TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

summer paljon paranemisia pienelle potilaalle. onpa teillä ärhäkkä tauti.. HUI.

Nemikaan yhdyn minäkin.. Eli perutaan se tän päivän tapaaminen toivottavasti myös SARBBA lukee palstaa, jottei turhaa tuu paikalle...
Sovitaan sitten uus aika kunhan kaikki on parantuneita flunssista jne...

me vaihdetaankin kahvittelu joululahjaostoksiin.. Mitäköhän siitäkin tulee tuol tungoksessa.. No muuten menee lahjaostokset niin myöhäseks että on pakko.. Ja ilman vauvaa ei oo mahkuja lähtee liikenteeseen. on sen verta täyteen ahdetut päivät. HÖH.

meillä nukuttiin yö hyvin.. klo 21 kävi poika nukkumaan ja klo 7 heräs... tuttia ei tarvinnu laittaa kertaakaan. JEE!!! Nukkuu taas jotenkin yöt rauhallisemmin. Ihan kiva.. Tänään oli miehen vuoro nukkuu pitkään.. mä sain eilen nukkua 11 tunnin yöunet ;) oli aikas uudestisyntyny olo.. kyl taas jaksaa...
 
Sarbba ainakin sillon aikasemmin sanoi että tulee ja varasi mieheltäänkin sen päivän, kun ei taida olla ajokorttia itsellään. Mutta luulisi kyllä että vilkaisisi palstaa kuitenkin tänään. Toivotaan niin.

Nyt laittamaan neitiä nukkumaan ja se tietää huutoa.....
 
huomenta!

meil viime yö nukuttiin ihan hyvin, tyttö nukahti 19 aikaan yöunille sit heräs 24 aikaan möliseen eikä taintunut unille ilman maitopulloa joten annoin sit suosiolla 0:30 2dl maitoo ja sit simahti samantien uneen sit jossain välis olin kuulevinani jotain mölinää mut oon vaan jatkanut unia ja tyttö heräs aamulla 6:15..
mä menin ite nukkumaan 22:30 mut tosiaan tää yskä piti mua hereillä ja olisinkohan saanut unen päästä kiinni joskus 1 aikaan ja kukkuilin hereillä jo 4 jälkeen ja siinäkin välis yskein ihan sairaasti välillä |O tää yskä on kyl sanonko mistä revittyä.. :kieh: mitkään yskänlääkkeetkään ei oikein auta, ventoline ei auta, ärsytysyskään tarkoitettu pahentaa mut kvilla on nyt tuntunut hiukan rauhaittavan..

leivoin tos piparit aamusella heti ja olihan mulla pikkuapuri mukana, mun poika 3,5v on kyllä sellanen leipurin alku ettei sitä sais keittiöstä poissa pysymäänkään, aina tulee kysymään tarvitko äiti apua? mummi ja pappa ostikin pojalle joululahjaks sellaisen leikki keittiön ja leikkiruokasetit että toinen saa toteuttaa itteään..on poika meinaan ihan pienestä pitäen ollut kiinnostunut kattiloista ja purnukoista eikä kiinnostus oo laantunut täs matkan varrella, melkeinpä päin vastoin..ja sit ku tyttö tuosta kasvaa niin saavat sitten yhdessä kokkailla ;)

 
Hellurei kaikille!

On kyllä tosi sitkeää flunssaa näköjään menossa!!! Ihan harmittaa teidän puolesta.... Jospa pikkuiset alkaisivat pikkuhiljaa parantua.

Täälläkään ei vielä nukuta yötä putkeen, yksi syöttö yössä on ollunna nyt kun iltapuuro aloitettiin. Tosin jonkun ajan päästä voisi siitä yrittää luopua, kun tytöllä ei niin kova nälkä ole ollut, että imisi kunnon tahtiin tissiä. Lähinnä ihan rauhassa syö ja lupsuttaa välillä. :) Pari kertaa saa tuttia käydä laittamassa syönnin lisäksi. Yöunille ollaan laitettu nyt siinä kasin maissa ja heräillään aamulla puoli seiskan maissa.

Nyt on pitänyt parina viime päivänä huijata A syömään kasvis-lihasosetta hedelmäsoseella. Ihan kumma juttu! On ainakin tähän saakka syönyt ihan mukisematta ensin kasvissoseen ja sit jälkkäriksi hieman hedelmää. Jospa se on joku vaihe.. Annoin perjantaina ekan kerran possua tytölle eikä ollut moksiskaan mausta. Tosin kakka muuttui hivenen kummalliseksi, oli limaakin joukossa (!?!), mutta nyt on ilmeisesti tasoittumassa "normaaliin". Onko muut havainneet tuollasta muutosta? Muita uusia makuja en antanu enkä itekään ole syönyt mitään erikoista.

