Iltaa! :flower:
Taas on yksi päivä hurahtanut ohi enkä saanut oikeastaan mitään järkevää aikaiseksi :/ Tai no viikko-ostokset ruokakaupasta ja vähän sisustuskamaa ehdin käydä aamupäivällä ostamassa, mutta jäi vähän lyhkäiseksi mun "oma aamuni", kun mies soitti unohtaneensa avaimet sisään :headwall: Mahtoikohan tehdä tarkoituksella, kun puhelimen oli kuitenkin muistanut....
naukuri Neahan oli milloin missäkin asennossa vielä muistaakseni viikolla 33 ja silloin ainakin Naistenklinikalla ultraava lääkäri piti kauhean palopuheen siitä miten perätilasynntys on ihan ok myös ensisynnyttäjillä ja että ei missään nimessä tehä sektiota sen vuoksi
Mähän sen tunnin paasaamisen jälkeen jo hermostuin ja sanoin, että katsotaan tilannetta sitten uudestaan, jos vauva ei oikeasti käänny, koska minäen TODELLAKAAN ala alateitse synnyttämään perätilavauvaa - se on ihan varma!! Vaikka ei se sektiokaan innosta, joten pitäkään nyt peukut ja varpaat pystyssä mun puolesta, että vauva kääntyy
Tosin eikös se oo vähän niinkin, että ns.todelliset perätilavauvat on istuneet jo aika alusta ja tukevasti siellä kohdussa eivätkä niinkään ole liikuskelleet ympäriinsä??
Ja huonejärjestelyistä vielä.. Meilläkin Nea siirtyi omaan huoneeseen 3kk iässä joten en minä sen vuoksi sure eri kerrokseen laittamista! Lähinnä vaan mietin, että missä vaiheessa on järkevä ratkaisu ts. a) vauva ei heräile yöllä ja tarvii käyntiä huoneessaan (en tod.jaksaisi yöllä juosta aivan talon toisesta päästä toiseen päähän ja vielä eri kerrokseen!) ja b) osaa tulla rappuset omin neuvoin alas. Mutta me nyt ollaan päädytty siirtämään tää työhuone ylös, kun vauva nro 2. siirtyy omaa huoneeseen joten näillä mennään.
birdie Tarkennas vähän missä päin Keski-Suomea niin voisin kysellä mieheltä kontakteja! =)
merika Juu, en kyllä vasten tahtoani ala alateitse perätilavauvaa synnyttämään, vaikka mm. anoppi on synnyttänyt KAKSOSET ja PERÄTILASSA
Huh, sanon minä..
Ikeassa olen käynyt jo parikin kertaa ja vieläkin puuttuu pari jutskaa joten tehdäänkö treffit sinne ensi viikolla? Nea tykkää paikasta, varsinkin kun annan aina muutaman hetken leikkiä siinä lastenosastolla liukumäessä =) Ja vois sitten syödäkin siellä ne kuuluisat lihapullat
Mikäs päivä kävisi ja mihin aikaan?
Ja tästä talosta sen verran vielä, että ei ole "avioerotalo", vaikka niin voisi luullakin, kun on näin uusi. Kerron sitten tarinan, kun nähdään =)
edla Pampersin housuvaipoissa
ei tosiaan ole
teippejä ja meilläkin tulee kakkat aina niskasta ulos (koko 4 käytössä) :x Tosin olen ratkaissut ongelman niin, että laitan housuvaipat vasta kakan jälkeen (meillä kun pimu kakkaa ainoastaan kerran päivässä ja suunnilleen samaan aikaan niin tiedän sit ettei toista kasaa ole enää tulossa
) ja muutoin käytän taviksia. Nyt tosin huomasin, että kun ollaan niitä Active Fittejä käytetty aina ja nyt piti pakon edessä ostaa Baby Drytä niin a) ne eivät ime niin paljon pissaa kuin AF:t ja b) kakkat tulee niistä lahkeesta ulos
:headwall: Taitaa olla vaan meitin ongelmia tosin, kun muutoin tuntuu, et kaikki käyttää noita Baby Drytä :/
iina Supparituulia sinne, jos niin toivot
Itse kuitenkin ottaisin mielummin samanlaisen lähdön kuin Neasta eli lapsivedet ensin suihkun lattialle ja siitä parin tunnin päästä vasta kunnon synnytyssupistukset
repa Voi kun itse edes saisi tunnin unta lapsen ollessa samassa HUONEESSA meidän kanssa - samasta sängystä puhumattakaan :ashamed: Just anoppilassa valvottiin miehen kanssa koko yö ja Nea heräili jatkuvasti, kun koitettiin nukkua samassa huoneessa koko perhe! Toisena yönä neiti sai sitten makkarin itselleen ja me majoittauduttiin takkahuoneen lattialle
Mites muuten meinaatte kakkosen kanssa tehdä: mahtuuko teidän sänkyyn vielä neljäskin? B)
nemikalle jaksuja niin korvaongelmien kuin miehenkin kanssa :hug:
Ja sitten loppuun kysymys
uudelleen synnyttäjille/useamman kerran synnyttäneille: pitääkö se paikkansa, että synnytysten kesto lyhenee uudelleen synnytysten ollessa kyseessä, kun paikat on jo kerran venyneet?? On alkanut synnytys vähän mietityttämään ja varsinkin, kun Neasta kaikki meni NIIN helposti ja hienosti (lapsivesien menosta 3h päästä alkoivat kunnon supparit ja siitä 4,5h kuluttua pimu syntyi).. Ja siis mun tapauksessa tarvitsisi edes ajan puolittua mihinkään kahteen tuntiin vaan saisi vaikka tuplaantua kahdeksaan
Muistui vaan mieleen kaverin 3vrk:n supistukset ja käynnitys ja kalvojen puhkaisu jne. :ashamed:
Mutta nyt siskonmakkarasopalle! Vähän myöhäisempi päivällinen meillä tänään