Mipsa
Mukava kuulla, että en ole ainoa, jolla nukkuminen "mielenkiintoista". Siis yleensä minuakin väsyttää ihan hirveästi. Illat saattaa mennä sohvalla maatessa. Onneksi mies puuhaa lasten kanssa. Mutta sitten yöt saattaa kuitenkin olla levottomia. Pyörin ja heräilen. Ja sitten taas väsyttää vielä enemmän. Täytyis vaan liikkua enemmän. No kai se tästä, kun tuntuu, että pahoinvointi voisi olla helpottamaan päin. Jotenkin kun on kurja olo, niin ei huvita mikään. Mutta enpä menis vannomaan vielä tuosta pahoinvoinnista. Ehkä sitten kun on viikon pysynyt poissa.
Makeaa ei tee mieli, ehkä paremminkin suolaista. Ihan uusi tilanne minulle. Jos näihin vanhoihin uskomuksiin on luottaminen, niin taitaa olla poika tulossa. No jaa. Yksi poika jo on ja kyllä silloin makea maistui. Sukupuolen olen aina vain "tiennyt", paitsi esikoisesta.
Tervetuloa Inya! Varmasti kaikki on hyvin!
Foxie: Ei niille menoille kauheasti kannata selityksiä keksiä. Sanot vaan, että menet lääkäriin. Ja minä ainakin varmaan kertoisin heti 12 viikon kieppeillä tai kun on käynyt ultrassa.
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Makeaa ei tee mieli, ehkä paremminkin suolaista. Ihan uusi tilanne minulle. Jos näihin vanhoihin uskomuksiin on luottaminen, niin taitaa olla poika tulossa. No jaa. Yksi poika jo on ja kyllä silloin makea maistui. Sukupuolen olen aina vain "tiennyt", paitsi esikoisesta.
Tervetuloa Inya! Varmasti kaikki on hyvin!
Foxie: Ei niille menoille kauheasti kannata selityksiä keksiä. Sanot vaan, että menet lääkäriin. Ja minä ainakin varmaan kertoisin heti 12 viikon kieppeillä tai kun on käynyt ultrassa.
Mukavaa viikonloppua kaikille!