TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA 2009

Siis näin paljon mua kiinnostaa siivota :D

Naukuri, Katti Matikaiset on sen h.hygienistin mukaan K-ketjun tuote ja ihan superista ostin. Pikku Kakkosen pastillit sit olis taas S-ketjun vastaava tuote (siis niillä on kyllä sama valmistaja Xylident, ymmärtääkseni) Kaveri sano, et niillä tykätään hurjasti noista pikku kakkosen päärynäpastilleista :) Samoin se hygienisti sano tosta hammastahnasta, et ku käyttää noin pienelle sopivaa hammastahnaa ja sitä sen kynnellisen verran niin ei oo haittaa vaikka sen nielee. Mitä hampitahnaa teillä on? Mä ostin tänään Herra Hakkaraista :D Ihanat nää nimet :LOL: Ja vähiin käy sun päivät :)

Edla: Ok, no pitää katsoa tarkemmin, kun en huomannu muita ku noita Läkeroleja meillä. Mutta sitä Hra Hakkaraistahan meilläkin ja hyvin maistuu :LOL: Tosin jostain luin just et lasten hammastahnassa sais olla vaan 1000 (jotain yksikköä ) fluoria ja Hakkaraisessa olis 2400 yksikköä. Mut siis en tiedä mitä haittaa tuosta liiallisesta fluorista on...? Syödään nyt ainakin tuo yks Hakkarainen ja mietitään sit asiaa uusiks ;) Se vaan vaikutti hyvältä, kun oli vielä ksylitoli-fluoritahnaa. Joo, vähiin käy. Ja pelottaa / jännittää ihan törkeesti :( No, kai sieltä hengissä selvitään...

Iina :heart: :heart: Onnea - ihana uutinen
Nemika Surullinen tilanne - hiljaiseksi vetää.

Täällä(kin) pomppii seinät vastaan. Elän pian jakomielisyyden huippua, kun maijan hoitokuviot tökkii. Työt jumittaa aivan totaalisesti ja pää repee. Meillähän on se ryhmis paikka tossa naapurissa 5krt/kk...noh nyt mua on alkanu tökkiin se paikka. Kuulin että lapset ei saa siellä maitoo ruokajuomana vaan mehua...prkele. Niillä on marjapuskia ja ovat ilmeisesti niin pihejä. Kyllähän jatkuva mehun lipitys näkyy hampaissa enkä muutenkaan tykkää kun kalsium on tärkee. Päivän kulusta ei muutenkaan saa oikein tietoo ja siitä mitä tänään on syöty. Lisäks ei tulla tervehtiin kun sinne menee. Mitähän tässä tekis. Päiväkoti paikan saisi, mutta pelkään tätä possutautia. Mitä tekisitte mun tilanteessa? Luottaisitteko omaan vaistoon ja siihen vastenmieliseen fiilikseen? Hoitajan ottamista kotiin on myöskin pohtinut.

Naukuri, minkäs väristä teidän Hakkarainen on? Sä oot nyt lukenu siitä väärin, se on natriumfluoridia se 0,24% ja koska se on yhdiste, jossa on puhdasta fluoria 0,1% eli tasan se 1000 ppm F (parts per million). Kurkkaas sitä putkiloa uudelleen ja sen 24% alapuolelle :) Meillä siis punainen putkilo. Ja sit noihin fluorimäärin vaikuttaa veden fluoripitoisuus, mutta meillä ei taida sitä ongelmaa olla että olis liian fluorisoitunutta vettä täällä etelässä.

Kirsikkatomaatti
, aika pahan pistit.... Hoitaja kotiin jos se olisi mahdollista niin olis varmaan se possutautiin sairastumiseen pienin riski, koska ei se ryhmiskään suojaa possutaudilta, varsinkin jos siellä on jollain kotona vanhempia sisaruksia joka/jotka on tarhassa tai koulussa. Oot varmaan keskustellut tämän hoitajan kanssa? Ja kertonut oman kantas tästä sokeroidusta mehusta ja maidon tärkeydestä? Eikä oo menny jakeluun? Vie maitotölkki huomenna mukanas ja kerro et tässä on lapses lounasmaito... Mutta ite varmaan sun tilanteessa miettisin sitä hoitajaa kotiin tai sitten oottaisin vielä jonkun aikaa (ainakin sen ekan influenssakauden loppuun). Mut joo, nää on mun mielipiteitä :D

Meinaattekos muuten rokotuttaa ja ottaa itellenne rokotteen kanssa jahka ne tulee ajankohtaiseksi? Oon meinaan paljon löytänyt kommentteja täältäkin siitä, että sitä ei meinata ottaa tai lapsiin laittaa...

heips!

Neuvolassa käyty,pojalla pituutta 81cm ja painoa 10 189g,kevytmaitoa kannatti tää uus tätikin kun poika edelleen hoikka vaikkakin t'äti sano et ei kyl näytä siltä et menee -12 käyrällä =)
Rokotteesta oli sitä mieltä et kun suomeen tulevat ja niitä antamaan aletaan ne on varmasti tutkittu ja kannattais ottaa... äippänlan tätsy taas viimeks mietti et ei ottas vielä näillä tutkimuksilla,mut tilannehan on katottava sen mukaan mikä se sit on kun koko rokote yleensä tulee.

Viimeyö meni ihkusti,poitsu uinu tasan 12h ja päikyt olikin sit reilu puolituntia... ei toki heräämättä tota 12 nukkunu,mut yhdellä heräämisellä ja muutaman kerran tihrusti unissaan....

Pitänee ilmottaa poika muskariin... pitää valita isovanhempi-lapsi ryhmä,muuten ei päästä... kaveri on käyny kaksvuotta siinä ja totes et se on vajaa ryhmä ja sinne voi mennä vaikka ei isovanhempi olekkaan :D Saa nähä kauanko siinä jaksaa käydä raskauden puolesta....

Kirsikkatomsku: Miä luottaisin vaistooni...jos eivät ees tervehdi niin musta vähintääkin omituista. Jos pelkäät sitä possulunssaa,niin kotihoitaja sit varmaan paras vaihtis...

En oo saanu mitään aikaseks tänään ... ja sama jatkuu huomenna kun mennään mummulaan koko päiväks...

Iina Onnittelut pikkuisesta :heart: :flower: !

nemika Osanottoni :hug: !

Pyöräilykypärästä Koko perheellä on kypärät ja pyöräillään paljon.

hammastahna Ostettiin colgate tahnaa, neiti ei hyväksynyt, että sitä menee suuhun. Kerran sain harjan suuhun ja neiti teki stopin. Piti pestä tahna harjasta pois :/ . Saas nähdä miten ens kerralla käy. Pastilleja en ole vielä ostanut/antanut. Purematta nielisi ne varmasti :D.

rokotteesta En osaa kyllä sanoa otanko itselleni ja otetaanko piikki Jessille. Täytyy katsoa mikä silloin on tilanne.

kirsikkatomaatti Ryhmiksen henkilökunta kuulostaa kyllä omituiselta. Ei tuollaiseen paikkaan ole mukava omaa murua jättää :( . Possutaudin takia en itse pelkäisi päiväkotia juuri sen enempää kuin ryhmistäkään, molemmissa varmasti pöpöt liikkuu. Kotihoito olis taudin kannalta varmasti paras vaihtoehto. Oletko perhepäivähoitoa miettiny?

Huh huh, kun väsyttää. Työpäivät päiväkodis vie hyvin mehut, kun lisäksi illat touhuaa tuon oman ikiliikkujan kanssa :heart: . Raskauskin väsyttää lisäksi. Nää kaks ekaa työviikkoa on menny kyllä hurjaa vauhtia. J:kin viihtyy perhepäivähoidossa hyvin, jää sinne aamulla tyytyväisenä. Helpottaa mun työssäoloa kyllä, kun ei tarvitse itkevää lasta irrotella aamulla kaulasta.

Iina...onnea pikku tytöstä :heart: !!

nemika...voi miten surullista...osanotto ja voimia :hug: :hug:

hammastahna...käytetään meillä, koska muuten ei hampaidenpesu ole kivaa..

sikaflunssarokote...saa nähdä otetaanko...nyt alkaa mietityttää, koska meillä yhdellä työntekijällä epäily...oireet täsmää :/ ...muutama tapaus on ollut jo talossa...olen töissä sairaalassa, jossa on terveyskeskus...eli juttu kiertää...

kirsikkatomaatti...on kyllä ihme touhuu siellä hoitopaikassa...äidinvaisto on usein oikeessa...miä kyllä miettisin kaksi kertaa veisinkö tuollaiseen paikkaan :( ...ja päiväkoti on taas aikamoinen pöpölä :eek: ...se kotihoitaja voisi teidän tilanteessa olla hyvä juttu.

hammastahna: Me saatiin hammaslääkäri käynnillä, sieltä hammastahna, Pepsodenti kids mansikan maku, 2-6vuotiaille tarkotettu mutta käy hyvin näin pienilläkin. Tuossa tahnassa on kans 1000 sitä jotain! :) Ja hyvin on maistunut neidille..

sikainfluenssa rokote: Oon kans lukenu vähä siitä, toiset sanoo toista ja toiset toista.. Pitää kattoa sit mikä tilanne kun se tulee myyntiin.

Edla-mamma: Löytyy vielä sitteri, ja voishan siihen koittaa jos nukahtais.. mutta en usko kun tua on aika kova pyörimään unissaan, mutta hyvä ehdotus! :)

Kirsikkatomaatti: Tee niinkuin vaisto sanoo, tai niin itse tekisin. Tua että hoitaja/t ei edes tervehdi kun viet lapsen hoitoon kuulostaa jo hieman epäilytävältä.

Tulin vaan pikaseen kurkkaan, oon niin rätti poikki väsynyt että taidan pikkuhiljaa hiipiä unten maille ja samalla toivoa hyvää yötä meille!

Kirsikkatomaatti, luota vaistoos vaan. Eihän siinä paikassa välttämättä mitään mätää ole, mutta jos ei ole hyvä fiilis niin ei ole. Kivempi varmasti Maijallekin olla hoidossa paikassa, johon äiti voi hyvällä mielellä viedä. Hoitaja kotiin kuulostaa loistavalta vaihtoehdolta!

Sikainfluenssarokote on harkinnassa. Olishan se varmaan ihan hyvä jos reissailla meinataan, mutta sitten taas en tiedä onko se influenssa niin vaarallinen terveille ihmisille vaikka sen saisikin. Luultavasti pestään vaan käsiä ihan hullun lailla jos johonkin lähdetään. Se on onneksi Eevan lempipuuhaa kun samalla lauletaan aiheeseen liittyvää laulua. :)

Edla: Myönnettäköön etten edes itse kunnolla asiaan vielä perehtynyt, kun kaveri tosiaan asiasta vaahtosi. Mut nyt kun katsoin sitä kunnolla, niin noinhan se näyttäis menevän kuin sanoit. Ei oikein oma järki jaksa juosta joka päivä ylös asti ;) Samaa punaista meilläkin nääs on. Melko houkuttelevan tuoksuista noille ipanoille; kunnon tuttifrutti :D

Kirsikkatomsku: Peesaan kyllä muita, että luota vaan äidinvaistoosi! Possutautia en pelkää itse niin paljon ettenkö päiväkotiin lasta laittaisi, mutta kyllä itse valitsisin muista syistä mieluummin kotiin hoitajan, jos olisi mahdollista. Mä oon niin tylsä et mun mielestä pienen lapsen olis hyvä pienes ryhmäs tai kotona.

Sikainfluenssa-rokotetta en oo edes miettinyt! Katsotaan mikä on tilanne sitten, kun sen aika koittaa. Täytyy myöntää, että AAVISTUKSEN enemmän pelottaa / huolettaa / ahdistaa tuo tuleva synnytys ja sen jälkimainingit kuin possulenssut... Oon nyt vielä jonkin aikaa hyvinhyvin itsekäs ;) Ja jos nyt oikeasti on kuin tavis influenssa, niin en mä sitä sellaisena pelkää, vaikka sekin on ikävää. Mut lasten vuoksi oon enemmän huolissani varmaan sit. Mutta katsotaan, katsotaan. Toivottavasti osataan tehdä, niinkuin parhaaks on.

Ihanaa, kun on viikonloppu!

Heips ihanaiset kyllä tää meidän ketju on niiiiiiiiiiiin ihana. Täällä voi voi vapaasti kirjoittaa mitä haluaa eikä paskaa sada niskaan kuten jos sattuu vastaamaan johonkin ketjuun --niin jo tyypit joille asia ei kuulu kommentoivat kovasti. hmm häiriintynyt äiti -lapsi suhde,jos neiti ei kaipaa mua kovasti, jos jätän hänet jouluna kotiin 2 viikoksi.
Ja arvatkaa kirpaseeko se -todellakin. Mä joka en ole ollut lapsestani erossa muutamaa yötä lukuunottamatta. On se helppo sanoo toisten -ärsyttää oikein ei pitäs mennä skriivaamaan muualle kun tänne. Enkä mä viel oo päätäänyt mitä teen .. mut en usko et lapsi menee hajalle siitä -neuvolassakin pitivät sitä hyvänä ideana. Mutta sellasta mä kiehun täällä ..

tulipä sepitettyä .. Rentouttavaa viikonloppua kaikille! :wave:

kiitos kaikille osaanotoista :hug: suru on valtava. ja hyvä kaverini seurasi vierestä koko ajan tosi paljon toisen taistelua. eilen kävin sitten sille viemässä kukkia ja mietimme hautajaisia jotka ovat viikon päästä. ei tätä tajua tosissaan et näin on edes tapahtunut. ja miettii minkä ihmeen takia piti näin käydä. :'(
mutta kyllä tämä tästä menee. suru muuttaa muotoaan kyllä.

meillä sit toi poika osaa. mulle narisee niin paljon ja hyppyyttä mielensä mukaan. eilen oli anopilla tovin ku kävin kaverilla. siellä leikki omissa oloissaan hymyssä suin. mut mä ku astuin ovesta sisään niin kauhea narina ja kitinä alko. ja vahtii mua haukan lailla. kaarella huutaa jos jotaki ei saa jne...uskomaton oma tahto tullu. mut mua oppi ton korvarallin aikaan hallitsemaan nähtävästi todella taitavasti. et pikku hiljaa karsittava tuota tapaa pois nyt.

mut pääkoppa vetelee aikast tyhjää nyt eikä saa nukuttua kunnolla. perehdyn taas juttuihin paremmin ku aivotoiminta pelaa.

sikainfluenssasta et lasten kannalta pelkään tosi tosi paljon. ja haluan rokotteet niille ainaki heti kun saa vaan.

possurokote: ei oo tullut ees mieleen..

kirsikkatomsku: luota äidinvaistoos ja jos yhtään jotain hämärää olis paikassa niin kyllä sit miettisin paikan vaihtoa..

pitää jossain välis käydä ostamas työvaatteit ja tytölle lisää vaatteita ennen kuin hoitoon menee kun ei tiedä millainen pph siel on siis onko sellainen joka vaihtaa pariin otteeseen vaatteet ulos mennessä ja sisälle tullessa sukkia myöten vaiko onko sellainen joka ei juur ees katso reppuun..

