Huomenta! :flower:
Ja voi rakas
Edla: ihan kauheeta.. Mulle tuli ihan hirveä olo, kun olet kokenut ettet voi kertoa keskenmenostasi vain koska minua pelotti ultraan meno :ashamed: Paljon voimia sinulle ja iloisia hetkiä pikku-neitisi kanssa! :hug:
naukuri Meillä ultra on 14.5. joten sinne vasta aikaa onkin
Phil&Ted's- tuplia tuttukin suositteli ja hän oli tilannut ne Saksasta - mypram.de - ja viikossa oli tuotu kotiin ilman kuluja. Ja hinta siis ihan eri luokkaa kuin Suomessa! Itse vaan olen vähän perinteisempien mallien kannalla: ainakin se Sport- malli oli kolmine pyörineen ihan avaruusajan kärryjen näköinen
Voi siis olla, että meille tulee "vaan" Brion Douvle Wavet. Sopivan hajuttomat ja mauttomat meille B)
birdie Hyvä, jos saitte riidan sovittua! Meillä on tosiaan ärräpäät lennelleet Nean syntymän jälkeen niin paljon, että itse en jaksa edes edes "välittää" ts. en koe niitä mitenkään vakaviksi. Silloin oikeastaan vaan tuntuu pahalle, kun mies iskee epäreilusti vyön alle niin kuin hänellä ikävästi on tapana silloin kun todella pahasti suuttuu
Se on kauheeta, vaikka tiedänkin, ettei toinen niitä sanojaan tarkoita. Mutta enpä minäkään unhoita...
Nea
tippui sohvalta viikonloppuna :ashamed: Olen miljoona sata kertaa sanonut miehelle, että tuota ikiliikkujaa on valvottava herkeämättä, jos ottaa sohvalle tai laittaa hoitopöydälle, kun se marakatti ei ole sekuntiakaan paikoillaan! Vaan niinpä mies sitten katseli tyytyväisenä telkkua ja Nea lensi selälleen lattialle :'( Onneksi kuinkaan ei käynyt, mutta kyllä sai mies huutia! Vaan mitäpä se oppisi, kun seuraavana päivänä lähti toiseen huoneeseen käymään, kun NEa oli hoitopöydällä
Siis haloo??!!! Pian kyllä kiellän mieheltä kaikki kontaktit tuohon lapseen, kun ei edes perusasioita tajua ja selvästi vaarantaa toisen terveyden :kieh: Kuulemma "Nea tutki niin tarkkaan leluaan ettei edes huomannut hänen poissaoloaan". Just joo :headwall:
Meillä on taas
"syöntikoulu" menossa eli opetellaan jälleen kerran syömään ilman virikkeitä ja leluja. Meni meinaan homma silloin ihan poskelleen kun Nea sairastui ja halusin toisen syövän hinnalla millä hyvänsä. Nyt sitten ollaan oltu syömättä eilisestä päivällisestä saakka - saa nähdä koska nälkä käy ylivoimaiseksi ja pimu antaa periksi B) No, lähdetään neidin unien jälkeen mun vanhemmille päiväksi ja siellä olisi tarkoitus syödä seuraavat kolme ateriaa ja varmaan uppoaakin taas hyvin vieraassa ympäristössä. Mutta valmisruokaa kyllä saa syödä, kun on taas nirsoillut äidin ruoille eilisestä saakka :kieh:
Äiti sai taas herätyksen, kun oltiin ulkona lounaalla perheen kanssa la ja ihmiset _tuijottivat_ kun meidän neiti heitteli kaikki tavarat syöttötuolista alas ja isi ja äiti antoivat epätoivoissaan vaan uusia härpäkkeitä käteen :ashamed:
Sitten loppuun gallup:
kuinka monen ennen niin iloinen ja tyytyväinen vauva on alkanut kitisemään ja kiukkuamaan ihan yht'äkkiä, ihan kaikesta???? Meillä Nea hermostuu TODELLA helposti ja kaikesta mikä ei mene hänen mielensä mukaan: jos kirjan sivu ei käänny, jos pitäisi syödä, kun puetaan, jos ei ovi aukea, jos häntä ei auta samalla sekunnilla alas, kun ei itse pääse jne.jne. Ihan kummallista - ja kauheeta
:ashamed: Toivottavasti tää on vaan joku vaihe, vaikka onhan tuo neiti ollut masuasukista saakka sellainen kuumakalle ja tahtopesä, että oksat pois..