Heissuli !
Minä täällä verenpaineita mittailen, onnistuin itelleni meinaan haalimaan semmosen harvinaisuuden kun raskausmyrkytyksen - raskauden jälkeen. Onneks sitä nyt ei sinänsä omasta olosta huomaa, nuo turvonneet jalat on ainoot kun häiritsee. Rupesin tosiaan neuvolassa noita turvonneita pallojalkoja valittaa ja otettiin verenpaine ja pissa, siitä sitten lääkäri laitto labroille ja oli alat, uraatti ja trombosyytit korkeet (ja hemppa by the way kans laskenu), niin sain nyt tämmösen uuden harrastuksen kun verenpaineiden mittailun
Johan se sokereiden mittailu alkokin puuduttaa
Vauva voi hyvin, syntymäpainokin on ylitetty oli tasan 3900g neuvolassa. Pituutta ei otettu, mutta pienimmät vaatteet ei enää päälle mahu, että eiköhän sitä oo tullu
Sunnuntaina tippui napatynkä ja snapa oli ihan puhdas eikä eritä. Mitäs muuta, hän nukkuu ja syö ja kakkkaa, siinähän se. Päivisin melkeen sylissä uinuu, yöllä tosi hyvin nukkuu vieressä. Pari kertaa yön aikana syö (luultavasti, en ihan tarkkaan mista kun oon niin pöppöröissäni).
Ristiäishommia oon jo stressaillu pidemmän aikaa, nyt on onneks nimi tiedossa ja kummejakin ainakin osa. Muuten ei mitään hajua missä ja miten toteutetaan. Tavoite ois mahd. vähillä stresseillä mulle, mut saas nähdä. Huomasin olevani ihan helvatun pihi, kun noita hintoja oon selaillu. Et rahan puolesta voisin tehä kaiken ite ja järkkää kotona, mut tiiän et saan tyyliin hermoromahduksen ja tukka lähtee kun täällä koitan siivota kun 3 sekottaa ja rähmästää ja samalla koittasin leipoa, ni, yök. Saa nähdä.
Mä oon kans muutaman kerran käyny, lenkillä, mut tarttee koittaa ny vähän levätä. Vaikeeta on kyl koittaa pysyy persillään ja levätä. En oo kovin hyvin onnistunu
Mitäpäs muille kuuluu ?
Mimmistiina ja tänään 2 viikkoinen ukkelsperi