Naukuri, kiteytit tuon perusajatuksen -> äiti on liikkumista varten
Se on vaan NIIIIIIIN totta, meilläkin likka haluaa syliin (tällä varmistaa että häntä eiunohdeta mihinkään
) ja sit sylissä katse kohti uusia seikkaluja ja ylväänä kuin kuningatar kattelee valtakuntaansa, et kattokaas täs mää meen
Joo, meillä ollaan ens viikolla 6 kk ja mehän ei ite tehä mitään kääntymisen eteen. Tosin neiti kyllä viihtyy mahallaa ihan hyviä pätkiä jo, mut et ite siihen kääntymiseen pitäis ryhtyä ni pöh, muiden hommaa
Matami, joo meillä oli nuo heijasteongelmat, mut siis käsissä. Joo, aina pitää jotai huolta olla
Tarttuminen tulee heti sen vastasyntyneen askelluksen jälkeen ja jossain vaiheesa senkin pitäis loppua. Mut jos neuvolassa eivät olleet huolissaan vielä, niin tuskin on mitään sit oikeesti vielä sellasta et kannattais päätään vaivata. Meillä se oli neuvolatäti joka sano, et näytetäänpäs tätä hommaa lääkärille, sit se lääkäri sano, et tää ei oo hänen alaansa et hän haluaa tarkistuttaa sen neurologilla.... Se toinen niistä meitä tutkineesta neurologista kuitenkin sano mun mielestä hyvin, ei yksi mies vielä sotaa tee, et yksittäinen oire harvoin on mitään vakavaa. Joten tuskin teilläkään.
Mymmelis, varmaan riittävän mielenkiintoinen lelu sellaiseen kulmaan, et pitää kääntyä se saadakseen se
Näin meitä neuvottiin
Matkimisesta, neiti on välillä mun kanssa tässä läppärillä ja istuu nätisti polvien päällä selkä tuettuna. Mun kädet tulee näppäimistölle kainaloiden alta ja kun alan kirjoittaa, neiti viskaa kädet koneen päälle ja alkaa ihan samalla lailla hakkaamaan ku kirjottais
Mä tuun oleen niin kusessa siinä vaiheessa ku sormet ylettyy näppäimistölle
Meillä menee puoli purkkia sosetta kerralla tai sit 4-5 jääpalakuutioo. Maitoo en saa ruoan kanssa menemään, se otetaan vasta sit ku mennään nukkumaan ja mieluiten makuuasennossa.
ja illalla neiti haluis paljon vellii
Joku kyseli siitä,
vellivastaisuudesta... Mymmeliskö? On olemassa mielipiteitä siitä, et velli on ihan turha välivaihe, josta myöhemmin on sit hankala päästä eroon. Ravintoarvoltaan velli ei juuri maidosta eroo, koostumus vaan hiukan nälkää paremmin pitävää eli siis se on maustettua maitoa, pikkasen sakeampaa. Siinä se vellin sisin on
Jaahas, neiti vetää taas toista tuntia unta mun sängyssä... mitähän sitä tekis.
Ai niin, tilasin muuten tonttumekon likalle Ellokselta ja aattelin et jouluna sit saa olla tonttutyttö :heart: :heart: :heart: