T
Tinnu 22+ 4
Vieras
Mä luulin että mä oon käyny harvoin neuvolassa, mutta mulla onki tulossa jo 4. kerta perjantaina. Eka kerta 9+, sit lekuri+th 12+ viikolla ja sit viikolla 17+. Ja nyt sit viikolla 23+. Ens kerralla lienee taas lekuri + th noin viikolla 28. Onneks tähän mennessä kaikki menny ok, en oo kertaakaan soittanu neuvolaan muuten ku eka kerralla ajanvaraukseen.
Mua kans vaivaa armoton väsymys, viikonloppu meni nukkuessa: yöllä n 10 tuntia ja päikkäreitä 1-4 tuntia...En tiiä onko sit iskemässä päälle joku tauti et sekin ehkä väsyttää (työkavereita koko ajan saikulla flunssan takia).
Eipä mulla näköjään aivot raksuta nyttenkään...tekis mieli vaan päästä päikkäreille...zzzzzzzzzzzzzzhhhhhh
Mua kans vaivaa armoton väsymys, viikonloppu meni nukkuessa: yöllä n 10 tuntia ja päikkäreitä 1-4 tuntia...En tiiä onko sit iskemässä päälle joku tauti et sekin ehkä väsyttää (työkavereita koko ajan saikulla flunssan takia).
Eipä mulla näköjään aivot raksuta nyttenkään...tekis mieli vaan päästä päikkäreille...zzzzzzzzzzzzzzhhhhhh