TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu


HEIPÄ HEI!

Näköjään moni muukin jo kuumeisesti toivoo maha-asukin syntymistä.... Minä kuulun siihen joukkoon kans. Ei enää yhtään huvita tämä odottaminen mutta eipä sille muuta voi kuin vain odottaa...

Joku täällä neuvoi kuinka itse voi "tarkkailla" kohdun kaulan ja suun tilannetta ja mäkin heti yritin . Jos oikein tein niin on odotus vielä piiiitkä koska kaulaa en tuntenut mutta paikat ei ollut kuin parille sormelle auki... Tietty tilanne voi muuttua nopeasti mutta en jaksa uskoa että niin kävis... Eiköhän tämäkin asukki tule siskoihinsa ja mene yli aikaiseksi mut ainahan voi toivoa... Tätä kuukautta on kuitenkin vielä jäljellä aika paljon ja laskettuunkin vielä reilu viikko!

Koetaan kuitenkin jaksaa! Ei tämä odotus loputtomiin kestä!
VOIMIA TOUKOMASUT!!!!

Hepotyty ja toko 38+4

 

HEIPÄ HEI!

Näköjään moni muukin jo kuumeisesti toivoo maha-asukin syntymistä.... Minä kuulun siihen joukkoon kans. Ei enää yhtään huvita tämä odottaminen mutta eipä sille muuta voi kuin vain odottaa...

Joku täällä neuvoi kuinka itse voi "tarkkailla" kohdun kaulan ja suun tilannetta ja mäkin heti yritin . Jos oikein tein niin on odotus vielä piiiitkä koska kaulaa en tuntenut mutta paikat ei ollut kuin parille sormelle auki... Tietty tilanne voi muuttua nopeasti mutta en jaksa uskoa että niin kävis... Eiköhän tämäkin asukki tule siskoihinsa ja mene yli aikaiseksi mut ainahan voi toivoa... Tätä kuukautta on kuitenkin vielä jäljellä aika paljon ja laskettuunkin vielä reilu viikko!

Koetaan kuitenkin jaksaa! Ei tämä odotus loputtomiin kestä!
VOIMIA TOUKOMASUT!!!!

Hepotyty ja toko 38+4

 

HEIPÄ HEI!

Näköjään moni muukin jo kuumeisesti toivoo maha-asukin syntymistä.... Minä kuulun siihen joukkoon kans. Ei enää yhtään huvita tämä odottaminen mutta eipä sille muuta voi kuin vain odottaa...

Joku täällä neuvoi kuinka itse voi "tarkkailla" kohdun kaulan ja suun tilannetta ja mäkin heti yritin . Jos oikein tein niin on odotus vielä piiiitkä koska kaulaa en tuntenut mutta paikat ei ollut kuin parille sormelle auki... Tietty tilanne voi muuttua nopeasti mutta en jaksa uskoa että niin kävis... Eiköhän tämäkin asukki tule siskoihinsa ja mene yli aikaiseksi mut ainahan voi toivoa... Tätä kuukautta on kuitenkin vielä jäljellä aika paljon ja laskettuunkin vielä reilu viikko!

Koetaan kuitenkin jaksaa! Ei tämä odotus loputtomiin kestä!
VOIMIA TOUKOMASUT!!!!

Hepotyty ja toko 38+4

 
jurristi harmaana
Ääh... \|O Vielä kasassa täälläkin, huoh. Rv 40 kasassa noin 7min päästä! :whistle: :D :headwall:

Tiedättekö, lasketaanko la aina sen 28 pvn kierron mukaan, vai otetaanko yksilöllinen kierto huomioon? Mulla laskettu ainakin tällä kertaa tuon 28 pvn mukaan, vaikka oma kiertoni on 30-31pv. Näin ollen laskettu aika olisi oman kiertoni mukaan vasta 21./22.5. On mulla ongelmat! :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 11:49 alexandraana kirjoitti:
:wave: kaikille!

mulla jo viikkoja 41..huhhuijjaa..alkaa olee jo aika..epätoivoista.
ja ajatella et viikosta 35 on neuvolassa sanottu et kohta syntyy kohta syntyy,ensi kerralla et kuitenkaan tule jne..
odottavan aika on niiin pitkä..

olin sairaalassa jo toissayön kun supituksia tuli 7 min välein ja olivat jo kivuliaita,mut niin ne vaan sit lopahti taas aamulla..ja auki olin vain sormelle!!

siis vielä ootellaan :D

alexandraana ja vaave 41 tasan

mulla oli sama juttu.viikkoja oli jo 41 ja supisteli kivuliaasti vkon säännöllisesti yöllä mutta aamuisin aina loppuivat osittain.
soitin ite sairaalaan kun vkoja melkein 42 ja menin sisälle tarkkailuun ja kipupiikille jolle tielle sitten jäin.olin sormenpäälle auki,kunnes aivan ihana lekuri kävi ja levitti kahdelle sormelle auki jotta päästiin puhkaseen kalvot.

jos et jaksa tuota kipuilua öisin niin suosittelen soittamaan sairaalaan ja puhumaan asiasta.
mulla oli tuolloin jo vkon univelat päällä.näin jälkeenpäin olen onnellinen että soitin itteni sisälle.
tsemppiä!
 
supistusten täyteinen yö jälleen takana mut nyt alkaa olla jo aika paha olla. alko säännölisinä iltapäivällä ja sit ne aina hieman hiipu ja alotti kohta taas uuden rupeaman, illalla saunassa alko tulla jo oikein ilkeitä ja siitä ne on sit vaan tullu kipeämmiks ja kipeämmiks. nyt niitä tulee noin 6min välein, tihenee siis taas ihan kivaa mallia. suihkus oon käyny pari kertaa nyt yöllä (siitä on kyl ollu hieman apua), vettä oon lipittäny ja para-tabsia ottanu, niiden voimalla sain pari tuntia torkkua. joka supistukselle heräs tavallaan mut ei kuitenkaan kunnolla, parempi seki vähä ku ei ollenkaan.
melkein tuulettaisin mutta en uskalla. :snotty: heti ku pienen pienikään kipinä on heränny et nyt vois olla se hetki niin siihen ne loppuu...
jos nää nyt jaksaa jatkua kuitenki viel täs jonku aikaa niin herättelen ukon jos lähtis käymään synnäril anomas armoa! :LOL:
onneks meil kaikki on niin sikeä unisia et ei kukaan oo heränny mun suihkus ja vessas ravauksiin. :D
mut tässä jotain väliaikatietoa täältä navan seudulta, lähden viel sohvalle makoileen töllön äärelle ja kelloteleen...
ilmoittelen taas lisätietoja kuhan niitä saan. :D
 
Huomenta toukoiset masut!! :D

Jokohan Marjuskalla on menoa vai meniköhän jo vauvan hakuun? :whistle: kuulosti jo niin lupaavalta!! onkohan muita lähtenyt..?
Helinällä oli ainakin sairaalaan käynti....jospa sieltäkin kuuluis pian vauvauutisia =) hmm ketäs vielä....yliajalla jo menee osa porukasta...toivottavasti nyt pääsette pian hommiin =)

Itellä on olo taas ihan hyvä. ei mitään merkkiä et tää joskus meinais syntyäkkin!! vaikka juu tiedän ettei tää onneks mahaan jää :D mut kyllä tää loppuaika menee niin oireita tuijotellessa ja miettiessä et jokohan nyt.... :kieh: äh ei niin ei!!! supistelee välillä,mut ei mitään rajumpaa eikä oo niitä menkkajomotuksiakaan juurikaan mitään!!
Eilen oli kk:n mukaan LA mut näköjään ultran aika pitää enemmän paikkansa. vaikka onhan täs vielä päiviä jännätä :)

Mitäs muille?? kyllä taas jännittää kuuluuko vauvauutisia tänään... :D

mmamaa 39
 
Kylläpäs mammoja piinataan. :hug:
Mulla eilen pari kertaa vaan poltteli. Tänään heräsin menkkaoloon ja kun nousin valui reisille asti vähän taas sitä keltasta limaa (tulppaa kait). Ei muuta.
Ongelma on vaan se, että mun oma äiti on ihan hermona ja paniikissa reppana :LOL: :D . Eilen soiteltiin ja se melkein porua väänsi (no oli kyl hiukan maistissaan) ja sanoi että on ihan hermona ollu kokoajan kun joutuu odottaan koska meen ja se pelkää että joudun kärisiin hirveitä kipuja.
Yritin rauhotella ja olla muka hirveen positiivinen ja kyyyl tää tästä asenteella että se relais. Se on sellanen murehtija ollu aina, ressiä joka asiasta enempi kuin kukaan.

Vointeja kaikille. Odotus jatkuu...

fangis 38+5
 
roosa 78
Eilen oli neuvola ,johon en uskonut viikko sitten neuvolakäynnin jälkeen enään meneväni mutta... Eli nyt on jo rv 40+4 ja eilen neuvolassa veren paineet vähän lupailivat et lähtö vois tulla kun olivat 145/89 ja mitattiin kahteen kertaan mutta tulos oli sama. Kaikki oli muuten kunnossa et kai se vaan toi tuleva noita paineita nostaa. Ja muutenkin mulla oli jotenkin koko päivän sellanen olo et yöllä tulis lähtö kun oli jotenkin niin rauhallistamasussa koko päivän ,meijän kuopuksesta muistan et edellis päivänä ei ollu mitään merkkejä synnytyksestä edellis päivänä ja sitten seuraavana yönä alko ja "rytinällä". Näin eilen vielä neuvolassa lädössä ollessani yhen äitylin jolla lask.aik. 24 tätä kuuta ja nähtiin 10:s päivä tätä kuuta ja sanoin hälle vielä et sä oot mua ennen siel laitoksella ja sitten seuraavana päivänä eli 11:sta päivä oli lähtenyt synnyttään ja saannut pienen pojan,ihana reilu viikon ikänen vauveli :heart: Tahtoo kanssa!!! Mut empä vaan näköjään osaa itelleni sellasta taikoa vaan toisille =) roosa 78 rv 40+4
 
Täällä kans supisteluyö takana.. klo 2.20 alko tulemaan säännöllisesti kipeät supistukset ja aattelin niitä reilun puolen tunnin ajan kuulostella ja alkaa miestä herättään ku tuota matkaa sinne laitokselle kuitenki yli 150km niin eiköhän ne sitte loppunu ku puoli tuntia oli kulunu... :headwall:

Sitte alko vielä oikeasta reidestä vetämään suonta aamuyöstä niin johan sen tietää mikä olo sitte nyt on... täytyy varmaan päivemmällä ottaa päikkärit jos ens yönä tulee lähtö niin jaksaa sitte valvoa.

Täällä vettä sataa ja ilma on muutenki harmaa.. niinku mieliki... tulis jo se vauva.... :whistle:

Hanna ja Nöössi 39+4 (nuorimmainen synty 39+4 ;) )
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 09:12 FANG-ANN-75 kirjoitti:
Kylläpäs mammoja piinataan. :hug:
Mulla eilen pari kertaa vaan poltteli. Tänään heräsin menkkaoloon ja kun nousin valui reisille asti vähän taas sitä keltasta limaa (tulppaa kait).
Mulla tuota keltasta limaa lurahtelee joka aamu reilusti ja myös päivisin, tainnu lurahdella reilummin jo kahden viikon ajan ainakin. Mutta olen kyllä ajatellut sen valkovuotoa olevan, kun sitä on kuitenkin tullut koko raskauden ajan ja neuvolan täti sanoi, että vielä lisääntyy synnytyksen lähestyessä. Ilman pikkuhousunsuojaa ei voi olla yhtään, heti menis housut vaihtoon. Mut jospa se olis myös sitä tulppaa, ei haittais yhtään :D

Kävin käynnistyskävelyllä, ei toivottua vaikutusta, mutta keli on kyllä ihana ja linnut laulelee. Ja saunottu on joka ilta, eikä vaikuta mikään mihinkään. Kaikki olotkin tuntuu vaan loppuneen, vielä vähän aikaa sitten oli päivittäin kovia menkkakipuja, enää ei ees niitä. Supistelee tosi harvakseltaan. Vauva on kantapäällään murjonu mun mahan sisäpuolelta ihan araksi. Ei voi olla ääneen valittamatta kun pikkunen jalka työntyy mahasta läpi. Toisaalta aika ihanaa, mutta se sattuu :kieh: .

Eipä tässä oikeestaan mitään asiaa taaskaan ollu...paineet oli keskiviikkona neuvolassa laskenu takasin alas normaalille tasolle, mutta pissaa tikutellaan edelleen protskujen takia. Turvotustakaan ei oo enää. Painoarvio 3300 tuolloin, ei tarvis minun puolesta enää kasvella. Tosi arviohan se vaan on... No niin, täytyy lopettaa ajatuksen virta kun ei se näytä itekseen katkeavan :wave:

Stiina & toukka 39+3
 
Heissan!

Kovasti tuntuu hiljentyneen tää meidän pino...
Mulla huomenna 42vko täynnä ja aamusta ysin paikkeilla sairaalalle mennään. Tilanne tsekataan ja tod.näk. aletaan käynnistelee. Jännittäää..... :D En kyllä enää haluu sieltä ilman nyyttiä tulla pois! Toivottavasti olis jotain tapahtunu tuolla alakerrassa, ettei hirmusen kauaa menis... Silloin viime sunnuntaina olin yhelle sormelle auki ja kohdunkaulaa vielä paljon jäljellä. Täytyy vaan pitää peukkuja et vauveli tulis jo huomisen puolella ulos tai viimeistään sit maanantaina :)

Mun isä tossa soitti ja ilmoitti että ovat oman äitinsä kanssa tulossa ens lauantaina vauvaa kattomaan, että siihen mennessä pitäs olla jo kotona. Eh, selevä.... :D

Tänään ollaan siivottu koko kämppä lattiasta kattoon. Kun ei sitä tiedä millon seuraavaks on voimia alkaa sen suurempaa siivoilemaan. Ilta-sanomatkin ostin jo tänään, josko se vauva huomenna syntyy, jos ei, nii sit täytyy ostaa uus sille päivälle kun suvaitsee ulos tulla :whistle: Ajattelin talteen laittaa ja sit joskus näyttää lapselle että mitä on sinä pvänä maailmalla tapahtunu kun hän syntyi. Periaatteessa pitäs vissiinkin olla kyllä se seuraavan pvän lehti, et näkis syntymäpaivän tapahtumat... No ostan sit kummatkin :)

Heh, vähän hermostunutta höpinää taitaa olla, mut minnuu jännittää.... :whistle: Tuun sit ilmottelemaan miten kävi

Jaksamisia kaikille! :)

Bianca ja pikkunen 41+6
 
Kovasti onnentoivotuksia Biancalle :flower: ! Toivottavasti käynnistävät, luulis noilla viikoilla. Varmasti jänskättävä yö edessä, toivottavasti saat vähän nukuttua edes ja kerättyä voimia mahd. synnytykseen :D
 
täällä sitä edelleen kasassa pyöritään!! :kieh: onhan paikat kipeänä!!! ei varmaan yhtään kohtaa kropasta oo jota ei särkis ja jomottais. \|O
eilinen meni sit nukkuessa ja levätessä, oli niin rankka se supisteluyö.
just ku oli rupeamas ukkoa herättään niin aattelin et käynpä suihkus viel rentoutumas niin saa sit mies hortoilla sinne vuorostaan. kellotan sit sen hetken aikaa ,ku taas tuli tosi voimakkaita suppareita 5min välein niin suihkus jo alko tuntua et jaahas, ne alkaa taas hiipua ja niinhän ne sit tekiki. sovittiin sit et jos ne edes hieman alkaa säännöllisesti supistaa niin käydäänpä näytillä. supistuksia tuli useita etenki aamulla mut ei sit enää säännöllisiä. :headwall:
äitiki soitti eilen ja oli taaaas tosi huolissaan. se soittelu taitaa alkaa taas kohta.. :ashamed:
äitillä ja mulla molemmilla on ollu tää vika et supistukset käynnistyy ihan normaalisti ja tihenee ja voimistuu tosi hyvin ja ku pääsee sit siihen 2-4 min. niin ne kirjaimellisesti loppuu ja sit tovin odotus ja ne aloittaa saman rumban. mie ja mun veli on menty molemmat yliajan just sen takia ku aina ne loppu kesken.

