Marmotta, joo-o, ei se elämä mee niinku suunnittelee. Hienosti oot kyllä kestäny ton kaiken ja vielä vieraassa maassa ilman tukiverkostoa, voi vitsit vaan. No nyt sit takas tänne ja kuten Naukuri tuossa sano, niin ehkä kaikilla alkaa sitten kuviot omassa päässä selviämään. Vielä kerran :hug:
Kriisi, ei, et sä luuseri ole, sulla on vaan sydän joka toivoo ja siinä ei oo mitään väärää :hug:
Kasvikset vs. hedelmät, meillä ei mitään eroa siinä et toinen menis paremmin ku toinen. Uppoaa mikä tahansa jos neiti on sitä mieltä et tänään syödään kiinteitä. Mä kyllä aloitin sillai, et en antanut mitään hedelmää tai muuta makeeta ekana vaan ensin sitkeesti maistettiin porkkanat, bataatit, kukka- sekä parsakaalit, ihan vaan sen takii ettei makee alkais maistuu liian makeelta. No enivei, en tiiä toimiko se, meillä mentiin taas kiinteät-lakkoon tänään. Siellä on siis varmaan hammas nro 2 tulossa, koska maitoo tai vellii vaan pitäis imuutella. No pääasia et jotain saan alas
Repa, mun toinen silmä on jo 5,75, joten en viittis tunkee siihen tota 5,5 ettei vaan huonone enempää. Eksä voi palauttaa niitä?
Läpi yön nukkumisesta, meillä on nyt kaksi yötä menny, et neiti on vetäny 9 tunnin unet putkeen. Saas nähä tuliko tää jäädäkseen vai onko taas oikku. Heräsi neljältä, nukahti puol yhdeksän, heräsi ysiltä meni kymmeneltä nukkuun uudestaan. On kyllä ihan väsy ja veti vellii ja maitoo joka välissä tossa, et nyt kyl pitäis jaksaa nukkuu.
Hemuli, juu ei oo puleen tullu mitään, joten varmaan sinne ollaan sit menossa säätämään
Menkoista, juu meille ei kakkosta ihan hetkeen vielä. Sit menkat :kieh: , minipillerit :kieh: Sain sillon kesällä cerazettet, koska imetin. No menkkoja ei ole kuulunut tähän päivään mennessä ja nyt ens viikolla loppuu levy, vaihdan merkkiä, niin arvatkaas mitä, tänään alko! On tää niin tätä, hemmetti :kieh: :kieh:
Jaa-a, mä toivota hyvät yöt ja laskeskelin et pahimmassa tapauksessa me noustaan 6 tai 7... hrrrrrrr!