TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

Hemuli: No mäkin sain just viime pe tuon lappusen. On varmasti tulossa pian!

Repa: Mäkin askartelen joka vuosi joulukortit, nyt vaan ajattelin laittaa jotenkin pojan kuvan siihen mukaan, kun ei muuten olla hänen kuviaan kenellekään jaeltu. Menee nyt ees joku kuva jouluksi sukulaisille, että tietävät miltä poika näyttää :D

Joululahjoja ei ole hankittuna. Eikä ole paniikkia :)
 
Heips,

terveisiä neuvolasta :) oma täti oli pois ja lääkäri nuori. Kysyin et voiko 6kk ikänen sit istuu -eivät osaneet sanoo juuta tai jaata. Kyselivät vaan toisiltaan et eikö E ole jäntevä, vai onko-kyyyyyyyyllä kait se voi istuu, silleen jos se... Voi Tsiisus :headwall: no muuten meni mukavasti. Neiti oli 70,8cm ja 10,6kg et ihan kiva. Ei kuulemma tarvii viel kiinteitä -et mennään tälleen kerran päiväs linjal. Piikkikin tuli -Esikoinen sitä melkein itkemään et ei hän haluu koskaan sellasta. Sit hän VAATI pikkusiskolle tarran kun oli niin reipas :)

Poika mäkin taidan olla yöllä maitoautomaatti -mies sanoo et älä turhaan pidä paitaa -sillon neiti pystyy itse ottaa hörpyt eikä sun tarvii herätä. :LOL: mut niinhän se menee et nappaa kyllä kiinni jos tarjolla on.

joululahjat Lelukirjat niitä on tullu 3kpl ja sekös kivaa. Äiti haluun ton,ton,... Mä en ole viel ostanut kun muutaman -kiva jos tulee vastaan et ei tarviis hirveesti etsii.

joulukortit mä oon aina tehnyt lapsesta -tulee kivoja. Ensilumi kun tulis vois neidit laittaa hankeen -mut taitaa olla toiveajattelua. Meillä esikoinen on ollut enkeli,leiponut pipareita yms. Tonttu ei oo ollu viel et josko nyt pistäis pikku E:n istuu pakettiin ja esikoisen siihen sitä avaamaan. :)

Mut meillä sataa kaatamalla toisaalta aurinkokin paistaa -ihan outo ilma. Neiti nukkuu pihalla ja äsken vaununpäällinen vähän kastu. Pitää mennä tarkistaa. :wave:
 
Libero-pakettia ei ole tullut vielä meillekään. No eiköhän se lappu tule kohta postiluukusta.

Jihaa, ensi viikonloppuna on minun oma lauantai-iltani (jos ei tule mutkia matkaan). Tarkoituksena lähteä hurvittelemaan yöelämään. Aika hauskaa miettiä, että mitähän siidereitä sitä ostaisi -olo on kuin teininä.
 
joululahjat kerkee ostaan viel viimisel viikol ennen jouluaattoo.. :xmas: meil ainakin yleensä jää viime tinkaan nää pakettien ostot ja sit juostaan kun höyryspää mut en jaksais alkaa stressaamaan noista ainakaan vielä ja mua ei kauhiasti innosta lähtee jouluruuhkiin..hermot siel menee.. :ashamed:

joulukorteist juu joko teetän lapsista jotku kivat joulukuvat tai sitten yritän taiteilla itse.

aurora on nukkunut nyt ulkosalla taas/jo 3h joten taidan viimeistään ½h päästä käydä herättelemäs..
 
merika ja poika: Yhdyn teihin taidan olla myös maito automaatti öisin, heti kyllä nappaa kiinni jos tarjoaa.

joululahjat + joulukortti: En ole vielä ostellut yhtään mitään, pitäis varmaan pikkuhiljaa alkaa ostelemaan. Muille kyllä keksii mutta mun kummipoika tulee olemaan vaikea tapaus, mitä nyt yleensä 2,5 vuotiaalle pojalle vois ostaa?!
Joulukortin ajattelin itse tehdä, ja taiteilla siihen jotenkin Julian kuvan tai sit teetän vain kuvasta joulukortteja.