mut joo jos keittäs lisää kahvia

KirsikkaTomaatti, mä juttelisin niiden hoitajien kanssa asiasta. Meillä pojan perhepäivähoitaja antoi lapsille kanssa viinimarjamehua ruuan kanssa. Mä kuulin siitä toiselta äidiltä, niin otin sen puheeksi ja kerroin että haluaisin että mun poika joisi siellä maitoa ruuan kanssa. Asioista kannattaa muutenkin puhua avoimesti, mutta jos silti tuntuu kurjalta niin vaihtaa pois.

kirsikkatomaatti onko se ryhmis kunnallinen? eikö niillä oo jotku ohjeet mitä saa ja pitää syöttää. hmm ikävää jos huono fiilis -vie enemmin päiväkotiin. Kotiin kun ottaa hoitajan pitäs olla kaikki niin selvää ja siistii tai sit ei.. mut mä oon tykännyt päiväkodista 2viikon kokemuksella. Siel muuten oli hampurilainen heti ekalla päivällä välipalana ja täs yks päivä sulkaakiisseliä --nam sano pikkunen -kotona ei tulis viel mieleenkään antaa hampparia vaikka pihvi ja leipä se vaan on. Sulla vaikee tilanne kun on noita vaihtoehtoja.. ootteko käyneet katsoo päiväkodissa?

possutauti niinpä .. sitä en tavallaan pelkää. Mut rokotteen varmasti otamme jos sellaista yleisesti tarjotaan ja se hyväksi todetaan. Mut aiheesta ollaan kyllä juteltu esim. töissä et miten toimitaan jos..

kurpitsa varmasti kiva päästä ostelee työvaatteita. Yleensä tulee aina ostettuu lapsille niin kiva joskus panostaa omaankin vaatetukseen -ainakin silloin kun on pakko. Meillä päiväkodissa on isommalla mukana koko vaatekomero -kun aina vaihdetaan vaatteita ja sit kuitenkin iltapäivällä mennään ulos niillä ns. sisävaatteilla -oon ihan sekasin mitä milloinkin laitan mukaan.

Mut nyt pitänee mennä jatkaa siivoamista. :wave: mä oon jotenkin niin väsynyt tähän kaaokseen kun kaikki on rempallaan.

Pitkästä aikaa taas..

Iina Sylintäydeltä onnea!! :hug: Alkoi itseäkin ihan jännittämään, että meillekin OIKEASTI on tulossa vauva ja vieläpä ihan pian :D

nemika Otan osaa :hug: Ei ole maailma oikeudenmukainen, ei.. Meilläkin on pikkuinen kriisitilanne perheessä - kukaan ei tosin ole kuollut joten verrata ei voi! - mutta eilen juuri iltakävelyllä miehelle juttelin, että mikäköhän tarkoitus näillä ikävilläkin asioissa voi ihmisen elämässä olla :/

majj Meillä on pullo edelleen aktiivikäytössä! :wave: Juuri tänään tosin ääneen mietin lounaalla, että voisin kokeilla sen vierottamista tyyliin "kerrasta pois" tässä ennen pikkusiskon syntymää.. Olisi taas yksi "siirtymävaihe" hoidettu ennen kuin pitää treenit sun muut rauhoittaa ja antaa Nealle aikaa sopeutua toiseen vauvaan talossa...

Hammastahna ja ksylipastillit on hankintalistalla. Me tosin ollaan vasta vast'ikään aloitettu harjaus 2krt/pvä - sitä ennen vaan aamusin harjattiin - ja muutaman päivän olen OIKEASTI päässyt jynssäämään niitä legoja, kun neiti suostuu viimein ottamaan pikkuisen kielensä pois edestä :LOL: Itsepäinen kuin muuli tuo tyttö B)

Meillä on Nean leikit muuttuneet ihan selvästi "isojen tyttöjen touhuiksi" viime aikoina.. Värityskirjat ja piirtäminen on suosikkeja, samoin liimailee tarroja milloin minnekin :D Tänään aamusti taasen laitteli innoissaan ruokaa naapurin tytön leikkimökissä eli pitääpä meidänkin hankkia pian se leikkimökki ja -keittiö Nealle. Hiekkalaatikon kehys odottelee pihalla maalausta ja sitten vaan paikoilleen tuohon köökin ikkunan alle!

