TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

No niin,treffeihinhänalkais olemaan sitten jo ihan reippaasti porukkaa tulossa :) Onkos paikkaehdotuksia? Helsingin keskustaa? Jumboa, Itäkeskus?

Vilma, mä luulen, et meil on paljon yhteisiä kavereita jos sä niiltä kulmilta oot ja vielä Roihekassakin vielä punkannut. Tai siis niitä entisiä kavereita ;D Riippuu tosin mitä vuosimallia olet....

Heissan! Taustalla ollaan oltu.

Taisi mennä Hemuli ja Heinuli sekaisin, mutta ei hätää! Juu, täällä kanssa on välillä vähän yksinäistä päivisin, mutta yllättävän nopeasti ne päivät menee loppujen lopuksi. Välillä kerho tuntuu olevan viikon kohokohta, kun näkee muitakin aikuisia ja typy muita vaaveja.

Jenni: sulla kanssa siis moottoripyörä?? Mulla on viissatanen Kawasaki GPZ. Tullut kesän aikana huristeltua n. 1800 km. Lähdin heti ajamaan, kun vain pääsin (eli kun 3 vkon varoaika oli menny :D ) Kerkesitkö sie ajamaan paljon?

Me ei taideta päästä treffeille... Kun matkaa tulisi niin paljon...

Lööpit vielä ja sitten tytön kanssa valmistautumaan nukkumaan!

Tapaamisesta: Mustakin voitas treffata muiden innokkaiden kanssa jo aiemmin ja sitte vaik ennen joulua niin, että katrinainenkin pääsee? Me ainakin ollaan tuolloin vielä maisemissa ennen joulun viettoa. Mutta olisko joku kauppakeskus helpoin vai hgin keskusta vai..? Esmes Jumbo, Itis, Sanomatalo..?

katrinainen: Ihanaa, että muuttohommat alkaa luistamaan!! Voimia muuttoon :)

majj: Joo ei ole vaikuttanut... Tosin oon juonu vaan kupin päivässä, joten en tiedä kuinka paljon sitä pitäs litkiä :D Mut hyvää se on, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Ja terveellisempää kuin musta tee.

edla-mamma: Just noin niinku kirjotit ja sitte oon lämmittäny vielä pikasesti mikrossa sen veden ennen ruokailua ja sitten lisänny jauheen. Toki välillä sattuu olemaan ihan sopivan lämpöistä ja välillä annan huoneenlämpöisenäkin. Onhan se tosiaan melkoisesti huokeampaa kuin valmiskorvike. Ja roskaakin tulee vähemmän.

Ai niin, mä en ole muistanu laittaa kunnon kuvaa pojasta tuonne feissiin. Tai onhan siinä epämääräinen ja vanha kuva, kun poika on mun sylissä. Vissiin 2,5kk vanhana :D

Matamimimmi: Niin eihän sieltä esim. Itäkeskukseen tai Jumboon ajais hurjan kauaa? Ja Repa mukaan :D

Tapaamisesta vielä, et jos immeiset liikkuu autoilla, niin sit varmaan joku kauppakeskus oli parempi ku keskusta? Mut jos taas julkisilla, niin sit voi olla toinen juttu. Mä kannattaisin Itistä tai Jumboa :)

Kerrassaan outo päivä.... Poika ei suostunut nukahtamaan viimosille päikyille,kun yritin vaunuissa eteiseen nukuttaa :eek: Kitis 40 min silmät puoliummessa ja sit en enää jaksanut vaan otin pojan pois vankkureista. Sit se oli niin hymyä että :D Ulos ois varmaan simahtanut,mutta kun sato aivan kaatamalla... Noh,koska kello oli niin paljon että olis menny nukkumaanmeno tosi myöhäseks jos olis päikkärit vielä nukkunut,nukahti poitsu sit 18.30 yöunille. Eipä oo aikoihin noin aikasin menny ja kestikin 15min. Kärttys kuin piru,mut oli niin poikki että ei kertakaikkiaan jaksanut kauempaa :D
Mielummin laitan aikasin kuin myöhään yöunille kun saattaa herätä silti vaikka kuinka aikasin. Saapahan tarpeeks yöunta =)

Vettä annoin ekaa kertaa eilen nokkamukista ja keitin veden. Ihan siks annoin kun poikaa on ruvennut muiden syömiset ja juomiset kiinnostamaan ja vielä en halua kiinteitä tarjota,niin tyydyttäköön maistamisviettinsä sitten maistelemalla vettä =)

Katrinainen,hyvä kun muutosta tulee vihdoin totta!

Tapaaminen: Asun samalla takahikiällä kuin Matamimimmi,joten ihan helposti täältä ei suhasta kun ei oo ajokorttia,ellei matamim. ota meitä kyytiin :D Ois kyllä hienoa nähdä. =)

Näytteleekö teidän ipanat kieltä? Kasper on kokoajan kieli ulkona suusta nyt kun se sen keksi paripäivää sitten :p

Tänäänkin sit edistyttiin kaikesta huolimatta näissä remppa/muuttohommissa =) Huomenna tulee äitee kylään kattomaan poikaa,että päästään yläkertaa siivoomaan rauhassa =)

Edla-Mamma Eipä kestä :D, hyvä jos kirjan mainitsemisesta oli hyötyä :).

Repa Kieltä näytellään meilläkin :).

Mymmelis Moiiii :wave: ! Meillä ei mies ole syöttänyt/laitellut tuttia kertaakaan vauvalle öisin. Herään itse tytön ähinöhin ja kitinöihin joka tapauksessa, joten olen yöheräämiset on mun heiniä...tosin toivoisin useammin ns. lupaa jatkaa aamulla unia niin, että mies nousisi tytön kanssa.

Juomavesi Keitän myös, tarjoan päivittäin.

Iltaa! :)

Yksinolosta, tuntuu kans välillä olo aika yksinäiseltä. Ja musta myös tuntuu että kaikki koti hommat ja vauvan hoito jää yksin mun huolhehdittavaksi, toki mies tiskaa välillä ja pari kertaa imuroinutkin, ja tytön kanssa kyllä leikkii joka päivä mutta silti tuntuu että kaikki jää mulle ! Kavereita on, ja muutama mamma-kaveri myös mutta ei niitäkään aina näe, ja jos näkee yleensä J on mukana, joskus olis kiva päästä yksinkin menemään vaikka kaupungille tms.. :) Ehkä joskus :)

repa Meillä myös kieli usein ulkona :D

Tyttö nukahti vasta hetki sitten yö unille, pitäis varmaan itsekkin pian hiipiä..

mymmelis Kiva, kun palasit! Ja anna palaa vaan ja vuodata kaikki murheet meille: niin me muutkin teemme :D Tämä palsta on kyllä ollut itselleni sellainen henkireikä etten tiedä miten olisin selvinnyt raskaudesta tai näistä ensikuukausista ilman teitä. Kiitos siis kaikille! :flower:

Pk- sedun treffeille lähen minäkin! :wave: Tosin on pakko ehdottaa ihan keskustaa treffipaikaksi, kun täältä "maalta" lähtee junailemaan.

Vedenkeittämisen voi kuulemma lopettaa, kun aloittaa kiinteät, mutta voipi olla, että itse keitän vielä hetken.. Ja aina silloin tällöin annan vettä ruokailun yhteydessä, että saa suun huuhtoa - menee sosekin sitten taas paremmin alas! Tänään päätin aloittaa vedenannon nokkamukista, koska pullo on meillä nyt pyhitetty korvikkeelle B)

Mies osallistuu meillä kyllä hienosti Nean hoitoon, mutta niin sietääkin, kun on niin paljon poissa töittensä takia :kieh: Ja nyt hänellä on koko marraskuu täynnä vkonloppumenoja eli ei jää paljon perheaikaa tai mamille vapaata :/ Sovittiin eilen heti minun vapaasta bileillasta, kun Nea nyt ottaa tuon pullon ja arvatkaas hänen menonsa sallivat minulle vapaaillan: 6. joulukuuta :eek: Reilukerho... Toivotaan, ettei mun pää hajoa ennen sitä :ashamed: B)

Voi etta, treffit teidan kanssa! Mitakohan lennot kustantaa.. :D Tiedan kylla ihan tarkkaan mita maksais tulla ensi viikolla, meni kaamit niin pahasti kaikkeen aamulla etta olin sormi Air Francen varausnapilla. Onneks odotin siihen asti etta paasin sairaalalle miesta katsomaan, helpotti sen verran etta jaksaa taas vahan aikaa. Selvisi myos se, etta se oli jossain vaiheessa syksya varannut meille lennot tulla joulupaivana Suomeen. Kaikki tiedot on tietty sen sahkopostissa, jonka salasanaa se ei muista. Pitanee alkaa soittelemaan lapi lentoyhtioita.. jotta kenen kanssa lennetaan. :)

Vetta annan sen verran kun menee, varsinkin jos Eeva on hikoillut rattaissa ulkona. Kaytan keitettya pullovetta. Taalla ei hanavetta juo edes aikuiset, enka uskalla sita Eevallekaan antaa edes keitettyna. Kai ne siihen lisatyt aineet sailyy vaikka keittaiskin. Toisaalta pullovesi on ehka puhdasta keittamattakin, mutta samalla sita vetta keittelee juotavaksi kun korvikejauheen sekaankin.

Yksinolo on hyvin tuttua puuhaa. Onhan taalla melkein aina joku paikalla, miehen isa tai aiti. Mutta en ma niille mitaan voi puhua kun ei ne ymmarra englantia. Joskus miehenkin kanssa juttelu on monologia tai jos se puhuu, se on ihan mita sattuu. Kerran viikossa naen sita ainoaa jota kaveriksi voin taalla sanoa, kaydaan shoppailemassa tai kahvilla. Ystavia mulla on muutenkin vaan 3 ja ne tietty Suomessa.

Kieli on Eevalla tosi usein ulkona. Siita on alyttoman hauskaa jos naytan kielta, se tykkaa tehda sitten saman perassa. Muutenkin se matkii mita teen, jos heilutan jalkaa niin alkaa vauvankin varpaat liikkua. Sama sormien heiluttelun ja vilkuttamisen kanssa ja jopa syomisen. Se laittaa omaa silikonilusikkaa aanta kohden samaa tahtia kun mina. :)

Ai niin, ja juuri kun pari paivaa sitten luulin tottuneeni Eevan paivarytmiin ja tietavani milloin se nukkuu, se vaihtoi tapoja. Entisten 4 lyhyiden paivaunien tilalla on nyt kahdet pitkat paikkarit ja nukkumaanmeno samoin kun heraaminen on aikaistuneet tunnilla. Uuteen rytmiin totutellessa..

Mammatreffit, juu mulle sopii nyt ja sopii myös varmaan ennen sitä jouluu (ei me varmaankaan anoppilaan ennen aattoo mennä, kai?) Ja Helsingin keskusta sopii hyvin mulle, mutta myös tosiaan Itiskin sopis, siellä olis Piazzalla hyvä kahvila johon sais vankkuritkin hyvin aseteltuu+ et siinä on Lastentarvike, Jesper Junior, Lindex sekä Zara ihan hollilla sekä autoilijat sais samantein parkin. Carmenille se toki tekis kyllä vartin metromatkan junan lisäksi... :/
Koskas olis hyvä ajankohta? Tästähän se riemu repee ku aletaan mammojen "kiireisiä" kalentereita aletaan yhteen sovittaan. Me ollaan kyllä helppoja naisia, meille käy mikä tahansa arkipäivä niin tällä viikolla kuin tästä eteenpäinkin, me ei nipotettais mistään :LOL:

Kieli, meillä kans se löyty viime viikolla ja sitä tungetaan koko ajan myös ulos :)

Nyt on pakkasessa 11 pussii päärynää ja 5 pss nektariinia oottamassa ku annokset kasvaa linnunpojasta pikkasen isommiksi :D ja omenaahan siellä on tuhooooottomasti :) Aattelin huomenna tosiaan värkätä sitä siinä oppaassa ollutta kiisseliohjetta mansikasta. Mansikkahan on tosi vahvasti allergisoiva marja, mut katotaas kuis käy :/

