TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

Hei oon unohtanut mainita että oon ruoskinut viimeaikoina itseäni siitä rotarokotteen unohtamisesta :ashamed: Näin jo painajaisia että poika makaa tiputuksessa omaa huolimattomuuttani :kieh: Onko muita kohtalotovereita kellä tota rokotusta ei ole ja miks? Keventäkää mun mieltä :saint:

tyttö sen kun vieläkin nukkuu ulkona..3,5h on nyt siel ollut..kamala metakka ulkona edelleen, nyt kompurakin siel surisee ja se kuuluu nyt itkuhälärin kautta sit sisällekin koko ajan , ei auta vaik kävis hälärin vastaanotinta ulkona siirtelemäs kun nuo työmiehet on koneineen tos 100m pääs :kieh:

huomen käydään ostamas tytön huoneeseen uusia tavaroit, kun nyt on huone kovin avara kun saimme ton sängyn sielt pois, verhokangasta tarvittais ja joku kiva matto, pinnasuojuskin tarvittais jottei saa käsi ja jalkoja sin väliin ikävästi..kaikkea tarvis ostaa..

meil tyttö on alkanut viihtymään paremmin lattialla kuin sitteris, sitteris viihtyy sen aikaa kun syötän mut sen jälkeen alkaa kiemurtelu ja kiukuttelu mut matolla viihtyy kun saa vääntelehtiä mielensä mukaan sinne sun tänne..

puuroista: meil on käytös piltin kaurapuurojauhe kuten naukurilla, aloitin ekana päivänä niin et annoin 1tl puuroa hed.soseen joukossa aamulla ja sit seuraavana päivänä lisäsin puuron määrää 3tl ja nyt tyttö syö aamulla ½ dl puuroannoksen ( ½dl vettä johon sekoitan jauheet+1-2tl hed.sosetta ) enemmänkin menis mut annan lopuks viel 1dl maitoa.

kauravelliä yritin antaa jokunen ilta sitten mut eipä huolinut, maissivellil siis mennään iltasin..

repa: elä ihteäs siitä säti...onhan tuota ennenkin pärjätty ilman rokotuksia.
itse otin pojalle sen rokotteen kun olen ylineuroottinen tuon vattataudin kanssa aina.
pelkään sitä tautia enemmän kuin ruttoa!!!!!
mutta eihän sitä kaikki ota..elä hätäile =)

tuurissa käytin sitä ruokapuolen lastenhuonetta..oli huomattavasti siistimpi paikka.
mut otan omat aluset aina mukaan..kun inhoon noita yleisiä hoitopaikkoja.

keilis: meillä aloiteltiin teelusikallisesta puuro..ja pikku hiljaa suurensin annosta.
ja nyt saa joka aamupuuron ja eilen myös iltapuuron =) ja käytän sitä pilttijauhetta on kätevä annostella pienempinäkin annoksina. ja se kestää pitkään!!

Treffit ens torstaina mul on just hammaslääkäri. Aika tosin on aamupäivällä eli vähän riippuu ajasta pääsenkö tulemaan. Oliko paikka jo päätetty?

Lapsenvahdit Meillä niin onnellinen tilanne et molempien vanhemmat on enemmän kuin innokkaina hoitamassa. Molempien vanhemmat asuvat parin - kolmen kymmenen kilsan päässä tosin meiltä erisuuntiin. Meidän pojat on ainoat lapsenlapset mun vanhemmille. Faija on jo eläkkeellä ja tulee hoitamaan lapsia aina kun on tarvis. Anopin kans välillä jakavat päiviä et pääsevät molemmat hoitamaan :LOL:

Meillä nukutaan yleensä 2x2h + 1x30-45min päikkärit mut tänään ei ole poika nukkunut kuin 2x vajaa 45min unet :eek: On viel molemmilla kerroilla heränyt ihan itse ilman mitään itkuja ja jäänyt vaan juttelemaan itsekseen.

Meillä ei poika pidä kieltä ulkona mutta hän aika usein imee alahuultaan. Se näyttää niin hellyyttävältä :heart: Mul on ihan sellainen muistikuva et esikoinen teki kans niin mut en ole ihan varma.

Repa ja rokotus asiat: Meille on annettu 3kk neuvolassa Pentavac 1 ja toinen osa tulee nyt kun on 5kk neuvola. Siis oikeesti en mie edes ymmärrä noista mitään :ashamed: *hävettää* Sen sain tietää mitä tua pentavac sisälsi. Eli rotaa ei kait meidänkään lapsella ole?!

