Voi v*u mitä menoa taas viime yönä, meinasin viskata koko vauvan pellolle. Mulla ei ole omaa aikaa päivisin kun se ei nuku ja nyt se varastaa mun rakkaan ilta-ajankin näköjään. Ei vaan suostunut nukkumaan yksin, piti mennä jo 10 aikaan nukkumaan munkin. Ja sit vartin välein alkoi kamala huuto, repiminen ja raapiminen. Kai se joskus aamuyöstä rauhoittui sentään.
Summer, en mä aina tee tummaa kakkupohjaa, riippuu vähän. Musta se on ihan hyvä niinkin jos kuorruttaa ja täyttää vaalean kakun suklaamoussella ja sit vaikka vadelmiakin väliin. Katselin nyt tota ainesmäärää minkä laitoin aikaisemmin ja siitä tulee siis täyte ja kuorrutus. Että jos vaan väliin laittaa, niin pienemmällä määrällä selviää. Tai sit osa väliin ja loppu jälkkäriks itselle.
Mulla olis yks jogurttitäytteen ohje, mut se on ihan ohuen pohjan päälle liivatteella tehtävä kakku eikä varsinainen kerrosten väliin laitettava täyte.. odotellaan Repaa.
Hyvää naistenpäivää täältäkin! Onko teidän miehet jotenkin muistaneet? Tai juhlitaanko kenelläkään mitenkään? Mä odotan taivaalta tippuvaksi jotain miestä kukkapuskan ja suklaarasian kanssa. Se sanois, että mene kylpylään, hän hoitaa vauvan näin naistenpäivän kunniaks..