Iltaa! :flower:
Oli pakko paeta iltasyötöstä, kun Nea pistää hanttiin minkä ehtii ja vaan parkuu _kaikkea_ :/ Olin koko päivän ihan innoissani, kun oltiin päätetty käyttää pimua taas pitkästä aikaa kylvyssä (ollaan suihkuteltu varmaan 4kk saakka) ja miten kävi: neiti alkaa itkemään jo kun lasken vettä
Ammeessa oli kylpyvaahdot ja -ankat ja ihanan lämpöistä vettä ja toinen vaan huutaa, kun katsookin sinne päin???? Istutin hetkeksi kuitenkin veteen, kun ajattelin hänen rauhoittuvan kun huomaa miten ihanaa siellä on ja paskat :ashamed:
Ja nyt kun mietin niin suihkussakin Nea on alkanut
pelkäämään kun pää kastuu eikä oikein muutenkaan nauti suihkuttelusta kuten ennen :| Mikä siihen voi olla syynä? Onko muilla ilmennyt tällaista?
Välikausihaalarit on nyt hankittu ja eihän täältä tuppukylästä niin vaan ostetakaan sitä merkkiä, kun lähtee hakemaan :kieh: Koko kylän sai kiertää ja lopulta Stockkalta onnisti - olisi vaan pitänyt mennä sinne suoraan niin kuin aina
ReimaTecin vauvahaalarin kokoa 80 sitten ostin, kun myyjä vakuutti sen menevän vielä syksylläkin. Tosin aika sopivalta se tuntui äsken kun kokeiltiin, mutta se "isompien lasten" Reima oli sitten jo niin iso vyötärönauhoineen, että Nea-luipero olisi hukkunut siihen! No, syksyllä sitten nähdään mahdutaanko vielä tähän vai joudutaanko metsästämään uusi. Mitä kokoa te muut olette ostaneet?
katrinainen taisi kysellä raskauden kulusta ja kiitos vaan - kyllä täällä hyvin pyyhkii =) Pahoinvointi ilmestyi jostain syystä vasta 11. viikolla ja nyt on aika järkkyjä kohtaustyyppisiä oksennusoloja etenkin iltaisin :x Mutta pientähän tämä on Neaan verrattuna, jolloin oksensin päivittäin 5-10krt! Nyt jännään ensi perjantain np-ultraa johon joudun menemään kaiken lisäksi yksin.. Toivottavasti teilläkin tärppää pian- muistaakseni haaveilette tekin pikkukakkosesta :hug:
Nyt on pakko kyllä avautua teille rakkaat siskot ja kysyä onko muilla vastaavaa tilannetta tai edes sinne päin.. :ashamed: Meillähän ei oikein tuon miehen kanssa ole Nean syntymän jälkeen suhde ollut ennallaan ja syynä siihen on kai molempien harhakuvitelmiksi osoittautuneet odotukset toisesta vanhempana. Mies on tosi ärsyyntynyt minuun, kun odotan häneltä "niin paljon" apua lapsenhoitoon ja minä taas olen tosi pettynyt häneen, kun hän ei osoittautunutkaan sellaiseksi "superisäksi" kun oli haaveillut :ashamed: Lisäksi miehen on jotenkin tosi vaikea käsittää miten raskasta lapsen kanssa olo on ja kokee sen ahdistavana, kun odotan häntä niin kovasti kotiin ja joskus sitten ihan itkenkin väsymystä puhelimessa. Hänhän on joka viikko 3 yötä/neljä päivää poissa ja minä kaksin Nean kanssa joten vastuu kodista ja vauvasta on aika pitkälti minulla. Ja kun hän palaa kotiin niin minä tietysti haluaisin, että hän hoitaisi Neaa ja sitten tulee riitoja, kun hän haluaisi ottaa rennosti ja odottaa minun tekevän kaiken. Ja kaiken lisäksi hänellä on joku ihme päähänpinttymä siitä, että olisin virkeämpi ja jaksaisin enemmän, jos kävisin enemmän Nean kanssa ulkona ja tapaisimme enemmän ihmisiä (kuin siis ne 3-4 päivää viikossa, jolloin harrastamme tai liikumme kaupungilla) ja nyt väittää, että olen vaan tylsistynyt, koska olemme niin paljon kotona. Kokeilisi itse lähteä joskus jonnekin lapsen kanssa niin tajuaisi a) miten paljon valmisteluja ja suunnittelua se vaatii ja b) miten päivässä meillä on mahdollista lähteä jonnekin oikeastaan vain klo 12-15 eli Nean päikkyjen välissä :kieh: Hän ei siis millään käsitä, että on sama mitä sen lapsen kanssa tekee, jos anyway joutuu olemaan sen lapsen kanssa 24-7!!!!! Että omakin aika ja rauha maistuisi joskus tai olisi kiva mennä nukkumaan tietäen ettei kukaan herätä kesken unien. Helppo hänen on puhua, kun saa nukkua hotelleissa 3 yötä/vko ja syödä toisten tekemät sapuskat :kieh:
Tänään sitten tilanne kärjistyi siihen, että sanoin toivovani etten raskaana olisikaan, kun hänen on niin helvetin hankalaa järjestää vapaata edes oman lapsena np-ultran takia
:ashamed: Toki ymmärrän hänen kauheat tulospaineensa töissä, mutta luulisi nyt lasten menevän heittämällä työasioiden edelle :'( Enhän minä oikeasti toivo, ettei tätä lasta olisi tulossa ja sydämessäni tiedän, että hänkin odottaa sitä ihan yhtä paljon kuin minäkin, mutta ei kai osaa oikein suhtautua asiaan vielä tässä vaiheessa, kun raskaus ei edes oikein näy. Tottakai kaikki menee hyvin ja tämä nyt oli vaan yksi riita, mutta kyllä nämä asiat mieltä painavat, ei käy kieltäminen...
Huh huh, ANTEEKSI tämä kauhea vuodatus, mutta jotenkin "uskallan" teille kertoa ajatuksistani, kun "oikeille" ystäville ei jotenkaan kehtaa marmattaa aiheesta :/ Meillä nyt kuitenkin on loppujen lopuksi kaikki asiat hyvin - ennen kaikkea meillä on toisemme - mutta menee kai aikansa ennen kuin molemmat hyväksymme, että todellisuus olikin tarua ihmeellisempää B)
Ääh, nyt iski kauhea päänsärkykin, kun ajattelin näitä ikäviä asioita :headwall:
Huomenna toivottavasti palstailen vähän iloisemmissa fiiliksissä - öitä :wave: