Terkkuja Kotkasta! Ihana pääsiäisviikonloppu takana
Mitäs olittekaan kirjoitelleet...
D-tippoja meidän neuvolan ohjeen mukaan annetaan 3v asti päivittäin. Meillä käytössä Deetipat ja niissä itseasiassa annos lisääntyy taas 1v kohdalla. Huomasin just; muissa merkeissä taitaa pysyä samana. Joka päivä annetaan, on niin suurta herkkua, ettei kyllä pääse unohtumaan. Poika menee iltapuuron jälkeen ihan sekasin, kun näkeekin vitskupullon
Meillä poika vaan
kävelis koko ajan!
Siis miten voi lapsi kahdessa viikossa edetä noin hurjasti et oppii vasta nousemaan kontilleen ja nyt jo kävelee tuen kanssa??? Mä oon ihan äimänä ja selkä kipeänä, kun oon poikaa kävelyttäny koko viikonlopun
Kenkiä odotetaan saapuvaksi, kun ei tuosta ulkoilusta oikein mitään tullu kuratöppösissä, kun koko ajan olis pitäny kävellä eikä niillä oikein pysty. Vähän aikaa jaksoi möyriä maassa ja sit piti nousta. Kurahousuja ei ollu; POP:n vk-puku oli loistava! Sain vielä jäljelle jääneillä lumen rippeillä putsattua puvun ennen sisälle menoa. Näppärää.
Repa ja nemika: Kiva, että molempien humputtelureissut sujui hyvin!!
Kirppareita RAKASTAN! Nytkin löysin Kotkasta kivoja kirjoja yms. pojalle. Kurahousutkin olis ollu edullisesti mutta olivat kokoa 80, niin en viitsinyt ostaa, kun olisivat jääneet aika pian pieneksi. Hienot hiekkalaatikkokengätkin olis ollu, mutta numeron liian pienet
Vitsi että harmitti. Mut siis tykkään kierrellä ja ajoittain teen hyviä löytöjäkin. Esim. esikoiselle ostin (kun en äp:n sisällöstä tykänny enkä sitä siis ottanu ) vaikka mitä ihanaa ja käytännöllistä kirppareilta eikä tosiaan menny ku muutama kymppi.
Poika on ollut nyt viime päivät
ihan kamala Jos ei joku kävelytä, niin toinen vaan kirkuu ja itkee kyyneleet valuen. Ja tätä voi jatkua valehtelematta koko päivän. Ajattelin et miehen kotonaolo auttais, mutta samalla lailla kirkuu, jos joutuu lattialle. Puhumattakaan siitä, jos kukaan ei leikitä / kävelytä vaan joutuu olemaan minuutin tai pari yksin. Pelkään jo tulevaa viikkoa, kun jouduin olemaan päivät pojan kanssa kaksin. Tänään pääsi jo itku, kun en vaan kestä kuunnella tota huutokirkua. Ja kun ei kuitenkaan ole mikään hätä?? Mahan takia en jaksa pitää poikaa kovin kauaa enää sylissäkään, kun vatsaan alkaa vähän sattua. Sivulla koitan kantaa, mutta ei sekään aina auta. Ajattelin et tää kitinävaihe alkais jo helpottaa mut ei sit.
Nyt ollaan annettu pojan maistella
ns. oikeita ruokia. Lammasta, perunamuusia, karjanlanpiirakkaa, paistettua tonnikalaa yms. Eli samaa kun itse on syöty. Ihan pieniä määriä, mutta poika selkeästi mielellään syö
Sormin popsii kaiken mitä eteensä saa.
Hedelmiä mäkin oon antanu kaapimalla lusikalla ja sit paloina. Raasteena en oo antanu mitään. Ei ole ollu tarvis. Vain porkkana- ja kurkkuraastetta.
Äh, taas tuli romaani
Ny poistun!