Iinalle onnea rintsessasta :heart:
Nemika :hug: tollaset tapaukset aina muistuttaa elämän hauraudesta
Kurpitsa, hyvä et tulokset olivat hyvät. En saanu aiemmin kirjoitettua mutta oon ymmärtänyt että väsymys olis oire diabeteksestä lapsilla. Tai ainakin nuo kolme jotka lähipiirissä ovat sairastuneet, nuorin niistä oli 13kk, niin kaikki oli tosi nuutuneita. Ja toinen, et meillä ainakin on kotona toooosi lämmin ollu jo monta viikkoa, itekin juon ihan älyttömästi ja koko ajan oon likallekin tarjoomassa huikkaa. Mut oikeesti hienoa et teillä oli kaikki ok.
Pyöräilykypärästä, meillä on kaikilla kypärät ja mä oon ollu aktiivinen kypärän puolestapuhuja muutenkin. Vuosia sitten mun hyvä ystävä vammatui pahoin onnettomuudessa ja vuosia myöhemmin se kuoli näistä vammoista johtuen uudessa onnettomuudessa
Pää-jutuilla ei kandee leikkiä.
Hampaista, me käytiin tänään 1-vuotistarkastuksessa. Kaikki oli ihan ok, sikälimikäli täti sinne suuhun mitään näki... neiti ei odotetusti ollut oikein myötämielinen suunsa ronklaamiseen
Poskikset tulossa (neiti odotti sitä tarkastusta kolme sormea suussa, joten mäkin saatoin kertoa että ne on tulossa
) Saatiin ohjeeksi et kaks kertaa päivässä pesu ja hampitahnaa ipanan pikkurillin kokoinen köntsä olis hyvä. Kotimatkalla ostettiin myös Katti Matikaisen ksylitolitabuja ja niitä sitten annetaan aterian jälkeen. Pilkoin iltaruoan jälkeen sellaisen neljään osaan ja tyttö tykkäs
Hampaiden harjauskin meni nyt illalla ekaa kertaa pitkään aikaan hienosti.
Pullosta juominen, juu pullosta ei luovuta
Sitkeesti yritän antaa nokkiksesta... joo, vesi ja smoothie menee sillai mut maito ei. Se pitää pullosta saada. Pikkuhiljaa alan miettii et koska raaskin olla niin julma ja poistaa armaan pullon
Nyt nukkuu, huomenna päästään pitkästä aikaa kahvittelemaan ja lauantaina tulee pikkuherra 3-viikkoa kylään koko päiväksi :heart: Ja tulee sen äippä kans, saadaankin turista kerrankin rauhassa
Jeah, right... ihan ku toi neiti antais tehä mitään rauhassa