K
Kakli
Vieras
Hei vaan taas. Kiva että Katalla on kaikki hyvin. Välillä nuo terveysalan ammattilaisetkin saattavat kyllä olla vähän harrastelijoita näissä asioissa. Olen ainakin itse huomannut kun tulin raskaaksi samalla viikolla kun kokenut gynekologi totesi, ettei munasarjoissa ole nähtävissä mitään toimintaa... No, tuskin kuitenkaan tulin raskaaksi ilman munasolua... ;-) Mutta hyvä näin!
Käsittääkseni meillä ei ole käytännössä mitään mahdollisuuksia saada tuota ensi vuoden äitiyspakkausta. Voin olla väärässä mutta olen ymmärtänyt, että pakkausta haetaan sen verran ajoissa ja toisaalta uutta mallia aletaan yleensä jakamaan kuulemma vasta joskus touko-, kesäkuun vaihteessa niin eipä taida olla mahdollista saada tuota seuraavaa mallia...
Käsittääkseni meillä ei ole käytännössä mitään mahdollisuuksia saada tuota ensi vuoden äitiyspakkausta. Voin olla väärässä mutta olen ymmärtänyt, että pakkausta haetaan sen verran ajoissa ja toisaalta uutta mallia aletaan yleensä jakamaan kuulemma vasta joskus touko-, kesäkuun vaihteessa niin eipä taida olla mahdollista saada tuota seuraavaa mallia...