Vedestä vielä, juu kiinteiden alotuksen jälkeen ei tarvii ainakaan pääkaupunkiseudulla keittää vettä. Te jotka keitatte veden, niin keitättekö sen oikeaoppisesti steriloimalla eli keitätte sen 5 min? Koska se keittäminen vasta ne pöpöt ja eliöt tappaa eikä vaan kiehautus. Tosin juuri tutkimuksen mukaanhan meidän hanavesi on puhtaampaa kuin pullotetut lähdevedet :D, mutta ainahan voi käydä niinkuin Nokialla kävi... :ashamed:

Marmotta, juu varaile lentoo sit ku tiiät et mikä päivä treffataan :D

Yksinolosta: KYllä sitä itekkin välillä aikalailla yksinäinen on. Yksi kaveri on jonka kanssa treffaillaan kun on samanikäset lapset. Mutta onhan se ihan erillaista tää elo kun mitä töissö ollessa. Onneksi on kuiteskin tämä yksi kaveri joka kanssa voi kahvitella ja parantaa mailmaa, mutta kuiteskin olen joissakin asioissa ihan yksin ei oo sellasta ihmistä jolle vois puhua joistakin omista tunteista, mutta onneksi tänne on voinut kertoa kun rupee pahasti ahistamaan.

Vettä keitän sen 5 - 10 min

Kieli pihalla täälläkin melko usein ja meillä pöristellään kauheasti sylki vaan lentää.

mut nyt värityskirjan pariin esikon kansssa..

Pitkät jutut kirjotin ja ne hävis! Epäreilua :headwall:

No, riitoja miehen kanssa myös täällä. Ja samoista aiheista kuin muillakin. Tuntuu että tekisin yksin kaikki kotihommat ja vauvan nukuttamiset ym. Sitten on päiviä että menee hermot! :kieh: Auttaahan mies jos pyydän, mutta haluaisin apua ihan ilman pyytämättäkin. Sanois joku joskus että huilaa sinä, niin kyllä mä hoidan lapset..

Vettä
olen antanut ja en keitä.
Marmotta, tuliko sun sisko muuten sinne? Muistan kun sillon puhuit että se tulis parin viikon päästä kun muutit...

Treffit Itiksessä sopii myös meille loistavasti! Me ollaan kans aika mukautuvia ja ainoat menot on maanantaisin muskari mut voidaan sekin jättää tarvittaessa väliin! :D

Edla-Mamma oon vm -77. Mistäpäin itää sä oot entises elämäs asunu?

Yö meni taas vaihtelevasti. Iltavelli ja tutimaan ysiltä niinkuin yleensä mut sit poika heräs yllättäen kolmelta juttelemaan. Mä olin ihan sekaisin väsymyksestä ja mies nous ylös ja syötti pojan vaik hänellä oli herätys klo6! :heart:

Huomenia, ihana rauha. Mä annoin eilen perunaa ja neiti on nukkunut kuin enkeli. Mut ei sesiit perunast voi kyl johtuu kun vaan kerran annoin päiväl. Hmm

Mun tekis mieli tulla treffeille mut matka ei sinäänsä oo ongelma -pääseehän täält autolla vaikka mihin tai junalla. Mut tuo esikoinen pitäs saada hoitoon -muuten on liian haastavaa lähtee sinne vilinään. ehdotan iltapäivää ei ihan aamu kymmeneltä -mut katsotaan mihin te päädytte niin katson sit pystynkö tulee mukaan.

mies tekee kyllä oman osansa kaikessa ja välillä enemmänkin. Mut meille tää pikku E on toinen. Ei oo mitään kriisejäkään nyt tällä hetkellä. Aikast tasaista ja kaikki pyörii lasten ympärillä, mut kait me joskus kaksinkin jotain päästään tekemään. Oikeesti peittoja ei pysty heiluttelee juuri koskaan :| illalla on aika väsynyt ja E nukkuu välissä -sit esikoinen voi herätä, kahdestaan ei voi mennä saunaan kun on toi vauva ja aamulla esikoinen on jo hereillä. Ennen oli sentään sauna mis saatiin olla hetki rauhas. No kyllä tämä tästä mut tuntuu et ihan turhaan syön niit pillereit kuka nyt tulee raskaaks kun kerran 3viikos jotain puuhastellaan.

