Pampersseista, soitin sinne asiakaspalveluun... Vaippoja on uudistettu ja teipit jätetty pois, mutta vaippaan on lisätty yksi kerros lisää. Tämä uudistus on tehty tutkimustulosten mukaan johon ovat osallistuneet vanhemmat muualla euroopassa . Pohjoismaista on tullut paljon negatiivista palautetta sen puuttumisesta, mikä johtuu varmaan siitä että meillä ei ole vaipparoskikset niin kovin yleisiä mitkä varmasti etelämpänä on. Mutta joo, taidanpa kokeilla seuraavaks liberoita
Nimim. pieni papana tänään seikkaillut lattialla, prkle :kieh:
Marmotta, Meillä elää neiti puurolla ja pyhällä hengellä -> ja ihan ok kasvaa... joten ei kai se ongelma oo, kuhan jotain menee sisään. Hampaiden tulo varmasti ahistaa :hug:
Oon muuten huomannu et
huonoäiti-stressiä tulee nykyään ihan joka päivä jostain aiheesta
Ulkoilusta tai sen puuttumisesta, syömisistä, juomisista, leikinkö tarpeeks sen kanssa, kattooko se liikaa muumeja, kiellänkö liikaa.... Siis ihan kaikesta... ja vissiin jatkuu sinne hamaan tulevaisuuteen... pöh, on tää helppoo...'
Vilma, meilläkin eilen koitti lähteä vaipanvaihdon aikana kiipeemään hoitopöydältä verhoihin.... :headwall: seiso siinä ja tarras kiinni, mä siis pidin itse siitä koko ajan kiinni mut silti meinas lähtee... puolet verhoista irtos ja hyvin neiti pelästy...
Kurpitsa, kuulostaa hyvälle