TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA 2009

nemikalle paljon jaksuja :hug: varmasti pelottaa, paljon suojelus enkeleitä pojalle matkaan.

Marmotta :hug: nautihan sutinoista :heart:

Repa: :hug: toivottavasti kaikki ok, pakko uteliaana tunkea nenänsä joka paikkaan :snotty: mut kun oon tällanen vaavi hupsu, joko teillä on suunnitelmissa Kassukalle pikkusisko/veikka ? Mulla on kauhee kuume mut ukko kulta hankaa vastaan..ei tarttee todellakaan vastata jos et halua
 
Marmotta, vautsi! Nyt kun tälle linjalle lähdettiin, niin saat kyllä kertoa mulle kaiken ;) Kiinnostus kyllä heräsi, kun oikein täältä kaupungista oot treffiseuraa löytänyt =) Hauskaa erilaista viikonloppua!
Eihän me täällä palstalla olla yhtään innoissaan sun treffeistä :D
 
summer: pojalta ehkä suurin jännitys lähtenyt asian suhteen. mut rysähtää varmaan sit lähempänä päälle taas. tällä hetkellä aika sinut asian kans. =) mut mä ite pelkään päivä päivältä enemmän. Poika muutenki tosi rauhallinen luonne. ja stressaa onneks tosi vähän. ja oon yrittäny olla omaa pelkoa näyttämättä. eikä kauheesti asiasta puhuta ku aikaa on odotettava leikkaukseen vielä kauan. parempi ku puhutaan sillo ku poika haluaa. saa elää normi elämää siihen asti. =)

ihanaa ku täällä sataa lunta =) isommat muksut on yökylässä mummon luona ja haen ne sieltä kunha toi pienin unikeko herää. ja sit nokka kohti uimahallia..tosin hirvittää nää lumisateet ku tiet kuulemma jäässä... :/
 
Päivää !

Joo onneksi tärähdyksestä selvittiin, mutta eilen aamulla meille tais kans puhjeta enterorokko ! :| Koko eilinen päivä meni korkees kuumees ( 39,7 astetta ) ja illalla ja aamulla on pari näppyä ilmestynyt suun ympärille.

Marmotta: Ohohhh ! hieno, hyvin ne treffit sujuu! ;) Niin ja sitä piti sanoa, että mulla on tullut sun kirjotusten myötä sellainen tunne että Eeva ja Julia ovat aika saman laisia ! Tosin sielä puhutaan paaljon enemmän mutta kuitenkin! :)

Repa: Oiskohan nyt sit kyseessä vaan tavalliset menkat? Toivottavasti, ja toivottavasti sun vuotaminen pian loppuisi! :)
 
Majj,Paranemisia typylle...meil on aina jotaa näppyy naamas,et en varmaan tajuais ees et on joku rokko :p Tietty siinäkohtaa sitte kun on yltäpäältä näpyis...

Marmotta,hahaa,senssiä :p Tämäpä muuttuukin mielenkiintoseksi :D

Poika,No meillähän oli ajatus alottaa lapsentekopuuhat vasta kun Kassu olis lähempänä kahta...mut nyt kun sattu tää tuulimunavahinkoepisodi,niin päätettiin et mitään ehkäisyjä ei käytetä vaan vauva tulee sit kun tulee...ja kovastihan täs jo toivotaan et päästäis näistä vuodoista :p Ehkä tää oli muistutus et liikaa ei kande suunnitella...voihaa olla et menee taas vaikka kuinka kauan ennenkuin kakkonen tärppää...

No ei ollu menkat ei :/ Lopahti taas ja nyt ei tuu just mitään...positiivista on et mitään supertulvaakaan ei oo enää tullut. Viime keskenmenossa joka tapahtu siis heti alussa,oli kohtu heti tyhjä mut silti oikeestaan tuhrutin sen 5 viikkoa :eek: Et tää nyt kai on vaan tätä... täytyypi käydä tsekkauttaas kunhan rikastun.

Oltiin ekaa kertaa toisessa kerhossa,minkä olemassaolosta en ollut tietonenkaan...tää ei oo seurakunnan oma ja oli ihan mukava paikka. Kassu vaan juoksi suoraan pöydänkulmaan...ei ees kovaa mut tarpeeks kuiteskin,tuli heti valtava kuhmu ja mustelma :/ Oikeestaan eka kunnon osuma pojalla...mut yllättävän vähän aikaa huuti =)

Meinas nukahtaa kotimatkalla kerhosta mut eipää sit enää suostunut kotosalla uneen... leikin nukkuvaa aikani ja sit kassukin alko väsyyn ja vihdoin sain sylissä uneen puoli kaksi :/ Vähän turhan myöhään kyl... sitkee kaveri..aukoo silmiään vaikka vaan valkuaiset vilkkuu ja kuorsaus kuuluu...yrittää mumista jotain viimeseen asti. Huh,mahotonta taistoo |O
 
Majj, paranemisia sinne! inhottavia tauteja liikkeellä.