Soseista taidan tänään keitellä niitä lisää. Joku mainitsi oliko se bataatti-omena kuulostaa hyvälle. Kiva tehdä niitä pikkuselle. Suu vaan vääntyy niin mutruun kun vähän kokkareita oli perunassa. Meillä mies tykkää syöttää ja ihan hyvä onkin näin aluksi kun maistellaan -äitikin pääsee karkaamaan vaikka kaupunkille kun vauvalle kelpaa joku muu kuin rinta.

summer sulla oli kans hyvän kokoinen pikku neiti -ootko jo vaihtanut isompaan istuimeen? meillä jalat tulee kaukalon yli ja pitäs varmaan kohta puolin vaihtaa. Eiks 5kk ikäsen jo saa onko sulla muistikuvaa? Pitäs varmaan kysyy jostain liikkeest. meillä neiti painaa jo 10kg :) et saakohan enää kaukalos edes istuu. onko joku muu vaihtanut jo pois kaukalosta?

Mut pitänee mennä. meillä tytöt nukkuu viel -ihana hiljaisuus. :wave:

treffit: ei kukaan haluais treffata Helsingissä jo ens viikon loppupuolella (ke tai to???)?? Ollaan sillon pojan kanssa mummolassa ja päästäis kätevästi treffeille jonnekkin päin helsinkiä/itistä??? Ois ihanan nähdä teitä...

Poitsu on oma ilonen ittensä, tosin önisee välillä kummallisesti.. Arvatkaapas miten sain lihasosetta eilen menemään? Sylissä, jääkaappikylmänä. Että sillai. ei auttanu porkkanasoseen ja br.soseen miksaus.. kamala huuto siitä tuli. Taitaa olla aika omatahtoinen kaveri meillä! Hyvä niin. tempperamenttiä olla pitää.

jee. Mä oon taas laihtunut 300g viime viikosta. Aivan mieletöntä. Tässähän alkaa kohta ihan oikeasti olla normilukemissa (no se kolme kiloa vielä, mutta kuitenkin)..

Mies yritti tehdä tänä aamuna sovinnon elkeen.. täytyy varmaan lopettaa tää murjotus ja alkaa hieromaan sovintoa ennenku appivanhemmat kurvaa paikalle.

vettä: en oo pojalle pahemmin vielä antanut.. En tiiä pitäskö ottaa ihan rutiiniksi asti toi. että aina ruokailun jälkeen?? koska te sitä vettä annatte??? Ja nokkamukikin pitäs mennä ostamaan tässä jonain päivänä... Mutta kun tää muutto verottaa.

katrinaiselle tsemppiä muuton keskelle.. Perästä tullaan.. meillä muutto perjantaina.. Eli tarviis varmaan mennä pakkaamaan...

ja nyt sitten in action..

huomenta!

ihana yö takana,poika nukku 2x3h pätkän ja 1x5h ja sit vielä 1.5h tovin kukkumisen jälkeen,niin että herättiin 7.20. en muista milloin noin hyvin olisin nukkunut...ja noin pitkiä yhtäjaksosia pätkiä =) taas tuli todistettua että uniaika ei lyhentynyt vaikka meni jo 18.30 nukkumaan.tissioä söi kunnolla vaan 2x.kolmannella otti vaan huikat ja simahti suoraan :D

muutenkin on nyt ollut hyväntuulinen jätkä,tässä sylissä taas säätää....

voikohan noi huulet rohtua kun lipoo ylähuulta koko ajan? :p

no nyt meen viskaamaan pojan vaunuihin unille ja alotan päivän puuhastelut =)

Huomenta! :flower:

Broilerikokeilut alkavat tänään: paistoin äsken yhden maustamattoman rintapalan uunissa ja vielä hurautan muusiksi porkkanan joukkoon ja voilá! :D Saas nähdä miten neiti reagoi lihatuotteisiin, kun kaikki kasvikset ja hedelmät ovat menneet mukisematta alas. Yksi teelusikallinen broikkua tosin ei taida paljon maistua siinä määrässä porkkanaa mitä Nea jo vetelee :LOL:

marmotta Suomessa on tosiaan todettu, että pullovedessä on enemmän pöpöjä kuin hanavedessä, mutta tämä kai riippuu maasta.. Jos kerran ei paikallisetkaan uskalla omaa kraanavettänsä juoda niin ehkei kannata vauvallekaan antaa B) Minä tosiaan ajattelin vielä keitellä Nean juomaveden hetken aikaa, vaikka kiinteitä ollaankin jo kuukausi vedelty.

Pk- seudun tapaaminen kuullostaa tosi kivalle, mutta pahoin pelkään, että keskustaa kauemmas emme viitsi lähteä :ashamed: Täältä maalta kun tulee jo junamatkasta 40min. ja jollei nyt treffejä ennen lähdetä junailemaan niin se olisi sitten meidän ensimmäinen kerta julkisissa Nean kanssa.. Joten ehkä ei enää metrokyytiä samalle kertaa B) Mutta jos päätätte nyt ekan kerran treffata "Idässä" niin me tullaan sitten jouluna mukaan, kun katrinainenkin pääsee! Ehkä ne toiset treffit voisivat olla Sanomatalossa?

Meillä on Nea alkanut taas heräilemään aamuyöstä: tänäänkin sai ennen viittä käydä muutaman kerran laittamassa tuttia ja silittelemässä, että tajuaisi yön vielä jatkuvan.. Mietin kyllä, että hakeekohan hän uutta unirytmiä, koska ei kai sitä lopunelämää hänkään voi nukkua 12h ja vieläpä 18:30-06:30 :LOL: Sopisi kyllä minulle, että menisi vaikka kasilta sänkyyn ja heräisi kuuden-seiskan aikaan. Ja tietty sitten ne samanlaiset päikkärit meillekin kuin marmotalla eli näiden kolmen pätkän sijaan parit pitkät :D

merika kirjoitteli kokkareista soseessa: ollaan naurettu, että meidän pimua ei pienet - tai vähän suuremmatkaan - perunankappaleet paljon haittaa, kun kaikki menee mitä suuhun annetaan :LOL: Isommat kikkarat tippuvat suusta, mutta pienempiä "pureksii" jo hienosti ikenillään. Neuvolassa muuten sanoivat, että on ihan hyvä jos vauvaa ei soseen karkeus haittaa - ei sitten tarvitse sitä treenata myöhemmin! Jotkut kuulemma ovat vain sellaisia "silkkikurkkuja", että tulee heti oksu tai yökkäys, jos kikkareita on joukossa. Kuulemma itse olin sellainen hienohelma, että syöminen loppui heti, jos soseessa oli pienikin epätasaisuus :whistle:

Riitoja miehen kanssa, juu löytyy :wave: :ashamed: Ja aiheena sama kuin muillakin eli oman ajan puute.. Eilenkin odotin kuin kuuta nousevaa, kun toinen lupasi tulla aikaisin kotiin ja puoli kuudelta sitten saapui :kieh: Ei muuten, mutta nyt olenkin sitten pimun kanssa 4vrk kaksin, kun mies on taas työreissussa....

Huomenat kaikille!!!

Hitsit, josko määkin pääsisin treffeille !!! Äkkiäkös täältä Lohjalta bussilla suhaa vauva repussa sinne!! Oisi kyllä niin mahdottomn kiva saada Joonallekin jo ikäistänsä seuraa, ihan mahdottoman mielenkiinnolla neuvolassa atrkkaili muita vauvoja :) Toki oma napa kiinnostaa enempi, siis minun. Minulle siis seuraa :LOL: Mielummin keskusta :wawe:

Antaako kaikki nokkamukista vettä? meillä ei oo vieläkään nokkamukia, hyvä että oppi vellitutista syömää, ilman mitään suuria tekehtumis-kohtauskia.Tuo Röhkis on niin julmettu ahmatti, ahmii kurkku suorana niin, että saa räkiä keuhkoista saakka maidotkin välillä :|

Rytmistä Meillä tuntuu muuttuvan viikottain tuon herran rytmi. Riippuu ihan siitä, miten on nukkuntu yönsä, miten nukkuu päiväunia. Joskus nukkuu 12 tuntisia yöunia heräillen jatkuvasti, välillä nukahta vasta 23 ja herää 04 pirteänä, kuin peipponen :headwall: Yleensä aamuisin nukahtaa parin tunnin heeillä olen jälkeen 1-2 h päikyille, sitten meuhkataan ja syödään hyvin, puolilta päiviltäpainutaan ulso ja nukutaan vaunuissa tunti pari, sitten htken päästä nukahtaakin kyllä sisällä useimmiten pitkille päikyille. Joskus iltaisin ottaa seitsemän kieppeissä pikku torkut vielä ennen yöunia..Jitenkin noin se menee:D

Jokos Jennin massu on esillä?? :heart: Kuvia heti, kun vähänkin pömpöttää!!!

Merika, juu eiköhän se kymppi ole täälläkin täynnä =) Kaukalo on vielä ollut, mutta vois jo vaihtaa. Onhan se huvittavan näkönen siinä ja kohta kun pitää toppahaalari laittaa niin ei mitään mahiksia saada mahtumaan siihen. Eiköhän se esikoinenkin ollut puoli vuotta ja sitten oli pakko siirtää. Meillä on tuolla esikoisen vanha istuin ja siinä on painoraja alkaen 9 kg-. Eli ihan vois jo painonkin puolesta.
Kaupan vauvanistuimessa on oikeesti tosi hassun näkönen :D Sen näkönen että varmana joku aattelee, että miks ihmeessä ne noin ison pistää siihen eikä istumaan niinku muutkin.

Mymmelis maha on ollut esillä jo kauan. Pullahti tosi aikaisessa vaiheessa kun eipä nuo paikat vielä päässet varmaan palautumaan ja puolet ekan raskauden kiloistakin kiikkuu tuossa vyötäröllä. Nyt jo aika huikeen kokoinen...täytyy napsasta kuva joku päivä

Heinuli juu mopo löytyy täältäkin. Mulla on tollainen sähäkän oranssi 600 Hondan Hornet. Ihan kiva peli liikkumaan, mun kokoista jaksaa kyllä kyydittää ihan tarpeeks lujaa. Hieman korkea tuo on mulle joten aika tarkkana saa olla kun pysähtyy että saa tukevasti jalan maahan (routa montut on pahoja). Valitettavasti vaan taidan joutua luopumaan tuosta kun ei aika vaan enää riitä. Vaihtuu varmaan mönkijään =( Ostettiin appivanhemmilta maat ja metsät pois ja nyt sitten tuota puusavottaa riitää ainakun vaan jaksaa tehdä, ja siinä tuo monkijä olis kärryn kanssa kova sana. Mutta harrastuksesta en kyllä aio luopua ikuna. Tähän nyt tulee muutama väli vuosi kun muksut on pieniä. Ja jahka saadaan nää kaikki rakennustouhut valmiiks kun ei tuota ylimääräistä rahnaa liikaa ole. Sitten kyllä ostan varmasti uuden mopon!!

Täällä ei sitten nukuttu kuin tunti viime yönä. Neea on siinä flussassa ollut. Hassuinta vaan on se että eilen kuume laski ja kamala kitinä&itkuisuus alkoi. Koko yö meni heijaillessa ja veivatessa pientä, vuoron perään miehen kanssa. Mikään ei auttanut. En tiedä mikä on, nyt nukkuu, mut tosi levottomasti. Käytiin eilen näyttämässä korvatkin lääkärillä mutta ne oli kunnossa...No tää on meillä kyllä niin harvinasta ollut että ei passaa valittaa. Miestä käy sääliks kun joutu vaan muutaman tunnin unien jälkeen lähteen töihin :(

Yhteistyössä