TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

:wave:

Täällä edelleen. Päivä oltu taas tytön kanssa kyläilemässä 80 km päässä. Ei vaan yksinkertaisesti jaksa olla kotona kun ei ole tekemistä ja pää hajoaa kun koko ajan miettii josko sitä pääsis lähtemään, mut ei niin ei :headwall:
Nyt olenki ottanu asenteen et mennään sit tiistaina yliaikaiskontrolliin ja jospa sitten käynnistävät kun viikkoja se 42 :whistle:

Nyt ei ole edes oikeen supistellutkaan, että silleen \|O Perjantaina taas neuvolaan meno sitten. Mutta täytyy myöntää että alkaa jo ihan tosissaan ärsyttää kun mitään ei tapahdu ja sitä jotenkin oletti että kun esikoinenkin sytnyi viikolla 39+1 että tääkin mut eipä niin ei.

Sunnuntaina sit juhlitaan tytön 3-vuotis synttäreitä sillä varauksella jahka kotona vielä olen. Perjantaina pitää sinnekkin leipoa, onpahan ainakin sitten tekemistä.

Marjuska, kun sinäkin Oysiin menossa niin tiiätkö mikä siellä on käytäntö, käynnistetäänkö jo yliaikaiskontrollissa kun viikkoja se 42 vai antavatko sitten ajan muutaman päivän päähän. Oota sie minnuu niin mennään yhtäaikaa =)

Sori oli vaan valitusta mut pakko kun ei kykene muuhun :ashamed:

Nyt odotan et sauna lämpenee ja menen saunomaan oikein oikein kunnolla.

Tiitteräinen 41+1
 
Täällä ollaan kuulkaas vielä, Hanna ainakin kaipaili.. Ja nyytti on ja pysyy tuolla masussa pääalhaalla siis edelleen.

No siis tarinahan on se, että mulla alko ne kutinat tuossa muutama päivä sitten ja ollaan sitten rampattu jos jonki näkösessä ultrassa ja verikokeissa, että saadaan varmuus ettei ole hepatoosia. Ja tämäkin eilinen keikka oli sitten sen vuoksi kun kätilö soittaessani sanoi veriarvon olevan koholla ja hänen mielestään tarvin uuden ajan lääkärille ja uudet kokeet.. no sinne jälleen taas raahauduttuani, lääkäri ihmetteli koko hommaan kun kuulemma arvot oli aivan ok ja tämä arvo joka on koholla.. on usealla raskaana olevalla koholla.

Niin ja ultrassa tosiaan sitten kävin kun omalle neuvola tätille valitin sitä, että tahdon että tutkitaan mahtuuko vauva minun lantiosta ulos ja täti sitten laittoin lääkärille sinne synnärille.. no siellä vaan ultrattiin, mutta ei kuulemma sen kummemmin sitten sitä voida alkaa katseleen mahtuuko vai ei.. eli siis en nyt sitten tiedä mahtuu tai ei niin synnyttämällä aletaan yrittään!

Seksiä ollaan harrastettu ja se sai ensimmäiset supistukset nyt sitten aikaan minulle, joista olin kyllä iloinen! Ja tänään kävin sitten vyöhyketerapiassa ja katsotaan auttaako se jotain. Ja nyt sitten tänäänkin sitten vielä hieman ollut outo olo masussa, mutta ei silti supistele..kauhee tuska vaan välillä selässä, semmonen menkkakipu.

No mutta tälläistä tänne..huomenna täällä Oslossa on siis kansallispäivä ja koko kaupunki on sekaisin..olis huono päivä synnyttää, kun kaikki vakkari kätilöt on varmaan vapaalla..heh! Mutta saa nähdä pääseekö sitä itse vielä mutkan kaupungille katseleen juhlia ja kuningaskunnan vilkutuksia.. Viime vuonna satoi vettä kaatamalla, mutta tuli käytyä kuiten.

Nyt Kaikille vauvansa saaneille vielä Todella paljon onnea ja te joilla käynnistys tai sektioon meno, onnea teillekkin!!Nyt rapuillalliselle miehen kanssa ja sitten.. yrittään vauvaa maailmaan :heart:

Moonlight ja vauva varmaan 4 kg!!
 
Onnea kaikille vauvan saaneilla ja jaksamisia muille! Toukokuu on jo yli puolen välin, eiköhän kaikille ole pian h-hetki käsillä!

Paaaaaljon tehokkaita supistuksia kaikille niitä toivoville ja tsemppiä
synnyttämässä oleville tai sinne pian meneville.

Commander
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 00:00 Moonlight-80 kirjoitti:
Seksiä ollaan harrastettu ja se sai ensimmäiset supistukset nyt sitten aikaan minulle, joista olin kyllä iloinen! Ja tänään kävin sitten vyöhyketerapiassa ja katsotaan auttaako se jotain. Ja nyt sitten tänäänkin sitten vielä hieman ollut outo olo masussa, mutta ei silti supistele..kauhee tuska vaan välillä selässä, semmonen menkkakipu.


Moonlight ja vauva varmaan 4 kg!!
Mä olin kans eilen vyöhyketerapiassa. Tuloksena oli juuri tuollaista selkäkipua illan ja sitten pari "kunnon"supistusta... Niin ja tietysti se että sain nukuttua todella hyvin viime yön :D

suzu1981 41+4
 
Tiitteräinen täytyy kyl myöntää et mulla ei ole harmaina haisuakaan miten sen yliaikaisuuden kans toimitaan oysis ku omat kaikki on tullu joko etuajas tai sit laskettuna päivänä. :ashamed: ei siis mitään varmaa tietoa mut sen on kyl hoksannu tuolla et riippuu tosi paljo lääkäristäki jolle menee et mikä on "tuomio".. kun mun ekat tuli maailmaan siis etuajassa ja sit ku kolmas supisteli just samalla tavalla ku tää :headwall: eli alko ja loppu, alko ja loppu,etc. siellä sit ravattiin synnärillä ties kuin monet kerrat ja vaikka paikat oli tosi hyvin auki (3-5cm) niin lääkäri ei antanu lupaa kalvojen puhkasulle saati mitenkään synnytyksen joudutukselle, odottivat vaan et supparit loppu, anto laskun kouraan ja palataan myöhemmin asiaan.
sen takia me jouduttiin tilanteeseen et ku synnytys kunnolla käynnisty niin hyvä et sairaalaan ehdin. suoraan saliin juoksujalkaa vaan ponnistaan ja kunnon syöksysynnytyksellä poika maaimaan. :kieh:
mut on miul tutuis ihmisiä jotka on menny sinne paljon huonommillaki alkuttilanteilla niin on vaan sattunu kiva lääkäri kohdalle niin eiku kalvot vaan puhki ja tippa käteen. :headwall:
siks mie oonki tälläki sillä asenteella et meen vasta ku olo on jo niin paha et ei enää kestä niin jospa ne ei laittais mua enää kotiin ja koitan tuuria et lääkäri/kätilö ois oikein armahtavaisia. :LOL:

mennään vaan tiiteräinen yhtäaikaa.. kuten virpillekki taisin sanoa (sillon joskus) et meidän pesueen kyllä huomaa osastolla. kolme villiä ja kova äänistä "nulipää"poikaa ei voi olla huomamatta, saati kuulematta! :LOL: virpi pääsi jo nauttimaan nyytistä joten virpin kaa ei "treffit" oikeen onnistunu mut sun kans paremmalla onnella. :LOL:

täällä taas supistelujen täyteinen yö takana. sain mie nukuttua ihan ok mu sit heräilin supistuksiin parin tunnin välein ja kauhee ramppaus vessassa. :kieh:
nyt sit aamun tullu 7min. välein tosi ilkeitä supistuksia mut kun sen taas menen näin sanomaan niin nehän loppuu kohta. :LOL:
ja ois saanu nukkua näköjään pitkään ku meilläki koko talo unessa vielä niin eiku mie täällä koneella vaan naputan ja kellottelen ihan jo huvikseen. tuntuu et ei voi enää ees oikeen iloita noistakaan supistuksista ku kohta ne tekee ohikkaat. noh, pitää taputella itteä päähän ja muistuttaa et kyllä se sieltä joskus tulee, kai. :D
mutta mie lähden nauttiin aamukahvista ja ku muut nukkuu niin vois vaikka pari keksiäki syödä, pojat ku näkis niin jo ois käsiä ojossa. :p <br><br>
 
Moikka,
kovasti taitaa olla meidän jengi jo hiljentynyt. tsemppiä kaikille jotka vielä malttamattomina odottelevat omia pienokaisia.
Onkos kukaan vielä perustanut meille omaa rinkiä tonne syntyneiden puolelle?

Meillä on arki lähtenyt sujumaan ihan kivasti, vielä toi pieni ihminen on ainakin ihan tyytyväiseltä vaikuttanut, ja isommat suukottelee sitä sitä koko ajan, ja ihmeen vähissä on ton keskimmäisen mustasukkaisuus puuskat olleet, paljon pahempaan olin varautunut.

Nyt suihkuun.

T:Minnihiiri
 
Koittakaahan jaksella hyvin vielä kaikki, joilla vauva edelleen masussa! Aika tuntuu niin pitkältä lopussa, mutta toisaalta teillä on vielä edessä kaikki se ihana ja jännittävä, kun vihdoin saatte lähteä synnytyssairaalaan ja kokea sen kaiken ainutkertaisen, synnytyksen etenemisen ja oman vauvan saamisen syliin ensimmäisen kerran. Nyt kun on synnytyksestä kohta pari viikkoa, saa vain haikeana muistella sitä hetkeä kun kuulee ekan kerran vauvan itkun, ja vauva nostetaan rinnalle mönkimään ekan kerran, ja kun saa sairaalassa vaikka tuntikausia vaan katsella vauvaa. Eli aivan ihania hetkiä teillä vielä edessä!!!!!
 
Vilmis82
Moips.
Minäkin täällä edelleen (yllätys :\| ). No, ei kai tässä vielä pidä valittaa, kun laskettu aikakin on vasta reilun viikon päästä.. Ottikohan MMAMAA "varaslähdön", kun ei ole kuulunut..? :D Itse olin jo toiveikas, kun lääkäri sanoi silloin pari viikkoa sitten paikkojen olevan jo aika kypsät ja vauvakin on ollut saman aikaa kiinnittyneenä. Mutta ilmeisesti viihtyy siitä huolimatta, kun ei ole mitään merkkejä antanut pois tulemisen suhteen..

HANNA: Hyvä, että sait Kela-asian pois päiväjärjestyksestä! Se firma kyllä on omiaan nostamaan verenpainetta..

HELINÄ: Ajattelin, että olit jo päässyt hommiin, kuulosti niin lupaavalta. Jaksuja viime metreille, tuskin sulla lähtö on enää kaukana :hug:

TIITTERÄINEN: Sulle varsinkin paljon voimia, varmaan alkaa epätoivo iskeä pikku hiljaa. Toivotaan, että saat sen käynnistyksen saman tien, kun pääset sairaalaan! :hug:

Niin ja sitten ne tärkeimmät, eli BALOUlle ja VIIVIlle (varmaan taas joku unohtuu) isot onnittelut!! :flower:

Taidanpa siirtyä pesemään kylppäriä, se on kuulemma ihan hyvä harrastus tässä vaiheessa ;) Mukavat päivänjatkot kaikille.

Vilmis38+5
 
:wave: kaikille!

mulla jo viikkoja 41..huhhuijjaa..alkaa olee jo aika..epätoivoista.
ja ajatella et viikosta 35 on neuvolassa sanottu et kohta syntyy kohta syntyy,ensi kerralla et kuitenkaan tule jne..
odottavan aika on niiin pitkä..

olin sairaalassa jo toissayön kun supituksia tuli 7 min välein ja olivat jo kivuliaita,mut niin ne vaan sit lopahti taas aamulla..ja auki olin vain sormelle!!

siis vielä ootellaan :D

alexandraana ja vaave 41 tasan
 
yks vakkari
Eksyin tänne toukokuisiin puolivahingossa ja yllätyin, kun Fangis on jo noin loppumetreillä :D Muistan kun tuolla vauvakuumepuolella jännäilit ja petyit :ashamed: ja nyt JO täällä asti porskutat!! Hitsi, aika menee nopsaan!