Antaako teidän pienet neidit olla hiuksien kiinni? olis niin kiva laittaa saparoita ja kaikkee, mutta tuohan repii ne heti irti. Olis vaan niin söpö :saint:
 
Heips, mulla vapaapäivä :) oon leiponut työn kanssa pullaa ja muutenkin siivoillut. meillä huomen yläkerran tuparit -bileet siis. Vois sitä sunnuntaista olotilaa..osaispa ottaa ihan silleen pikkasen vaan. Mut kiva kun tulee vieraita :)

Marmotta mukavia treffejä -kuulostaa hyvälle. :wave:

Matami äläs kuule näytä tuollaista surullista naamaa imetyksen vuoksi. Sanoit et tyttö sitä niin rakastaa ja jos sulle se ook-niin :) hymyä huuleen. Se on ihan ok. Meillä se tosiaan loppus - haikeeta. Mut neiti osaa niin pontevasti sanoo nyt tissi et hyvä lopettaa ennen kun sanoo äiti anna tissi.

hemuli onnea hyvistä uutisista. Onnellista odotusta :heart:

Anionnelista odotusta myös sinulle. :heart:

birdie piti kysyy et miten teillä-koska voitte alkaa ajatella kakkosta?
Vaatiiko se paljon erilaisia toimenpiteitä? :hug:

ehkäisystä pirun pillerit vai liekö jotain muuta hetkellistä syysväsymystä? Mä söin niitä minipillereitä ja nyt vaihdoin DianaNoaan(vanvempia) -ja olo on jotenkin outo. Mietin et voisko johtuu pillereiden vaihdosta? onko muilla kokemusta miten vaikuttavat mielialaan? Ikävää kun niitä pitää popsii -ei sitä ihan viel viitti laskee varmojapäiviä :D onko niitä? On se autuus sit kun noit pillereitä ei tarvii syödä.

edla piti kommentoida jo aikoja sit et mä kans oon katsonut sitä sunnuntain ohjelmaa mis etsitää siskoo, äitii jne. :'( kyllä kyyneleet valuu täälläkin. Kuten jossain hyvissä hömppä leffoissa yleensäkin -toki vähemmin on enää sellasii koskettavii.

majj ikävää kun sattuu haavereita. Onneks selvisitte säikähdyksellä. Äläkä turhaan soimaa itseäs -lapsille sattuu ja tapahtuu.

pottailu takkuaa meillä asuu pikku kakkiainen, joka kakkaa kolme kertaa päivässä ainakin. Potalla ei viihdy sit millään.. voisin antaa juosta pikkareis,mut kun kakkaa niin useesti. :headwall: ärsyttävää.. tässä huomaa miten lapset on yksilöitä. Esikoinen nautti kun sai istuu potalla ja eikä juurikaan kakannut vaippaan kun 1v. oli täyttänyt.

Mut nyt pitää lähtee kauppaan, mukavaa viikonloppua kaikille. :wave:
 
voi ku kiva, esikoisellakin näyttäs alkavan enterorokko, päälaella tuntus jo yks näppylä joten eiköhän niitä ole aamulla liuta :headwall: voi vitales.. toivotaan ettei yhtä pahana tule kuin tytölle ja eiköhän tuo mieskin se kohta pian saa..
 
meil ei potta kiinnosta sit yhtään..ja oon työntäny sen piiloon kokonaan. kaivan sit joskus esiin =) en oo jaksanu stressata siit yhtään. kuivaksi ne oppii omaan tahtiin joka tapauksessa =)

nyt ku tissittelyt on ohi nii pystyy taas nauttimaan parista sidusta silloin tällöin. pitää harjoitella et pysyy pystys sit ens kuussa. kauhiasti pelottaa lähtee ja jättää toi sälli :ashamed:
ja kaiken lisäksi kauhee morkkis ku oon yötä pois tovin kotoo..tai tuun kotiin ku pääsen tietty sit :ashamed: ei oo muilta tälläistä ollu..vaan oon osannu omaa aikaa ottaa..ja nyt ryven omantunnon tuskissa ku tuota iltaa odotan.. :ashamed: on tää ihmismieli sit kummallinen... :ashamed:

mulla myös vauvakuume kummittelee päässä..mut tiedän etten enää tee..ja kirpparilta oli menny nyt sitteri ja jumppamatto ja vaatteita hyvin..haikee olo jokaisen rievun perään..
oon varmaan ikuisesti toivoton vauvamaakari..ehkä joskus sit sijaisperhe toimintaa..tai kenties se adoptio ulkomailta sit haaveissa.. saas nähdä. jotenki tuntuu ettei tää voi olla tässä.... =) ja luulen et mulla ois kuitenki antaa jotain vielä noille pienille. sillä adoptio tai sijaisperhe jutut vois olla ihania juttuja. mut aika näyttää.

ja jälleen pitää kiittää teitä..aina jaksatte lukee mun valituksia..ja välillä morkkis ku aina jurppaan ku muillaki varmasti murheita elämässä...mut rutistus kaikille :hug: ihania ootte :hug:
 
Nemika,Joo-o,meikä ripuloi kans jo valmiiks ensviikon viikonloppua,kun pojan pitäs mennä ekaa kertaa yökylään...miähän en oo ollu kokonaista yötä pojan luonta pois,mut kylläkin mummu on pojan laittanut nukkumaan. Iskää kokeiltiin tasan kerran,mut oli niin kovaa huutoo ollu koko ilta/aamuyö,et jäi siihen sitte :/ Tosin nyt tilanne vois jo olla eri =) Mut oli miten oli,niin vaikka hekumoin miten ihan on nukkuu pitkään ja kattoo leffaa ja syödä hyvin jne. niin tiiän et kun se lauantai koittaa niin tekis varmaan mieli peruu :ashamed:

Potta,meil on taas alettu istuun =) Aina ei mee mut sentään välillä ja taas on alettu saamaan saalista. kakka on herralle pyhä ja se väännetään vain vaippaan ;)
 
repa: juu sitä mäki pelkään..ja kalliit keikka liput on lompakossa...ja poika jää vielä isänsä kanssa. ja meinasin vielä laittaa sen yöunille ennen ku lähden.. :ashamed: ollaan myö yhen sortin tahvoja ;) mut yritetään kovasti..istutaan sit yhdes pöntöllä =))) mä en etes ymmärrä miten se voi ottaa näin koville..onneks on täs aikaa kk vielä keikkaan..
 
Repa ja Nemika, nyt tytöt alatte hetimiten syömään maitohappobakteereita sekä hommaatte jotain ripsalääkettä ihan varmuuden vuoksi :D Tehän ette sinne kotipöntölle jää ;) Vaan toteutatte suunnitelmanne. Epätodennäkösin vaihtoehto se koko yön huuto on, mut siinä on turvallinen aikuinen läsnä joten ei sille mukulalle käy mitään. Tsemppiä, ei se helppoo oo mut siks mä kannustankin täällä :hug:

Marmotta
, ootamme innoissamme rapsaa rehveistä ;) :D

Potta
, noup, ei, njiet ja no, ainoa mikä siinä on hauskaa ottaa se kuppiosa irti ja laittaa se päähän :headwall:

Merika, pillereistä luultavimmin johtuu. Toisille sopii toiset ja toisille toiset. Jos selkeesti on muutosta tullut vaihdon jälkeen, ni niistäpä ne. Mun frendi joutu vaihtaan kolmeen kertaan ennenku löyty sopiva. Ne hormoonit, ni ihanat kirotut hormoonit... :whistle: Mutta joo, älä heti luovuta, voi olla myös alun sivuoireita? Ootkos lukenut paketista?

vilma, etkös sä huidellut hakemaan itelles sen Wiin? Mitäs oot tykänny, onkos tehokasta?

Ja jaksuja kaikkien kipeiden muksujen kanssa painiville :hug:

Kokeilin muuten likalle äitiyspakkauksen haalaria, sitä kokoa 68 ja neiti on noin 80cm ja se oli sopiva :eek: Ei mikään reilu mitotus :D Ja ne tossut kanssa. Kävin neidin kanssa tunnin kävelylenkillä rattaiden kanssa, ni sai möllötellä siinä puvussa. Se huppu on ihan huippu :)

Jahas, jokohan pitäis painua sohvalle :)
 
nemika enpä tiedä voisko johtuu siitä et sulla on ollu matkassa niin paljon tän viimeisen kanssa. Toki muutkin sun lapsoset on syntynyt aikaisin yms. Mietin itseäni..miten tunteilen tän tytön kanssa ja itku silmässä jos ei neiti nuku kainalossa(muutaman yön on ollu yökylässä)Mä oon jotenkin niin kovin paljon pelännyt hänen menettämistä -toki en enää sitä pelkää -mut mietin voisko se aiheuttaa tällasta olotilaa. Meillä isä pärjää loistavasti kyllä ja varmasti teilläkin hyvin menee. Sä olet kyllä keikkasi ansainnut ja myös sen uuden takin -hyvä en suakin hemmotellaan.

Repa toivotaan et teillä yökyläily sujuu hyvin. Meillä E on menossa huomenna kummitädilleen -ja vähän jäskättää kun isompi menee muualle. Mut kyllä se siitä -mies saa murehtii kun hänen siskolleen on menossa.

Mut nyt loppuu akku :wave:
 
No mutta kylläpäs on hiljasta tänään :/

Meillä neidillä kiukkupäivä. Alkoi aamusta ja jatkuu edelleen. Ulkona karkasi multa koko ajan ja teki kaikkee mahdollista. Onneks pääsin äsken isomman kans kahestaan uimaan ja oli kivaa. Jokohan Marmotta on rehveillä ;)
 
merika: se voi olla paljon mahdollista..ja mullahan se pelko on jatkunu vaan...
menettämisen pelko ei mulla hellitä juuri yhtään. ehkä hivenen mut hyvin vähän.
siitä oon iloinen et monet vaivat helpottanu nyt pienen ajan sisällä ja nyt toinen putkitus lienee onnistunu ku menee nii reippaasti pojalla. mut mä oon nii yliherkkis ton pojan kans et itku tulee monesti ku kelaan asioita taakse päin... mut olihan ne odotusjutut ja sen jälkeenki tulleet ongelmat rankkoja..ja varmaan monia vielä edessä. kyllähän sitä kasvaa toiseen kiinni..kunhan ensin uskalsi kiintyä kunnolla. vaikeita asioita.

edla: ihana... :LOL: mä lupaan yrittää kovasti ainaki..ja tottahan se on että epätodennäköisin vaihtoehto on se koko yön huuto..mut meidän sälli toimii just hyvin epätodennäköisellä tavalla aina... ;) tosin mies sano et leikkivät vaikka koko yön jos se siitä on kiinni..eikä lupautunu soittaan mua kotiin..eli se lupaus pitää saada purettua nii sit suostun lähteen... ;) mut ihana skarppaus... :LOL:

repa: tsemppejä sit sinne kans ku yökylä koittaa..me taidetaan olla yhtä toivottomia molemmat. :LOL: :LOL: yritetään yllättää muut nyt ja vedetään rennosti molemmat..( tiedän tiedän..hyvin epätodennäköistä) :LOL:

mut nyt tää mamma korkkaa sidukan ja lähtee puuroo laittaan ja mukelot maaten.. :wave:
 
Eeva osaa toisen sanan englanniksi. Shithole. Sitä se on ylpeänä toistellut koko päivän. Pitäis ehkä lopettaa puhelimessa puhuminen kun Eeva on kuuloetäisyydellä. :D Ja sain viikon naurut kun Eeva katsoi mun paidan kauluksesta sisään ihan otsa kurtussa. Sitten se huusi "Tissit!" ja lisäsi iloisena "Tallella on!" :LOL: En mä tiedä mistä se sai sen päähänsä. Ehkä mietti että onko ne kadonneet, kun vuoteen ei niitä ole paljon Eevan edessä näkynyt. Ja eilen mä menin leikkimään sen kanssa, se hätisteli pois ja kiukkuisena huusi "Olla anna!". Sillä on vähän sanat sekaisin joskus, esmes "Ovi avaa" ja "Pakko ole ei". Onhan se kyllä kivemman kuuloista noin. :)

