Treffeistä, juu torstai 23. päivä käy loistavasti myös meille.
Kylvetystuki, hiphei, meillä ollut alusta lähtien käytössä kun mun ranteet oli niin kipeet joten kylvetys olis ollut aika tuskaa mulle. Tykännyt joo, tavallaan, onhan se siinä näppärästi istumassa mut ei enää malttais nojailla vaan pitäis istuu koko ajan. Suihkussa se on ollu kätevämpi, neiti siihen istumaan ja suihkuttelua vaan
Ei varmaan kandee enää tässä vaiheessa hankkia, vaan tosiaan joku liukueste -> meillä tosin on jo semmoinen ammeen pohjalla, on ne Ikeassa sitten kaiken aatelleet mun puolesta ja hintakin on edullinen
Turvaistuin, kaukalo käytössä, seilaa kahta autoa ja on vielä varmaan ainakin seuraavat kolme kiloo tai neljä kuukautta. En tiiä, katellaan.
Repa, juu kiukuspäissäni heitin kaavat tonne hyllyyn ja siellä ne pölyttyy. Kangas on tossa mun jalkojen juuressa ja ompelukone kaapissa. Okei, mä kokeilen huomenna jos löytyis....
Vilma, mä oon pari vuotta sua nuorempi ja oon asun vieläkin ihan kotinurkilla. Silti mä uskallan väittää me ollaan lähempänä kuin Sex Degrees of Separation
Oon meinaan hengannut niillä nurkilla todella paljon
Mä vetelin tossa zetaa kolmisen tuntia kun laitoin likan nukkuu ja nyt sit pirteenä pystyssä :headwall: . Mä tein possun sisäfileestä tänään sosetta neidille ja mietin et jo on herkut likalla
Tajusin myös tänään, hidas ku oon, et munhan kandee irrottaa kaikki jääpalamuotteihin laitetut kuutiot ja sijoittaa ne pakastepusseihin. Niin näinhän mä voin käyttää uusiks noita muotteja... no parempi myöhään ku.... :headwall:
Että näin...