Olittepa olleet ahkeria heti aamusta
Hemuli79: NIIIIIIN tuttu tunne! Mullakin lapsettomat ystävät on hävinneet kuin tuhka tuuleen. Monestakaan en kuule, ellen itse kysele kuulumisia. Osa ei tainnu edes vauvasta onnitella! Yksi vietti valmistujaisiaan tuossa maaliskuussa, mutta ei kutsunu mua kun ajatteli etten kuitenkaan raskaana olevana halua tulla "niihin ryyppäjäisiin"... Kiitos valinnanvapaudesta. No joo, sinkkujakin moni vielä on, joten ollaan ilmeisesti niin eri elämäntilanteissa, ettei seura kiinnosta. Ja mekin ollaan 30v, mutta jotenkin vaan nuo ystävät ei ole pariutuneet. On onneks muutama vauvallinenkin, mutta aika vähän nähdään loppujen lopuks, kun ovat aika kiireisiä. Mä oon kans aika hitaasti lämpiävää sorttia, joten noissa perhekerhoissa käyminen on pitkällinen prosessi. Varsinkin kun näillä nurkilla monilla on jo toinen tai kolmas lapsi, niin onhan se meno ja jutut erilaisia. Ja "piireihin" tuntuu olevan vaikea päästä mukaan. Yritän kuitenkin
Aikuisseura on kuitenkin ihan mukavaa aina silloin tällöin
Suihkusta: Joo, ollaan käyty pienestä pitäen aina silloin tälllöin. Ja uinneissa tietty joka kerta. Kylpeminen on pojasta vaan niin hauskaa (ja meistä märkää ), että usein sit kylvetään kuitenkin . Saunassa ei olla käyty, mutta jossain vaiheessa sinnekin sitten. Alalauteelle ja ilman löylyjä.
summer: Joo, löysin farkut ja saapikkaat
Ja ostin kyl pojallekin rukkaset ja toppatöppöset
Mutta pysyttiin aika hyvin asiassa ja osteltiin vaan itsellemme! Ihanaa oli.
Yöheräämiset / kitinät: Menee täällä jo ihan överiksi tuo yöllinen meuhkaus. En keksi nyt muuta syytä ku hampaat, jotka herättää ja valvottaa poikaa. Sama on nyt nimittäin siirtynyt päiviin eli kitisee ja painelee alaikeniä ja itkeskelee. Annoin Panadolia ja laitoin unille, toivottavasti auttaa. Kurjaa kuunnella kun toinen "valittaa".
Lääkeasiasta; otan lääkettä jos sattuu
Antibiootteja mun ei ole tarvinu syödä ku ihan lapsena. Onneksi. Annan lääkettä myös pojalle, jos siltä näyttää. Esim. rokotusten jälkeen annettiin, nuhan aikana kerran ja nyt sitten ilmeisesti noihin hampaisiin.
Yösyötöistä mies hoitaa yleensä yhden yön viikossa yksin ja viikonloppuina osallistutaan molemmat. Yleensä haetaan pulloa vuorotellen tms. Ihan on itse ehdottanut asiaa ja kiva niin. Arkisin en vaan raaskis antaa toisen heräillä ku menee kuitenkin töihin.
Pojan
juomavesi keitetään täälläkin. Annan silloin tällöin, mutta en joka päivä.
Äh, ny väsyttää, mutta ku pitäis tiskata pojan pullot... |O