Leipojat hoi! Ostin ihan vaniljasokeria, kun arvelin sen olevan parempaa esim. kermavaahdon joukossa. Siis että antaa paremman maun. Mutta mitä ihmettä! Siitä vaahdosta ei tullut vaniljaisen makuista, itse asiassa se ei maistunut yhtään miltään!!!! :/ Ainoa mikä maistui oli se tomusokeri ja sekin oli hivenen pistävän makuista. Maistoin ja haistoin sitä purkkia, niin ei se tuoksunu/maistunut ollekaan vaniljalle. Onko menny pilalle? Täytyy varmaan lähettää Dan Sukkerille koko paketti. Mutta enpähän enää ainakaan osta vaniljasokeria!

Mulla oli kanssa hampilääkäri parisen viikkoa sitten ja pelon sekavin tuntein sinne menin, kun en ollu käynyt varmaan neljään vuoteen tarkastuksessa. Ihme kyllä ei reiän reikää. Hammaskiveä oli kyllä sitäkin enemmän ja ihan varmaan kilotolkulla! Nyt otin itteäni niskasta kiinni ja langoitan hampaitten välit iltaisin, jos se vähentäisi sen kiven muodostumista. Ja kiva hampilääkärikin oli eikä siellä haissu niinkuin hammaslääkäreissä yleensä haisee. Yksityiselle piti mennä, kun julkiselle puolelle olisi ollut noin viiden kuukauden jonot.

Mutta hauskaa sunnuntaipäivää! Tää menee vetämään hiilet uunista pois.
 
summer: Toivottavasti siellä alkaa tauti pian helpottamaan! :hug:

Sitte kysymys maa-artisokasta. Teen meille kasvissosekeittoa ens viikolla ja mietinkin et voiskohan siihen laitettavaa maa-artisokkaa antaa myös vauvalle? Et tekis samalla vauvalle oman sosekeiton, ilman mausteita tietty. Niin ja ilman lanttua. Mut et laittais bataattia, porkkanaa, maa-artisokkaa ja vähän purjoa.

Entä onks teillä kaikilla jo pottaharjottelut käynnissä??? Mua jotenkin ahdistaa koko ajatuskin, kun eihän tuo pikkumies pysy edes istumassa. Potalla kun leikisti istuskeltiin niin valui vaan alaspäin. Mut et siinä pitäs vielä jotain tehdäkin siinä asennossa?? :eek:
 
katrinainen...oletko käynyt kisoissa...kun siel teil on...ihanan näköistä, kun on niin paljon lunta :heart: !!

pottaharjoittelu...meijän neiti on niin pikku pyllynen, ettei tuol meijän mallilla voi viel alottaa....en tiijä löytyskö jotain pienempää mallia...neitihän meil on jo yökuiva tapaus ollut pitkään...siis aamul vaippa on aina täysin kuiva :D ....en kyl ole onnistunut lavuaariin pissattamises....pissaa sit aamupesujen jälkeen uuteen vaippaan :/...olis kiva kun sais tekemään pissit pottaa =) !
 
Naukuri, Ei ole pottaharjoitteluja meillä vielä. Vähän myöhemmin vasta sitten. Ehkä 1v tai sinne päin.
Tänään paljon parempi päivä. Oon niin helpottunut! Olisin voinut illalla raahata sen vaikka heti takasin sairaalaan. Kun huusi koko illan suoraa huutoa vaan. Nään varmaan painajaisia pitkään tästä hemmetin taudista.
Kurpitsa, yskä on kyllä inhottava. Toivottavasti parannut itsekin pian.
 
Naukuri: Täällä ois yks blondi, mitä on maa-artisokka? :saint:

Nyt on naudan pala-paisti kiehumassa tytölle, en oo ennen vielä antanut saa nähdä miten syö, luultavasti hyvin niinkun kaikkia muitakin ruokia.. :D Tuntuu hankalalta tämä liha puoli, koska itse syön vaan broileria ja joskus hyvin harvoin naudan jauhelihaa en muuta.. Meillä mies joutuu siis koville :saint: :LOL: Meillä ei kyllä ole tänään oikeen maistunut neidille mikään ruoka.. Johtuu varmasti tuosta flunssasta, kuumetta en ole vielä mitannut ajattelin päikkäreiden jälkeen mitata. Jos on esim. pientä lämpöä laittaisiko/saisiki laittaa ulos nukkumaan?

Pottaharjottelusta: Ei olla aloitettu vielä, eikä edes koko pottaa meiltä vielä löydy! Varmaan vasta keväämmällä aloitetaan harjoittelemaan..
 
Heips...oon ihan väsy touhuilusta joten pikasesti nyt ja illalla lisää...

Naukuri,maa-artisokkaa voi käyttää soseisiin =)

Potta saadaan joululahjaks ja sit alotetaan siihen tutustuminen,mitään treenausta ei aiota pitää vaan pikkuhiljaa saa poika tutustua että mihinkäs sitä sitten tulevaisuudessa pissitään :D

Piparit tein tänään ja juostenkusten tehty piparitaikina ei oikein pelittänyt... liian löysä tuli,olis pitännä panna enempi jauhoja mutta kun ei oikeen ollut käsitystä millanen sen taikinan kuulu olla ennen kovettumista,mut nyt tiiän ;) Laitoin sen ohjeellisen määrän ja vähän enemmänkin mut tuli liian pehmeä käsiteltävä. Saatiin kuitenkin pipareita ja glögikin keiteltiin,hyvää oli :p

Kotihommia olis aivan mahdottomasti,poika ei oikein salli niitä tehtävän,mut jostain syystä vaikka unelmayö takana,poika heräs vain 2 kertaa syömään,meni nukkumaan 18.15 ja heräs 6.35,silti väsyttää |O

Meen hetkeks pojan viereen ....
 
Repa: Mä laitoin kans sen ohjeen mukaan jauhot ja annoin olla yön yli jääkaapissa. Tuli oikein toimivan "paksuista" :) Löysinkin maa-artisokkakyselyjä täältä plussan sivuilta vuoden takaa. Siellä oli kans joku laittanu vauvan soseeseen. Kiitos sinullekin!

majj: Maa-artisokka on sellainen pehmeän ja miedon makuinen mukulalta näyttävä juures. En sitä sellaisenaan ole käyttänyt, mutta tuossa sosekeitossa on ihanan makuista.

Nyt on joulukuusi haettuna. Illalla kun poika on mennyt unille pitäs sitten viritellä se tuohon olkkariin. Ihanaa!! Tuoksuikin niin hyvälle :)
 
Poika unessa...meinas käydä yhtä hyvä flaksi kuin eilen,kun nukahti saman tien kun laskin sänkyyn,mut sit sai jonkin energiapyrähdyksen ja touhus tovin jos toisenkin vielä ennenkuin virrat katkes. En taida uskaltaa toivoa yhtä hyvää yötä kun viimeöinen mut jos ees sinnepäin....

Naukuri..ei tajuu... millasta se sun taikina on ennen jähmettymistä? Mulla se oli kovaa kun otin jääkaapista,yön yli oli,mutta sitten hetken kun sitä kauli,muuttu sen verran pehmeeksi että siitä ei tahtonut saada mitään kuviota ehjänä irti :eek: Lopuiks piti ajaa kilo jauhoja taikinan alle et yleensä irtos ne palat ja pysy ehjänä :D Otaksuin että oli jauhon puutetta ja tokihan ne käyttäytyy erilailla riippuen kosteusprosentista,mut voihan se olla että kämmäsin jotain muutakin....

Heinuli,oikea vaniljasokeri ei muistuta vaniliinisokeria kyllä pätkääkään... eikä se tuoksu samalle,mut jos oot koskaan käyttänyt vaniljatankoa niin sehän ei kanssa tuoksu sille vaniljaesanssille. Mutta mun mielestä leivonnaisessa tai jälkkärissä aito vanilja on parempaa kuin se esanssi...

Joulukuusi...sekin pitäs joskus hankkia. Tosin meille se sisään tuodaan vasta aatonaattona =)

Mulla repee oikeesti polla tän kämpän kanssa |O Tahtoo tehä joulusiivon,mutta kun paskaa on katosta lattiaan ja mies ei oo ikinä kotona niin ilmeisesti sit juhlitaan paskoissamme.. meillä ei oo ees tavan verhoja ikkunoissa saati että jouluverhoja sais. Joululiinat sentään ostin :xmas: Pojan kans pystyy tekemään just ehkä välttämättömimmät,eli pestä pyykit,astiat ja imuroida...jos näitäkään.

