Kerkeenpä minäkin vihdoin koneelle..
Viime yö meni ihan ok, annoin neidille vaan vettä, koitan tänä yönäkin tarjota vettä jos oppis siihen että ei saa enään maitoa, ja veden takia on turha herätä!
Meillä ei oo tänään syöty MITÄÄN!
Okei, aamullla söi aamupalaks puolet pienestä pilttipurkista hedelmää, koko päivän oon koittanu tarjota mutta ei, ei kelpaa. En tiedä johtuisko sitte hampaasta. Ja toiseks mun omat tekemät ruuat ei kelpaa millään paitsi puuro. Eka lounaaks koitin tarjota peruna-porkkana-palapaistia juu ei. Pian koitin tarjota makaronia ja jaulihaa juu ei. Sit koitin hedelmää ei syönyt, lopulta koitin valmis liha-kasvis sosetta ei kelpaa, mikään ei siis kelvannut. Iltapalaks sain vihdoin syötettyä kaurapuuroa ja senki sain hujattua niin että neiti piti kädessä maissinaksua ja aina kun meinas haukata palan, työnsin lusikan suuhun, osan nieli osan sylki pois, lopuks vielä raastoin päärynää jälkkäriks mut ei kelvannut sekään.. |O
Repa ja Nemika: Kiva kun molemmilla oli mennyt hyvin!
Hiukset: Ei hirveästi kiinnosta, joskus voi koittaa vähän nyppiä mutta antaa sit olla. Mutta
kaulan nyppiminen on niin tärkeetä, meillä ei mikään rätti riitä lohdukkeeks vaan aina kun on väsynyt tai pahamieli haluais päästä nyppimään JUST MUN kaulaa, ei kiva ei.
Pistin neidin taas kl.21 nukkuun, sen puol 19:30 sijaan, katotaan koska herää ekan kerran... Nyt tv:n pariin..