Jenni, olisit muistutellut siitä paketista! Olisin varmaan unohtanut koko homman ellen olis lukenut nemikan kirjoitusta. Olis jäänyt hyllylle puolivalmiit pipot ja sukat.. skarppaan tässä viikonlopun aikana ja viimeistelen ne niin saan ens viikolla postiin. Toivottavasti muistan, muisti on kun hattaraa taas.
Eeva osaa sitten sen v-sanan. En yhtään tiedä mistä se on sen oppinut, koska kyseinen sana ei kuulu mun sanavarastoon. Joskus englantia puhuessa saattaa lipsahtaa f-sana, mutta suomeksi ei todellakaan. Hämmästys oli siis suuri kun Eeva eilen kaatuessaan huusi "Voi V**U!"

Piti oikein kysyä että mitä sanoit.. En mä kovin voinut torua kun eihän se ymmärrä mitä sanoo tai että se on ruma sana. Tahallaan kaatuilun se on oppinut kerhossa yhdeltä pojalta, josko sieltä olis tämä sanakin tullut kun samassa yhteydessä sitä huutaa eikä muulloin. Mä kun luulin että vielä sais ainakin 10 vuotta olla kuulematta sitä sanaa tässä taloudessa.
Onko teillä pienet mukana
kotihommissa ja miten paljon? Jossain tosi fiksussa oppaassa kuulemma lukee, ettei liikaa sais.. (minähän en niitä oppaita lue, mutta kaveri on kävelevä vauva&lapsiopas ja jakaa neuvoja joka välissä, halusin tai en) Musta kun raja menee siinä, että Eevan ei ole pakko tehdä mitään, tekee mitä ja kuinka paljon haluaa. Neiti tahtoo itse viedä vaattensa pyykkikoriin iltaisin (ja kaiken muunkin käsiinsä saavan pitkin päivää ), leipoo mun kanssa melkein joka päivä, lakaisee lattiaa omalla harjallaan ja ottaa pyykkejä koneesta ja mä laitan ne kuivumaan jne. Kaikkea tosiaan silloin kun sattuu huvittamaan ja enemmänhän sen auttamisesta on joskus haittaa kun hyötyä.. Ainoa mitä käsken ja pyydän tekemään on se, että vie omat roskansa roskiin eikä lattialle, mutta musta se on itsestäänselvää että niin tehdään jo pienestä asti. Tämä on nyt oppaan mukaan ilmeisesti liikaa! Pitäiskö mun kieltää Eevaa auttamasta silloin kun se haluaa vai jättää itsekin kaikki tekemättä, en tiedä..
Lelut on muuten täälläkin ihan yhtä tyhjän kanssa. Pepin leluilla se kyllä leikkii ja kerhossa, mutta omat on tylsiä. Pitäiskin mennä nyt keräilemään suurin osa leluista pois, mitäpä niitä turhaan esillä pitää. Mulla on pari laatikollista niitä kaapissa, voi vähän vaihdella ettei aina ole samat esillä. Eipä ne silti kauaa kiinnosta.. Ostin etukäteen nimpparilahjaksi keinuhevosen, se on oikeastaan ainoa millä leikkii ja sitten muoviset hedelmät joista tekee ruokaa hepalle. Jouluna kyllä räjähtää taas homma käsiin, tulossa on aika kasa leluja vaikka olen sanonut kaikille että ei ostais mitään. Niillä jaksaa ehkä sit uuteen vuoteen asti leikkiä..