Niin, sit ne treffit.. no jaa. Oli ihan mukavaa. Mukava mies, mukavat jutut, mukavan näköinen, varmasti oikein mukavat ystävät ja vanhemmat. Jos eläisin sen kanssa loppuelämäni, mun viimeiset sanat olis "sepä oli mukavaa". Minä en haluaa mukavaa, haluan sellaisen joka vetäisee jalat alta. Hänessä ei ole mitään vikaa, ainoastaan siinä että meidän välillä ei ole sitä kemiaa tarpeeksi. Lisäks musta tuntui koko ajan pahalta, väärältä. Ihan kun pettäisin Eevan isää. Ei nyt tarvii sit vuoteen taas mitään hommaillakaan. Hyvä niin, ei tarvii kestää sitä jännitystä. Mulle nousi päivällä kuume, olin niin hermona. :D

merika, mulla vetää pillerit kuupan ihan sekaisin jo sen viikon tauonkin jälkeen kun jatkaa. On juurikin sellainen outo olo ensimmäiset päivät. Ja mietin että kun aloitin vuosi sitten pillerit pitkän tauon jälkeen niin mulla oli parisen viikkoa tosi kuvottava ja väsynyt olo. Säikähdin että oon raskaana taas. :D Nyt on Yasminit ja ne näyttäis tähän mennessä sopivan parhaiten, kaikki muut merkit kokeiltu ja todettu huonoiksi.

summer, mä voin kuvitella miten sä laitat itselles saparoita ja toteat sitten, että onpa söpö. :LOL: Nojoo, Eeva ei anna olla minun päässä eikä takuulla omassakaan jos sillä olis hiuksia tarpeeks. Kyllä se nyt joskus haluaa niihin pinnin, mutta repii heti pois.
Mä niiiin odotan jumpan alkua, ihan veltostunut olo.

Apua, mitäköhän muuta mun piti.. no, huomenna sit lisää kun jaksan kahlata kaikki viestit läpi ja kommentoida mihin pitikin.

Ai niin, Carmen. Huomasin vasta nyt aloitussivulta että teidän pienempi neiti syntyi erittäin hyvänä päivänä! Samana kun allekirjoittanut. :) Mulla meni jotenkin ohi aikaisemmin.
 
Edla,Nemika... miä oon sanonut äitille et soittaa heti kun poika on saatu uneen et voin alkaa nauttimaan tai sit jos ei saa uneen,niin hakee pois :D Muuten oon kun kissa tulisilla hiilillä... en kyl tajuu miks se on niin vaikeeta,ehkä kun kokee et toi poika on niin kiinni äipässä et ei pärjää ilman :ashamed: Oon kyl tyytyväinen et en oo aikasemmin edes kokeillut,en olis kuitenkaan voinut nauttia. Nyt tuntuu et oon kypsynyt hiljaa ajatukseen...vaik ei siitä kyl takeita oo et miten sit ens la suoriudun siitä :ashamed:

Marmotta,no höh miten mukavaa...mut olipahan vaihtelua arkeen kuitenkin =) Kassu kans saunassa naureskelee mun tisseille ja osottelee niitä "tissi" ja sit hirvee hekottelu päälle... ehkä sil on lämpimiä muistoja :D Niin ja kiva kun Eeva osaa lontoota :LOL:

Kasper on ollut kans jotenkin herkkänahkainen :/ Kiukkuaa helposti,ei oo mitenkään kärttynen,mut saattaa saadakohtauksia pitkin päivää ja ihan yhtäkkiä. Yöt on menny vähän paremmin nyt...kömpii aina jossainkohtaa yöllä mun viereen :heart:
Ruokahalu on ollu hiukan niukanlainen nyt nuhassa,eilen kieltäyty ekaa kertaa 8kk kokonaan ruuasta :/ Siis lounaasta,söi kyl leipää ja hedelmää... ja iltapäivästä veteli sit ison annoksen keittoo =)

Ens viikolla onkin maanantain kerho ja muskari lomilla,perjantain kerho olis onneks,ettei ihan ilman aktivitettia olla =)
 
Ihan ekaks viime yöstä, neiti nukku reilut 11 tuntia ja mä melkein 10 tuntia putkeen! :D Pieniä iloja :) Näitä lisää kiitos :)

Repa, Nemika kaikki tulee menemään loistavasti! :D

Marmotta, juu "ihan kiva" ei taida olla riittävää. Mut toisaalta eihän sua mikään estä pitämästä hauskaa (paitsi ehkä vähän se jos tunnet pettäväs Eevan isää :/ ) koska pitäähän tytön syödä ja olis ihan kivaa päästä leffaan välillä jne. Mut kiva et sulla oli mukava ilta :)

Hiusjutut, juu ei pysy minuuttia kauempaa. Vois toki taas kokeilla jos vaikka saparoita, mut tosiaan eihän tuo anna mullakaan olla saparot.

Me oltiin illalla valokarnevaaleilla Lintsillä ja neiti kävi kotkot-junassa ja karusellissä. Jälkimmäisessä se oli reppana niin väsyny ja nälissään et se ei ollut ollenkaan mukava kokemus :( Ihan mielettömän kivan näkösiä ne kaikki laitteet niissä valoissaan :) Voi että mä olin jäässä ku pääsin kotiin :( hyrr, se talvi tosiaan tulee!

Astioista
on pitänyt kysymäni jo monta kertaa, mitä astioita teillä on ipanoilla käytössä. Meillä on ollut lastentarvikkeen muoviset lautaset sekä syvät että matalat. Nyt huomasin että niistä on ne Nallepuh-tarrat pohjasta lähteneet ja sinne jää vettä yms. väliin eli oon yksitellen luopunut niistä. Muuten meillä on käytössä Teemaa, mutta kun en haluis antaa lapsen eteen ihan vielä, ku jos tippuu ni se on heti rikki. Sit oon katellu kaikkia ihania NallePuh, HelloKitty, Prinsessat jne lautasia mut ne perkule on kaikki melamiinia ja niitä ei voi laittaa mikroon! Ja mä myönnän kyl et niin supermutsi en oo, ettenkö mikroa lapsen ruokailussa käyttäis... Niin nyt olis sit hakusessa jotkut kivat, ei helposti rikkimenevät, mikron sekä astiakoneen kestävät lautaset. Ikeankin jo luulin tarjoavan apuaan, mut ei :( Ei voi olla näin hankalaa.... :( Auttakee!

Sit vielä, meillä asuu siis ihan oikea draamaprinsessa. Joka kerta kun neidillä menee johonkin hermo, neiti marssii samaan paikkaan ja heittäytyy maahan ja potkii sekä huutaa. Välillä kurkkaa sormien välistä et kuka seuraa... Siis hassuinta tässä on se, että tosiaan se menee samaan paikkaan (eli kodin keskelle johon näkee koko asunnosta) ja siihen heittäytyy. Yritä siinä nyt sit olla ääneen nauramatta, ku palapelin palat lentää ku ei osu kohdilleen, tyttö nousee ja taapertaa viis metriä aulaan ja heittäytyy lattialle :LOL: :D

Näyttää vähän heikolta taas tuo ilma :)
 
heippa.

Edla:
täällä asuu kanssa oikea draaman kuningas.. Jos poika ei saa esim jumpassa tahtoaan läpi heittäytyy hän keskelle lattiaa huutamaan.. Niin rasittavaa.. Ja muutenkin poika kiukuttelee mulle koko ajan. En sais pestä hänen hampaita, en vaihtaa vaippaa, en pukea tai syöttää... on kyllä niin lähellä etten saa jotain mega-raivaria... Mun täytyy mennä jonnekkin "näinhallitsetitsesi" kouluun.. Toi poika kiristää niiin mun hermoja.. Ja kuitenkin samaan aikaan osaa olla myös todella sulonen...

Merika: me ei olla saatu vielä mitään lisäinfoa, että miten se kakkosen "teko" onnistuu... Piti saada aika sairaalaan keskutelulle, mutta eipä oo vielä tapaamisaikaa näkynyt. Tosin sillä asialla ei nyt oo kauhee kiire... Ja varsinkin kun tota pojan kiukuttelua kattoo, niin tuntuu että tää yksin riittää.

Niinku tekstistä näkyy, mulla on tosi kettuuntunut olo. Mieli tekis lähteä jonnekkin huitsin tuuttaan.. Miehen kanssa on ollu vähän sukset ristissä ja sillai.. stressaa taas kovasti.. Ja mieli on maassa muutenkin. Ehkäpä tää taas tästä.

Minkä kokosia talvikenkiä ootte ostanut lapsillenne? Ostettiin pojalle prismasta tutan talvikengät kokoa 23. Ja kai ne on sopivat... musta on tosi hankalaa ostaa lapselle kenkiä... ja myyjiä ei kyllä prismassa näkynyt mailla eikä halmeilla.

marmotta:
harmi että treffikaveri oli vaan "ihan jees" ... Mutta kivaa piristystä varmaan oli arkeen???

astiat: poika syö ihan tavallisista lautasista ja kipoista.. on meillä jotain muovisiakin ja niitä sitten käytetään (eikös ikeassa oo muoviastioita siellä lasten osastolla???) .. Sitte on jotain muksun lautasia... En mä oo ees tajunnu ettei niitä voi käyttää mikrossa.. joopa joo.. yhden sortin torvi täälläkin taas...

nyt purkamaan agressioita keittiön kaappeihin..
 

Yhteistyössä