Naukuri..veit sanat suustani,levotonta yötä odottelen myöskin |O Kasperkin on nukhatanut kohtuullisesssa ajassa ja suht iisisti koko viikon ja tänään kun myöskin olen yksin niin oli niiiin levotonta touhua koko nukkumaanmeno. Sit onneks nukahti vihdoin ja viimein,mutta varmaan 5min siitä piti käydä jo kääntämässä kun oli kierähtänyt mahalleen :headwall:
Olivat harkinneet kuntalisän nostamista jopa 300 euroon,mutta 200 sit jäi,vuoden alusta kai nousee... 160 aikasemmin. Ja syynä luulen on se,että täällä ei taho riittää päivähoitopaikkoja...kuulemma. Ja ehtoja tuolle lisälle on,ei saa automaattisesti.
Vielä tosta pojan levottomuudesta öisin,luulen että ensisijaisesti niitä unia häiritsee se motorinen puoli...mut kai ne pierut siinä ohessa sit kiukuttaa :/
Oon kade sulle,jaksat ommella vielä.. miä en jaksa enää mitään nykyään:ashamed:
Miten tollasta ipanaa voi koskaan
unikouluttaa kun toinen haluis nukkua itsekin,mutta herää tohon pakkomielteiseen ympäriveivaamiseensa ja muuhun huiteluun
Siinä ei tassuttelut paljoo auta |O
Verkkarit on tääläkin aina kotosalla ja aamusta puoleenpäivään sellanen virttynyt t-paita (yöpaita) ja villasukat ja sellanen vanha neuletakin kauhtana. Sit koko komeuden päälle vielä takki kun meen aamusta poikaa viemään vaunu-unille,siinä on naapureille ihmeteltävää
Summer,voi kauhee miten korkia kuume ja kauan,äkkiä lekuriin!! :hug:
Muille flunssasille kanssa paranemisia... :hug:
Niin positiiviset uutiset unohtu....poika söi taas kuin unelma tänään =)
Kohta tää kömpii sänkyyn,huomenna tulee äiti tänne kylään ihan yöksi. Mies tänään ja huomenna keikalla...