Kiitos
@VihreeTee <3
Mä en höpötä kyllä vatsalle, mutta mun äänen kuulee varmasti. En usko että hän vielä erottaa onko höpötys hänelle vai veljille osoitettu. Tai no, se ääni jostain syystä nouseekin välillä, niin toivottavasti ei luule et hälle huudan, mut toisaalta, eipähän sit synnyttyään pelästy. On kyllä tottunu semmoseen meteliin, koirat haukkuu ja veljet huutaa ja minä komennan. Nyt oon muuten huomannu, et pari kertaa kun oon alkanu yskimään, niin vauva on kyl pelästyny sitä. Toivottavasti nyt ei kuitenkaan mitään "paukkuarkaa" lasta saada, tai ongelmissa ollaan
Mulla ei oo myöskään linea negraa. Esikoisesta oli vahvin ja näistä muista pojista sit on joka kerralla himmentyny. Liekö niin paljon arpikudosta tilalla ettei enää tummene sen takia.
Mulla tuli eilen päätös äitiysrahasta (vanhempainrahasta?) vai mikä nyt onkaan - siis äitiysloman masseista, mikskä niitä nyt ikinä kutsutaankaan. On se minimi vaan pieni summa, mut parempi kun ei mittään. Vähemmällä sitä nyt selviää, et ei varmaan sais nurkua. No, mutta, nyt ei siitäkään tarvii huolehtia, tulot turvattu vuodeks
. Vähän kyllä ihmetyttää kun sieltä töistä ei oo mitään soitettu, pitää soittaa varmaan uudestaan ja sanoa et tuun sen raskaustodistuksen kanssa sinne kekkuloimaan, et saavat asiat hoitoon.
Jahas, tarvii herättää keskimmäinen ja lähtee sen kanssa lääkäriin. Sais tää hemmetin lenssu jo loppua...
Poks 25+0
(On se hyvä toisaalta et on loppukuusta laskettu, rv 30 poksahdukset saa mulle paniikin aikaseks näköjään
)