turhauttavaa touhua tää kyllä on mut mie jo eilen illalla sovin itteni kans et nyt en pety ja jos nää loppuu niin sit loppuu. :whistle:
ku nyt päätti pitkittää tätä tuloaan ja kiusaa noin "ilkeästi" äiti raukkaa.. niin oottakoon nyt tuolla ainaki ens to asti. :LOL:
sithän se oikea laskettuaikaki on ja pääsisin vanhimmaisen kevätjuhlaan. en haluais missata sitä ku poika lopettaa tuol tarhas ja menee eskariin muualle. :/

huomenna taas neuvolaan meno... paniikil jo melkein odotan et paljonko painoa on tullu. turvotus on vaan lisääntyny entisestään ja nyt voi jo sanoa et on prinsessa olo :LOL: ku panis herneen patajn alle niin ihan varmasti tuntisin senki. siis jos vaik lakana on hiukka rutus jääny alle niin siitä jää ihan kauhea painauma ja se on sit tosi kipeä ja aristaa koko päivän, oli kropan osa mikä tahansa. \|O päänsärky on vaan pehentunu entisestään ja hoksaa et on alkanu lentää ituja silmis aina välillä mut ku paineet on ok ja ei ainakaan neuvolas viime kerral pissas mitään ollu niin onpi ihan normaalia. :/
siks toivon kovasti et ois jo oma täti tullu paikalle ku se mut parhaiten tuntee niin se on kyl ottanu mun huolet tosissaan. ei saa olla ilkeä mut jotenki se opiskelijan ja sit jonku ihka oudon sijaisen tekemä arvio musta ei vaan tunnu kauheen huolia vakuuttavalle. :ashamed:
noh, sit sen näkee.
nyt mie lähden kahvin keittoon ja nauttiin rauhasta. mie ku oon taas ainoa joka hereillä täs huushollis. :D
 
AAMUA!

BIANCALLE(menihän oikein? :whistle: ) kovasti onnea matkaan :)

Marjuskaa senkun supparit härnää...hoh hoijaa on varmasti tosi ärsyttävää! :kieh: :hug: ja kestämistä!

Ketäs vielä...on kovasti hiljentynyt palsta....moni tietysti lähtenyt vauvan hakuun niiku olis kyl jo aika :D tässä tulee pian kesäkuu vastaan!!

Missäs vilmis82 joko sä sitten ehdit? :whistle: jännä kyl nähä kumpi pamahtaa ensin ;) ellet sitten oo jo päässyt poksumaan.... :D

Täälä edelleen ollaan kärsimättömänä ja koko ajan miettii et jokohan tänä yönä alkais tapahtua . plääh ei mitään!! eilen oltiin vähän luontoretkellä kävellen,mut ei MITÄÄN ihmeellistä. sitä samaa painon tunnetta ja kivuttomia suppareita! noh mä alan tästä käyttämään tätä ylimäärästä energiaa oikein hyödykseni ja rupeen siivoomaan!! ja leipomis himokin iski joten jos vaikka ensin leipois :p

mmamaa 39+1
 
Huomenta,

Tänään olis sitten laskettu aika, mut eipä taida vaavilla kiirettä vielä olla..
Viime yönä tuli pari supistusta ja menkkakipuja vähän, mut siinäpä ne sitten olikin. Eilinen päivä oli vaikee, vauva liikkui tosi paljon, jotain touhuaa tuolla ihan alhaalla, ei oikein voinut istua ollenkaan. Sama meno taitaa jatkua tänäänkin,päätään vissiin tuolla pyörittää. Ihana, että liikkuu paljon, eipähän ole siitä huolta, mutta tuntuu aikas inhottavalle.
Eipä täällä muuta valitettavaa tältä erää, taidan mennä pihalle istumaan aurinkoon... :)


 
voima :hug: kaikille vielä yhtenä kappaleena kärvistelevälle!

Joku valitteli, että hiljentynyt on tämä palsta. Olen yrittänyt monena päivänä käydä katsomassa mitä teille kuuluu, mutta tämä on ihan tukossa. Minun kone ei ainakaan avaa niin millään tätä.

