Heissan pitkästä aikaa!
Saikulla ollaan, nyt kaksi viikkoa ja katsotaan sitten jatkoa, jos olo ei parane, mihin en itse kyllä usko.
Nytkin olen istunut kotikoneen ääressä sellaisen vajaan tunnin, ja selkää ja vatsaa särkee niin julmetusti että! No, katellaan.
Ä-pakkaus tuli mulle about kk papereiden lähettämisestä

ja niitä vaatteita olen nyt sitten saikulla hypistellyt enemmän kuin laki sallii

on ne niiiiin ihania, vaikka itsekin kyllä vähän "kritisoin" noita ulkovaatteiden värejä, kun ovat niin "poikavoittoiset". Musta ne olis saaneet olla vähän neutraalimmat, mutta ilolla ja kiitollisuudella ne vastaanotan, onhan se hienoa että tällainen pakkaus meille ilmaiseksi jaetaan

Hanne: oli siinä yksi tuubi jotain perusrasvaa, mutta ehkä kannattaa apteekista jotain muutakin rasvaa hankkia sitten vauvan syntymän jälkeen, jos hänen ihonsa vaatii

pesuaineita ei ollut.
Mies oli vähän hölmistynyt niistä kortsuista ja siitä liukuvoiteesta, mitä ä-pakkauksessa oli =) *mitä nää tänne kuuluu?!?!?* -oli hänen eka kommenttinsa...
Joopa joo, nyt pitää sitten miettiä mitä tekisi seuraavaksi, kun liikkuminen on kerta kiellettyä mulla
Syysmarja rv 29+2