani sanotuksi kun kysyttiin miks olin tullut..itkuks vaan meni mut täytyy sanoo että hyvää teki saada puhua..meen kolmen viikon päästä uudelleen ja sit mä oonkin varmaan jo tervehtynyt.. ;) :whistle:

nyt aion katsoo tallenteelta mcleodin tyttäret..oon koukus kyseiseen sarjaan..
 
Summer,meillä noi toppatöppöset äippäpakkauksesta jäi pieneks aikapäivää sitten ja sit ostin tollaset lampaannahkatöppöset,mut nyt en oo oikeestaan pitänyt kun villasukkia kun on ollu plussakelit... ei viitis kenkiä vielä ostaa,mut sit taas toisaalta tekis mieli,niin vois mennä ulo seisoskelemaan ja olis kylille mentäessä kivat =)

Marimint,niin...luulis et se kakka olis jo kiinteenpää jos niistä maitotuotteista olis tullu...Hitsi,meillähän lörähti silloin pari kk sitte ihan yhtäkkiä kakka,meni myrkynvihreeksikin...oli pariviikkoo omituisen löysä ja kakkoja tuli useampi päivässä. Sit vaan muuttu normaaliks ja ummetuskin jäi sille tielle.Syytä en oo keksiny tänäpäivänäkään... ehkä sit joku pöpö. Poika oli ihan tyytyväinen kyllä :| Hyvä että teilläkin neiti oma itsensä kaikesta huolimatta =)

Pidin jäppistä hiukan pidempää valveilla ja jakso tuo siitä huolimatta meuhkata ennenkuin nukahti... taidan uskaltautua huomenna kokeileen yksi päikkyjä..

Meil on taas näytelty kieltä tänään koko päivä...oli joku kk sitte tällänen samanlainen vaihe :p Sit myös irvistää vähän väliä...
Istu tossa päivemmällä takan edessä,kävi kokeilemassa siinä luukun edustalla olevaa tasoa joka on melko kuuma kun tuli loimotti,meni takas istumaan ja päästi sellasta kitinäitkua ja sit piti kokeilla taas et vieläkö se on kuuma...on se ja sit taas kitinää :LOL:

Nyt tää painuu iltapuuhiin ja sit lukemaan,hyvää yötä :wave:
 
summer: Meillä jalassa villasukat. Mut eihän tuo nyt vielä muuta tee kuin ryömi ja reissussa ollessa on joko turvaistuimessa tai jossain rattaissa. Kylmemmillä ilmoilla pidän POP:n toppatöppösiä. Niissä on hyvä tarrakiinnitys, joten pysyvät jalassa.

Marimint: Hyvä kun kävitte lekurissa. Mutta toivotaan, että on vaan jotain ohimenevää! :hug:

kurpitsa: Hyvä, että sait käydä juttelemassa. Ehkä se vähitellen auttaa selvittämään omia ajatuksia?

Öitä täältäkin!! :wave:
 

Yhteistyössä