TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA

Niinpä näyttää olevan hiljasta!

Me ollaan täällä tytön kanssa kahdestaan kun mies on katsomassa sport-ässät peliä jossain... :D Tosin taitaa neitikin mennä pian nukkumaan ja itse ajattelin ottaa ehkä yhden otto puolukka-karpalon... :p

tuurin reissu heitetty ja pojalla meni hoidos hienosti ku isompien kans siellä oli. mut mulle reissu tais olla vaikeampi...itkua nieleskelin vähän väliä...oon mä kahjo tapaus. :LOL:

repa: hienosti se menee teilläkin..yritä nauttia enemmän ku mä tänään... :LOL:
vaikka kivaa oli loppupeleissä katsella tavaroita rauhassa omaan tahtiin.

ja kauhistus tosissaan..meillä enää viikko ja muutama päivä niin 1v on täynnä..äidin vauvasta tulee taapero... :eek:

Nemika, hienoa et pojulla meni hyvin reissun ajan. Ja vissiin sulla oli sit rankempaa, no seuraavalla kerralla sit helpommin :D

Majj, juu juuri tuo haalari :) Ja se matsi loppu jo tunti sitten ;) :D Tais teille käydä huonommin :( Vai ronkelo-linjalle :D

Matami,
siinä sit hiekkakasassa istua möllötti eikä lähteny mihkään? Mä luulen et se johtuu kengistä :D Meillä meinaa likka tajus heti homman idean ja siellä se meni kontaten keppien perässä... Mut joo, ihana ilma oli :)

Kohta sais laittaa saunaa päälle ja uunii kans, ni sais pääsiäisherkut uuniin :p ja saunan jälkeen sit syömään... Joo-o, mä tiiän et aika myöhä herkuttelulle :ashamed: mut on pääsiäinen :D

edla...juu varmaan kenkien ja rukkasten syy...yritti kyllä mennä taaperokärryillä, jotka raahasin pihaan...mut rukkaset oli niin liukkaat, et yritykseksi vain jäi :(...maassa neiti vain kökötti...ei lähtenyt konttiin...on varmaan nii hienohelma, ettei viittin sotkee haalaria :whistle: ! Herkuttele vain...miä oon syöny mämmii, persikkarahkaa, karkkii ja suklaata tänää...huh, huh

:ashamed: ....hiukan närästää ja on tukusa olo...mut ihana mässää välil :p ....kyl nyt on taas makeakin maistunut...johtuneekohan tätistä??...nyt nukuttaa neitii...

Miniläppäri....onko kellään kokemusta...meinasin hommaa itselleni...sellaiseksi, et raahaan sitä mukanani...onkohan hintansa väärti...tai ihan turha kapine?

Edla: Joo niin tais loppua ja tais sportillekkin käydä köpelösti, mulle on ihan sama kuinka pelaavat mies on varmaan eriä mieltä kun kotiin saapuu :D Eli siis ollaan vieläkin neidinkaa kahdestaa! :whistle: :D

Hiekkalaatikolle laittaminen: Tossa päivällä kun oltiin pihassa keinumassa kävi mielessä pistää J hiekkalaatikolle istumaan, mutta en sit vielä raaskinut kun oli ekaa kertaa uus haalari päällä! :LOL: :whistle: Ja kun oli töppöset kädessä nii ei varmaan olis mistään saanut kiinnikkään! :D

Matami, joo-o, eikös pääsiäisenä saa herkutella? Eikös puolen yön jälkeen ala kunnon juhlat ku pääsiäinen koittaa? Ja joo, ei varmaan tuntenu neiti oloaan kotoisaksi siinä, koska tosiaan meidän likka ei kotonakaan suostu liikkumaan kengät jalassa :headwall:, siis edes konttaamalla.... itepäinenkö :whistle: Et ala tässä nyt totuttaa tyttöä ensikenkiin ku ekat viikot vaan möllöttää lattialla eikä liiku mihinkään ja tuijottaa loukkaantuneena jalkojaan :D :LOL: Mua on muuten kans närästäny tänään tai siis röyhtäykset jääny tulemati ja painon tunnetta ollu rinnan korkeudella siks.

Miniläppäristä, mulla ei itellä oo, mut oon kuullu kyl positiivisia kommentteja siitä. Perusjuttuja eikä vissiin älysti muistia mutta netti toimii hyvin ja on oikein mukavan kevyt kuljettaa mukana :)

Ihanaa, sain likan nukahtaan :) sauna ja uuni päällä ja roskat pitäis käydä heittää roskiin ja sit olis valmista illan joutenoloon :)

Ps. vaihdoin läppärin paikkaa ja nyt ei likka pääse lähmimään näppäimistöä sekä sohvapöytä vapautui ja se siirty töllön eteen eli ei hakata telkkuakaan enää. Neiti pyöri tossa lattialla aiemmin vähän hukassa et mitäs mä NYT sit teen? :D ja lelut alko kiinnostaan :whistle:

HIekkalaatikosta meillakin tykataan, paitsi yleensa on farkut ja joku takki paalla, ei tarvii valikausi haalareita taalla :D . Pesuun vaan joutaa vaatteet hiekkis leikkejen jalkeen. Kiikussa ottaa jo hurjat vauhdit, ihan mamin paata pyortaa, mutta nauraa hekottaa vaan.

Matami Kiva et poikas loysi kotii aidin luo! Harmi nuo menkat, mulla alkoi just kun oltiin siella Afrikassa ja helle 38, etta tukalaa :kieh: inhoon myos koko hommaa tulis jo vaihe vuodet, ei vaitiskaan ku se pikkukakkonen halutaan :D . Joo ja kuohista juon tavallisesti...

Mitas viela... Potut on kiehumassa ja mies lupas paistaa sian sisa filetta, nam. nyt telkun aareen! REpalle hauskaa keikkaa ja hyva Nemika, siita se lahtee =)

Miniläppäri oli, mutta myin pois kun en koskaan käyttänyt. Musta BlackBerry on paljon parempi siihen käyttöön mitä tarviin (mailit tms), ja jos taas tarviin ihan oikeaa konetta niin kyllä mä sit jaksan kannettavaa kuskailla mihin tarviikaan. Ei uudet kannettavat ole kokonsa ja painonsa puolesta kovin valtavia kuitenkaan etteikö jaksais mukaan ottaa jos oikeasti on koneen tarve. Ja tosiaan BlackBerryn nimeen vannon muuten ihan täysin, en keksi mihin tarvisin miniläppäriä enää. En sano ettei se voisi jossain tapauksessa olla käteväkin, mutta henkilökohtaisesti se oli mulle turhake.

Nemika, tuli niin elävästi mieleen se miten ekana vauvavapaana iltanani olin kotona kahdeltatoista kun iski ikävä. :) Ihan normaaliahan se on.. vaikka eniten sieppasi se, ettei Eevalla ollut edes ikävä. Nyt menee helpommin ja viikko sitten ei tehnyt tiukkaakaan olla pois yli 24h. Tietty oli ikävä, mutta kun sen tietää että Eevalla menee ihan ok ilman muakin, niin helpottaa.

Ensikengät on muuten edelleen ostoslistalla. Eeva ottaa jokusia askeleita, mutta ei varsinaisesti vielä kävele. Ajattelin ostaa sitten kun selvästi on kiinnostusta siihen kävelemällä etenemiseen ja kun voi ajatella, että ulkonakin kokeilis. Sisällä saa mennä sukkasillaan, tossuilla taai paljain varpain. Tiedä nyt sit aiheutanko silläkin jotain kampurajalkaa ja lättäkantapäätä tai kiemuraa selkärankaa.. kun tuntuu ettei mikään ole oikein, jonkun mielestä aina väärin.

Kokeilen päivitellä neidin kuvan profiiliin, saa nähdä miten käy.

