Noniin, nyt on aikaa kirjoittaa...
En viittiny tästä aiemmin puhua, kun Carmenkin tossa stressaili ultrastaan, ni aattelin ettei tällä niin kiire mutta...
Jeps, mäkin olin raskaana -viime viikonloppuun saakka, kunnes alko kovat kivut. Olin siis rv 9 ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin alkuviikosta kun ei alkanut ite tyhjentää :'( Ei ollut uus tulokas mitenkään suunniteltu ja pillereitäkin söin todella täsmällisesti enkä edes potenut milläänlailla vauvakuumetta kun olen veljen perheessä nähnyt mikä hässäkkä on ku on kaksi alle kaksvuotiasta kotona. Aattelin et ehkä sit myöhemmin ku likka on isompi. Eipä elämä sit kuitenkaan mee aina niinku suunnittelee. Mut ei noi mun mielipiteet silti surua poista mitä tää viikko sisältäny ja koko tapahtuma on mulle tuonu. Oon viikon aikana ehtiny onneks jo paljon käsittelemään tätä, nyt sit täytyy nuolla haavat ja mennä eteenpäin tän asian kanssa. Ja joo, hommata se kierukka, ku pillerit ei nyt kahdesta raskautumisesta päätellen sovi mulle ollenkaan.
Carmen, mä kysyin tosta suola-asiasta et kuis ku raejuustossa on sitä. Täti vastas ettei pienet määrät jo tällä iällä oo pahaksi, ku kuitenkin 1-vuotiaana saa jo kaikessa ruoassa antaa sitä. Et pääasia tässä on se, ettet hukuta lasta suolaan, anna siis ylisuolasia juttuja. Mä oon kuitenkin näitä varovaisia tyyppejä, mut kyllä se sen normileipäpalansa lisäksi saa 1-2 rkl raejuustoa per päivä. Tarkkaa määrää on vaikee sanoa, koska mä annan sen sille sormiruokana - se niin diggaa siitä silla =)
Synttärit, meillä 7.5. :heart:
Onnea
Jennin Neealle :heart:
Majj, sun kaverillas ollu aika tahti, melkein vois sanoo et vaarallinen tiputus (mitä jotain 2,7kg/vko)
naukuri, mä kans tossa ehdin tutustua noihin Phil&Tedseihin -aivan ihanat. Kaverilla on, toivat jenkeistä, ni tutkin niitä ja ovat vaan loistavat. No meidän ei tarvii enää miettiä tota asiaa... :/
Hapanmaitotuotteista, annoin tänään viiliä ja nyt illalla oli ripulit meilläkin vaipassa. Hassua sinänsä et jogurttia, maitorahkaa sekä raejuustoa ollaan syöty jo kaksi viikkoa. Tai sit se johtu jostain muusta, mut oli polttanu kunnolla vaikka korkeintaan ehti tunnin oleen vaipassa, aloin vaan kattoo et miksi likka yritti kaivaa vaippaa pepun puolelta ja känisi...
Pottailu, me alotettiin tänään ku eilen hommattiin potta. Ilman vaippaa ei suostunu istumaan siinä ja vaipankin kanssa vaan hetken.... mutta iltapäivällä me saatiin saalista
Barbababa-pehmo lensi iloisessa kaaressa pottaan
saaks mä nyt olla ylpee äiti?
Taaperokärrykin hommattiin eilen, mut eihän se siitä tajuu tuon taivaallista
Tänään konttas kyytiin ja äiti kärräs ympäri asuntoa
Tulipahan tilitystä ja vähän muutakin.... nyt eilisen Bondin pariin sekä Ben&Jerry´s Chunky Monkey jätskiä