TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

Naukuri: Meidän pojilla, kun taisi olla samantapaista ihottumaa, niin kuinka teidän pojan iho voi?

Onko muilla tullut vastaan sellaista ongelmaa, että kasvissoseet eivät tahtoisi maistua ollenkaan, mutta hedelmäsoseet taas maistuisi entiseen tapaan? Meillä on havaittavissa "kasvissosevastaisuutta", enkä oikei tiedä mitä tehdä. Soseet tauolle, sekoitanko hedelmäsosetta sekaan tms.?

Minäkin olen Keski-Suomesta, joten tapaaminen täällä suunnalla kiinnostaisi.

Missähän välissä (puuro-lihakokeilut) voisi aloittaa maistelemaan noita marjajugurttisoseita?
 
kurpitsa: Joo mäkin maistoin tuota meidän vesiriisipuuroa eikä maistunu kyllä yhtään millekään :D En ole vielä lisänny korvikejauhetta joukkoon, mutta pitäis kyllä. Tosin ihan hyvin uppoaa tuokin, vaikkei miltään maistukaan :)

Keilis: Iho voi vähän paremmin. Naamasta lähti ihottuma, kun jätettiin bataatti pois. Siitä tuli toissavkl niin punainen naama, että päätin pitää siitä taukoa. Vaihdettiin myös korvikejauhe toiseen (hypoallergen-jauheeseen ) ja musta tuntuu et sekin vähän auttoi. Nyt ei enää näytä niin pahalta, mutta onhan tuo iho kuiva vielä kuitenkin. Viime vkl:na ostettiin ilmankostutin pojan huoneeseen. Saa nähdä olisko siitä mitään apua, kun yöt siellä puksuttaa. Mites teillä? Noista soseista, et meilläkin oli hetken aikaa tuo yök, en syö parsaa -linja, mutta laitoin joukkoon vähän luumua ja hyvin uppos. Sit se vaihe meni oikeestaan vähän itsekseen ohi. Meillä varmaan vaikutti se, et annoin hetken aikaa "jälkkäriks" luumua ja poika jäi sit vaan odottelemaan sitä... No, poistin sen tavan ja nyt taas menee ihan ok. Toki päivissä on eroja paljonkin. Hedelmäsoseet uppoaa kyllä aina paremmin kuin kasvis :D

hemuli: VickyCristinaBarcelona olis ollu leffana. Se nyt ei hirveesti olis innostanut, mutta kun toi ilma on tuollanen ni oisin voinu mennä katsomaan melkein mitä vaan :D Mutta ei.

Poika menikin joku aika sitten jo toisille päikkäreille, et tämon taas tällanen päivä. Kovasti kitisi eikä oikein suostunut kunnolla syömäänkään ja harsoa vaan tunkee suuhun. Hampaat, sanon minä. Maitoa onneks uppos ihan ok. Miks mä aina vaan pitkitän sen Panadolin antoa???? Pelkään varmaan et jos se ei autakaan, niin sit ei auta mikään :D Se on niinku viimenen oljenkorsi...
 
Jouluvaatteita vauvalle??? Iik, ei oo tullu edes mieleen!!! Just tuota joulukorttia varten vois jotain kivaa hankkia. Ei nyt muuten tarvis nii pramea olla. Vaikka onhan se kiva, jos on nätisti / komeasti ;) puettuna pikkumieskin.
 
keilis: laita lautasen sivuun jotain muksun herkkua olevaa hedelmä sosetta. anna vaikka sekaisin sit niitä..meillä menee väliin kans hedelmäsosetta ja kasvista samalla lusikallisella..mahtaa olla hyvää..mut uppoo aina :D
 
Käärö, tää on niin pieni paikka että en yhtään ihmettelis vaikka tunnettaiskin tai ainakin tiedettäis toisemme. Marmotan kanssahan me täältä toisemme löydettiin ja selvisi että ollaankin ala-aste aikaisia ystäviä. Hassua =) Millon oot muuttanut täältä pois?
Muuttohommat onkin tosi mukavia ja vauvan kanssa varsinkin..

Keski-suomestahan löytyy hyvin porukkaa, jos vaikka joskus saatais aikaseks nähdä.
 
Babybiosta, juu toi Barcelona-leffa suurimmassa osassa noita leffateattereita, mutta Kinopalatsissa olis menny BabyMama, jonka olisin halunnu nähä sekä sit Katastrofin ainekset, mikä muuten vaan olis sopinu mulle :D Mutta mepä vietiin mun isä kontrollikäynnille sairaalaan, nyt siis homehdutaan täällä kotona sit taas.

Naukuri, Carmen,
tai joku nopee Liberopaketin omistava kertokaattes mitä teidän siellä oli, koska multa ainakin puuttu se Carmenin mainitsema käsinukke.... :( oliks teidän vaippapaketti kiinni jollain tarralla vai oliks se kans vaan se luukku päällä? Mulle tuli jo sillo ku sen avasin jotekin sellanen olo et sitä on tongittu ja kappas jotainhan puuttu. Taisin Naukurille ja Aaoolle siitä mainitakin, et kumma ku ei ollu mitään Lindexin juttuu siellä sisällä.