Itsellä jo vauva kainalossa :heart:

Onnea teille kaikille ja tsempiä mahansa kanssa vielä jännääville :)
 
Heippa ja Hyvää helatorstaita jokaiselle!! :D ONNEA VAUVAN SAANEILLE!!! :flower: vauvojakin taas tullut paljon enkä oo laiskana jaksanut kirjotella vaikka lukemassa olen käynytkin =) tuntuu ettei oo mitään asiaa muutakun valittaminen....heh
mut täälä siis edelleen ollaan vilmis en oo ottanut varaslähtöä ja tuskinpa otankaan :whistle: luulin kans et lähtö vois tullakkin pian mut nyt alkaa taas näyttää siltä et ei mitään hätää!! no onhan tässä vielä aikaakin laskettuun et sinne varmasti saan odotella!!

Monella alkaa olla jo yli ajalla ja ei mitään tapahdu! jaksuja kovasti kaikille ja suuria supistusaaltoja!! kyllä voin kuvitella miten inhottavaa on kestää kovia kipuja,mut ei mitään tulosta tuota :kieh: hoh sentään... on tää loppu aika vaan hermoja raastavaa!! juu munki mielestä vaikken niinkään kivuista kärsi! muutama hassu supistus ja paineen tunne sillon tällön mut hyvin hiljasta on....mä hermoilen vaan tän paksun olon kans ku kaikki alkaa olla niin vaikeaa tän ison pallon kans!! ja väsyttää eikä mikään huvita :ashamed: en ees jaksa uskoa mihkään synnytyksen käynnistys keinoihin....siivosin eilen,mut ei mitään supistusta aikaan saanut! jospa täs vaan odottelis vielä yrittäen olla kärsivällinen :LOL:

mmamaa 38+5
 
Nostelen meitä vähän :attn:

Ja samalla kuulumisia, kävin just synnyttäjien vastaanotolla tarkistuttamassa tilanteen kun vauva liikkui minusta niin vähän.

Kaikki oli onneksi hyvin, liikkeitäkin tuli siinä käyrällä ja sydämensyke normaali, verenpaine ok ja pissakin puhdas. Napanuoran virtaukset hyvät ja lapsivettäkin oli vielä hyvin.

Paikat oli kolmelle sormelle auki ja kanava kadonnut melkein kokonaan. Kuulemma joko sentti jäljellä tai sitten vaan jotain kovaa reunaa. Ja tosi pehmeät kuulemma ja vauvan pään jo oikeen tunsi siitä kun kokeili. Painoarvioita ei tehty mutta sanoi vaan että ihan sopusuhtainen vauveli. Lääkäri sanoi että voi syntyä hvyinkin pian ja vähän ärsytti paikkoja ja jotenki irrotteli kalvon reunoja. Jospa se tästä =) Oli kiva kuulla et jotain siellä kuitenkin on jo tapahtunut ja synnytys voi lähteä käyntiin koska tahansa. Tiistaina sitten viimeistään se yliaikaiskontrolli, ja sitten käynnistetään joko tiistaina tai viimeistään parin päivän päästä siitä jos ei mitään sitä ennen tapahdu. Toivottavasti tapahtuis, nyt on ruoka uunissa ja syönnin päälle lähden sauvakävelylle. Jospa se jotain auttas sekin :whistle:

Toivossa elelevä Tiitteräinen ja Vauveli 41+2
 
joo ei päästy marjuskan kans yhtaikaa synnärille,mutta hissunmyyn kanssa kyllä,vaikka emme toisistamme mitään tienneetkään,hassua,ja vielä vierekkäisissä huoneissa :whistle: mutta jospa marjuska ja tiitteräinen pääsis tutustumaan myös toisiinsa vauvojen kera.

täällä kaikki ok,on ihanaa olla vaavin kanssa kotona.rytmi meillä vielä hakusessa,mutta kuuluu asiaan.tyttö niin rauhallinen,että ei turhia itke,silloin vain kun on nälkä:)

mutta kuvia katsomaan!!!!
 
täälä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 17:30 Tiitteräinen kirjoitti:
Nostelen meitä vähän :attn:

Ja samalla kuulumisia, kävin just synnyttäjien vastaanotolla tarkistuttamassa tilanteen kun vauva liikkui minusta niin vähän.

Kaikki oli onneksi hyvin, liikkeitäkin tuli siinä käyrällä ja sydämensyke normaali, verenpaine ok ja pissakin puhdas. Napanuoran virtaukset hyvät ja lapsivettäkin oli vielä hyvin.

Paikat oli kolmelle sormelle auki ja kanava kadonnut melkein kokonaan. Kuulemma joko sentti jäljellä tai sitten vaan jotain kovaa reunaa. Ja tosi pehmeät kuulemma ja vauvan pään jo oikeen tunsi siitä kun kokeili. Painoarvioita ei tehty mutta sanoi vaan että ihan sopusuhtainen vauveli. Lääkäri sanoi että voi syntyä hvyinkin pian ja vähän ärsytti paikkoja ja jotenki irrotteli kalvon reunoja. Jospa se tästä =) Oli kiva kuulla et jotain siellä kuitenkin on jo tapahtunut ja synnytys voi lähteä käyntiin koska tahansa. Tiistaina sitten viimeistään se yliaikaiskontrolli, ja sitten käynnistetään joko tiistaina tai viimeistään parin päivän päästä siitä jos ei mitään sitä ennen tapahdu. Toivottavasti tapahtuis, nyt on ruoka uunissa ja syönnin päälle lähden sauvakävelylle. Jospa se jotain auttas sekin :whistle:

Toivossa elelevä Tiitteräinen ja Vauveli 41+2
ihan uteliaana kyselen sulta että kun lääkäri ärsytti ja irrotteli kalvojen reunoja ni millasta vuotoa sulla oli sen jälkeen??
kun mulle terkka teki eilenä samaa hommaa ilmeisesti ni sen jälkeen puol tuntia valu verensekasta vuotoa ja tuli heti tutkimuksen jälkeen kaameita klönttejä verta :ashamed: kaameeta tälläsiä kirjotella,mutta meinasin että oliko se ihan normaalia?
mä olin myös kolme senttiä auki mutta kanavaa oli jäljellä vielä vajaa kaks senttiä..
meinasin että jokohan minäki pääsisin synnyttämään piakkoin.. olo on aika tukala!!

viikkoja mulla on sen 39
 
roosa 78
Täällä kanssa ilmottautuu yksi malttamaton limatulpan vahtija jonka "eräpäivä" oli 15:sta päivä. Mutta yllätys, yllätys mitään ei tapahtunut sillon :headwall: Vappu aattona kävin äitipolilla näyttäytämässä kun supisteli 5minsan välein jo mutta kuten arvata saattaa niin nepä tyssäs sitten siellä ollessa kokonaan ja kotiin tulin tippa silmassä :'( Ja eilen alko taas päivällä poltteleen ja supisteleen kipeesti mutta harvakseltaan,enkä sitten niitä juurikaan noteerannu kun nyt on vauveli kiusannu melki joka päivä supistuksilla ja poltoilla parin viikon ajan .Odotan vaan malttamattomana sitä TOSI SUPISTUSTA josta sit tietää et äitipolilta en takas tuu kun pikkusen vauvan tuoksusen nyytin kanssa :heart: Jaksuja kaikille muille tuskailijoille ja vauvaa malttamattomasti odottaville ja ONNEA vauvautuneille :flower: roosa 78 ja rv 40+2
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 17:58 täälä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 17:30 Tiitteräinen kirjoitti:
Nostelen meitä vähän :attn:

Ja samalla kuulumisia, kävin just synnyttäjien vastaanotolla tarkistuttamassa tilanteen kun vauva liikkui minusta niin vähän.

Kaikki oli onneksi hyvin, liikkeitäkin tuli siinä käyrällä ja sydämensyke normaali, verenpaine ok ja pissakin puhdas. Napanuoran virtaukset hyvät ja lapsivettäkin oli vielä hyvin.

Paikat oli kolmelle sormelle auki ja kanava kadonnut melkein kokonaan. Kuulemma joko sentti jäljellä tai sitten vaan jotain kovaa reunaa. Ja tosi pehmeät kuulemma ja vauvan pään jo oikeen tunsi siitä kun kokeili. Painoarvioita ei tehty mutta sanoi vaan että ihan sopusuhtainen vauveli. Lääkäri sanoi että voi syntyä hvyinkin pian ja vähän ärsytti paikkoja ja jotenki irrotteli kalvon reunoja. Jospa se tästä =) Oli kiva kuulla et jotain siellä kuitenkin on jo tapahtunut ja synnytys voi lähteä käyntiin koska tahansa. Tiistaina sitten viimeistään se yliaikaiskontrolli, ja sitten käynnistetään joko tiistaina tai viimeistään parin päivän päästä siitä jos ei mitään sitä ennen tapahdu. Toivottavasti tapahtuis, nyt on ruoka uunissa ja syönnin päälle lähden sauvakävelylle. Jospa se jotain auttas sekin :whistle:

Toivossa elelevä Tiitteräinen ja Vauveli 41+2
ihan uteliaana kyselen sulta että kun lääkäri ärsytti ja irrotteli kalvojen reunoja ni millasta vuotoa sulla oli sen jälkeen??
kun mulle terkka teki eilenä samaa hommaa ilmeisesti ni sen jälkeen puol tuntia valu verensekasta vuotoa ja tuli heti tutkimuksen jälkeen kaameita klönttejä verta :ashamed: kaameeta tälläsiä kirjotella,mutta meinasin että oliko se ihan normaalia?
mä olin myös kolme senttiä auki mutta kanavaa oli jäljellä vielä vajaa kaks senttiä..
meinasin että jokohan minäki pääsisin synnyttämään piakkoin.. olo on aika tukala!!

viikkoja mulla on sen 39
Minä kävin siellä parisen tuntia sitten eikä mulla oikeestaan minkäänlaista vuotoa oo tullut. Mutta on ihan normaalia jos sisätutkimuksen jälkeen tulee veristä tai rusehtavaa vuotoa, niin mulle kerrottiin. ETtä ole huoleti, toivotaan että synnytys käynnistyisi sielläkin.

Ja kiitos Virpi lohdutuksesta =) Eiköhän tää täältä tule, viimeistään ensi viikolla =) Nyt on kyllä tullut pari napakkaa supistusta jotka jo tuntuukin vähän jossain, toivottavasti tuosta voimistuisivat kun lenkillä käyn.

Sitten multa jää nää listan päivittelut vähäks aikaa mut yritän korjata tilanteen kun kotiudun (jahka nyt ensin pääsis lähtemään) =)

Joo, menee vatvomiseksi :ashamed: Jotenka lenkille MARS!!

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 11:49 yks vakkari kirjoitti:
Eksyin tänne toukokuisiin puolivahingossa ja yllätyin, kun Fangis on jo noin loppumetreillä :D Muistan kun tuolla vauvakuumepuolella jännäilit ja petyit :ashamed: ja nyt JO täällä asti porskutat!! Hitsi, aika menee nopsaan!

Itsellä jo vauva kainalossa :heart:

Onnea teille kaikille ja tsempiä mahansa kanssa vielä jännääville :)
:D Moikka kuka sitten oletkin. Niin on se elämä ihmeellistä. Ensin kuumeillaan ja sitten tadaa, täällä ja loppusuoralla. :wave:
Onnea sulle vauvelista :flower:

fangis 38+3
 
Täällä ollaan ihan samassa tilassa tiiteräisen kanssa. Raskausviikkoja on tänään 41+2 eikä mitään tuntemuksia ole että vauva syntyis. Eilen olin kanssa yhteydessä synnärille kun tuntui että vauva ei liikunut. No onneksi sain liikeitä jonkun verran eikä tarvinnut lähteä tarkastuskäynnille. Maanantaina aika yliaikaiskontrolliin ja joko silloin tai sitten tiistai aamuna ruvetaan luultavasti käynnistelemään. Oikein hyvää viikonloppua kaikille toukomasuille :D
 
No hei!

Minäkin täällä vielä kasassa..Tosin ei mulla ole vielä edes laskettu aika mennyt, mutta malttamaton olen kyllä. Tänään oli taas neuvola ja tätin mielestä vauvan pää oli kyllä niiin alhaalla, että kumma jos ei ala jo ulos tupasahtaa :) Mutta niinpä tuo taisi viimeksikin jo olla. Liikkuminen ei ole mitenkään enää helppoa, tuntuu tosiaan että vauva tipahtaa kävellessä. Supistuksia ja menkkamaisia jomotuksia selkään tulee välillä, mut ei mitenkään säännöllisesti, eikä supparit ole kipeitä. Kovasti toivoisin, että syntyisi pian, ettei ainakaan kauheesti yli menisi, mut saas nähdä nyt..
Mut eipä tässä oikein nyt muuta asiaa ole, tsemppiä muillekin vielä odotteleville!

