täällä sitä edelleen kasassa pyöritään!! :kieh: onhan paikat kipeänä!!! ei varmaan yhtään kohtaa kropasta oo jota ei särkis ja jomottais. \|O
eilinen meni sit nukkuessa ja levätessä, oli niin rankka se supisteluyö.
just ku oli rupeamas ukkoa herättään niin aattelin et käynpä suihkus viel rentoutumas niin saa sit mies hortoilla sinne vuorostaan. kellotan sit sen hetken aikaa ,ku taas tuli tosi voimakkaita suppareita 5min välein niin suihkus jo alko tuntua et jaahas, ne alkaa taas hiipua ja niinhän ne sit tekiki. sovittiin sit et jos ne edes hieman alkaa säännöllisesti supistaa niin käydäänpä näytillä. supistuksia tuli useita etenki aamulla mut ei sit enää säännöllisiä. :headwall:
äitiki soitti eilen ja oli taaaas tosi huolissaan. se soittelu taitaa alkaa taas kohta.. :ashamed:
äitillä ja mulla molemmilla on ollu tää vika et supistukset käynnistyy ihan normaalisti ja tihenee ja voimistuu tosi hyvin ja ku pääsee sit siihen 2-4 min. niin ne kirjaimellisesti loppuu ja sit tovin odotus ja ne aloittaa saman rumban. mie ja mun veli on menty molemmat yliajan just sen takia ku aina ne loppu kesken.
turhauttavaa touhua tää kyllä on mut mie jo eilen illalla sovin itteni kans et nyt en pety ja jos nää loppuu niin sit loppuu.
ku nyt päätti pitkittää tätä tuloaan ja kiusaa noin "ilkeästi" äiti raukkaa.. niin oottakoon nyt tuolla ainaki ens to asti.
sithän se oikea laskettuaikaki on ja pääsisin vanhimmaisen kevätjuhlaan. en haluais missata sitä ku poika lopettaa tuol tarhas ja menee eskariin muualle. :/
huomenna taas neuvolaan meno... paniikil jo melkein odotan et paljonko painoa on tullu. turvotus on vaan lisääntyny entisestään ja nyt voi jo sanoa et on prinsessa olo
ku panis herneen patajn alle niin ihan varmasti tuntisin senki. siis jos vaik lakana on hiukka rutus jääny alle niin siitä jää ihan kauhea painauma ja se on sit tosi kipeä ja aristaa koko päivän, oli kropan osa mikä tahansa. \|O päänsärky on vaan pehentunu entisestään ja hoksaa et on alkanu lentää ituja silmis aina välillä mut ku paineet on ok ja ei ainakaan neuvolas viime kerral pissas mitään ollu niin onpi ihan normaalia. :/
siks toivon kovasti et ois jo oma täti tullu paikalle ku se mut parhaiten tuntee niin se on kyl ottanu mun huolet tosissaan. ei saa olla ilkeä mut jotenki se opiskelijan ja sit jonku ihka oudon sijaisen tekemä arvio musta ei vaan tunnu kauheen huolia vakuuttavalle. :ashamed:
noh, sit sen näkee.
nyt mie lähden kahvin keittoon ja nauttiin rauhasta. mie ku oon taas ainoa joka hereillä täs huushollis.