Ketä olikaan tilannut ellokselta tonttu puvut ? Koitin ettiä sivuilta mutta enhän minä mitään löytänyt! H&M:ssä muistan ainaki viime vuonna nähneeni tytöille joulumekkoja..

Meillä olis tänään vauva uinnin infotilaisuus, enkä edes ole vielä 100% varma mennäänkö vai ei, en ole edes vielä ilmoittautunut! Luulis että sielä tilaisuudessakin voisi ilmoittautua, koska haluan ensiksi mennä sinne info tilaisuuteen ja vasta sitten päättää aloitetaanko vai ei. :)
 
Joululahjat, ei sitten niin mitään. Sitten olis vielä hommattava lahjat isän puolesta.... helppo homma, lähes kaikille tuplalahjat... isälläkään lapsenlapsia ole kuin 7, et siinähän sit mietitään.

Joulukortit
, juu sama homma niiden kanssa.


Naukuri, sama mielleyhtymä tuli noista pipareista... ai kamala :)


Majj, minähän se olin,alla linkki :)

Elloksen tonttupuvut:
http://www.ellos.fi/ListPage/Search.aspx?SearchText=tonttu&ConceptStoreCategoryId=Ja Cellbesiltäkin löytyy ja myöspipareita :D

Ja sit 2,5 vuotiaalle pojalle, veljiltä löytyy kaksi kappaletta tuon ikäsiä muksuja. Molemmat rakastavat yli kaiken Salama Mc Queeniä eli Autot-leffaa. Br-lelu myy ainakin kaikkea teemaan sopivaa ihan hyödyllistäkin mm. pyyhettä, tarhareppuu jne. Ja Henkkamaukka vaatteita. Sopiskos tommonen?
 
majj mulle tuli sama mieleen kun Edlalle. Oltiin 3v. synnttäreillä ja 4v.synttäreillä ja autot oli molemmilla tosi kova juttu. Vaatteet aina kivoja-2,5v. saa kuitenkin leluja muutenkin. :)

Edla sulla pitää kiirettä joulunalla :) toisaalta lahjoi on kiva ostella kunhan löytää sellasii kivoi
 
Merika, Juu, eipä oo eikä tuu ajankäyttöongelmia. Olis vaan nyt pitäny alen aikoihin alkaa kiertää, koska ihan hurjakshan toi vielä menee :)

Haluiskos kukaan pks:läinen lähtee mun kaa kokeilee ens tiistaina äitivauva-bailatinoa? Haluisin mennä kokeileen, mut en yksin haluis mennä möhlimään sinne. Harrastin tanssia noin 20 kg nuorempana.... :ashamed: toi vaikuttais riittävän helpolta näin niinku alottelijan silmin...

että tämmöstä täällä taasen.... alkaa aivot vissiin mätäneen täällä vaan pelkästä sisällä olosta....
 
Mä tunnustan et mulla on lahjat ostettuna yleensä jo marraskuussa viimestään tai ainakin kaikki on tilattu...

Pojille varmasti on kova juttu kun autoihin ja päriseviin liittyyy ja venhemmat on kiitollisia vaatteista ym hyödyllisestä.

Minä tilasin kanssa puvun ai että tulee söpöjä pieniä tonttuja meille jouluna..

Me käytiin tuolla luonnossa seikkailemassa poikien kanssa vauva repussa ja esikko käveli
 
käärö
Niin ku muka en oikein aikaseks saa tätä kirjottelua...mulla tää on kyllä nii kausi luontosta ja nyt ku poika nukkuu ja mies töissä ni eihän tässä sitten muuta..