Uus pyykipesukone sentään tuli vihdoin ja viimein,kun sais vielä astianpesukoneen olisin tyytyväinen =) Toi vanha ei pese mitään..tosin syy taitaa olla siinä että entiset asukkaat on älypäissään kytkeneet sen niin että koneeseen tulee suoraa kuuma vesi |O |O Sehän polttaa paskat suoraan kiinni astioihin :kieh: :kieh:

Meillä syödään soseita hyvin vaihtelevasti,puuro on nyt mennyt ja samoin hedelmä ja marjasoseet menee aina,pilttipurkillisen verran tai hiukan vajaa... mutta kasvislihasoseet on sit täys arvotus. Välillä menee,välillä ei... useesti joudun huijaamaan luumusoseella alkuun :/ Pelkkä ajatus että sitä pitäs kahdesti päivässä joskus saada menemään,hirvittää :x Tai yleensä että sais 5 ateriaa mahtumaan ja vielä maitoa...hohhoijaa... nytkin jos annan tissiä entiseen malliin,ei syö soseita ja toisinpäin...sit yritän hakee balanssia siihen et menis kumpaakin. Vielä onnistuu kun ei syödä kuin kolmesti,mutta kohta olis tarkotus ottaa iltapuuro kuvioihin...

 
Niin ja sairaille lapsosille paranemisia...Summer,toivottavasti teillä nyt alkaa paraneminen tai sit kyllä takas lekuriin. Mulla ei luotto pelaa niihin yleislääkäreihin kun tosiaan lähettoi meidät terveyskeskuksesta silloin kotiin kun pojalla pissitulehdus,ite mentiin sit ensiapuun....
 
Naukurille kiitos valistuksesta! :D

Repa: Et oo ainut kellä on paskanen kämppä! Täällä on edes turha siivota koska saman tien on taas yhtä paskanen. Aikamoinen kaatopaikka.. Haluaisin kyllä et pysyis puhtaana mutta tuntuu että mies sotkee :headwall: ..No pää asia että keittiö ja vessa ovat siistejä! :D

Käväsin salin jälkeen hakemassa sen nenä fridan neidille ja taidan kokeilla kohta kuinka toimii. :)
 
raapiiko teidän muiden vauvat itteään vaikkei iho olisi edes kuiva? meil tyttö on alkanut raapia noin kuukausi sitten niskaansa, päätänsä ja vaipanvaihdon yhteydessä reiden sivua lähinnä vasenta puolta siis raapii niin että jää oikein palkot..neuvolas sitä viimeks mainitsin ja sielläkin ihmettelivät miks raapii kun iho ei oo edes kuiva, tänään kun vaihdoin vaippaa niin laitoin sukan käteen ettei raappis ja tyttö katteli ihmeissään kättänsä että miks siin on sukka sit nauraa kikatteli sukalleen mut eipäs ainakaan raapinut..olinpas ilkee.. :D ;)

 
Aivan kauheeta saada ilman pulloa ja tuttia nukkumaan. Tunnin tossa yritin, mutta huutoa vaan. Mies meni nyt vuorostaan. Nenä niin tukossa, että ei pysty imemään. Muuten mennyt päivä ihmeen hyvin, mutta nukkumaan menot on ihan tuskaa. Kuumetta ei enää ole ja oksentanut ei ole eilisen sen muutaman kerran jälkeen. Tosi räkänen vaan on. Tosi vähän on syönyt kyllä, mutta pikkasen edes.
Kiva Sarbba että olit huomannut asian. Olin jo huolissani.

:wave: Nukkukaa hyvin!
 
Repa/naukuri, mulla onnistui hyvin piparitaikina, liekö sitten aloittelijan tuuria B) mutta jauhoja laitoin pikkasen enempi kuin ohjeessa (olisinko laittanu 8-8,5dl) ja sit toinen, en sulattanut rasvaa kirkkaaksi vaan jätin sen sameaksi sulaksi....:whistle:
Mut juu, talo on kasassa ja mies sitä tossa kuvaili kun oli hirveen työn sekä tuskan (ja mun varoituskiljumisten :D ) jälkeen sai tuikun sinne sisään :D

Raapimisesta, ei meillä kyllä raavita- paitsi mua :D, korviansa tuo neiti tutkailee kovasti, repii ja tekee niistä höröt :ashamed: Voi että muuten sattuu ku neiti tarraa leuasta tai dekolteesta kiinni...aijaijai... B)