Nyt hetkeksi jalat ylös ennen kuin pimu herää ja saadaan kahvivieraita :wave:

PS. Merika Anna mennä toisesta korvasta ulos niiden jeesustelijoiden kommentit :hug: Sinä tunnet lapsesi ja tilanteenne parhaiten, ei kukaan muu! Itsekin toivoisin samanlaista rohkeutta, sillä en ole ollut Neasta erossa kuin YHDEN yön koko tänä aikana :eek: Tosin viikkoa en kestäisi, tiedän sen, mutta jos edes viikonlopun.... Ja hei ilmoita heti, kun oot tulossa tänne päin niin kurvailen minäkin sinne Ikeaan!

hammastahna: meillä on käytös colgate 0-6v

merika: tulihan sitä itelle ostettuu 1 t-paita ja sukkia..tytöl tulikin hankittuu läjä ja pojalle pari paitaa..mikähän siinä on ettei osaa ostaa itelleen mitään..no uus yritys ens viikol :) yleensä mullakin on esikoisen hoitolaukus kaikki mahdollinen aurinkorasvasta myöten mut nykyinen pph ei oo aina ees katso koko laukkuun..

nyt täytyy yrittää piirtää esikoiselle sarvikuono..

Hohhoh... käytiin perheen voimin saunomassa ja herra simahti samointein yöunille....

Viimeyö oli melkonen :eek: joskus 3 maissa alko vehtaus ja pyöriminen ja kesti 1.5h... mies nukku pitkästä aikaa meidän kans,nukkuu yleensä viereises huonees työvuorojentakia. Ja alkaapi ahasta olemaan,poikakin selkeesti protestoi kun ei päässy kääntyileen ja vääntyileen.
Täytys saada se jatkettava piakkoin....

Merika,Oon sitämieltä et omasta lapsesta näkee millon se on valmis mihinkin... miä en oo ollu pojasta erossa yhtään yötä..kokonaista,ja edelleen tutuu pahalta ajatus. Mut se johtuupi kai siitä kun hälle on niin tärkeetä äippä siinä nukutuksessa ja lohduttaessa yöllä,iskä eikä kukaan muu kelpaa. Mut jos olis nukkunu aina jotain 12h putkeen tai ees sinnepäin niin olisin varmaan jo uskaltautunut yöks jättämään =)
Aina löytyy joku jonka mielestä joku asia on väärin,ei niitä kannata ees miettiä...siä tiiät ite parhaiten =)

Nemikalle vielä iso :hug:

Possulunssasta vielä et henk.koht en pelkää tautia sen enempää kuin influenssaa yleensä ja juurikin tän raskauden takia...et mitä jos on haittaa sikiölle.... usko et poika pärjää kun on kuitenkin osottautunut lieväksi. Mut ikävähän se olis saada niinkuin taudit yleensä :/

Voi siskot, miten mokasinkaan tänään. Otin unet iltapäivällä ja ihan kesken homman soi puhelin. Työhaastattelu! Englanniksi! Puhelimessa, aivan umpiunessa! Hain eilen illalla ihan hetken mielijohteesta yhtä työpaikkaa enkä yhtään arvannut että alkavat viikonloppuna soittelemaan perään. Olin niiiin pihalla kun ihminen voi puolen tunnin kuorsuttamisen jälkeen olla, hyvä jos tajusin mistä soittivat. Ja sit just latasi heti alkuun nämä "miksi meidän pitäisi valita juuri sinut?" jne. Eeeerm.. Voihan vitja! :headwall:

Edla, kiva että kuitenkin hyvällä mielellä olet ja toivottavasti jäisi väliaikaiseksi teidän ero. Kummasti se välimatka joskus auttaa näkemään lähelle.. :)