Ei muutako tulkaa sitten tuonne vauvat 0-12 kk palstalle sitten pinoon. Hiljainen pino se on sekin. vissiin äideillä muutakin tekemistä! ;)

Paaaljon voimia siis vielä teille!

Tirlittan ja pojat 1kk (hui miten aika rientää tästä perspektiivistä, teistä ei varmaan tunnu siltä)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 18:22 StiinaS kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 09:12 FANG-ANN-75 kirjoitti:
Kylläpäs mammoja piinataan. :hug:
Mulla eilen pari kertaa vaan poltteli. Tänään heräsin menkkaoloon ja kun nousin valui reisille asti vähän taas sitä keltasta limaa (tulppaa kait).
Mulla tuota keltasta limaa lurahtelee joka aamu reilusti ja myös päivisin, tainnu lurahdella reilummin jo kahden viikon ajan ainakin. Mutta olen kyllä ajatellut sen valkovuotoa olevan, kun sitä on kuitenkin tullut koko raskauden ajan ja neuvolan täti sanoi, että vielä lisääntyy synnytyksen lähestyessä. Ilman pikkuhousunsuojaa ei voi olla yhtään, heti menis housut vaihtoon. Mut jospa se olis myös sitä tulppaa, ei haittais yhtään :D


Stiina & toukka 39+3
Mä uskon tän mun olevan tulppaa sillä mulla taas alapää on ollut melkeempä jopa kuiva koko raskauden ajan ja sitä olenkin ihmetellyt että miksi ei vuoda, kun sen pitäis olla raskaudessa aika vakio. Sisätutkimuksissa on lääkärikin kaksi kertaa ihmetellyt että ompa paksua valkkaria emättimen perällä (eli ei juoksevaa eikä siis meinaa tulla ulos) mutta tulehdusta ei ole.
Ja tuo mitä lurahtaa on keltaista. Toiveikas olen että tulppaa ja siten saattais olla merkki siitä että kohdunkaula pehmenee jne....

fangis 38+6
 
Vilmis82
Täällä edelleen :wave:
Eilen oli aikamoinen päivä.. aamusta vauva ei liikkunut, yli tunnin kuulostelin ja sitten polille. Käyrälle saatiin taas hyvät sydänäänet :heart: Vauva liikkui edelleen laiskasti, mutta kaikki oli ok. Ultratessa lääkäri totesi lapsiveden olevan vähissä, joten huomenna on kontrolli sen tiimoilta. Kuulemma voi johtua ihan vauvan asennosta tuo veden vähyys (mittavirhe) ja muutenkin kuuluu tähän loppuaikaan. Silti, jos vettä vielä huomennakaan ei ole normaalisti, niin sitten katsotaan tarvitseeko käynnistellä synnytystä la:n kieppeillä. Mutta pääasia, että vauvalla oli kaikki hyvin.

Nyt täytyy mennä, jatkan tarinointia myöhemmin :)

Vilmis 39+1
 
Tiitteräisen ukkeli
Tiitteräinen pyysi mua (pakotti :) ) käyä kirjottaan tänne että poika tuli, kaikki meni loistavasti ja poika on yhtä komea ku isänsä.. :) Niin ja mitat oli 4440 grammaa paino ja pituus53cm .Sairaalassa oltiin 18.05 klo 5.00 ja poika tuli 5.58 eli siellä ei palijo keretty jännittään.

Mun piti käyä jo aikasemmin ilmottaan mutta onnellisesti unohin koko asian.
Kohta lähetään kahtoon tyttöveliä onnellisen isosiskon kans ja voi olla että pääsevät jo tänään kotiin. (siksi tuliki kiire tulla ilmottaan) :)

tyttöveli on tytön sanonta ku kysyttiin kumpi sieltä tulee :)

mutta kaikkea hyvää teille äiteille ja hyvää kesää... Hei Hei
:wave: :wave: :wave:
 
ONNEA TIITTERÄINEN POTRASTA POJASTA JA ONNEA KOKO PERHEELLE!!! :flower: :hug:

Täällä edelleen kans yhdessä koossa... ajattelin jo illalla nukkumaan mennessä, että josko se ens yönä ois lähtö, mutta ei... ei ees yhtään supistellu.. Se sanonta, että "Oottavan aika on pitkä" tuntuu kyllä nyt todellaki pitävän paikkansa.. :whistle:

Lapsetki on sitä mieltä jo, että se syntyy vasta seuraavana kesänä... noh.. onneksi ei sentäs ;)

Täytyy yrittää tänään oikein huuskata jos sillä ois jotaki vaikutusta.

Hanna ja Nöössi 39+5
 

ONNEA TIITTERÄISELLE JA PERHEELLE :flower: :flower: :hug: !

Täällä näköjään jo moni muukin kuumeisesti odottaa vauvan syntymää. Mäkin olisin jo ihan valmis jakautumaan mutta eipä tunnu pikulla kiire olevan. Onneksi ei kuitenkaan ole enää hirmu pitkä aika kun sen nyytin saa kainaloonsa =) . Harmittaa vaan kun ei kunnollajaksa olla ulkona tyttöjen kanssa kun mun selkä ei oikein kestä enää. Ollaan kuitenkin yritetty nauttia ihanista lämpöisistä päivistä! Onneksi isi ja eno on tyttöjä pihalla juoksuttanut niin eivät ole ihan mökki höperöiksi tulleet.

Eipä ollut nyt tän ihmeempiä. Koetaan vaan jaksaa. Kyllä me kaikki saadaan oma nyytti joskus kainaloon!!!

Hepotyty ja toko 38+6


P.s Mäkin olen nyt vähempi käyny täällä ihan siksi kun ei tää sivusto oikein ole toiminut. Edellisestä kirjoituksestanikin oma kone vaan kertoi että ei mene mut oli tullu kuitenkin kolmesti läpi :D !

 
Juu täälläkin ollaan yhtä pitkään odottavaisia. .hohhoijaa.. Mun varmaan syntyyki vasta ensi kesänä :LOL:

Mulla tais olla sama juttu monen muun kanssa täällä, että eilen oli menkkojen mukaan se laskettu aika ja 18. viikon ultran mukaan se on 28.5.. eli vielä sitten odotellaan ja jos päästävät yli aikaiseksi niin on sitten yli vasta 14.6!! Ajatelkaa.. huh, vielä melkein kuukausi menis!

No onneksi mullakin on alkanu tuleen sitä keltaista limaa, mutta se ei kyllä ole paksua. Eli ei voi tietää, mitä lie sitten, mutta toivottavasti olis sitten sitä tulppaa jo.
Välillä hieman supistelee, mutta se on vain hetkellistä ja todella harvoin ja ei yhtään kipeitä, eli huonosti menee vielä. Toivon vaan koko ajan, että menis yhtäkkiä lapsivedet ja sitten se vaan nopeesti tulis sieltä.

Liitoskivuista; Onko teillä muilla pahentunut ne? Vai onko teillä jolla niitä on ollut, niin loppunut ne kokonaan? Kun mun kavereilla molemmilla jotka vasta sai lapsen niin oli kauheet liitoskivut ja sitten pari viikkoa ennen synnytystä ne oli vaan loppunu niillä.. No mullahan tilanne on nyt sitten se, että EN pääse nyt edes käveleen kunnolla!! Mulla on niin tuskaa näiden kipujen kanssa, siis musta tuntuu että mun koko alapää hajoaa kappaleiksi, ei voi yhtään seisoa yhden jalan varassa esimerkiksi, kun se vihloo niin lujaa sinne luuhun ja yhtään ei voi maata missään kun ei pääse ylös sitten kun niin sattuu. Yöllä ei voi kääntää kylkeä, kun herää siihen kipuun heti. Siis aivan valmis olisin saamaan jo omat jalat ja kropan takas!!

Niin, että Todella paljon onnea taas vauvautuneille!! Varmaan ihanaa, mutta toisaalta vielähän tästäkin ajasta pitäisi osata nauttia.. vaan aika hankalaa se on, kun odottaa koko ajan. Nyt suihkuun...

Moonlight ja se laskettu aika oli ja on vielä kerran..
 

Yhteistyössä