Asunnosta
, juu täällä kans on likasta ja aika kamalaa. Perusasiat saan pidettyä kunnossa -> tiskit, vaatteet, imurointi sekä pölyt ja roskatm, mut tavaroiden laitteluun eikä muutenkaan yleisilmeeseen ole aikaa eikä oikeestaan intoakaan. Sais jonain lauantaina mies olla kotona, et sais siivottuu kunnolla ja pääsisin sinne kampaajalle :D

Joulukuusi, ehkä ensi vuonna tulee oikea. Harkitaan hommataanko täksi jouluksi tekaria vaiko ei :whistle:

Potta, en aio hommata ennen ku neiti istuu ku tatti, vielä ilman tukea kaatuu näppärästä kumaraan :D opetellaan ensin muita juttuja kuten konttaaminen ja istuminen esimerkiks :D Näppärästi ovat veljien mukulat oppinut yli vuoden ikäisinä homman, mä luotan kanssa siihen :D Ja viimetteeks, meidän likan bepa on kyllä samaa kokoa ku matamin E:n, eli luultavimmin likka istuis potan pohjalla ihmettelemässä, et miks hänet on sinne laitettu eikä se ihan aja tarkoitusta :LOL:

Jaa-a, kukakohan tippuu Idolssista, olivat kyllä kaikki tosi hyviä. No eipä ne kai muuten oliskaan näin pitkälle päässeet :whistle:
 
Repa: Taikina oli aika notkeaa ennen jääkaappiin laittoa ja ei se kivikovaa ollut yön jälkeenkään. Mut laitoin vaan vähän jauhoja taikinan alle ennen kaulitsemista ja aina välillä tarkistin ettei oo jääny kiinni alustaan. Mulla on sellainen silikonileivonta-alusta joka on tosi näpsä. Sit heitin vähän lisää jauhoja jos tuntu et tarttuu. Jaoin taikinan ennen leipomista neljään osaan, joista aina yhtä leivoin ja muut odotti jääkaapissa. Sit keräsin jämät palloks ja laitoin taas jääkaappiin viilenemään jne. osa kerrallaan. Lopussa palat oli jo aika pehmeitä ja heitin ne hetkeks pakkaseen, niin taas sai leivottua. Mut noi on kyl juttuja jotka oon aina tehny valmistaikinankin kanssa.

Edla: Hyvä, että onnistui!! :)

Joulukuusi
laitetaan meillä aina itsenäisyyspäivän aikoihin, kun ei olla koskaan joulua kotosalla, niin siitä on kiva nauttia etukäteen. Joulun jälkeen sen voi mun puolesta vaikka viskata mäkeen, nautin siitä enemmän ennen joulua ja sen valossa on kiva tunnelmoida. Tää on nyt meidän eka oikea kuusi :)

Ja nyt leidit tuosta siivoamisesta! Martoilla on hyvä ohje joulusiivouksen tekemiseen: "Jos et aio viettää jouluasi kaapissa, niin niitä on ihan turha jouluksi siivota!" :LOL: Miks pitäis just jouluksi huhkia hullun lailla kun on muutakin vouhotettavaa (lahjat, ruuat yms. )? Siivota ehtii pitkin vuotta ja jouluna kukaan ei katso komeroihin ;) Mut ymmärrän toki, jos nurkissa on vielä muuttolaatikoita tai verhot uupuu ikkunasta, et ne haluis järjestykseen. Mutta ettehän ystävät hyvät käy niitä kaappeja koluamaan, jookos?? :)

kurpitsa: Meillä raavitaan, mutta ihokin on kuiva. Tosin poika yleensä raapii päätä pullotellessa eikä se päänahka kuiva ole! En ymmärrä miks sitä tekee vai onko vaan tapa...? Sitte on naarmuja siellä ja täällä kun vouhotetaan niiden kynsien kanssa :D
 
Hello!