Viime yö meni vaihteeks 3 syötöllä ja sadalla tutin laitolla, ei siis mitenkään kovin hyvin |O

Meillä vähän samanlainen yö takana kuin teillä majj ja poika ei taida antaa armoa nyt päivälläkään. Olin lähdössä naapurin äiteen kanssa kävelylle ja laitoin pojan vaunuihin nukkumaan valmiiksi. Kävin itse sit vielä laittaas vaatteet niskaan, vessassa, otin lasin vettä ja mitä lie muuta itsekästä ja kun lähdettiin kävelemään, niin poikapa heräs saman tein! Siinä sitte vaunuteltiin 45min ja poika killitteli vaunuista. No voi kuvitella ettei ollut kovin pirteä herra, kun päästiin kotiin. Sitte hetki leikittiin ja syötiin ja takaisin unille. Nyt sitte huutelee tuolla vartin välein enkä tiedä malttaako nyt kauaakaan nukkua. ARGH!

Ai niin, meillä roikutetaan kans kieltä aina kun innostutaan jostain :) Ja kuolaa seuraa mukana!

Hoitajat, ei ole kun sylikummi ja mun sisko...ja heilläkin omia lapsia....eli jossain vaiheessa, kun tyty hiukan isompi pitää kysäistä....nyt vielä on tisseissä kii...tissejä...mulla ei normaalitilassa ole kun pikkuset nahkapussit :ashamed: ....nyt lollot, joista en pidä :eek: ....mä olen itse tykänny aina olla pieni rintainen...kun olen muutenkin pienikokoinen...jotenkin vaatteet istuu paremmin ym....se johtunee varmaan siitä, etten ole tottunut lolloihin...kun toiset naiset on tosi kauniita isoine rintoineen...mie taas en...äh tulipa sekava sepustus :kieh:

Rokotus...ei ole... en vain halunnut ylimääräisiä piikkejä ja piste....ei ole mitään selitystä... :/ ....toivottavasti säästytään siltä....

Marmotta...mun parasta kaveria kutsutaan nonnaksi...kun se sai ekan lapsenlapsen kuukaus sitten....on sellainen nuorekas ihminen...ei halunnut olla mummo... ;) ...

Syli...meillä Edith kyllä viihtyy sylissä....mutta on alkanut vääntelehtii itseään jotenkin oudosti...ihan, kun haluaisi seisomaan tai jotain :eek: ....on hankalaa pitää sylissä....parhaiten viihtyy sitterissä, jossa kampeaa istuma-asentoon =) ....hiukan ollaan istuskeltu jo Stokken tuolissa..olen pitänyt vähän kiinni hihasta...on ihan innoissaan ollut neiti :D !!

ei oo totta....koko rimpsu hävinnyt!!!! EEEIIIIIIIIH!!!!

No lyhennetty versio sit...

Valitin, kun mies ei auta. Eilen yritti auttaa itsepäisesti, laittaa poikaa nukkumaan. Tuloksena töäysi katastrooffi, poika itki itkemistään, ei kelvannut tutit, ei pullot ei mikään. Muutamaan kertaan kysyin jo, saisinko nukuttaa pojan, tiesin, että se muuten kostautuu myös minun uniini, jos Joona huutaa illalla. ja nöäin kävi, kokonaiset 2 tuntuia sain nukuttua, loppu oli vauvan hyssyttlyä, kun toinen ähkii, puhkii, vinkuu ja itkee, vatsassa ilmaa itkemisestä! Mitä tuommoiselle tekee, kun toinen yrittää auttaa, mutta tekee vaan hallaa...??

Majj Hiljaa hyvä tulee...Meillä Joona lähti pyörimään reilu 2kuisena, nyt unohtanut koko jutun :LOL: Ulisee kuin hyeena, kun ei onnistu enää. takaperin mönkii kyllä, sekä akselinsta ympäri pyörii lattialla, mutta ei käänny...

Samperi, menin ostamaan unipussin 20?:lla Elloksesta, ei sitä tule käytettyä, kun se on niin paksu :eek: Tuo kuuma kalle sulaa sinne, nukkuu oarhaiten vilpoisessa, ilman vaatteita tai ohuella yökällä.

Turvaistuin pitäisi kyllä hommata kohta, jääpi poika vielä joku päivä jumiin kaukaloon, kun on niin ahdas :LOL: miten talvivaatteilla piäisi mahtua moisiin koppeihin??

Joona on oppinut virka-yskän!!! Kätevästi köhäisee aina, kun tahtoo jakamattoman huomion :LOL:

Summer81 Wellcometomyclub.... Mull anousi iso c kuppi, alkuperäinen oli pieni a. HJiukan kirpoo, kun nyt on vaan kumman näköiset nännit :LOL: Olen päättänyt, että silikonit lähdewn ostamaan, kun lapset on "tehty". Sen verran pinnallinen olen, että tahdon näyttää hyvältä ja samperi, kun tissien makuun pääsi, ni helvetti... :LOL: Pankissakin sain kuulkaas tytöt niin hyvää palvelua piku topissani kesällä, hyvä ettei nuori miespuolinen pankki virkailija tilannut Kelasta Joonalle kela-korttia ja hoitanut minulle vakuutuksia puoleen hintaan :LOL: Juup, kyllä niillä tissi-värkeillä on ihan käytännön merkitys jokapäiväisessäkin elämässä, on se samperi kurjaa, kun vaatteet vaan roikkuu päällä..Muutenkin, kun oon laihtunu tlähes lähtöpainoon, ni kaikki luut paistaa :| P*ska!

Lapsenvahdeista Meillä on vaan ukon äiti ja sitten hätäsesti saisin ehkä kinuttua yhdestä kaverista hätä-avun, jos tarve iskisi. heikoilla jäillä ollaan, jos tahdottaisiin lähteä kaksin jonnekin. Tai siis minähän tahtoisin, ei miestä kiinnosta mun seura :LOL:

matamimimmi olen sun kanssa samoilla linjoilla noiden tissien kanssa että pienikokoisella pienet rinnat on nätimmät. Siks mua on aina inhottanut mun jättitissit. Vaatteet kirraa aina tissien kohdalta ja kun ottaa isomman niin se sitten näyttää teltalta muuhun kroppaa nähden. Mä en jaksa ymmärtää niitä jotka oikeasti tahtoo suurentaa rintansa sellasiks yli-isoiks mitkä ei sovi lainkaan kroppaan.

Sylittelystä Neea ei ole mikään sylikissa ollut missään vaiheessa. Viihtyy aikansa, mutta haluaa sitten itse leikkimään ja touhuamaan lattialle. Muutenkin tyttö tykkää välillä leikkiä ihan yksin, on niin keskittynyt juttuihinsa että vaikka viereen menisikin niin ei huomaa ollenkaan, paukuttaa vaan lelujaa ja höpöttää. En tiedä voisko johtua siitäkin että Neea ei kuitenkaan sylissä niin paljoa ekan elin kuukautensa aikana ollut. Sairaalassa ei kuitenkaan lapsia ehditä sylissä kannella enkä minäkään siellä kokoaikaa tietenkään ollut. Ja muutenkin nuo sylittelyt varsinkin alkuunsa oli tosi rajoitettuja sen vuoksi että pikkuinen sai tarpeeksi levätäkin. Äitinä kun sitä ei malta millään pitää sormia erossa toisesta kun on sylissä.

Mymmelis mitäs jos tehtäs niin että kun on muksut pyöräytetty niin mennään yhdessä plastiikka kirurgin pakeille? Mulla kun riittää tätä rintakudosta vaikka muille jakaa ja haluaisin pienemmät, niin jos mä lahjoittaisin sulle tuota kamaa sen verran että saat ne b-kupit? Jos vaikka saatas joku alennus toimenpiteestä? kun ei tartte sitä silikoniakaan tuhlata lekurin. :LOL:

Mymmelis...juu jotkut miespuoliset kesällä tuijotti kyl näit lolloi tooooosi pitkään :D ...hiukan oli vaivautunut olo :ashamed: ....kyl mäkin sellaset terhakat kiinteet "ketunnokat" huolisin...kun joutuu käyttää toppauksia liiveissä...et on etes ne a/b-kupit :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Jenni30v:
Mymmelis mitäs jos tehtäs niin että kun on muksut pyöräytetty niin mennään yhdessä plastiikka kirurgin pakeille? Mulla kun riittää tätä rintakudosta vaikka muille jakaa ja haluaisin pienemmät, niin jos mä lahjoittaisin sulle tuota kamaa sen verran että saat ne b-kupit? Jos vaikka saatas joku alennus toimenpiteestä? kun ei tartte sitä silikoniakaan tuhlata lekurin. :LOL:
No mutta JEE! Mä arvostan tämmöisiä yltiö-ystävällisiä huomioita, kun tosiaan ei tuota rahaakaan liiemmiksi ole ja samalla kyllä oltaisiin ekologisia, ei tarttis ostaa mitään tehdas valmisteisia silikooni-pussikoita :LOL: Hyvä, lyödäänkö lukkoon joku tietty vuosi? Vaiko lähdetäänkö heti? Laatikirurgia tekee halvimmalla, voitais samalla tehdä vaikka toukomammojen treffit viron laivalla :LOL:

Matamimimmi& mymmelis mä olen saannut pienen ikäni "nauttia" siitä että miehet tuijottaa mun "silmiä". Mulla ne kun on tipahtanut tuohon rintavarustuksen tasolle :LOL: On meinaan kamala jutella jonkun kanssa siis miehen kun silmät vähän väliä eksyy tiiraileen tissejä. Ja arvatkaapa kuinka hauskaa oli olla Kiinassa missä naiset on täysin lautoja...Kiinalaisukot osoitteli tehtaalla ja käsillään teki tissit itselleen, sillei viittomalla tai miten sen nyt sanoa. Ja mut tunnettiinkin (työkaverit juorus) kiinalaisukkojen parissa nimelleä: Girl with big tits. Hienoa siinä sitten tehdä töitä.

Ja bikiinejä en ikinä ole voinnut ostaa settinä, alkaosa 34 yläosa 40. Lievää epäsopusuhtaa

Jenni, juu, mä olen hommannut itelle semmoisen t-paidan: Puhu kasvoilleni sillä rintani eivät kuule sinua. Joten ihan tuttua toi tuijottelu. Baareissakin aina kun ajautui keskusteluun jonkun miehen kanssa, katse oli aina 20 cm liian alhaalla :eek:

No imetyksen jälkeen tissit on palannut normikokoonsa, mutta juu riippumaan ovat alkaneet :eek:
Pitää tosiaan varmaan kolmet push-upit köyttää ja varmaan vielä ilmastointiteippiä tissien alle, jotta ne saataisiin pikkasen kohoamaan. On tää maan vetovoima kumma juttu :D

Kyl mä aattelin olla sen verta kärsivällinen ja katsella kummia nännejäni täällä sen hetken, että jos luoja suo, niin Joonalle pikkusisarus tulisi sitten joskus, kun tilanne sallisi :D Mulle voi ilmoittaa halukkaat, jso haluavat jotain muunkinlaista rasvan siirtoa, mulle kelpaa! :LOL:

No niin, poistun hetkeksi nukkumaan, kahden tunnin yöunet alkaa vaikuttamaan negatiivisesti... :LOL:

rokotuksista: Noilla normaalin rokotusohjelman jutuilla ollaan menty. Nyt on pohdinnan alla influenssa-rokote, kun 6-35kk lapset sais ilmaiseksi tk:ssa.

rinnat: Kun esikkoa aloin odottaa oli kokoa b. Maidon nousun jälkeen hetkellisesti kokoa d. Jäivät b/c välimalliksi. Kakkosen odotus aikana ei oikeastaan muuttunut miksikään ja maidon nousukaan ei ollut yhtä rajua. Nyt kolmosen odotuksen aikana olin selvä c ja imetysliivit kokoa d. Nyt kun on jo hetki kulunut imetyksen loppumisesta olen eriparinen toinen kokoa c ja toinen lähempänä kokoa b. Joten pitää varmaan alkaa ostaan kahdet liivit ja sit yhdistää, että sais sopivan kokoiset :) Koskaan ei ole hyvin. On tämä naisena oleminen niin mukavaa...

KUUKAUTISISTA: Te joilla on jo alkaneet. Onko teillä just ennen tädin tuloa ilmavaivoja? Vai onko tää vaan näitä mun kropan erikoisuuksia.

Jossu & K melkein 5kk

Repa ei sun vauvalla voi olla huono olla sun kainalossa - missä pieni nukkuis mielummin kuin lähellä äitiä. Rinnat ja se maidon tuoksu voi tehdä levottomaksi kylläkin. Mä oon kokeillut et jätän miehen ja E kahdestaan nukkuu, mut kyllä se yöllinen jumppatunti pidetään silti. Tsemppiä öihin -meillä ainakin kun on opittu uutta se tekee levottomaksi. Älä nää painajaisia -ei se ole kovin todennäköistä et sais rotaviiruksen, ja jos sais täällä saa hyvää hoitoa jos tarve vaatii.

marmotta luulen et kohta sun pikkunen ei viihdy enää sylissä kun alkaa konttaamaan. :) Ei kai sylissä voi olla koskaan liikaa.

:wave:

Yhteistyössä