Heippuli! :flower:
Kertakaikkiaan ihana ilma taas kerran :/ Ulkona myrskyää niin, että kattopellit irtoaa pian! Harmittaa jo etukäteen, kun tiedän tuollaisen tuulen pitävän minua hereillä yöllä..
Liberon lahja Innolla odotin ja kyllä se mielestäni ilmaispaketiksi oli todella kiva! Meillä siinä oli Libresse- siteitä, Liberon housuvaippoja (joita kokeilin heti ja olivat tosi jees!), Natusan- puhdistuspyyhkeitä, Lindexin _järkyt_ lastensukat, käsinukke, kertakäyttöisiä ruokalappuja sekä kuponkeja. Ei ollut palloa tai kirjaa...
Joululahjat on melkein kaikki ostettuna: enää ns. tärkeimmät puuttuu eli Nirppusen paketit ja miehen sekä isovanhempien. Mitä muuten meinaatte
ostaa vauvoillenne joululahjaksi? Eihän nuo mitään paketeista tajua, mutta on se kiva kuitenkin ostaa jotakin. Ehkä paketoin tulevaisuuden varalle ostamiani vaatteita joulupaperiin
Muksun lempeä ensi-riisipuuro Kyllä minä teen sen
korvikkeeseen :attn: Lämmitän tuttipullossa maitoa ja osan sekoitan riisihiutaleisiin. Sitä puuroahan ei tarvitse keittää, kun ei ole ns. oikeaa puuroa vaan ohjeissakin sanotaan, että lämmitetty maito tai lämmitetty keitetty vesi + hiutaleet = valmis puuro. Ei se tosin korvikkeeseenkaan tehtynä miltään maistu ja siksi sekoitankin pari teelusikallista marja-/hedelmäsosetta joukkoon.
Joulukorttikuva Meille tulee valokuvaaja ottamaan perhepotretin ja teetän siitä sitten joulukortit, siksi mekkokin piti hommata jo näin aikaisin, että on sitten valmiina. Mitä muuten voisi laittaa
tyttövauvalle päähän ts. ei Nealla ainakaan mitään lainehtivia kiharoita vielä ole, joista erottaisi tytöksi
Nyt näyttää lähinnä pikkupojalta mekossa
Joku punainen rusetti teipillä päähän?
Sitten
kysymys tuteista.. Eli meillä kelpaa vain ja ainostaan NUKin luonnonkumiset tutit ja käytössä on ollut koko 1 (0-6kk). Nyt olen ostanut 2- kokoa ja koittanut tarjota sitä pikku hiljaa Nealle niin eipä kelpaa
Miten kauan voin antaa syödä tuota pienempää tuttia? Koitan toki jatkuvasti totuttaa tuohon suurempaan kokoon, mutta se saa ainakin päiväunien yhteydessä karmat itkut aikaan :ashamed:
Vinkki muuten kaikille joulukrääsästä innostuneille: Hobby Hallissa on paljon kamaa -80% ja tilasin sieltä äsken läjän joulukrääsää. Esim. 16 joulukuusenpalloa 2?, 4 tosi nättiä tuikkukuppia 3? yms. yms. Ja kivoja pikkujoululahjojakin löytyi muutamilla euroilla!