Olikohan tata kommentoitu? Ei ne tosiaan haittaa, mutta jos niita tuntuu tulevan ihan alvariinsa niin on parempi ottaa tauko. Mulla esim valilla siivous, lenkkeily tms arkinen aktiivisuus lisaa suppareita. Otan sitten yleensa heti tauon puuhista, pistan vaikka potkolleni tai pidan teetauon ja jatkan. Yleensa pieni levahdys sitten riittaa ja voin jatkaa ilman supistuksia. Itsellani ylirasitus on kaikkein pahin- jos on aamusta iltaan asti pitanyt olla menossa, ja sitten viela se paivan vika juttu mika pitaa jaksaa... se on varma tapa saada ihan liikaa suppareita.Olikos se niin että harjoitussupistukset ei sinällään haittaa, eikä niistä tarvi välittää, paitsi jos jokin tietty asia niitä lisää niin siitä pitäis pyrkiä pois?
Mä en oo 4d ultria tms pohtinut, muutoin radin takia on melko tiuhaan ultria.
28+5
Mulla ois @-Brita- sama savotta. Vaikka meidän ukkeli täyttää jo 3 niin tuossa se on kuorsannut vieressä, kun on ihan hullun huono nukkumaan (veljiinsä tullut). Ensinnäkään en meinaa saada häntä nukkumaan, joka ilta kestää vaikka kuinka kauan et lopulta saa unen ja sitten heräilee pitkin yötä eikä rauhoitu ennen kun on saanut jonkun kontaktin muhun, ihan unessa siis kuitenkin. En oo jaksanut omien surkeitten unieni takia siirtää yhtään sen kauemmaksi (vanhemmat lapset heräilee myös). No mut nyt ois kunnon patja tuohon taaperosänkyyn jonka jo tuohon sängyn viereen oon pykänny. Ainut et mitenkä tuon ukon vaan saa pysymään siellä. Pitänee ostaa jotkut sikahienot spiderman lakanat (true fan on hän) niin helpottais varmaan aika kovinMeillä kuopus on 1,5v ja on aina ollut tosi kiinni mussa, joka on nyt sairsteluiden myötä vielä korostunut ennestään. Juuri viime yönä mietin kun hän mun kainaloon keskellä yötä tuli että mitäköhän siitä tulee kun vauvakin pitäisi tähän yhtälöön lisätä. Hän vielä nukkuu pinnasängyssä joka tietty pitäisi vauvan käyttöön saada. Juniorisänky on jo valmiina kun vaan jostain löytyisi vielä ne henkiset voimat siihen siirtotoimenpiteeseen.
30+5
Mulla ois @-Brita- sama savotta. Vaikka meidän ukkeli täyttää jo 3 niin tuossa se on kuorsannut vieressä, kun on ihan hullun huono nukkumaan (veljiinsä tullut). Ensinnäkään en meinaa saada häntä nukkumaan, joka ilta kestää vaikka kuinka kauan et lopulta saa unen ja sitten heräilee pitkin yötä eikä rauhoitu ennen kun on saanut jonkun kontaktin muhun, ihan unessa siis kuitenkin. En oo jaksanut omien surkeitten unieni takia siirtää yhtään sen kauemmaksi (vanhemmat lapset heräilee myös). No mut nyt ois kunnon patja tuohon taaperosänkyyn jonka jo tuohon sängyn viereen oon pykänny. Ainut et mitenkä tuon ukon vaan saa pysymään siellä. Pitänee ostaa jotkut sikahienot spiderman lakanat (true fan on hän) niin helpottais varmaan aika kovin
Ja hyvä vaan @VihreeTee et joku höpöttelee, ite en meinaan keksiä mittään jutun juurta
Meillä on tosiaan vauvasysteemit aika hyvin hankittuna. Vaunuista on rengas puhki, niin tarttis uus tilalle ja pestä tosiaan ne tuplat, mut vaatteita sun muuta on aika hyvin haalittuna. Aloin justiin pesemään niitä ja tein kodariin tilaa että saan ne siihen heti pesutornin viereen laatikkoon. Vaan uskoisin et hyvin täs on vielä 3kk aikaa siihen kun vauva syntyy, jos saman kaavan mukaan vauva syntyy, et eipä tässä suurta kiirettä oo...
Mulla on viime aikoina ollu suuria ongelmia hahmottaa omaa jaksamista. En jotenkin yhtään hahmota mitään merkkejä, et koska teen liikaa ja sitten oon aivan loppu ja rikki. Siis henkisesti sekä fyysisesti. Kauheen vaikeeta
27+4