Summer me muutettiin pois koskelta 2000. Juu on se sen verran pieni paikka jotta varmasti jokainen tietää jokaisen jotain kautta. Ja jos oot yläasteen käyny koskella ja ala-asteen keskuskoulussa ni ollaan oltu samoihin aikoihin siellä. Mulla on sun ikänen serkku, poika.
Meillä oli aikanaan kauppa koskella, siin taitaa ny olla Hietasen muovi..
Onks sulla sisaruksia joita voisin tietää, siis ajatellen ikäluokkaa -83, -84 jotain -85 tiedän ku oma veli on -85.
Voisin vaik ajella sinne päin jos jotain tapaamista on, muutetaan nyt tuonne Lahen kupeeseen eli vähä ajetaan ohi, ollaan seilattu lahen ja treen väliä ennen ku tänne muutettiin ja ny sit päästää pois onneks.

Joululahjoista ja korteista ollu puhetta, mä oon jo melkein kaikki lahjat ostanu(tänä vuonna normaalia myöhempään) ja kortit oon tehny aina ite, mutta saas nähä tänä vuonna ku on muutto ja pienokainen.

Eilen hain sen Liberon paketin, siin oli se pupu, vaippa paketti niin pojalle ku äiteellekin ja sukat. Sit jotain lippulappuja.

Jaaha jos käyttäs ajan hyödyks ja siivoilis vähän paikkoja, vanhemmat ku tulee viime visiitille tänne "lappiin" ja auttaan pakkaamisessa.
 
Edla: Mun kaks kaveria on siellä jytäilemässä. Ovat käyneet muutaman kuukauden. Heillä vauvat nyt 7kk. Ovat tykänneet kovasti.

Mä oon niin nössö et ostelin veljenpojilleni ku olivat 3v ni Koiramäki yms Kunnaksen kirjoja ja sit legoja. Ku mä niin tykkään niistä :D No, joo. Eivät saaneet kirjoja oikein muilta ni päätin olla se kirja-täti :)
 
Edla: Mun kaks kaveria on siellä jytäilemässä. Ovat käyneet muutaman kuukauden. Heillä vauvat nyt 7kk. Ovat tykänneet kovasti.

Mä oon niin nössö et ostelin veljenpojilleni ku olivat 3v ni Koiramäki yms Kunnaksen kirjoja ja sit legoja. Ku mä niin tykkään niistä :D No, joo. Eivät saaneet kirjoja oikein muilta ni päätin olla se kirja-täti :)
 
Hemuli, :D Ei reppua eikä liinaa.... pudistelin tossa ite just samaa... sylissä vaan pidetään ja sit lattialla... mut kivaa, nyt on kaveri :) mukavat vaatteet itelle ja lapselle vaan ja sisätossut kai kans. Tuolla ei hirveesti ohjeita oo. Mut mä tsekkaan sen, et pitääks ilmota vai riittääkö et vaan menee sinne.

Naukuri
, onkohan ne sun kaverit aloittelija/ vai edistyneissä? Jälkimmäiset olisivat keskiviikkona. Jos puhut niitten kanssa, niin voit kertoa et se megakompastelija, sen sä tunnet :LOL:
 
Hemuli, jumppalenkkarit on varmaan hyvät:) Sellaset tuntukin olevan ainakin niillä kuvissa olevilla tyypeillä.

:LOL: neiti päristeli mun sylissä äsken antaumuksella, siis suu ihan vaahdossa joku kymmenen minuuttia, koska se oli äidistä niin hauskaa. En vaan pysty kattoo tota pokalla naamalla ku toinen päristää ihan sydämensä kyllyydestä. :LOL: Vieläkin tossa sohvalla päristään.
 
Edla ja hemuli...juu varautukaa sitten kunnon hikijumppaan....nimittäin olin tänään ihan puhki, kun riepotin Edithiä 45 minsaa muskarissa...kun sielläkin riehutaan vaavit sylissä....mulla on kylläkin melko huono kunto tällä hetkellä :ashamed: .....no ainakin kädet venyy...hipoo jo maata :LOL: ...ihan apinainen olo ;) ....
 

Yhteistyössä