naukuri, no niinpä tietysti, pikkumies osottaa vähän huomiota hymyilemällä, ni johan meidän likka suoran toiminnan neitinä käy kiinni
Vai nalle puh-uimapökät, mä oon ihan fani :heart: Mä ootan kans tota matkasukellusta, päästään kuulemma parin viikon kuluttua kokeilemaan kun noi syvät sukellukset menee rutiinilla. Kiva, et nyt sit alkaa oleen sukellusten kanssa sinut ku ootte lopettamassa :/ mut hyvä kummiski et tykkäs
Katris, terminaattori täällä kans, huoks |O Koko ajan löytyy jotain sellasta mitä ei pitäis.... :headwall:
Välikausihaalareista, olin tänään kaupungilla ja mulla oli mukana frendi joka on nyt rviikolla 20. Käytiin Kampin paikoissa ja Forumissa. Kaveri oli oikeesti TODELLA järkyttynyt haalareiden hinnoista. Pidin siinä sitten samalla luennon merkeistä ja oikeesti näky kyl naamasta et se oli aivan kauhuissaan :/ Ihastu muuten
matami siihen teille tulevaan haalariin, tosin punaisena. Oli muuten eka kerta ku oli ihan oikeassa lastenvaateliikkeessä ja monessa kerralla
Käytiin siinä sitten syömässä ja likka veti omaa ruokaansa ja maissinaksua. Nähtävästi naksun palanen jäi sitten kurkkuun kutittaa ku neiti yhtäkkiä alko yskimään ja sit ku yskä loppu, tuli oksu. Oksu vallottikin sit mut, haalarin, neidin vaatteet, syöttötuolin, ravintolapöydön sekä raskaana olevan ystäväni lautasen :headwall: Onneks oli vaan kerta oksu eikä taudista oo kyse, koska välipalaks meni koko purkillinen vauva jogurttia
Kyllä se vähän pelästytti, ku ei tuo oo ikinä oikein ees puklannu! :| No tultiin sit just kotiin ja suihkuunhan me molemmat sit jouduttiin ja tossa se yrittää hajottaa iskän xboksin ohjainta. Ja mua ei ees harmittais vaiks saiskin sen rikki
Hyi kamala minä, :ashamed: