Huomenta! :flower:
Broilerikokeilut alkavat tänään: paistoin äsken yhden maustamattoman rintapalan uunissa ja vielä hurautan muusiksi porkkanan joukkoon ja voilá!
Saas nähdä miten neiti reagoi lihatuotteisiin, kun kaikki kasvikset ja hedelmät ovat menneet mukisematta alas. Yksi teelusikallinen broikkua tosin ei taida paljon maistua siinä määrässä porkkanaa mitä Nea jo vetelee
marmotta Suomessa on tosiaan todettu, että
pullovedessä on enemmän pöpöjä kuin hanavedessä, mutta tämä kai riippuu maasta.. Jos kerran ei paikallisetkaan uskalla omaa kraanavettänsä juoda niin ehkei kannata vauvallekaan antaa B) Minä tosiaan ajattelin vielä keitellä Nean juomaveden hetken aikaa, vaikka kiinteitä ollaankin jo kuukausi vedelty.
Pk- seudun tapaaminen kuullostaa tosi kivalle, mutta pahoin pelkään, että keskustaa kauemmas emme viitsi lähteä :ashamed: Täältä maalta kun tulee jo junamatkasta 40min. ja jollei nyt treffejä ennen lähdetä junailemaan niin se olisi sitten meidän ensimmäinen kerta julkisissa Nean kanssa.. Joten ehkä ei enää metrokyytiä samalle kertaa B) Mutta jos päätätte nyt ekan kerran treffata "Idässä" niin me tullaan sitten jouluna mukaan, kun
katrinainenkin pääsee! Ehkä ne toiset treffit voisivat olla Sanomatalossa?
Meillä on Nea alkanut taas
heräilemään aamuyöstä: tänäänkin sai ennen viittä käydä muutaman kerran laittamassa tuttia ja silittelemässä, että tajuaisi yön vielä jatkuvan.. Mietin kyllä, että hakeekohan hän
uutta unirytmiä, koska ei kai sitä lopunelämää hänkään voi nukkua 12h ja vieläpä 18:30-06:30
Sopisi kyllä minulle, että menisi vaikka kasilta sänkyyn ja heräisi kuuden-seiskan aikaan. Ja tietty sitten ne samanlaiset
päikkärit meillekin kuin marmotalla eli näiden kolmen pätkän sijaan parit pitkät
merika kirjoitteli
kokkareista soseessa: ollaan naurettu, että meidän pimua ei pienet - tai vähän suuremmatkaan - perunankappaleet paljon haittaa, kun kaikki menee mitä suuhun annetaan
Isommat kikkarat tippuvat suusta, mutta pienempiä "pureksii" jo hienosti ikenillään. Neuvolassa muuten sanoivat, että on ihan hyvä jos vauvaa ei soseen karkeus haittaa - ei sitten tarvitse sitä treenata myöhemmin! Jotkut kuulemma ovat vain sellaisia "silkkikurkkuja", että tulee heti oksu tai yökkäys, jos kikkareita on joukossa. Kuulemma itse olin sellainen hienohelma, että syöminen loppui heti, jos soseessa oli pienikin epätasaisuus
Riitoja miehen kanssa, juu löytyy :wave: :ashamed: Ja aiheena sama kuin muillakin eli oman ajan puute.. Eilenkin odotin kuin kuuta nousevaa, kun toinen lupasi tulla aikaisin kotiin ja puoli kuudelta sitten saapui :kieh: Ei muuten, mutta nyt olenkin sitten pimun kanssa 4vrk kaksin, kun mies on taas työreissussa....