Huomenta....marmotta...ei kuoltu :D !!....meil vähän hidas aamu...en oo viel edes kaffeeta juonut...paljain jaloin kävely on varmaan parasta...ei sitä mikään kenkä korvaa =) !!...mies miulle sen koneen ostaa....kun säälii minuu...joudun viettään yläkerran makkaris paljon ilta-aikaa...kun neiti nukkuu isos sängys....ja putoo, jos jättää yksin...olis miul jotain viihdettä siel...muitakin kuin tv...ja meillä ei ole kuin yksi kone täl hetkel....mut nyt menen aamiaiselle...

Marmotta, et tappanu :D Kaikki tuntuu vaan olevan vissiin niin pääsiäistunnelmissa :) Nii, paitsi mä ku en edelleenkään oo syttyny koko ajatukselle.... :(

Tuus Repa kertoo kuis meni ilta kaikilla?

Mulla ei vieläkään oo tää lenssu menny kokonaan ohi, nenä vuotaa ja yskittää :( mut ihanat 9 tunnin unet yhdellä maidonjuonnilla ni johan tässä melkein on pirtee :) Tuo neitonen menee nukkumaan siinä 19-21 (tällä hetkellä) ja sit se herää siinä 22.30-23.00 eikä suostu menee nukkuun ennenku mä menen sen kanssa. Nukutan sen ja poistun huoneesta, alkaa hetken kuluttua kun neiti sen tajuaa ni hirvee huuto. Ai että pieni eroahdistus.... :ashamed: sit ku oon vieressä (siis pinnasänky on mun puolella ihan vieressä), ni sit nukutaan ihan rauhallisesti. Sit puol kuuden aikaan joi maitoa ja nukahti samoin tein uusiks. Sit me herättiin ysin aikaan. Olis muuten kiva et nukkuis putkeen ton yön eikä kekkalois meidän ilona siinä puolen yön pintaan... :ashamed:

Nyt tuolla mitäs nyt-puolella kauhistellaan äitejä jotka antaa alle vuoden, osa alle kahden vuoden, osa alle kolmen vuoden, ja osa alle neljän vuoden vanhoille suklaamunia/palan suklaamunaa. Meitä on niin moneen junaan.... :D Mä annoin eilen neidin maistaa palasen Kinderiä ja :p se oli mut sai jäädä sit siihen. Ens pääsiäisenä sit uudestaan :D

Toinen mä oon ihan varma et mä asun suomen chicagossa, koska siis jo tänään on sen verran monta hälytysajoneuvoo menny meidän kodin ohi. Normipäivänäkin kyllä kahteen kolmeen kertaan joku menee pillit päällä ohi... :/

Annoin Eevalle taas aamulla sellaisen pienen suklaamunan. Siis pienemmän kun Kinder, mutta isomman kun sellainen ihan pieni täytetty. Vajaan puolikkaan se taas sai suuhunsa, loput murusteli lattialle. Varmaan mitäs nyt -porukasta joku hommais sosiaaliviranomaiset paikalle. :LOL: Joskus kun siellä lueskelee niin on kyllä sellaista porukkaa että huh. Tuntuu että kuka vaan sanoo mitä vaan, niin joku on siellä heti kivittämässä ja haukkumassa. Jokainen tavallaan..

Edla, meillä on muuten aika sama ton nukkumisen kanssa, Eeva herää siinä 11 pintaan eikä kyllä nukahda ellen mene itsekin nukkumaa ja ota sitä viereen. Hyvä sikäli, että muuten varmaan luuhaisin vaikka kuinka myöhään hereillä ja olisin aamusta sit ihan väsy. Mutta kuitenkin, sais nukkua omassaan rauhassa vaan..

Tadaa...

Meillä meni ilta oikein ihkusti ja samoten pojalla... Nukutusvaiheessa oli tajunnu,et hetkinen,ei tää näin yleensä mee...missäs äitee ja oli alkanut panikoimaan. Olivat sit lukeneet vielä yhden sadun ja "tutustuneet" tilanteeseen. Sit kuitenkin oli itkeen alkanut kun valot pistetty pois,syliin oli alkanut nuokkumaan ja lopuiks nukahtanut kiltisti =) Kerran oli heränny,tarkistanut ympäristön ja ruvennu takas untenmaille...seuraava herätys olikin vasta 2.30 kun olin jo viekussa ja sit otettiin tissiä :heart: Ja aamulla 5.30 aamumaito ja sit herättiin lopullisesti 7.00. Hyväntuulinen poika,ei aamulla ollu äitistä moksiskaan ;) Väsy kyl tosi aikasin ja on nyt 1.5h nukkunut jo päikkyjä...
Eli paremminhan toi poika melkein nukku mummun kanssa... ja oon niin ilonen kun ne pierut on nyt kai sit kokonaan poissa!! Loppu sit kokonaan kun tissi väheni yhteen...

Me käytiin syömäs pitkän kaavan mukaan ja keikka oli hyvä... täytyy mennä toistekin täs jonkun ajan päästä,ettei unohu pojalta et mummukin voi nukuttaa ;)

Nemika,Hyvä et uskalsit sinäkin pojan jättää ja kaikki meni ok,mitä nyt äippä vähän suruissaan ;)

Mun pitäis kans Kassua viedä hiekkalootalle...jahka saisin itestäni irti... :ashamed: Poika on nyt kovasti tykänny työntää noita autojaan... matamin tuomaa puuhapete traktoria ajeluttaa.. ja taaperokärryäkin jo työntää,siinä kesti aikansa et hokas sen funktion :D

Tänään ois ohjelmistossa pizzan tekoo....

repa...mukavaa, et ilta onnistui...ja hoksasit, et viihtyy se lapsi ilman äippääkin hienosti ;) ...miul on tuo vielä edessä :eek: ...täytyy kyl nyt lähtee jonnee ihan tosissaan, kun ei ole edes yötissii enää...

marmotta...voi kauheeta millainen mamma oot :eek: ...siis syötät lapselles mitä sattuu :D ...eiköhän jokainen meistä tee ihan itse ratkaisunsa....pitääkin varmaan mennä kommentoimaan sinne mitäs nyt palstalle...olen jonkin kertaa siel keskustellut....kun on ollut jotain kiinnostavaa asiaa ;) !

hiukset ja karvat...meidän neiti rakastaa hiuksia ja isin muutamaa rintakarvaa...nykii irti, sivelee, tukistaa ja nukkumaan mennessä saattaa pyöritellä ja hiplata miun hiuksia...myös lattialta löytää hiuksia ja ne on kivoja näperrettäviä...onkohan hän hius/karvafetissi :eek: :LOL: :LOL: ....tuleva ammatti kampaaja...äitiinsä tullu ;) .

No johan hiljeni taas....

Suklaaketjusta, mun profiilista löytyy linkki :D Ainakin hetken :D

Marmotta joo, toi kesken unien herääminen leikkimään on pikkasen rasittavaa... mut tosiaan tuleepahan sit ittenki mentyä ajoissa nukkumaan ku menee hermot :D

Kivaa Repa et teillä kaikilla meni hyvin :)

Mä katoin kun likka nukku, ni kuningattaren sisko-leffan. Oli aika hyvä. Mä tykkäsin :) Jaa-a, pitäsköhän meidän nyt sit ulostautua. Onpahan sen näkönen ilma ollu koko päivän et hetkenä minä hyvänsä sataa...:(

Nonni.... yksinpuhelukshan tää sit meni :( On niin tylsää ettei mitään rajaa... ei me olla uloskaan päästy eikä tänään enää sit varmaan mennäkään et katellaan sit huomenna :)

No minähän sit juttelen...