Korvatulehdus jatkuu edelleen. Ärsyttävä tauti. Lääkekuuri loppui, mut tuntui et lämpö sahaa välillä kuumeen puolelle. Lääkäri sanoi, et jälkitarkastukseen tartteis mennä vasta uuden vuoden jälkeen, mut mites jos korvat ei olekaan parantuneet ja ollaan joulua viettää siel huitsin nevadassa... voi argh :|

Tytsy on kyllä ollu ihmeen rauhallinen, vaik on sairaana. Tosin syömään ei kyl suostu oikein mitään mikä tietty huolestuttaa. Pottailusta meillä ei onnistu,mut sitävastoin neiti on nyt n. 3vk kakannut pyttyyn niin et ityse istun takana. Hän aina ilmoittaa kun tulee kakka, sanoo siis "äh!". Välillä tosin on tullut vaippaan, mutta vaan tosi harvoin enää. Helpottaahan tuokin tätä vaippa-rumbaa vähän ;)

Joku valitteli kans nännien puremisista. Sama meno täällä, toisin nykyisin kiljun oikein kunnolla niin tyttö säikähtää eikä ole vähään aikaan muuten purrutkaan..! Julma metodi mut kaikki muu sai aikaan vaan iloista naurua ja homma senkun jatkui. Paha-paha äiti:ashamed:

Käytiin tänään kattelee joululahjoja, vähän jo löytyikin, mutt suurin osa vielä odottaa keksimistään/ ostamista. Olis niin kiva kun olis rahaa silleen et vois ostaa kullekkin mitä haluaa, nyt joutuu keksii tyhmiä vaihtoehtoja tuon rahapolitiikan takia..höh.

Naukuri Hyvä pointti! Älkäämme siis siivoamisilla stressatko!!

Jeps, nyt nukkumaan!
 
edla: juu, mä kans pähkäilen laitanko tekokuusen vaiko ihka oikeen..saan nähdä ny. aito kuusi olis kyl sata kertaa kauniimpi kuin tuo muovihärveli. joulu oltais kotosallakin niin sen puoleen aidon vois laittaa..ei pääsis kuivuun ja sen vois pistää päreiks ja nakata takkaan..pääsis helpolla eroon, toki neulasia olis joka paikka piukas..

naukuri:ihanaa kun pääsette jo nauttimaan kuusesta ja saatte koristella..meil laitetaan kuusi aatonaattona paikoilleen ja koristellaan mut sit se lojuuki loppiaiseen asti..

summer: tosi ihana kuulla että siellä voidaan jo paremmin. sitkee tauti teillä oli kyllä..

pottailu: keväällä sitten..ei oo kiirettä vielä, ootellaan nyt eka että oppis istumaankin itekseen ;)
 
Joulukuusesta: No niin, meidän kissa ilmeisesti luuli joka vuotiseen tapaansa, että kuusi oli joululahja HÄNELLE... Saas nähdä monta koristetta on aamulla kuusessa jäljellä :whistle: Kävi jo juomassa vettä sieltä kuusen juurelta :LOL:

Ne kenellä Plantagen on lähettyvillä ja kuusen koristeille / joulukoristeille vielä tarvetta; siellä on paljon koristeita -50%. Kauniita kankaisia, huopaisia, tavallisia palloja, kuusennauhoja yms. Huomasin vaan samalla, kun haettiin tuo kuusi sieltä.

Ihana oli nauttia glögiä tuon kuusen valossa! Ah, tätä elämän ihanuutta :) Mutta nyt unille! :wave:
 
Heips!

Parenemisia kaikille sairastaville :hug: !

Peesaan Naukuria tuon piparitaikinan jääkaapissa pidossa.

Pottailu
ei ole pottaa vielä ja tyty ei istu vielä kunnolla.

yöheräilyä joo täällä on neiti alkanut heräileen monta kertaa yössä. Nyt on pyllykin punainen ja syöntikin tökkii. Mietin joskos olis hammas tulossa :eek: .

Meillä kans tytyn iho kuiva mutta ei raavi muuta kuin äitin nahkasohvaa :kieh: Huomasin että oli taas tullut uusia viiruja selkänojaan...

Siivoomisesta kämppä on hujan hajan, saatiin just ja just siihen kuntoon että voitiin vastaanottaa pappa tänne. Pitää yrittää laittaa paikat kuntoon huomenna kun on Freyjalle perään katsoja :D . Nyt ripustaan vaippa pyykkii.

Hyv`yötä!
 
ai niin nännie puremisesta, ei täällä tapahdu, mutta fritsuja imee nännin viereen kun jos ei nänni osu suuhun kun repii imuotetta pois laittaa nännin takas suuhun, varsinkin aamuisin jos oon nukahtanut kun kyljellään syötän ja sit kun mami nukkuu niin harjotellaan hienomotoriikkaa ja väännetään peukalo- etusormi otteella nännistä ja sit imetään viereen fritsu. sit vaan nätti hymy päälle kun saadaan äidin huomio :headwall:
 

Yhteistyössä