Ai niin, toki toivotan mahdottoman paljon onnea uusille vauvautuneille! :flower: Toivottavasti kohta täälläkin jakaudutaan :)

Sofia ja Jaska 39+5
 
Täällä kans vielä yhdessä koossa... vaikka olin jo niin varma, että helatorstaina syntyis, mutta ei... Eilen kyllä oli vatta ihan sekasin, mikä mulle outoa nyt raskausaikana.. ja en ees syöny mitään erilaista, joten oliskohan tämä enne synnytyksestä.. :whistle:

Mulla seuraava neuvola vasta ens tiistaina ja silloin ois viikkoja tasan 40. Jännä vain ku aikasemmat lapset syntyneet aikasemmin niin olen ajatellu aivan automaattisesti, että tämäki syntyis, mutta taitaa mennä yliajalle. Supistuksia tulee kyllä päivittäin.. ja yöllä ne on yleensä kivuliaampia. Vauva ei liiku enää juuri ollenkaan masussa ku silloin tällöin ja välissä täytyy ihan tuuppia sitä, että tietää onko enää ees elossa, mutta kyllä aina onneksi vastaa mulle mojovalla potkulla.. ;)

Ihmiset kyselee päivittäin, että etkö vieläkään ole lähteny ja silittelevät masua.. eli tuntuu jo, että haluttais päästä eroon tästä "vompatti" olosta, mutta taas toisaalta niin haikeaa ku tietää, että tämä on vimppa kerta olla raskaana.. :/ Ja luulen, että synnytys-sängyssä tulee vielä olotila, että eikö tätä vois perua... :kieh:

Tulipas taas omaa napaa, mutta sitähän tämä on.. Laitoin just lapset siivoamaan ulos muumitaloa (leikkimökkiä) ku oli ihan ku myrskyn jäljiltä ja pitäis kai alkaa itte pyykinpesuun, ettei sitte miehen tartte pyykätä ku itte on vauvalassa..

Hanna ja Nöössi 39+3 (huomenna laskettuaika menkkojen mukaan...!)
 
Hei ja edelleen täällä... :headwall:
Maanantaina se yliaikakontrolli ja toivon vaan et sit käynnistäisivät. Saas kattoo sit kuin käy, vai lähettävätkö todella vielä kotiin oottelemaan :'( ?!

Piiitkä viikonloppu taas edessä, mies vaan painaa hommia, kevätkiireet ja yksityisyrittäjä kun on, esikon kanssa ollaan kaiket päivät ja illat keskenään... melkeen käy vaan kotona syömässä ja nukkumassa. No kyllä se tästä, odottavan aika vaan on todellakin PITKÄ ja tuntuu kaikki harmittavan, pienet jututkin mitkä eivät niin normaalisti haittaa.

Olipa taas masentavaa tekstiä... sorry. Joskus tuntuu etten ole mitään muuta taas tehnytkään useempaan viikkoon kun valittanut. Aina joku paikka vaivaa ja kuitenkin mietityttää, et onhan kaikki vauvalla hyvin.

Muuten, mulla on jo pari viikkoa ollut pissanäytteissä proteiinit kolmella plussalla, eikä ole neuvolassa mitään käsketty pahemmin tehdä asialle. Mitä tuo mahtaa meinata? Ei mitään vaivaakaan kyllä ole.

No, jaksuja kaikille tasapuolisesti, toivotteleepi
Riks ja masuasuli 41+1 :wave: <br><br>
 
Tulin vaan nopeesti kertomaan väliaikatietoja.

Viimeks neuvolassa oli proteiinit pissassa yhdellä plussalla. Tänään oli taas jalkojen turvotus lisääntyny rutkasti, joten tikutin piruuttani kotona pissan. Nyt proteiini olikin jo 2-3 plussalla, joten soitin synnärille. Sieltä käskettiin tulla huomenna yhdeksältä aamulla käymään. Sinne siis huomenna. Mitenkähän saa ensyönä nukuttua?!?

Tuun heti huomenna käynnin jälkeen kertomaan kuulumiset ellei sitten jäädä sille tielle. Vointi on ihan ok, joten mitään sen suurempaa hätää tässä ei oo. Nyt lepäilemään.. :wave:
 

Yhteistyössä