ei oo totta....koko rimpsu hävinnyt!!!! EEEIIIIIIIIH!!!!
No lyhennetty versio sit...
Valitin, kun mies ei auta. Eilen yritti auttaa itsepäisesti, laittaa poikaa nukkumaan. Tuloksena töäysi katastrooffi, poika itki itkemistään, ei kelvannut tutit, ei pullot ei mikään. Muutamaan kertaan kysyin jo, saisinko nukuttaa pojan, tiesin, että se muuten kostautuu myös minun uniini, jos Joona huutaa illalla. ja nöäin kävi, kokonaiset 2 tuntuia sain nukuttua, loppu oli vauvan hyssyttlyä, kun toinen ähkii, puhkii, vinkuu ja itkee, vatsassa ilmaa itkemisestä! Mitä tuommoiselle tekee, kun toinen yrittää auttaa, mutta tekee vaan hallaa...??
Majj Hiljaa hyvä tulee...Meillä Joona lähti pyörimään reilu 2kuisena, nyt unohtanut koko jutun
Ulisee kuin hyeena, kun ei onnistu enää. takaperin mönkii kyllä, sekä akselinsta ympäri pyörii lattialla, mutta ei käänny...
Samperi, menin ostamaan unipussin 20?:lla Elloksesta, ei sitä tule käytettyä, kun se on niin paksu
Tuo kuuma kalle sulaa sinne, nukkuu oarhaiten vilpoisessa, ilman vaatteita tai ohuella yökällä.
Turvaistuin pitäisi kyllä hommata kohta, jääpi poika vielä joku päivä jumiin kaukaloon, kun on niin ahdas
miten talvivaatteilla piäisi mahtua moisiin koppeihin??
Joona on oppinut virka-yskän!!! Kätevästi köhäisee aina, kun tahtoo jakamattoman huomion
Summer81 Wellcometomyclub.... Mull anousi iso c kuppi, alkuperäinen oli pieni a. HJiukan kirpoo, kun nyt on vaan kumman näköiset nännit
Olen päättänyt, että silikonit lähdewn ostamaan, kun lapset on "tehty". Sen verran pinnallinen olen, että tahdon näyttää hyvältä ja samperi, kun tissien makuun pääsi, ni helvetti...
Pankissakin sain kuulkaas tytöt niin hyvää palvelua piku topissani kesällä, hyvä ettei nuori miespuolinen pankki virkailija tilannut Kelasta Joonalle kela-korttia ja hoitanut minulle vakuutuksia puoleen hintaan
Juup, kyllä niillä tissi-värkeillä on ihan käytännön merkitys jokapäiväisessäkin elämässä, on se samperi kurjaa, kun vaatteet vaan roikkuu päällä..Muutenkin, kun oon laihtunu tlähes lähtöpainoon, ni kaikki luut paistaa :| P*ska!
Lapsenvahdeista Meillä on vaan ukon äiti ja sitten hätäsesti saisin ehkä kinuttua yhdestä kaverista hätä-avun, jos tarve iskisi. heikoilla jäillä ollaan, jos tahdottaisiin lähteä kaksin jonnekin. Tai siis minähän tahtoisin, ei miestä kiinnosta mun seura