Merika, mä en edes mene lukemaan muita juttuja kun tämän pinon. Ottaa niin nuppiin se, miten heti ollaan kivittämässä ihan mistä vaan kysyjät/kommentoijat. Uskomatonta touhua, mutta ei joillain kai ole parempaakaan tekemistä kun mollata muita. Minä lähtisin vilauksessa jos voisin 2 viikoksi lähteä! Eikä syy lähtemättömyydelle ole se, etteikö Eeva pärjäis -varmasti pärjäisi- vaan ihan se, etten saisi niin pitkäksi aikaa hoitajaa. Ehkä meilläkin on sit tosi häiriintynyt suhde, en vaan tajua sitä itse. Pitää varmaan mennä kysymään vaikka mitäs nyt-puolelta, siellä varmasti tiedetään minun ja mun lapsen suhteesta kaikki. :D Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Nemikalle :hug: , kurjia uutsia olet saanut.

Iinalle onnittelut! :flower:

Sikainfluenssa Luin jostain ettei rokotetta ole testattu alle kolmivuotiailla, joten vahan mietityttaa, me aikuiset varmaan otetaan ja jos se tautui on tullakeseen nii kai se tulee F:n hoidon kautta...

Merika :wave: kylla jatan hoitoon mummolle, kummille tai enolle (varmaan eno ei antais takas jos saa vaan tilaisuuden, on 4 lapsen isa ;)) kun se aika tulee, ovatkin jo lupailleet etta tulevat tanne sit joskus etta saadaan menna jonnekkin kaksistaan. Minun kaveri Jenkeissa (isoaiti toukokuiselle 2008 taaperolle) on hoitanut poikaa pari kuukautta kun tyton toinen raskaus kavi hieman voimille, ihan kivasti oli kuulemma mennyt. Asuvat eri osavaltioissa.

Kirsikkatomsku mee nyt oman vaiston kanssa ja kysaise sita mehu juttuu, on kylla ihme jos eivat suostu, voihan siina olla jotain maito allergikkoja tai jotain.

Hmm, nyt nukkuun, on mun aamu hommailla tytyn kanssa kun se kiekaisee taas viiden jalkeen etta heratkaa :D

Viime yö oli sit kaiken huippu! Neiti heräs ½h välein, ja joka kerta itki ja huusi minkä jaksoi ! :( Lähettiin sit heti aamusta lääkärillä käymään, ja onneks oli sama lääkäri mikä edelliskerralla ja oli vaan pahentunu tulehdus, vaikka viime kerralla oli näyttänyt jo vähän parempaa. Neljäs kuuri saatiin, toivottavasti auttaa! Ens pe meillä on se kontrolli ja sit seuravaavalla viikolla onneks se korvalääkäri. Tätä korvatulehdusta kestänyt jo 5vk ! :( Koko perhe on ihan väsynyt viime yöltä, onneks nyt neiti on ihan ok tuulella jaksaa yksikseen leikkiä. :)

Marmotta: Toivottavasti sinut valittais ! :)

Marmotta tsemiä nyt ...ehkä muutkin haastatellut oli tullut yllätetyksi ;)

Majj,Voi kurjuuden kurjuus :hug: Alkais nyt paranemaan ne korvat jo :kieh:

Meil meni loistavasti yö... 5pintoihin piti korjata hiukka asentoo,muuten tirsuttiin makeasti seitsemään... kävin kyl vessassa joskus aamuyöstä...alkaa taas se kusella ramppaaminen :kieh:

Kai pitäs siivota tätä kämppää...

ihana rentouttava uninen yö takana..koko perhe heräs vasta 6:30! me vanhemmatkin saatiin nukkua 10h kun mentiin unille jo 20:30..

marmotta: pidetään peukkuja jotta sut valitaan :)

majj: voi että..sitkees on tulehdus..toivotaan että tää kuuri puree :hug:

Yhteistyössä