Mä kuulkaattes luulen, et Katrinaisen uudessa kodissa ei vaan oo nettiä vielä kytketty sinne. Varmasti palaa linjoille heti ku se avataan :D
 
Naukuri, mä arvoin jouluvaatteeksi piparipuvun ja nätin joulumekon väliltä jälkimmäisen. Tähän päädyin koska piparipuku on mun mielestä vähän hmmmm.... Ja aattelin piinata sukulaisia ja kummeja kivoilla poseeratuilla joulukuvilla:)
 
edla-mamma: liberon käsinukke oli siinä. vaippapaketti ei ollu tarralla kii..vaan iha normisti sai repiä sen auki. pikkuhousunsuojia. lastenkirja, kertakäyttöruokalappuja oli.
hmm..olikos siinä muuta..nyt ei muista.

imetyksestä: täällä jatketaan näillä näkymin ainaki vuoden ikään. tissi on henki ja elämä tuolle kaverille edelleen. eikä tuo ymmärrä edes pullosta yhtään mitään.. :LOL:
et luultavasti jätän tuon pullovaiheen kokonaan pois. ja vellejäkään en usko antavani ollenkaan. puurolla mennään ennemmin. paljon ravintorikkaampaa kun vellit kuitenki. ja ku toi pullo ei mee nii helppo ohittaa vellivaiheet..

viime yönä poika nukku 11 tuntia putkeen..pikkasen väsymystä ku joutuu iltoja pitkittää kunnolla kellojen siirron takia ja alkaa kolmet päikkärit vaihtua kaksiin... :|
 
edla: Meidän paketissa oli niitä housuvaippoja, siteitä, järkyn isot sukat, kertis-ruokalappuja, natusanin-kosteuspyyhkeitä ja tuo pupukäsinukke. Ja pari jotain brosyyriä. Jollain tais olla pallo ton pupun sijaan? Vähän erilaisia pakkauksia tuntuu olevan liikkeellä. Olin kans vähän pettyny tuohon, mutta parempi kuin ei mitään :) Samalla muistin penkoa sen sairaalan libero-kassin lappusia ja löysin sieltä lindexin -30% kupongin joka menee 31.10 vanhaksi :D Pitää mennä käyttämään äkkiä!

Mä pääsen tänään illalla kampaajalle!!!! Ihanaa :) Piiiitkästä aikaa.
 
Liberosta vielä, joo täytyyki tsekata et onhan kaikilla samat tuotteet siellä. Mut laitan palautetta kuitenkin sinne jahka saan tiedon. Heh, Liberon .fi-sivut vetää vasemmistonuorten sivuille, ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH, miksen mä ikinä muista et sivut on .com, pöh minä :headwall: :headwall: :headwall: No vasurinuorten sivuilla ei kandee pitää kävijälaskurii päällä ku kaikki mammat tunkee itteään jatkuvalla syötöllä sinne :LOL:
 
kosteuspyyhkeitä oli tosiaan kans..mut ei sukkia täällä.. :|
ja ale kuponki oli tuos salkussaki lindexille.. saikohan siinä sukkia pari kappaletta jos osti lasten vaatteita..sai ite valita sukat si..ja kahden parin pakkauksissa ainaki palokan lindexillä noi sukat nii antovat valita niistä.
 
Edla: no niin mekin ajateltiin piinata :) En vaan ollu ajatellu, et vois jonkun kivan vaatteenkin siihen hommaan varata :D No, voi olla että tonttuhattu riittää. Piparipuku... Hmmm. Teit ihan hyvän valinnan ku otit sen mekon :D Ei sitte oo kuvassa pikkupiparia :LOL: Hyi, menee pää sekasin täällä kotona yksin.
 
juuu samaa sarjaa mut eri kirja. :D mut meil ei sukkia ollu taas siinä mut alekuponki lindexille tai siis sellane et ku osti vauvanvaatteita nii sai sukat kaupan päälle. ja palokan lindexillä ku on kahden sukan pareissa vauvan sukat nii sai valita niistä sit.
 
No mun oma hävis kokonaan ja jouduin sit kirjottaan uusiks.Mut hei, tuolla liberon sivuilla lukeekin, et lahjapaketin sisältö vaihtelee. Sikamaista. Pk-seudulle ei vissiin tarvi antaa kirjoja ja saippuoita... Tai ainaka Vantaalle.
 
Poika ulkona päikkäreillä...kerrankin hetki ettei sada.

Mulla on outo olotila...pelkään että tuun kipeeks,mut voi olla väsymystäkin. Heikottanu,siis ihan mustaks vetänyt parina päivänä silmissä,vaikka syön ihan hyvin :/

Vooi vidura..joululahjat tosiaan :eek: Mitähän sitä kummitytölle ostais,joka täyttää 1v tammikuun lopulla. Vinkkejä??
Aika hauska kun isäntä ehdotti että otetaan pojasta kuva tonttulakki päässä ja tehdään niistä kortit,niin meikä oli että ei varmana :LOL: Mutta se onkin in :p No joo,täälläpäin tuntuu kaikki harrastavan sitä,joten olemme poikkeus ja lähetän taas tylsiä askarteluitani :D

Käärö,tervetuloa!

Matamimimmi,ootko hakenu sen lindexistä sen liberon korruptiopaketin? Olis kiva tietää mitä ne täälläpäin sisältää?


Oho,ulkona paistaa aurinko... ja tietty just silloin kun poika nukkuu. Olisin niin halunnut viedä hereilläollessa vähän rattaiden kanssa ulkoilmaa haistelemaan,kun moneen päivään ei oo päästy. Taitaa toi sade jatkua kuitenkin kohta,ainakin niin lupaili...
 
Repa: Erillaisuus on aina IN :D Ihana ois itekkin askarrella mut en oo mitenkään taitava, helpompi napata kahdesta söpöliinistä kuva ja teettää =) Ja tuo olo öhöm mut mut mieleeni tulvii ajatus jostain muutaman millinkokoisesta jutusta tuolla massun puolella :D
 

Yhteistyössä