Luin just et joku oli ostanu kipparista myrkkymaitoa, uskaltaakohan sitä kohta enää mitään mistään ostaa ku kaikessa on jotain :eek: maidossa mahdollisesti polttoainetta, leivässä ja pakastevihanneksissa lasia... ties mitä muuta vielä tulee vastaan.

Onneks reilun tunnin päästä alkaa Robin Hood-Sankarit sukkahousuissa. Se oli mun lemppari nuorempana hyvän huumorinsa takia.

Ens vuonna varaan matkan pääsiäiseks ja lähden johonkin ihan varmasti. Ei näitä pyhiä näin kaksin neljän seinän sisällä jaksa...
:/

Meillä on kans hiukset elintärkeet :D Tissillä ollessa käsi käy tukassa kokoajan ja nukkumaanmennessä pitää nyhtää tukkaa... sitä sit millon revitään ja millon silitetään :saint:

Pitäs mennä antaan pojalle iltapuuro,sit mennään saunaan ja katotaan toi uusin bondi kun ei olla vielä nähty...kuinkahan täs jaksaa sinnittää hereillä :p

Mua on nyt jaksanut niin viihdyttää toi Mitäs nyt -puoli tänään. Voi miksen aikaisemmin olekaan tajunnut sitä lueskella useamminkin. Lapsista tulee syömisongelmaisia jos ne saa suklaata, mutta on ihan ok syödä taululiitua. :LOL:
Sen siistä saa kun Eevuska ulkoilee puoli päivää mummun kanssa, mulle iskee tekemisen puute ja roikun täällä. Jos menis vaikka leipomaan..

Hiuksista tykkää muuten Eevakin. Varmaan kun ei raukalla oikein vielä itsellään ole. :) Kaikki pannat ja nipsut ja pinnit mun päässä on ihan ykkösiä, hihkuu riemusta ja säntää repimään pois. Auts.

Eeva on oppinut leikkimään hämä-hämähäkkiä, se on mähä-mähä eikä sormet osu ihan kodalleen, mutta yhtä paljon se silti aina naurattaa. Eevaa ja minua. :)

Kerkeenpä minäkin vihdoin koneelle.. :) Viime yö meni ihan ok, annoin neidille vaan vettä, koitan tänä yönäkin tarjota vettä jos oppis siihen että ei saa enään maitoa, ja veden takia on turha herätä! :D

Meillä ei oo tänään syöty MITÄÄN! :eek: Okei, aamullla söi aamupalaks puolet pienestä pilttipurkista hedelmää, koko päivän oon koittanu tarjota mutta ei, ei kelpaa. En tiedä johtuisko sitte hampaasta. Ja toiseks mun omat tekemät ruuat ei kelpaa millään paitsi puuro. Eka lounaaks koitin tarjota peruna-porkkana-palapaistia juu ei. Pian koitin tarjota makaronia ja jaulihaa juu ei. Sit koitin hedelmää ei syönyt, lopulta koitin valmis liha-kasvis sosetta ei kelpaa, mikään ei siis kelvannut. Iltapalaks sain vihdoin syötettyä kaurapuuroa ja senki sain hujattua niin että neiti piti kädessä maissinaksua ja aina kun meinas haukata palan, työnsin lusikan suuhun, osan nieli osan sylki pois, lopuks vielä raastoin päärynää jälkkäriks mut ei kelvannut sekään.. |O

Repa ja Nemika: Kiva kun molemmilla oli mennyt hyvin! :)

Hiukset: Ei hirveästi kiinnosta, joskus voi koittaa vähän nyppiä mutta antaa sit olla. Mutta kaulan nyppiminen on niin tärkeetä, meillä ei mikään rätti riitä lohdukkeeks vaan aina kun on väsynyt tai pahamieli haluais päästä nyppimään JUST MUN kaulaa, ei kiva ei.

Pistin neidin taas kl.21 nukkuun, sen puol 19:30 sijaan, katotaan koska herää ekan kerran... Nyt tv:n pariin.. :)

Yhteistyössä