Taas ollaan palattu arkeen! Reissu meni hienosti molemmat pojatkin olivat ihan mallikkaasti vaikka vähän huutoa ja itkua matkaan mahtuikin. Parasta oli kun mies ihanasti sanoi että tämä breikki tuli tarpeen ja oli ihana olla meidän kanssa! :heart:
Huomaa et juttu luistaa kun on muutaman päivän poissa koneelta niin saa kahlata 6 sivua tekstiä ettei vaan jää jutuissa jälkeen
Täyty viel tehdä se kolmessa erässä ja nyt olen jo varmaan puolet unohtanut
Meillä meni kellojen vaihto ja aikaero viel reissussa ihan huomaamatta. Kotiin kun tultiin niin oma rytmi löytyi illalla nukkumaan klo21 pintaan ja aamulla ylo klo8. Viime yönä sain herätä muutaman kerran kääntämään pojan ja laittamaan peittoa päälle ja tuttia suuhun mut muuten ihan loistava yö.
Meillä syödään yleensä näin:
Klo 8-9 aamumaito noin 160ml,
Klo 13 lounas puol purkkia kasvissosetta + n. 100ml maitoa
Klo 16-17 välipala hedelmäsose + maito n. 100ml
Klo 19.30 maitoa n160ml
klo21 iltavelli 200ml
Matkarattaat meil on PegPeregonin Litet jotka on 6kk-> oon kyl niit kerran kokeillu ja ihan hyvin meni isoveljen tarhaan vienti niilläkin. Renkaat on sellaiset muovirimpulat et ei niillä missään maastossa rullailla. Kauppakeskuksissa ja ulkomailla oon niit esikoisen kanssa käyttänyt. Omat oon ostanu Italiasta, suomessa hinta ihan järkky kun eivät nyt niin ihmeelliset rattaat ole.
Joululahjat jotain on jo tullut hankittua. Meidän ihan kohta 4-v tykkää todella paljon Herra Hakkaraisesta ja muistakin Kunnaksen kirjoista. Oon yhden Herra Hakkaraisen hankkinu jo pakettiin. Joalle oon ostanu Brion puuhelistimen ja vähän vaatteita. Miehelle en ole keksinyt vielä mitään.
Isänpäivälahjakin on hankkimatta, jos en muuta keksi käyn ostamassa Muumipappa mukin ja syvän lautasen.
Marmotta :hug: Paljon voimia jaksamiseen!
Carmen Oon saanu susta sellaisen kuvan et olet todella huolellinen ja mietit aina Nean parasta! Olet aivan varmasti loistava Äiti! :heart: Ja niin kuin me kaikki muutkin!